بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

اسکیما چیست و انواع آن کدامند


شاید در رابطه اسکیما و اهمیت آن در seo و کسب درجه بهتر در نتیجه ها گوگل شنیده باشید. سئو در مشهد در‌این مقاله قصد داریم بدین قضیه بپردازیم که دقیقا اسکیما چه است و آن گاه 9 آیتم از گونه های رایج آن را معرفی کنیم.
اسکیما یکی مهم‌ترین‌ ترندهای seo و با صرفه‌سازی نتیجه ها گوگل در سال 2020 میباشد که می بایست دقت ویژه‌ای به آن داشته باشیم. در‌حالتی که تارنما وردپرسی داشته باشید می توانید به یاری پلاگین‌ها اسکیمای موردنظر را تهیه نمایید و در صورتی تارنما خویش را با گویش‌هایی زیرا php یا این که asp نوشته‌اید، می بایست کدهای ما یحتاج را اضافه فرمائید.
اکنون که‌این کلیه از اسکیما گفتیم، این عبارت به چه معناست، چه کمکی به ما می‌نماید و اشکال آن کدامند؟

اسکیما چه است؟
Schema Markup در واقع نوعی نماد‌گذاری داده ها میباشد یاری می‌نماید تا یوزرها در ورقه نتیجه ها بهتر و سریع‌خیس شمارا پیدا نمایند و نرخ کلیک لینک و پیوند‌هایتان فراتر رود. این قضیه روی بهینه سازی نیز اثر مثبت داراست. در واقع با استعمال از اسکیما روبات‌های موتورهای کاوش رویت کرد بهتری نسبت به محتوای صفحه ها پیدا می‌نمایند، موتور جستجوی گوگل با محاسبه اسکیمای صفحه ها اینترنت، حاصل متفاوتی را در نتیجه ها خویش اکران می دهد که به آن ها ریچ اسنیپت می گوییم.

برای کسب داده ها بیشتر در امر rich snippet ها، این نوشته‌ی علمی را مطالعه نمایید: ریچ اسنیپت چه است

در واقع، اسکیما کدی میباشد که برای افزودن داده ها ما یحتاج ذیل تگ تیتر وب سایت استعمال میگردد و به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا فهم و شعور بهتری از محتوای شما داشته باشند و علاوه بر نتیجه ها مورد نیاز، داده ها بیشتری را در ورقه حاصل به آن ها نشان دهند.
اسکیما برای مجموع گونه های محتوا مانند مقاله ها، فیلم‌ها، حادثه ها، رستوران‌ها، کمپانی‌ها و... کاربردی میباشد. وبسایت schema.org استانداردهای اسکیما را به شما معرفی می‌نماید و قابلیت تست و مشاهده اسکیماهای متفاوت را در چنگ شما قرار می دهد. پیرو با بعضی از گونه های پر کاربرد schema بیشتر آشنا می‌شویم:

1- اسکیمای سازمانی (Organizational Schema)
این اسکیما به معرفی یک سازمان دارای ارتباط میباشد و دربرگیرنده اطلاعاتی زیرا اسم سازمانی، لوگو، داده ها تماس، داده ها دسترسی و وضعیت مکانی و نشانی پروفایل کانال‌های اجتماعی می گردد.
در‌صورتی‌که اسم شرکت Oracle را در گوگل کاوش فرمائید، کناره سمت راست بالا یک مستطیل قرمز رنگ می‌بنید که اسم، لوگو و اسم سازمانی آن را نشان می دهد، مستطیل سبزرنگ اکران‌دهنده حالت مکانی و داده ها تماس و مستطیل سبزرنگ نمایانگر پروفایل کانال‌های اجتماعی میباشد.
برای این عمل بایستی از کدهای استعمال پایین نمایید:

 

 

2- اسکیمای اشخاص
به عبارتی‌طور که معین میباشد این اسکیما عملکردی شبیه مثال سازمانی داراست، با این تفاوت که داده ها اشخاص مانند اسم، تاریخ به دنیاآمدن، نشانی، تحصیلات و اعضای خانواده را اکران میدهد. از جمله می توانید Mark Zuckerberg را کاوش فرمائید.


script type=”application/ld+json”>
{“u0040context”:”http://schema.org”,”u0040type”:”Person”,
“name”:”Mark Zuckerberg”,
“jobTitle”:”Founder and CEO”,
“address”:{“u0040type”:”PostalAddress”,
“addressLocality”:”Palo Alto, California”},
“affiliation”:[{“u0040type”:”Organization”,
“name”:”Chan Zuckerberg Initiative”},
{“u0040type”:”Organization”,
“name”:”Facebook”}]}

 

3- اسکیمای کسب‌وکارهای محلی
اکثری از کسب‌وکارها به طور محلی عمل می‌نمایند و از این رو سئوی محلی نیز برایشان اصلی میباشد. اسکیمای کسب‌وکارهای محلی برای این دست از شغل ها یا این که شعبات برندهای پهناور خیلی کاربردی میباشد. این عمل به مصرف‌کنندگان محلی امداد می‌نماید خیلی شل شرایط مکانی کمپانی و دیگر داده ها نظیر نشانی، ساعتها کاری، منو، داده ها تماس و... را مشاهده نمایند.
نصیب مرتبط با Business Action به کسب‌وکارها امداد می‌نماید تا داده ها بیشتری در رابطه سفارشات و رزروها ارائه نمایند تا یوزرها به کامل شدن مبادرت موردنظر خویش تشویق شوند.

 


1285 Beacon St


Brookline, MA 02446


Boston, MA

 


4- اسکیمای تولیدها و سیستم سفارش
به یاری این اسکیما میتوانید داده ها مایحتاج برای فروش یک کالا یا این که سرویس مانند بها، موقعیت موجودی و جزئیات دیگر را در کاغذ حاصل اکران دهید. با وجود این سیستم آفرها نیاز به ارزش و واحد مبلغی داراست تا آیتم مطلوب را سفارش نماید، البته اسکیما فرآورده صرفا نیاز به اسم متاع داراست.


data-thumbnail=”bottom-thumbnails”
data-slideshow-animation=”none”
data-slideshow-speed=”6″
itemscope itemtype=”http://schema.org/Product”>
Ski Goggles PRO


600164

 


PERFORMANCE SKI GOGGLES WITH FRAMELESS DESIGN

INTERCHANGEABLE LENS SYSTEM

OTG (OVER-THE-GLASSES) DESIGN

UNIVERSAL HELMET COMPATIBILITY

WHAT YOU GET: 1 x OutdoorMaster Goggles PRO, 1 x Protective Case, 1 x Carrying Pouch

 

 

 

 

 


.99

 

 

 

5- اسکیمای بردکرامبز
چنانچه با بردکرامبز شناخت داشته باشید، در واقع اکران مسیر یک ورقه میباشد. اسکیمای این قسمت نیز لینک و پیوند‌های مسیر از برگه مهم تا کاغذ موردنظر را نشان می دهد که نهایی لینک و پیوند میباشد. این عمل به یوزرها امداد می‌نماید تا موقعیتشان را ببینند و منجر کاهش نرخ پریدن هم می گردد.

 

 

6- اسکیمای مقاله‌ها
به عبارتی‌طور که معلوم میباشد این اسکیما برای وبلاگ‌پست‌ها و خبرها به عمل می‌رود. این نحوه یاری می‌نماید تا ادراک محتوای شما برای موتورهای کاوش خیلی معمولی‌خیس خواهد شد.
اگرچه در نصیب مرتبط با خبر‌ها روز، Fox News در جایگاه یک گریزو فرار دارااست، اما نوشته‌ی‌علمی‌ای با تیتر Hoda Kotb Savannah Guthrie Are Today's New Anchor Team از تارنما People.com بالای آن نشان داده می شود، حتی در‌حالتی که مقام آن در سکو هشتم باشد و در ورقه اولیه هم قرار نگیرد.

