بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

علت شکل گیری پنگوئن


انگیزه تکوین پنگوئن

در حالتی‌که بخواهیم به‌دنبال پاره ای توضیحات را تجربی نمائید می بایست خدمتتان پهنا کنم که پنگوئن کارکشته ترین سئو در مشهد الگوریتمی میباشد تا به اکنون جهت نزاع با تارنما های اسپمر تاسیس شده است این الگوریتم به شدت با وبسایت هایی که از شیوه های بهینه سازی تارنما کلاه سیاه [🎩] و یا این که seo بیش تر از حد به کارگیری می نمایند تقابل می نماید.

گوگل پنگوئن به چه مواقعی حساس میباشد؟
استعمال از طریق کلاه سیاه [🎩]
رعایت نکردن اصول لینک و پیوند بیلدینگ و چگالی بالا آنکر تکست [🔗]
محتوا ضعیف و تکراری [🔁]
معامله لینک و پیوند [🔗]
پیوند های اسپم [🗑️]
چطور تشخیص دهیم که ذیل تاثیر پنگوئن قرار گرفته ایم یا این که نه؟
خب در بالا بایستی بفهمید که آیا وب سایت به طور دستی و به وسیله گوگل به دلایلی نظیر داد و ستد لینک و پیوند، هک، نسخه برداری محتوا یا این که … در گیر پنالتی شده‌است یا این که نه؟ برای دانستن این مورد وارد پنل سرچ کنسول > قسمت اقدامات دستی گردید، در شرایطی که در‌این کاغذ پیامی از سمت گوگل برای شما ارسال شده‌است این مسلما به معنای پنالتی دستی است.

درصورتی که غیر از این میباشد ممکن میباشد ذیل تاثیر پنگوئن قرار گرفته باشید و انگیزه کاهش جایگاه های وبسایت نیز همین باشد.


اثر گذاری پنگوئن بر روی حاصل کاوش
بهبود بهینه سازی تارنما جریمه گردیده بوسیله الگوریتم پنگوئن
افت مرتبه تارنما یا این که پنالتی که به وسیله پنگوئن شکل می‌گردد عمدتا به انگیزه لینک و پیوند های اسپمی میباشد که برای وبسایت گرفته شده‌است چرا‌که مقصود از به وجود داخل شدن این الگوریتم نبرد با معامله لینک و پیوند میباشد. برای رفع پنالتی وبسایت این امور را به ترتیب انجام دهید:

همگی پیوند های وبسایت واید گرفته گردیده را را حذف نمایید.
انکر تکست [⚓] لینک و پیوند ها را به طور ترکیبی بگیرید.
از وبسایت ها و صفحاتی که بیش تر از ۱۰۰ پیوند خروجی دارا هستند لینکی اخذ نکنید.
از تارنما های متعددی که بر روی یک آی پی نشانی میباشند پیوند اخذ نکنید.
حذف بک لینک و پیوند های اسپم تارنما بوسیله Disavow [🧿]
پیوند هایی که از وب سایت های مزرعه لینک و پیوند [🚜] اخذ نموده اید منزه فرمائید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۸:۱۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو منفی ( Negative SEO )


آیا بهینه سازی منفی حقیقی و واقعی میباشد؟ آیا می بایست نگران باشید؟ آیا شما می‌توانید چیزی را برای ایمنی داشته باشید؟ سئو در مشهد درین مقاله شما به کل پاسخ ها دست مییابید.
تهدید بهینه سازی منفی از رویه بدور دلهره آور میباشد. چقدر برای یک حریف سهل وآسان میباشد برای ضایع کردن درجه بندی خویش، و چه گونه شما میتوانید از وب سایت خویش مراقبت فرمائید؟ البته پیش از آغاز، اذن دهید اطمینان نتایج کنیم.