 


7- اسکیمای کلیپ
هنوز هم خزش محتوای ویدیویی برای موتورهای کاوش ریلکس وجود ندارد و نیاز به توضیحات تکمیلی دارید. به همین برهان اسکیمای ویدیوی روشی بسیار خوب برای یاری به خزش گوگل و ایندکس محتوای‌ ویدیویی میباشد که آن را در برگه حاصل Google Video به اکران در می آورد.

 

 

 

 

 


8- اسکیمای روی داد
این اسکیما داده ها بیشتری زیرا تاریح برگزاری، وضعیت مکانی و بها را به رویدادهایی زیرا کنسرت، همایش، وبینار، فستیوال و... اضافه می‌نماید.

 


9- اسکیمای فرمان پخت
این اسکیما هم برای صفحه های دربرگیرنده امر پخت طعام به کارگیری میشود که ریچ اسنیپت این فرمان را نشان می دهد. با اینکه گوگل تنها به اسم امر طبخ خوراک نیاز دارااست اما میتوانید دو آیتم از موردها ذیل را به کار گیری فرمایید:

مقطع مهیا‌سازی، بازه زمانی پخت، دوران تمام یا این که مواد مایحتاج
تصویر
داده ها غذایی
محاسبه

 

10- اسکیمای Review/Rating
این استاندارد معمولا همپا با اسکیما جنس استعمال میگردد و به محاسبه امتیاز کالا بوسیله یوزرها میپردازد. در واقع با به کار گیری از این اسکیما به روبات‌های گوگل اطلاع می دهیم که یوزرها چه امتیازی به جنس متبوع داده‌اند. استانداردهای Review و Rating می توانند با اسکیماهای دیگر مانند hotel نیز به کار گیری شوند، در قبلی قابلیت به کار گیری از این استانداردها یاروهمدم با اسکیمای article نیز بود که گوگل در بروزرسانی‌های خویش آن را حذف کرد.

تصویر ذیل سود به کارگیری از rating schema در حاصل گوگل را نشان میدهد:

 

11- اسکیمای سوال ها متداول (FAQ)
این اسکیما هم یکی مرسوم‌ترین مواقعی میباشد که به کار گیری می شود. اکران سوال‌های متداول نشان می دهد یوزرها بیشتر چه سوالاتی پرسیده‌اند و چه پاسخ‌هایی اخذ کرده‌اند. به کارگیری از اسکمیمای سوالهای متداول با وجود اینکه استاندارد نسبتا جدیدی میباشد البته تخت‌گاز موردپسند مدیران وب سایت‌ها و یوزرها قرار گرفت. استدلال این مورد طریق اکران متعدد آن در نتیجه ها گوگل میباشد. در تصویر پایین یک مثال از اکران این نوع از اسکیما را مشاهده میکنید:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۴:۴۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

موتورهای جستجو یا Search Engines


معمولاً با شنیدن اصطلاح موتور کاوش یا این که Search Engine به حافظه گوگل و یاهو می افتیم.

ولی این خطا وجود ندارد. گوگل و یاهو، دو مثال از موتورهای کاوشگر اینترنت می باشند  سئو در مشهد  و به عنوان مثال دارای اسم و رسم‌ترین موتورهای کاوش محسوب میشوند.

ولی موتور کاوش (SE) قرار وجود ندارد الزاماً در اینترنت کاوش نماید.

تعریف‌و‌تمجید موتور کاوش (کلاً‌خیس) میتواند به طور پایین باشد:

موتورهای جستجو گر تیم‌ای از قابل انعطاف افزارها و دشوار افزارها میباشند که میتوانند در یک فضای معلوم بین وسعت عظیم‌ای از اطلاعات، داده ها یا این که داده‌های مد حیث یوزرها یا این که قابل انعطاف افزارها را کاوش نمایند.

این کاوش میتواند روی هارد دیسک کامپیوتر شما، روی یاد‌ی گوشی شما، در یک مقر داده یا این که در فضای اینترنت صورت بپذیرد.

در‌حالتی که موتور کاوش در فضای اینترنت در ادامه داده ها بگردد، به آن موتور جستجو گر اینترنت گفته می‌گردد.

 

در دنیای تکنولوژی، به هر سیستمی که فی مابین وسعت متعددی از داده ها، داده‌های مشخصی را کاوش نماید، موتور کاوش گفته می‌گردد.

ولی آنچه امروزه معمولاً به اسم موتور کاوش می‌شنویم، خلاصه‌ گردیده‌ی عبارت موتور جستجوی اینترنت یا این که Web Search Engine میباشد که به جهت فراگیر شدن آن، به صورت کوتاه گردیده‌ی موتور کاوش گزینه استعمال قرار می گیرد.

با بسط دنیای اینترنت و ارتقاء غیرقابل تصور ایجاد محتوا، اهمیت موتورهای کاوش بیشتر از قبلی شد و می بینیم که امروز، موتور جستجوی گوگل تحت عنوان برگزیدگان موتور جستجوی فعلی در دنیا، یک کدام از از وسیع ترین ارگانهای اقتصادی عالم محسوب میشود.

در‌حالتی که که علاقمند به مطالعه‌ی تاریخچه اول موتورهای کاوش در وب باشید، زونن رایش در یکی کلاسیک‌ترین نوشته‌ی علمی‌هایی که منبع استناد بخش اعظمی از وب سایت‌های دیگر هم است، این تاریخچه را با تمرکز و جزئیات ذکر نموده است.

البته شاید مهم ترین نکته در خصوص موتورهای کاوش این باشد که گوگل، که امروز حاکمیت این صنعت را در چنگ دارااست، در مقایسه با کمپانی‌های دیگری مانند یاهو و آلتاویستا، یک کمپانی نو محسوب میشود و دیرتر از سایر وارد بازار شده‌است.

این مورد، معمولاً تحت عنوان یکی مثالهای کلاسیک در استراتژی مطرح می‌گردد که پایان بودن یا این که دیرتر وارد یک بازار شدن، مدام مشکل وجود ندارد و میتواند مزیت هم محسوب خواهد شد.

درصورتی که که علاقمند به پی بردن سهم بازار هر کدام از موتورهای جستجوی وب باشید، شاید نمودار تحت (از www.netmarketshare.com) که سهم بازار مرتبط با مقدمه سال ۲۰۱۶ را نشان می دهد، برای شما اثرگذار باشد:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۸:۰۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

featured snippet چیست؟ تاثیر آن بر سئو سایت چه می باشد


featured snippet چه میباشد؟
امروز به سراغ بخشی از گوگل رفتیم که کلیه ی ما یکبار دست کم با آن رو به رو شدیم .  سئو در مشهد  زمانی شما در گوگل گلمه ای یا این که چیزی را سرچ میکنید برای شما باکس ای در بالای برگه نشان میدهد که یک توضیح خلاصه از چیزی که شما در ذهن دارید را به شما ارائه می نماید که پیش از آمدن به تارنما خاصی بدانید در رابطه چه چیزی درحال مطالعه می‌باشید. این اسنیپت ها می‌تواند به طور ویدئویی یا این که به طور تصویری باشند. این فعالیت را گوگل از سال 2014 وارد عمل نموده است که بتواند برای یوزرها خویش جست و جو و مطالعه را به آسوده ترین حالتش برساند. در شرایطی‌که بتوانید به آن وارد گردید می‌توانید بازدید وب سایت خویش را زیاد فرمائید.

featured snippet از کجا گردآوری میگردد
در صورتی‌که شما بخواهید وارد این لیست گردید مسلما بایستی کد درخواست اینکه در‌این جعبه قرار بگیرید را در کد های تارنما خویش قرار دهید هنگامی این کا را انجام دهید گوگل وبسایت شمارا ارزیابی می نماید در حالتی که مطالب شما به استاندارد های گوگل رسد چکیده ای از مطالب شما‌را گردآوری می نماید و به کل وب سایت های مقبول خویش راز میزند و چکیده ای از کل آن ها را برداشت می نماید و وارد اسنیپت می نماید هنگامی مجموع مطالب را به طور خلاصه گردآوری کرد وارد جعبه می نماید.

پرسش اصلی
چرا گوگل لینک و پیوند کل تارنما هایی که از آن‌ها مقاله بر می‌دارد را در جعبه خویش نمی گذارد؟
چون گوگل تنها و تنها لینک و پیوند سایتی را قرار میدهد که کاملا آن را قبول دارااست و از مطالب آن مطمئن میباشد.

featured snippet چه می باشد؟

چرا وبسایت های اهل ایران را در‌این جعبه نمیبینیم؟
شاید با خودتان بگویید چرا در‌این جعبه ها مطالب اهل ایران چرا نیست؟ متاسفانه تا جایی که اینجانب می دونم وب سایت هایی که اهل ایران می‌باشند به دلایلی که گوگل تشخیص داده میباشد اذن قرار دادن مطالب خویش را درین جعبه ندارند:) اما خوب ویکی پدیا برنده به انجام این عمل شده‌است که مقاله فارسی درین جعبه قرار دهد.

چه طور می اقتدار از این باکس انصراف بخشید
زمانی گوگل شمارا وارد این باکس نماید البته شما نمیخواهید یا این که به هر دلیلی از بودن در‌این جعبه لذت نمی برید به هیچ عنوان گونه های ندارد زیرا تماما به ذوق و سلیقه شما رابطه داراست یکی منش هایی که شما بتوانید از این جعبه بیرون گردید به کارگیری از کد پایین میباشد:

<“meta name = “googlebot” content = “nosnippet>
شما با استعمال از این کد میتوانید به گوگل بگویید که نمی‌خواهید جزو محتواهای جعبه گردیده ی گوگل باشید.

)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۴:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

استفاده از تقویمی منظم و هماهنگ در راه تولید محتوا و ویرایش آن


به کارگیری از تقویمی منظم و هماهنگ در منش ساخت و ساز محتوا و بازنویسی آن

 

به کارگیری از روزنگار های محتوایی – ویرایشی منظم و هماهنگ از وسیع ترین رازهای سئو در مشهد خلاقیت و پیشرفت ما در زمان های وقتی معین برای انجام کاری خاص میباشد . چنانچه بخواهیم این نوع روز‌نگار را به زبانی بی آلایش برای ره پویان بهبود بهینه سازی تضمینی با دیجیتال مارکتینگ توضیح دهیم ، می بایست بگوییم که جمعی از اشخاص لیستی از شغل های نیمه تمام و بی حد و حصری برای انجام دارا‌هستند که به آن to-do list نامحدود می‌گوییم ( در پی این صحبت که خیلی از ما معتقدیم که فعالیت همه ندارد ! ) و اشخاصی دیگر همگی بازه زمانی خویش را برای پیشبرد کارها فقط یک مشتری صرف می نمایند .

در همین ارتباط خویش مخلوق شخصی را می شناختم که در حین اتمام وقت اداری و در انتها هر روز ، همواره موقعیت شغل های خویش را اعلام میکرد که چه تعداد وظیفه انجام نشده داشته میباشد و امروز به آنان نرسیده ، این در حالیست که اینجانب مطمئنم در شرایطی‌که این شخص صد عمل گوناگون را برای خویش در طی روز تمجید میکرد ، دست کم ۸۰ درصد آن‌ها بی به کارگیری و غیر ضروری بودند و می توانست آن‌ها را حذف کرده و یا این که منتخبی بیست تایی از آنان‌را انجام دهد .

در خلال جواب به اینکه چه‌گونه محتوای بهتری ساخت کنیم می بایست اظهار‌کرد که تقسیم عمل با این نحوه با عدم وجود آن هیچ فرقی ندارد! این توضیحات بدین ادله داده شد که بدانید در حالتی‌که هر عمل را در به عبارتی هنگامی که برایش تعریف‌و‌تمجید نموده اید انجام نداده و این‌شیوه را به یک عادت دائمی و روزمره تبدیل نکنید ، تورم امور هر روز بیشتر گردیده و لحظه ای که به خویش می‌آیید ، با عظیم ای از شغل های سنگین و استرس زا روبرو خواهید شد . مجله‌نگاران فن‌ای برای ساخت محتوایی که حتی همین فردا نیاز به تنظیم و انتشارش را دارا هستند ، یک روزنگار مجله نگاری را تمجید و تهیه و تنظیم می نمایند . به کارگیری از تقویمی منظم و هماهنگ در منش نویسندگی و بازنویسی آن ، کلید ساخت‌و‌ساز محتوایی قوی است و امداد شایانی به بهبود اوضاع و احوال مطالب تارنما گروه شما – به ویژه در قضیه قصه سرایی که پیشتر به آن اشاره شده‌است – می نماید . این در حالیست که کسب و شغل های متفاوت نیز بایستی برای بهبود موقعیت ساخت و ساز محتوای خویش این روز‌نگار را به وجود آورند . بعضا از شرکت های مطرح برای طبقه بندی روزنگار خویش دارنده تقسیمات فصلی است ، این در حالی میباشد که بعضی دیگر دارنده تقسیم بندی های ماهانه بوده و با دقت به فصول و تایم ها سنگین و مدل شدن کارشان این حالت را از پیش تمجید می‌نماید . به همین عامل پیشنهاد ما این میباشد که بدون اینکه تا چه واحد سنجش میخواهید درین طرح ریزی توسعه یافته و آن را عملی نمایید ، مسلماً یک کدام از آن‌ها‌را داشته و در روش نگارش ، تاریخ نگارش مقاله ها ، آپلود آن‌ها ، رسیدگی به کانال اجتماعی ، وبلاگ های مهمان و پست های ویدیویی به عمل ببندید . مجدداً نیاز به یادآوریست که شرکت های حاذق و سرشناس برای پیشبرد هدف ها خویش دارنده تقویمی منظم و هماهنگ می‌باشند ، پس درصورتی که می‌خواهید تا به موفقیتی بلند دوران دست پیدا نمایید ، شما نیز از این طرز به کارگیری فرمائید .

 

۱۰– اَبَر تمرکز

 

پایانی نکته در مقاله چه‌گونه محتوای بهتری ساخت‌و‌ساز کنیم ، آیا می‌خواهید تا مطلبی بسیار قوی را در کوتاه ترین مقطع ممکن بنویسید ؟ خبرنامه نگاران برای پاسخگویی بدین پرسش و اینکه چه‌گونه محتوای بهتری ایجاد کنیم ، هم‌زمان با این که تسک های نوشتاری خویش را بدون نقص می نمایند ، نیم نگاهی نیز به نقطه پایان یا این که موعد تحویل آن دارا هستند . منش وصال بدین سطح از توان ، از در میان بردن همگی کارداران حواس پرتی و تمرکزی ویژه روی اصل مقاله میباشد ، لذا این اشخاص اساتید غلبه بر عامل ها حواسپرتی و ایراد در تمرکز می باشند . در همین ارتباط در بقیه مقالاتی که درخصوص کاهش کارداران حواس پرتی و از فی مابین بردن آن‌ها در تارنمای سئویاب گفته شده میباشد ، میتوانید تمامی عامل ها نا مطلوب را از کنار خویش حذف کرده و تمامی انرژی ، اقتدار و تمرکز خویش را بر روی تاءمل به مقاله متبوع خویش بگذارید . گفتنیست کتاب « عمل عمیق» (Deep Work) نوشته “کال نیوپورت ” (Cal Newport’s) اثریست که به همگی فوت و فن و الزامات انباشته کردن حواس پرداخته میباشد ، پس چنانچه در این‌راه خلل بزرگی دارید ، مجال مطالعه این کتاب را از دست ندهید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۹:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو سایت مقدماتی


بهینه سازی تارنما مقدماتی پیش پیشگفتار و مراحلی میباشد سئو در مشهد که بایستی در همگی وب سایت ها اجرا در بیاید تا بتوانند در حاصل کاوش قرار گیرند.