بهینه سازی منفی چه می‌باشد؟
سئو منفی تیم ای از کار هایی میباشد که غرض آن کاهش درجه بندی حریف در حاصل کاوش میباشد. این کار ها اکثر زمان ها به طور off-page می‌باشند (برای مثال، ساخت و ساز پیوند های غیر طبیعی برای وبسایت یا این که خرابکاری و تکثیر محتوای آن)؛ البته در برخی موردها، آن‌ها ممکن میباشد دربرگیرنده هک کردن وبسایت و تغییر‌و تحول محتوای آن نیز باشند.
بهینه سازی منفی برای کاهش سکو ناگهانی وجود ندارد. قبل از آنکه تصمیم بگیرید که فردی به صورت عام سبب زخم وصال به سکو بندی شما خواهد شد، عارضه ها شایعتری برای سکو بندی نیز وجود داراست.

 

 

سئوی off-page منفی چه است؟
این نوع سئو منفی تارنما را سوای دخالت درونی وب سایت مقصود قرار می‌دهد. در اینجا معمول ترین صورت های سئو منفی آفلاین می‌باشد.

۱-فرم های پیوند گذاری:
یک یا این که دو لینک و پیوند اسپم احتمالا به مرتبه بندی وب سایت زخم نمی رساند. به همین استدلال میباشد که تهاجم ها منفی جستجوگرها معمولا مشتمل بر ساخت لینک و پیوند از یک مجموعه از وبسایت های دارای ارتباط شده‌است. به صورت معمول، بیشتر این پیوندها از یک متن استعمال می نمایند. این موضوع به این شکل میباشد که ممکن میباشد کاملا به وب سایت حمله نکنند؛ یا این که ممکن میباشد یک واژه کلیدی توجیهی داشته باشند تا ویژگی ها لینک و پیوند وب سایت ظواهر گردد و صاحب و مالک آن را بازنویسی نماید.

 

 

چه‌گونه می‌توانیم ایمن باشیم:
خودداری از حمله ی منفی به کاوشگر سئو چیزی در توان شما وجود ندارد، البته سعی، به اندازه کافی برای معکوس کردن جراحت قابلیت و امکان پذیر میباشد. برای انجام این فعالیت، شما می بایست به صورت منظم پرورش پروفایل لینک و پیوند را آنالیز فرمائید. برای مثال بهینه سازی SpyGlass به شما نمودارهای توسعه یافته برای هر دو تعداد پیوند ها در ایندکس شما و تعداد دامنه های ارجاع داده می گردد. یک سناریوی غیر معمول در هر مورد از این نمودارها به اندازه کافی برای پیگیریها میباشد که به صورت ناگهانی به دست آورده اید.
در غایت، زمانی که پیوندهای هرزنامه را شناسایی نموده اید، میتوانید یک فولدر disavow را در بهینه سازی SpyGlass تولید نمایید. برای انجام این عمل، راست کلیک بر روی دامنه backlink / linking و Disavow را تعیین فرمائید (مسلما تعیین فرمایید Entire domain در موقعیت Disavow). برای تمامی پیوندهای غیرعادی که مشاهده کردید، همین عمل را انجام دهید. در غایت به لینکهای انتخابی> Disavow / Blacklist بروید، پوشه disavow خویش را بازبینی نمائید، وآن را صادر فرمائید.

بخوانید تجارت در اینستاگرام ، روشی اثرگذار برای دیجیتال مارکتینگ
۲-سقوط و ریزش مطالب
ریزش مطالب شما و نسخه برداری کردن آن در سایتی دیگر، رویکرد دیگری میباشد که حریف می‌تواند جایگاه های خویش را حاد نماید. وقتی که Google محتویاتی را که در تعدادی تارنما تکرار شده‌است پیدا می نماید، معمولا صرفا یک ورژن را برای درجه بندی تعیین می نماید. در اکثر اوقات مورد ها، گوگل به اندازه کافی هوشمندانه به شناسایی قطعه اساسی می‌پردازد، مگر اینکه اولی ورژن “دزدیده گردیده” را پیدا نماید. به همین عامل میباشد که اسکرپرمن اکثر اوقات به صورت اتومات محتوای نو را اسکن می نماید و آن را به صورت دوباره لود می نماید.