اینکه شما مورد ها و اصول seo را ندانید و یا این که در داخل تارنما خویش رعایت ننمایید موجب می گردد که شما در نتیجه ها کاوش قرار نگیرید و حتما آن خیلی از اقبال های بازاریابی و مارکتینگ آنلاین را از دست می دهید.

ما در آپسئو قصد داریم فراگیری seo وبسایت را از مقدماتی تا توسعه یافته سرویس شما هواداران عزیز ارائه نماییم.

فهرست عنوان ها
پروسه بهینه سازی وبسایت مقدماتی
پیکربندی و تنظیمات تیتر و اسم وبسایت
seo وبسایت مقدماتی در مقابل seo وب سایت ماهر
روند بهینه سازی تارنما مقدماتی
در شرایطی که بخواهید بهینه سازی وبسایت مقدماتی را برای وبسایت خویش اجرا نمایید شاید بخواهید بدانید چه فرایند و قدم هایی را بایستی طی فرمائید ، با فراگیری seo وب سایت به وسیله آپسئو هم پا گردید.

پیکربندی و تنظیمات تیتر و اسم وبسایت
تهیه و تنظیم نمودن پیکربندی و تنظیمات وب سایت اولی آیتمی میباشد که بایستی اجرا نمائید ، تیتر و اسم تارنما را متناسب با واژه و کلمه کلیدی خویش تعیین کنید ؛ در واقع در شرایطی که قضیه کاری شما یادگرفتن سئو وبسایت میباشد عنوان شیت خویش را بهینه سازی تارنما بگذارید.

بعداز آن هدینگ ها را رعایت کنید ، h1 تگ تیتر کاغذ هست و این را بدانید که هر ورقه از وب سایت شما یک تیتر منحصربه‌فرد بفرد داراست ، پس تگ h1 برای هر برگه از وبسایت شما می بایست یونیک و یکتا باشد.

ایجاد محتوا نیز قدم بعدی میباشد که بایستی با ساخت‌و‌ساز و تکثیر روزمره محتوا که دارای ارتباط به کسب و فعالیت شما باشد یاروهمدم میگردد.

بهینه سازی تارنما مقدماتی در مقابل بهینه سازی وبسایت ماهر
seo وبسایت ماهر از بهینه سازی تارنما مقدماتی وقتی متمایز میگردد که بخواهیم در کلمه ها کلیدی مشقت بار خیس رقابت کنیم.

در‌این حالت سطح رقابت بیشتر میباشد و می بایست فشار و عملکردی که در وب سایت خویش دارید را با درصد فراتر به انجام رسانید.

ساخت محتوا در وسعت بالا ، پیوند سازی قدرتمندتر و در وسعت بیشتر ، کار بیشتر برای برندسازی ، عمل در شبکه‌های‌اجتماعی مواقعی میباشند که در بهینه سازی وب سایت ماهر قرار میگیرند.

به‌این شکل که بهینه سازی تارنما ماهر موردها بهینه سازی وبسایت مقدماتی میباشد که با سعی و فشار بیشتر و توانا خیس انجام می گردد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۹:۲۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نامک در سئو


نامک در seo مسلما برای خیلی از وبمستران نامی آشنا به لحاظ می‌رسد ،  سئو در مشهد این تیتر را معمولا با اسم های دیگری نظیر لینک و پیوند یکتا نیز میشناسند ، ولی سوالی که همواره ذهن اکثری از اشخاص مخصوصا سئوکار ها را درگیر کرده این میباشد که نامک فارسی یا این که انگلیسی چه تفاوتی با هم دارا هستند یا این که کلاً لینک یکتا فارسی یا این که انگلیسی را در هنگام seo وبسایت چطور به کار گیری کنیم.

فهرست عنوان ها
نامک در وردپرس چه است؟
url به فارسی
اختلال url فارسی
url فارسی یا این که انگلیسی
عبارت کلیدی در نامک
لینک یکتا
تبدیل url فارسی به انگلیسی
پلاگین وردپرسی تبدیل url فارسی به انگلیسی
seo وبسایت URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی؟
چه فرمتی از URL در seo وب سایت بهتر میباشد؟ URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی
مزایای گزینش URL فارسی در بهینه سازی وب سایت
مزایای گزینش URL انگلیسی در بهینه سازی
سئوالات متداول نامک در seo
نامک در وردپرس چه چیزی است؟
آنچه که معلوم میباشد اسم نامک در seo از سیستم رئیس محتوای وردپرس نشئت گرفته و عامل آن هم همگی گیر بودن و محبوبیت وردپرس در طراحی وب سایت و بهینه سازی تارنما ها می‌باشد.

به ظاهر نامک در وردپرس بیشتر به خیال ترجمه این لغت انگلیسی با این اسم آوازه داراست.

url به فارسی
ما همواره از اینکه وبمستران از ما پرسش می‌پرسند خرسند می شویم و معتقدیم این شم فضولی اشخاص میباشد که سبب می‌گردد seo وب سایت معنای فوق العاده ای به خویش بگیرد.

url فارسی یا این که انگلیسی پرسش اکثر seo کاران و وبمستران عزیزی است که می خواهند بدانند کدام نامک در بهینه سازی بهتر میباشد و URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی؟ ، ما برای این پرسش یک جواب داریم و آن این میباشد که در فرآیند seo سازی تارنما در حالتی که لهجه انگلیسی شما جاری و خوب میباشد به کارگیری از گویش انگلیسی ایرادی ندارد.

ایراد url فارسی
از نظر فنی url فارسی هیچ ایرادی ندارد ولی برخی معتقد میباشند هنگام به کارگیری از url فارسی به اختلال زیاد بودن تعداد کاراکتر های url فارسی مواجه می‌شوند ، این نقص‌ url فارسی در واقع به جهت تبدیل و رمزگزاری جهت فهم بهتر مسیر وبسایت بوسیله مرورگر ها و یک استاندارد جهانی هست.

url فارسی یا این که انگلیسی
از مزایای به کار گیری از url انگلیسی می شود به کوتاه بودن url اشاره نمود ، ولی همچنان ما باور داریم تفاوت متعددی در بین url فارسی یا این که انگلیسی نیست ، ولی هم زمان از اینکه url انگلیسی در بهینه سازی وب سایت می‌تواند اثر مثبت داشته باشد را نیز رد نمی‌‌کنیم.

در ظاهر زمانی مشاجره فاکتور های درجه بندی گوگل در سطح دامنه تارنما ها به در میان می‌آید یک کدام از سیگنال های درجه بندی همین url هست ، ولی گوگل تا به درحال حاضر به طور بدون واسطه در هیچ کجا اشاره ای به url فارسی یا این که انگلیسی نکرده میباشد ، فقط میگوید یو آر الی گزینش نمائید که کوتاه و فرندلی باشد.

در واقع ما متوجه شدیم به کارگیری از اعداد و المان هایی نظیر ، | _ و از این دسته به مزاق گوگل خوش نمی آید.

عبارت کلیدی در نامک
آنچه یک نامک را مفهومی و برای بهینه سازی موءثر میسازد وجود عبارت کلیدی در نامک میباشد که سفارش میکنیم به طبع به فعالیت برده خواهد شد.