 

 

چه طور خواهیم توانست ایمن باشیم:
Copyscape یک ابزار ضروری میباشد. در شرایطی که شما اسکن های خصوصی ای از مطالب خویش را پیدا نموده اید، نخست با مدیریت اینترنت مستر تماس حاصل نمایید و از آن‌ها بخواهید قطعه را حذف نمائید. در‌صورتی‌که این فعالیت مفید نباشد، ممکن میباشد بخواهید گزارش فساد را با گزارش نقض اسکن گوگل گزارش دهید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۱:۰۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

SERP های محلی چیست؟


تجارت خویش را با به کارگیری از seo محلی پرورش دهید
این فرآیند بازاریابی محلی جستجوی محلی در حال حاضر توانا میباشد و آنان صرفا سئو در مشهد در آینده کار کشته خیس و شایان توجه خیس خواهند شد ، به ویژه با دقت به اینکه Google چقدر عشق داراست تجربه جستجوی محلی را از تارنما شما بدور نگه داراست.

اینک مدت آن فرا رسیده میباشد که شما بتوانید از سرویس ها seo محلی به کارگیری کرده و تجارت خویش را پیش از اینکه رقبای خویش روی عمل بیفتند ، تقویت فرمایید. همه شغل ها محلی ، از بالگردها و سازندگان گرفته تا گل فروشی ها و حسابداران ، می‌توانند از روش بازاریابی local بهینه سازی ، تجارت خویش را بهبود بخشیده و از روش بازاریابی محلی سئو درآمد بیشتری کسب نمایند ، بدین ترتیب امروز آغاز فرمایید!

الگوریتم کبوتر گوگل چه می‌باشد

‘جستجوی محلی’ چه می باشد؟
اولیه ، اذن دهید تفاوتهای در میان یک جستجوی اطلاعاتی استاندارد و آنچه تحت عنوان جستجوی محلی شناخته میشود را محاسبه کنیم.

آیا میدانید؟ براساس گوگل ، 46٪ از جستجوها دارنده “قصد محلی” میباشند .

در حالی که هر کسی در عالم با seo و قدرت کافی و کافی قادر است یک جستجوی کاوش مانند “چه‌گونه یک تخلیه مسدود گردیده را تعمیر نماید” درجه بندی نماید ، وقتی که پرس و جو قصد خرید بیشتری از آن داشته باشد ، تبدیل به “لوله کش مجاورت اینجانب” یا این که “شایسته ترین لوله کش در” می گردد. [محل]’.

برای این نوع از جستجوی محلی ، که به صورت معمول دربرگیرنده یک جای یا این که “مجاورت اینجانب” میباشد (که حتی در حالتی‌که کاوش با استعمال از Google Maps یا این که حتی درصورتی که Google از جای شما اطلاع داشته باشد یا این که در‌صورتی‌که گوگل از حالت مکانی شما اطلاع داشته باشد و در‌حالتی که فرض گردد کاوش محلی داشته باشد ، ما یحتاج وجود ندارد) ، موتورهای کاوش میفهمند که چه می‌باشد کاوشگر می‌خواهد پیشنهادات یا این که لیست هایی را مبتنی بر وضعیت مکانی ارائه دهد ، و این دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که آن ها در صفحه های حاصل موتور کاوش محلی (SERPs) ارائه میدهند. این تفاوت در اخلاق و رفتار و فیض دقیقاً به همین عامل میباشد که بهینه سازی محلی در کنار بهینه سازی استاندارد سپرده گذاری اصلی و بها سپرده گذاری داراست.