لینک یکتا
کارایی نمایید در هنگام تایپ کردن و گزینش نامک در بهینه سازی از کلیدواژه اساسی مسلما به کار گیری فرمائید ، چون این عمل سیگنال رابطه را به یاور دارااست همینطور در هنگام لینک و پیوند یکتا به فارسی کوتاه بودن و معنا دار بودن آن را فراموش نکنید.

تبدیل url فارسی به انگلیسی
ما اعتقادی به تبدیل url فارسی به انگلیسی نداریم و حتی سفارش نمی‌شود با تبدیل url فارسی به انگلیسی ریسک افت مرتبه seo تارنما در گوگل را برای سایتتان آماده فرمائید.

پلاگین وردپرسی تبدیل url فارسی به انگلیسی
متاسفانه برای تبدیل url فارسی به انگلیسی پلاگین های وردپرسی نیز وجود دارا هستند که بصورت ماشینی مبادرت به تبدیل url فارسی به انگلیسی در وردپرس می کنند ، این سیرتکامل پلاگین ها توان فهم و شعور درست متن فارسی و ترجمه آن به url انگلیسی را ندارند و این خطر وجود داراست با تبدیل url فارسی به انگلیسی مفهوم و رابطه تمام برگه به خطر بیوفتد.

ابدا همت نکنید برای سایتی که بیش تر از 6 ماه از قدمت آن می گذرد از تبدیل url فارسی به انگلیسی استعمال نمایید.

seo وبسایت URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی؟
URL نشانی صفحه های به طور فارسی برای seo بهتر میباشد یا این که انگلیسی؟ این سوالی میباشد که برای بخش اعظمی از یوزرها مطرح میگردد.


اینترنت مسترها در طول ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت خویش این پرسش را دارا هستند که URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی و اثرگذاری هر کدام در بهینه سازی وب سایت به چه شکل میباشد.

درپی به تشریح قضیه نامگذاری URL در بهینه سازی خوا‌هیم پرداخت.

چه فرمتی از URL در بهینه سازی وبسایت بهتر میباشد؟ URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی
قبل از اینکه بخواهیم مطرح نمایید که URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی می بایست شایسته ترین فرمت URL را از نظر گوگل و seo تارنما تیتر کنیم.

از حیث seo URL بهتر می‌باشد که متناسب با واژه کلیدی کاغذ و نیز واژه کلیدی تارنما میباشد.

خوانا بودن URL یعنی اینکه قابل خوانش به زبانی باشد اصلی میباشد. کوتاه بودن نیز متریک دیگر در URL و نشانی صفحه های هست. اینکه URL ما به لهجه انگلیسی باشد یا این که فارسی از حیث گوگل فرق چندانی نمی نماید. چنانچه شما ترجمه قابل قبولی را از URL فارسی به انگلیسی داشته باشید پس گوگل کلمه ها کلیدی را در URL میتواند تشخیص دهد و فرقی نمی نماید.

در‌پی به مزایایی که تعیین URL به گویش فارسی و انگلیسی داراست میپردازیم.

مزایای گزینش URL فارسی در seo تارنما
از جمله بالا این نکته بدست می‌آید که URL ما می بایست قابل خوانش در لهجه و نیز کوتاه باشد. در‌حالتی که عنوان شیت خویش را عینا در نشانی کاغذ و URL خویش به گویش فارسی بگذارید و همینطور لغت ها اضافه را در آن مانند “و” “تا” “با” “در” “از” “پس” “بر” “ها” “های” و غیره را حذف فرمائید پس شما فرمت قابل قبولی را برای URL صفحه های خویش تنظیم کرده اید.

مزایای تعیین URL انگلیسی در بهینه سازی
چنانچه عنوان شیت خویش را به صدق ترجمه فرمائید و در URL ورقه خویش درج فرمائید پس گوگل به عبارتی کلمه ها کلیدی را در نشانی برگه می‌خواند. گزینش URL به گویش انگلیسی مزیتی که نسبت به گویش فارسی دارااست این میباشد که در طول لینک و پیوند گذاری و بک پیوند سازی وسعت لغت ها کمتری را می‌گیرد. در شرایطی‌که شما بخواهید برای تارنما خویش را وب سایت های متعدد لینک و پیوند سازی نمایید URL فارسی با تعداد کارکترهای بیشتر یار و همدم میباشد

سئوالات متداول نامک در seo
نامک در seo به چه اندازه اصلی میباشد؟
وجود اسم درست در نشانی دهی صفحه های از اهمیت متعددی شامل است ، یک نامک دارای ربط میتواند یک سیگنال خوب باشد.

نامک مطلوب چه خصوصیت هایی داراست؟
یک نامک مطلوب ، کوتاه ، دربرگیرنده لغت ها کلیدی مقصود و سوای به کارگیری از حروف و نشانه های ممنوعه میباشد.

نامک انگلیسی خوب میباشد یا این که فارسی؟
هیچ مستندی بابت اینکه نامک فارسی باشد یا این که انگلیسی در seo موقتا مو جود وجود ندارد ، البته هر دو گویش یک عمل را انجام می‌دهند. ولی خوب لهجه فارسی یک امتیاز میباشد.

آیا لینک یکتا به عبارتی نامک میباشد؟
آری در وردپرس ترجمه تازه نامک را لینک و پیوند یکتا نهاده اند و این فقط ترجمه میباشد و نامک با اسم یو آر ال نیز شناخته می گردد.

لینک و پیوند یکتا یکسری چاراکتر بایستی باشد؟
بستگی به سه آیتم داراست:
تعداد حروف در لغات کلیدی
تعداد کلمه ها به فعالیت رفته در کلیدواژه
عدم محدودیت در کوتاه کردن لینک یکتا

اسلاگ یا این که slug چه میباشد؟
slug به عبارتی url میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۱:۵۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

توضیحات و محتوای متنی لندینگ پیج


درسته که تیتر و زیرعنوان‌ها از اهمیت بالایی برخوردارن و سئو در مشهد کاربر رو جذب می‌کنن. ولی جذب شدن کفاف نمیدهد. ممکنه به یک عبارت کاربر جذب شیت شما شه البته وقتی که متوجه مقصود شما نشد شیت رو شکاف کنه. تلاش کنین کلیه مخاطبان رو مد لحاظ قرار به‌این و برای اشخاصی که مدام پرسش دارن توضیحات تکمیلی به لهجه معمولی تنظیم کنین تا در گیر سردرگمی نشن. با سایتچین یار و همدم باشید!

توضیحات تکمیلی به طبع نباید در قالب یک متن با گزاره مستقل باشه. یک تصویر یا این که متن ذیل تصویر، اینفوگرافیک و … هم می‌تونه بسیار موثر واقع بشه. حتی مفیدتر از یک متن بلند و بدون نقص! از فهرست‌ها هم غافل نشین.

جریان منطقی محتوای لندینگ پیج
اینکه از تصاویر، تیتر و متن جذابی به کارگیری کنین بسیار مهمه. ولی همگی این محتواها می بایست با یک دیگر در رابطه باشن و ولی به ترتیب در چنگ مخاطب قرار بگیرن. در این حالت یک مسیر خوب برای دادن داده ها و در عین درحال حاضر جذب مشتری خواهید داشت.

کوشش کنین پس از تیتر جذابی که نوشتین منافع مشتری رو ذکر کنین و به خیر تولید ها و سرویس ها خودتون رو معرفی کنین. در بعضا از ارزش‌های کاغذ بخصوص در انتهای ورقه از یک Call to action خوب و جالب امداد بگیرین. اینکه در کدام بخش از ورقه از دکمه‌های کال تو اکشن به کارگیری کنین بسیار مهمه.

اگه بتونین جذابیت رو در کلیه مکان شیت نگهداری کنین دیزاین فرود طولانی بسیار اثربخش خواهد بود. ولی اگه مطمئن نیستید بتونین این فعالیت رو انجام به‌این، تلاش کنین کاغذ ارتفاع مطلوب و معقولی داشته باشه.

یک مسئله وحشیانه تعریف و تمجید کنین
تمامی‌ ما از حزن، درد و موضوعات خشن و دلهره آور فراری هستیم. پس هر کاری می کنیم تا در معاش به هر نحوی با این احساسات رو به رو نشویم. در واقع این سرشت تمامی آدم‌ها و برهان بقا بودهه. به همین استدلال آدم‌های مدرن به تولید ها یا این که خدماتی که احساسات و اتفاقات بد رو از اون ها بدور کنه عشق‌مند هستن.

پس کوشش کنین یک خلل رو مطرح کنین. در‌این‌صورت‌ ذهن استفاده کننده مشغول ایراد گردیده و پیرو چاره خواهد بود. بعد از آن راه‌حل رو جلوی شیوه قرار به این. در واقع محصول ها یا این که سرویس ها شما بایستی حل کننده این اختلال باشن.

از احساسات خوب کلام بزنید
ما بشر‌ها همونقدر که از احساسات بد بیزار هستیم به احساسات خیر و خوبی نظیر خوشحالی، هیجان، ادب و … عشق نشون می‌دیم. بعداز ذکر یک نقص‌ و ارائه چاره از شم خوب حل شدن نقص‌ سخن کنین. در واقع با اینکار احساس لذت به کارگیری از محصول ها خویش رو که راه‌حل ایراد هستن به استفاده کننده القا خواهید کرد. می تونین در لندینگ پیج کمپین های مسابقه ای به کاربر به طور صریح اعلام کنین که قراره چه چیزی به دست بیاره!

از نقل عهدوپیمان به کارگیری کنین
فرض کنیم یک مخاطب با کسب و عمل شما آشنا وجود ندارد و برای اولی توشه وارد وبسایت شما گردیده. آیا بایستی به راحتی و با چندین متن و عکس جالب به شما اعتماد کنه؟ آیا اعتماد کردن به همین راحتیه؟ مطلقا پاسخ خیره. به همین عامل عملکرد کنین در برگه فرود خویش نقل پیمان‌ها و کلام‌های سایرافراد بخصوص اشخاص دارای اعتبار رو ببینن. به عنوان مثال نظرها و تجربیات بقیه مشتریان و … می‌تونه بسیار موثر باشه.

درج شیوه های ارتباطی و ارائه گارانتی
کوشش کنین در قسمت قابل قبولی از کاغذ فرود طرق ارتباطی با کسب و انیمیشن رو در چنگ استفاده کننده قرار به این. این داده ها می‌تونه مشتمل بر نشانی، شماره تماس، آدرس اینترنتی یا این که کاغذ تماس با ما کمپانی باشه. در اینصورت علاوه بر رابطه بهتر با استفاده کننده در وی احساس اعتماد تولید می‌کنین.

استعمال از نمادهای الکترونیکی مثل اینماد و … و سخن از ارائه ضمات نسبت به سرویس ها و تولیدها هم بسیار موءثر میباشد و بایستی انجام شه.

گزینش واژه کلیدی مطلوب برای شیت فرود
بایستی یک واژه و کلمه کلیدی مطلوب برای برگه فرود کمپین های مسابقه ای یا این که هر شیت فرود دیگه ای که در اکنون پباده سازی اون هستین گزینش کنین. این تعیین اهمیت بخش اعظمی در پیروزی شما داره. به علاوه اگه قصد به کارگیری از گوگل ادز رو دارین می بایست در گزینش کلمه و واژه کلیدی حساس باشید. سفارش ما امداد به چنگ آوردن از کارشناس seo و ارزیابی و AB test کاغذ اس.

تبلیغات کنین
هنگامی یک یک ورقه فرود عالی پباده سازی کردید کارایی کنین از تبلیغات بخصوص تبلیغات بنری در وب سایت‌های دارای ارتباط و پر بازدید دیگر استعمال کنین. دراین‌صورت بازدید شیت خویش رو ارتقاء داده و مسلما مشتریانی پیدا می‌کنین.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۵۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

کلمات کلیدی LSI چیست و چه تاثیری بر روی سئوی سایت دارد؟


زمانی از seo حرف می کنیم بی اختیار ذهن ما به سمت کلیدواژه‌‌های اصلی سئو در مشهد و مالامال رقابت می‌‌‌‌رود. غافل از اینکه تکرار کلمه ها مانند قبلی برای گوگل اصلا مهم نیست. گوگل با به‌‌‌‌روزرسانی‌های مکرر الگوریتم خویش بسیار باذکاوت‌خیس از قدیمی، مطالب را ارزیابی و تارنما‌‌ها را مرتبه‌بندی می‌‌نماید. به کار گیری از واژه کلیدی LSI یک کدام از طریق­هایی میباشد که گوگل برای فهم و شعور بهتر مطالب و محتوای وبسایت­ها از آن استعمال می­نماید ولی توضیح در رابطه LSI چه میباشد و کاربرد آن در seo موضوعی میباشد که درین نوشته ی علمی به صورت مفصل به ان می­پردازیم.

فهرست این نوشته‌ی علمی ( با کلیک روی هر تیتر به آن نصیب منتقل می‌شوید) نهفته
خواسته از لغت ها کلیدی LSI چه می باشد ؟
۴ برهان به کارگیری از عبارات کلیدی LSI
۱- دوری از اسپم شناخته شدن شیت یا این که نوشته‌ی‌علمی بوسیله گوگل
۲- کشف ایده‌‌های بیشتر در رابطه محتوا
۳- ارائه یک مقاله بی نیاز و بی نقص به مخاطب
۴- مقام بهتر درSERP (حاصل گوگل)
تفاوت لغات کلیدی دم دراز (Long Tail) با لغت ها کلیدی LSI چه است ؟
فراگیری استخراج واژه کلیدی LSI
Searches Related to
Google Image Tag
Google Keyword Planner
Keywordtool
چه‌طور از کلمه و واژه کلیدی LSI در نوشته ی علمی خویش استعمال کنیم؟
عده بندی
سوالهای متداول
خواسته از عبارات کلیدی LSI چه چیزی است؟
عوارض استعمال از لغت ها کلیدی LSI
چه گونه از کلیدواژه های LSI در نوشته‌ی علمی خویش استعمال کنیم؟
مراد از لغات کلیدی LSI چه است ؟
عبارات کلیدی (LSI (Latent Semantic Indexing اصطلاحات مربوط به مضمون‌ می باشند که موتورهای کاوش برای فهم و شعور عمیق مطالب در یک ورقه اینترنت از آنان به کار گیری می‌نمایند. برای فهم و شعور بهتر این زمینه به نمونه پایین اعتنا فرمائید:

فرض نمایید قرار میباشد برای یک مورد مانند “مراسم عروسی” نوشته‌علمی بنویسید. کلیدواژه ­­­­هایی که به احتمال زیاد از آن ها در مقاله استعمال خواهید کرد عبارتند از:

برگزاری مراسم عروسی

پای کوبی عروسی

کیک عروس داماد

کادوی پایکوبی تزویج

نوا خنده رو

سالن عروسی

در واقع این کلیدواژه‌ها، به عبارتی لغات کلیدی LSI برای کلیدواژه “مراسم عروسی” می‌باشند.

نکته ای که بایستی به آن دقت داشته باشید این میباشد که لغت ها LSI، الزاما کلیدواژه­های هم معنی نیستند و کلیه عباراتی که به کلیدواژه مقصود شما مجاورت میباشد را دربرگیرنده می‌گردد.

در تصویر تحت عبارات LSI مرتبط با کلیدواژه “گزینش هاست” مشخص و معلوم شده‌است.