اهمیت seo لوکال
آمار پایین اهمیت سئو محلی را برای یک کسب و فعالیت پر رنگ می نماید:

86٪ – درصد اشخاصی که برای یافتن شغل ها محلی به وب متکی میباشند.
93٪ – درصد هنگامی که Local Pack گوگل در بالاترین نقطه جستجوها با قصد محلی سازی ظواهر می گردد.
29٪ – درصد عده ای که دستکم هفته ای یک توشه در‌پی شغل ها محلی میشوند.
78٪ – درصد جستجوهای محلی در موبایل که سبب به خرید می‌شود.
تفاوت میان بهینه سازی وlocal سئو چه می باشد؟
seo سنتی و محلی local سئو هر دو بر بهبود جایگاه بندی شما در نتیجه ها جستجوی آنلاین متمرکز می باشند تا اشخاص بیشتری بتوانند از روش شغل خویش بیابند ، با آن‌ها تماس بگیرند و خریداری نمایند.

در اینجا تفاوت میباشد. در حالی که بهینه سازی داخلی بر بهبود روءیت کرد وب سایت شما در مقیاس ملی یا این که جهانی متمرکز میباشد ، سئو محلی به شما قابلیت میدهد برای رابطه با جستجوگرهای حوزه‌ خویش ، حیطه کاوش محلی را ضبط نمایید.

local بهینه سازی بخش اعظمی از به عبارتی راهبردها را به کارگیری می نمایند. با این حالا ، راه‌حل های محلی جستجوگرها از اقدامات ویژه ای برای یاری به شما در رابطه با جستجوگران در ناحیه خویش به کارگیری می نماید.

در حال حاضر که تفاوت در بین بهینه سازی و seo محلی را میدانید ، بیایید به بعضی از مشخصه های هر استراتژی نگاه کنیم.


تفاوت در میان seo محلی و سئو سنتی
SERP های محلی چه می باشد؟
آنچه در شغل ها محلی برای بهبود ترافیک به سایت های خویش و یا این که از روش درهای آن ها به بیشترین احتیاج دارا‌هستند ، قابل مشاهده بودن درخصوص آنچه تحت عنوان “بسته محلی” یا این که “3-pack” دارای اسم و رسم میباشد. این بلوک سه لیست تجاری میباشد که در نتیجه ها اکران داده گردیده بعد از جستجوی Google با غرض محلی در پایین نقشه ظواهر می‌شود.

بهینه سازی محلی تنها مرتبط با موتورهای کاوش نیست
آری ، شغل های متعددی وجود داراست که می‌توانید بصورت آنلاین انجام دهید تا تارنما خویش را برای مخاطبان محلی باصرفه نمایید. ولی در صورتیکه شغل ها محلی را اداره می‌کنید ، مواقعی مانند واژه و کلمه به گویش و یک بروشور چاپی نیز در بهینه سازی محلی نقش دارا‌هستند.

در حالتی‌که سایت و پروفایل های اجتماعی خویش را در ارتباطات / تبلیغات آفلاین خویش نیز بیان فرمائید ، ممکن میباشد از پسندیدن های چهره بوک خویش بالا برود ، رهروان توییتر شما میتوانند ارتقا پیدا نمایند و ترافیک بی واسطه در وبسایت شما بیشتر خواهد شد. به یک شیوه یا این که طریق دیگر ، این نیز برای Google قابل مشاهده خواهد بود ، ولی غیرمستقیم.

روی کلمه ها کلیدی عمل کنید
، راجع‌به عبارات کلیدی خویش هوشمند باشید. از عباراتی مانند “سرویس ها مجاورت اینجانب” استعمال نمایید تا بتوانید در جایگاه بندی فراتر قرار بگیرید. با این عمل میتوانید بهینه سازی محلی خویش را بهبود ببخشید.

در‌صورتی‌که میخواهید بازدید بیشتری نسبت به سایت خویش ساخت‌و‌ساز نمائید بهتر میباشد از به کار گیری آخرین از بهینه سازی محلی خویش استعمال فرمایید. از روش این دستور مشتریان محلی را جذب نمائید و مشاهده کنید ترازو تبدیل شما تا چه معیار زیر تأثیر قراردارد.