 

۴ برهان به کارگیری از عبارات کلیدی LSI
مجموعاَ ۴ عامل عمده برای این فعالیت وجود داراست که به ترتیب عبارتند از:

۱- خودداری از اسپم شناخته شدن برگه یا این که نوشته‌علمی بوسیله گوگل
لغت ها کلیدی LSI اعتبار محتوا را ارتقاء میدهد. درضمن هیچ خطری بابت تکرار مداوم لغت ها کلیدی در شیت، شمارا تهدید نخواهد کرد. همینطور سوای نیاز به تکرار کلیدواژه می‌‌توانید سوای استرس در رابطه مورد حرف فرمائید.

۲- کشف ایده‌‌های بیشتر در رابطه محتوا
با به کارگیری از لغات LSI می‌اقتدار موضوعات و تیترهای متنوعی ساخت. این عمل دست شما‌را برای پرداختن به موضوعات گوناگون گشوده خواهد گذاشت.

۳- ارائه یک مقاله بی نیاز و بی نقص به استفاده کننده
با کلمه ها کلیدی LSI ، شما می‌‌‌توانید مخلوط‌‌‌‌‌های بیشتری از کلمه و واژه کلیدی متبوع را پوشش دهید. به همین خیال و خاطر محتوای شما بی نیاز‌‌‌‌‌خیس و نرخ خروج یوزرها از برگه نیز کمتر خواهد بود.

۴- منزلت بهتر درSERP (حاصل گوگل)
با دقت به الگوریتم‌‌‌های تازه گوگل، سایت‌‌‌‌‌‌هایی در حاصل برتر اکران داده می‌‌‌شوند که جواب سوالهای بیشتری در محتوای آن‌‌‌‌‌‌ها جای دارد. با به کار گیری از کلیدواژه‌‌‌‌‌های LSI می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید به راحتی این عمل را انجام دهید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۹:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چطور از تخریب برند خود در اینترنت جلوگیری کنیم؟


چطور از تخریب مارک خویش در وب خودداری کنیم؟
جواب بدین پرسش پاره ای طاقت فرسا میباشد، نکته قابل توجه آن میباشد سئو در مشهد  که معمولا این طرز برای برندهایی به کار گیری می شود که شناخته گردیده و دارای اعتبار میباشند اما رابطه بدون واسطه و کارکشته با مخاطبین خویش ندارند. در واقع این تکنیک ها هنگامی کارآمد که میباشد که خویش شما توجهی به ترازو رضایت مشتریان نداشته اید.

در صورتی کارِ مارک در شبکه های عمومی مطلوب و دائمی باشد، جواب گویی به انتقادها و سوال های سریع صورت پذیرد، ارتباط ها همگانی آنلاین به طور دائمی و هدفمند طرح ریزی گردیده باشد؛ هیچ کس نمیتواند با استعمال از تکنیک های seo منفی مارک شمارا تخریب نماید و حتی در صورتی چنین عمل هایی دور از حقیقت صورت پذیرد احتمالا مشتریان با مسئولیت شما جواب آن ها را خواهند بخشید.

در فیض برای پرهیز از این تکنیک ها شایسته ترین چاره ها عبارتند از:

پایش مستمر وب، برای سنجش ترازو رضایت یوزرها از تولید ها و سرویس ها شماست.
کار هدفمند در شبکه‌های‌عمومی و رابطه همیشگی با مخاطبین.
تکثیر خبر‌ها و داده ها مربوط به کسب و فعالیت شما در وب سایت های تخصصی و خبرگزاری ها.
گزارش صفحه ها مخرب و نظرها بی شالوده به مدیران وبسایت ها و گوگل.
بخت پیروزی در به کارگیری از seo منفی چقدر میباشد؟
گروه نبرد با اسپم گوگل طی سالهای پیشین همواره بر این نکته تاکید داشته اند که بهینه سازی منفی و تکنیک های مربوط به آن تاثیری بر درجه بندی حاصل کاوش ندارند. کاهش تاثیر بک پیوند، شناسایی وب سایت های مخرب و در دسترس گذاشتن ابزار Disavow Tool و Spam Report نشان می‌دهد که گوگل اراده دورازشوخی برای تقابل با seo منفی داراست.

اما این به آن معنا وجود ندارد که ما از چک موقعیت وب سایت خویش و پیوند های فرنگی آن غافل شویم. تحت عنوان یک کارشناس بهینه سازی شما مدام در اکنون آنالیز شرایط ایندکس صفحه ها، سرعت بار گذاری، پیوند های اخذ گردیده و … می باشید؛ در فیض هر تغییر تحول ناگهانی یا این که پیش گویی نشده در سکو بندی و آمار بازدید وب سایت قادر است زنگ خطری برای نظارت احتمال جریمه گوگل و بهینه سازی منفی باشد.

پیاده سازی تکنیک های بهینه سازی منفی معمولا کاری سخت میباشد و انجام آن هزینه متعددی را برای شخص متخاصم به یار خواهد داشت اما پیشگیری از آن طاقت فرسا وجود ندارد.
هر چقدر تاکید شما بر ساخت‌و‌ساز محتوای گرانبها و جلب رضایت یوزرها بیشتر باشد، اعتبار و مقام مارک شما در نزد گوگل و عموم ارتقا خواهد یافت و هرچقدر که اعتبار شما بیشتر باشد احتمال اثرگذاری این تکنیک ها بر وب سایت شما کاهش می‌یابد.

در واقع بهینه سازی منفی معمولا نقاط ضعف مارا مقصود قرار می دهد. این هجوم ها، جدای از عواقب احتمالی آن (که قابل رفع می باشند) به شما یاری میکند که تا برای رویش و ارتقای مارک خویش سعی نمایید.

کلام نهایی
بعداز مطالعه این نوشته‌علمی ممکن میباشد فکر کنید که بهینه سازی منفی آنقدرها هم بدور از دسترس وجود ندارد و می‌توانید با به کار گیری از آن فضای رقابتی کسب و عمل خویش را معمولی خیس نمایید.

پیش از تصمیم گیری این نکته را در حیث بگیرید که، برهه زمانی و تمرکز مهم ترین سرمایه شما برای پیروزی در بهینه سازی میباشد. در صورتی این سرمایه صرف زخم رساندن به رقبای خویش نمائید عملا از تمرکز بر روی کسب و عمل خویش به دور خواهید شد و همین رخداد موجب می‌شود رقبای جدیدی بدین عرصه ورود نمایند.

وجود رقابت در هر کسب و کاری، موجب پرورش تمامی اشخاصی می‌شود که در آن حوزه کار میکنند و در‌حالتی که فضای رقابتی بین شما آلوده و کثیف خواهد شد همگی عده ای که به‌این بازی وارد میگردند در غایت خسارت خواهند کرد.

احتمالا شما هم مثال هایی از تبلیغات ادوردز با اسم رقبا را در گوگل چشم اید، برخورد خویش شما نسبت به‌این حادثه چه بوده میباشد؟ زمانیکه مشتریان شما متوجه رفتارهای غیرحرفه ای و غیراخلاقی شما برای برد را متوجه شوند تمایل کمتری برای به کارگیری از سرویس ها و تولید ها شما خواهند داشت.

در صورتی‌که شما هم مثال هایی از تخریب برندهای دیگر یا این که به کارگیری از تکنیک های بهینه سازی منفی را مشاهده نموده اید، لطفا در قسمت ایده ها همین شیت با ما به اشتراک بگذارید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۱:۰۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

اهمیت محتوا در تلاش های محلی SEO شما


محتوا با دقت محلی در کوشش برای سئو در مشهد اهمیت قابل توجهی داراست.شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد : گوگل دیگر آن گوگل کهن وجود ندارد و گوگل عوض شده میباشد

شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد : طراحی وب سایت فروشگاهی تفال
بسته به صنعت شما ، محتوای با دقت محلی ، عمق ، گستردگی و علم تصمیم به خیر دارااست.

با این اکنون ، صرفا تایپ کردن محتوای طولانی برهه زمانی لزوماً مدام شایسته ترین فیض را ندارد.

تمامی چیز به ماهیت نتیجه ها سeryال شما بستگی دارااست و اینکه آیا این محتوا به شایسته ترین وجهی با غرض استفاده کننده در پس سeryال همخوانی داراست. این درمورد این وجود ندارد که آیا بالاترین تعداد کلمه و واژه را برای سوال داراست یا این که نه.

تایپ کردن محتوای محلی سفارشی با تمامی این کارداران به شما در دستیابی به محتوای با کیفیتی که Google میخواهد برای حاصل خاص محلی بازگرداند ، یاری می نماید.

هنگامی حرف از محتوا می‌گردد چه کاری نباید انجام دهید؟

محتوای نوع ویکی پدیا بدترین نوع محتوایی میباشد که میتوانید بنویسید.

شما نوع آن را می‌شناسید. نوعی که نقل پیمان از اداره ایمنی ترافیک اتوبان ملی (NHTSA) یا این که داده های راهنمای شهر میباشد که در کلیه جا در ویکی پدیا جان دار میباشد.

عامل اینکه این بدترین نوع محتوا میباشد این میباشد که خیر فقط محتوا معمولاً نازک میباشد ، بلکه ارزشی که برای آن به ارمغان میاورد و قیمت تحقیق راجع‌به محتوا نیز به به عبارتی اندازه نازک میباشد.

محتوای نازک قیمت پاره ای در سعی شما برای seo میدهد.

پیوندهای محلی بهینه سازی
برای بهینه سازی محلی ، پیوندها یه خرده مختلف از بهینه سازی ارگانیک میباشند.

اولیه ، هنگام دستیابی به تمامی پیوندها می بایست راهبرد های اینترنت مستر گوگل را در لحاظ بگیرید. شما نمیخواهید که کوشش های کسب لینک شما به یک مبادرت دستی (برای مثال مجازات) از طرف Google سبب گردد.

در‌حالتی که پیوندهایی ساخت‌و‌ساز فرمایید که هرکدام از رهنمودهای مدیریت سایت Google را نقض می نماید ، در غایت Google آن‌ها‌را شناسایی می نماید. آیتم بعدی که میدانید ، تمام تارنما شما ممکن میباشد از حاصل جستجوی ارگانیک ناپدید گردد.

یک پیشگفتار مختصر در زمینه ی دسته بندی لینک و پیوند محلی سئو
در seo محلی ، دسته بندی پیوندهای مختلفی وجود دارااست که نمایه لینک و پیوند بهینه سازی محلی باکیفیت را تشکیل میدهد. این مشتمل بر:

وب سایت های استنادی / NAP.
تارنما های فهرست محلی.
تارنما های محلی مرتبط با صنعت.
وبسایت های محلی سهیم
وبسایت های اتاق بازرگانی محلی.
وبسایت های خبرنامه های محلی.
وبسایت های استنادی / NAP
این سایتها جایی میباشد که شما وبسایت پول خویش را در آنجا قرار می دهید تا حضور جستجوی محلی خویش را ارتقاء دهد.

این وب سایت های استنادی معمولاً NAP متمرکز می‌باشند.

NAP به چه معناست؟ این به معنای اسم ، نشانی و شماره تلفن شغل ها شماست که می‌خواهید در‌این وب سایت ها نشان داده گردد.

کوشش این وب سایت های نقل عهد و پیمان ارتقاء حضور استنادی / NAP شما در Google میباشد.

تارنما های فهرست محلی
در مرحله بعدی ، توصیه میشود که روی فهرست محلی تحت عنوان دسته بندی پیوندهای همگانی تمرکز نمائید.

ساخت و ساز این فهرست های محلی به شما امداد می نماید تا اقتدار لینک و پیوند سایت خویش را برای جستجوی محلی ارتقا دهید.

تارنما های محلی مربوط به صنعت
در رابطه هر تارنما محلی که ممکن میباشد زمان لینک و پیوند محلی را ارائه دهد ، تصور کنید ، مثلا:

خبرنامه ها.
مدرسه ها
کالج ها.
انجمن های دولتی
این وب سایت های محلی مرتبط با صنعت معمولاً به ارتقا قابل توجهی در نمایه لینک محلی شما یاری می نمایند و معمولاً به اضافه کردن توان و اختصاصی بودن اجرو پاداش Google یاری می نمایند.

سایت های سهیم محلی
این سایتها معمولاً شرکای محلی تجارت می باشند.

Google مبادله بیش تر از حد لینک و پیوند را ممنوع نموده است ، ولی یاری دریافت کردن از شرکای تجاری خویش برای دستیابی به پیوندها به طور محلی چیز بدی وجود ندارد.

شما تنها نمی‌خواهید مبادله لینک را بیش تر از حد در برنامه ای برای بازنویسی سکو کاغذ انجام دهید.

تشخیص اینکه چه چیزی بیشتراز حد به حساب می‌آید معضل برانگیز میباشد ، ولی دستیابی به آن با تست صحیح قابلیت پذیر میباشد.

تکامل تغییرات الگوریتم محلی Google
از به عبارتی روزهای ابتدایی ، گوگل مرتباً الگوریتم های خویش را آپ تو دیت می نماید.

در اینجا یک‌سری بروزرسانی ا با هم مرور می‌کنیم که تکرار فعلی الگوریتم جستجوی محلی Google را صورت داده اند که در بی نقص بروزرسانی های الگوریتم های گوگل هم می‌توانید آن ها را مشاهده کنید :

۱ مه ۲۰۰۷: جستجوی جهانی
در سال ۲۰۰۷ ، الگوریتم کلی گوگل – خیر صرفا محلی – آپ دیت شد.

استدلال اینکه این آیتم در اینجا گنجانده شده‌است ، به جهت تأثیر شایان توجه آن در سئو محلی میباشد.

این یک بروزرسانی الگوریتم عادی نبود. در ازای ، Google نتیجه ها جستجوی استاندارد را گرفت و تمامی آن‌ها را با مواقعی مانند کلیپ ، محلی ، تصاویر ، خبر‌ها و همینطور بقیه موردها عمودی ادغام کرد.

این تغییر‌و تحول تماما و به طور کاملً منظره جستجوگرها را برای مدام تغییر‌و تحول بخشید و SERP 10 نامحدود سابق رسما مرده بود.

۱ آوریل ۲۰۱۰: Google Places
در حالی که صفحه های جای ها در ماه سپتامبر ۲۰۰۹ منتشر و خارج رانده می شدند ، اساسا بخشی از Google Maps بوده اند.

این فعال سازی دوباره برند تجاری Google Local Business بود ، صفحه های جای ها را با SERP محلی تلفیق کرد و مورد های تبلیغات محلی را در بین اکثری از خصوصیت های دیگر اضافه کرد.شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد : الکسا داده ها ترافیک اینترنت سایتها را چه‌طور گردآوری می نماید ؟

شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد : گوگل دیگر آن گوگل کهن وجود ندارد و گوگل عوض شده میباشد
۲۷ فوریه ۲۰۱۲: به روزرسانی ونیز
این به روزرسانی خاص تحت عنوان بخشی از به روزرسانی ماهانه آن‌ها ارائه شده‌است.

در شرایطی که در تلفن خویش برای موردها خاص محلی یا این که رایانه خویش کاوش میکنید ، متوجه گردیده اید که Google دارنده مورد ها محلی اتومات و هدفمند میباشد. ما خواهیم توانست از بروزرسانی ونیز برای این دستور سپاس کنیم .

غرض اساسی این آپ دیت رسانی ، دشوار گیری و پیاده سازی محلی سازی تهاجمی خیس در داده های جستجوی محلی بود که در غایت برای مصرف کننده اکران داده شد.

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۰:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)