بخش ها سرویس ها خویش را برای بهینه سازی محلی پر‌نور فرمایید (در شکل وجود)
در صورتی بازدید کننده نتواند اسم شهر ، استان یا این که ایالت خویش را پیدا نماید ، شما تحت عنوان یک فروشنده بالقوه به صورت اتومات تخفیف می‌دهد.

در صورتیکه صفحه های ناحیه سرویس ها جدا دارید ، اطمینان نتایج نمائید که آن ها برای لغات کلیدی خاص حیطه مانند کد پستی ، اسم شهر یا این که علامت های مهم با صرفه گردیده اند.

در‌حالتی که مناطقی وجود دارااست که شما به آن‌ها سرویس نمیکنید ، منطقی میباشد که مورد ها را نیز مشتمل بر گردد ، به ویژه در صورتی سوالهای خویش را برای آن بخش ها اخذ کرده باشید.

جای خیر و خوبی برای آغاز با کاغذ ای میباشد که ناحیه سرویس ها شما ، تاریخچه کمپانی شما در آنجا و احتمالاً مشتری در هریک از آن بخشها را تعریف می نماید.

seo محلی به چه شکل فعالیت می نمایند؟
کلیه موردها فوق به احتمال حضور شما در Google در 2020 و همینطور طرز حضور در کاوش یاری می نماید.

اصلی میباشد که داده ها کسب و عمل شما فارغ از اعتنا به جایی که ظواهر میشود ، سازگار باشد.

یک استراتژی جستجوگرهای محلی محلی تحت عنوان بخشی از یک استراتژی بزرگتر – از‌آنجا که آن‌ها تکمیل کننده میباشند – به شایسته ترین صورت قرار می‌گیرد. اکثری از تاکتیک های نقل شده در اینجا ، تاکتیک های بهینه سازی میباشد که ممکن میباشد تا قبل از اینً انجام دهید.

کلیه اینها به حق تقدم بندی بستگی داراست – موسسات طفل و شغل ها محلی ممکن میباشد وقت و منابع مورد نیاز برای seo تارنما جان دار خویش نداشته باشند ، ولی ممکن میباشد دارنده یک برگه فیسبوک شگفت انگیز با یک بدن از تحلیل‌ها باشند. شغل ها بزرگتر ممکن میباشد یک جستجوی ارگانیک قدرتمند داشته باشند ، ولی تنی چند از تاکتیک های اساسی local بهینه سازی که میتوانند به تصویر بزرگتر امداد نمایند نیست.

برای ارجاع محلی نیازی به داشتن سایت وجود ندارد!
یکی‌از دیگر از مزایای بهینه سازی محلی این میباشد که نیازی به ساخت‌و‌ساز ویترین در اینترنت ندارید. رئیس یک تارنما گهگاه زمان بر میباشد و به مخارج متعددی نیاز داراست. با این حالا ، به لطف تکنیک seo محلی ، داشتن یک سایت دیگر یک شرط مطلق وجود ندارد. ابزارهایی مانند Google برای کسب و فعالیت اینجانب به شما قابلیت و امکان میدهند سوای داشتن وبسایت بلکه تنها نشانی فیزیکی ، خویش را در سیستم ادله هایی مانند Google Maps قرار دهید. با این هم اکنون ، در شرایطی که می‌خواهید سایتی برای کامل شدن داشته باشید ، یک راه‌حل فعلا قادر است ساخت و ساز ورقه ای در Google برای تجارت اینجانب باشد. با این درحال حاضر ، این ورقه ، حتی در صورتی‌که نمایه سازی قابلیت پذیر باشد ، هیچ زمان تحت عنوان وبسایت خویش ارجاع داده نمیشود.

با استعمال از این‌شیوه حل های مختلف ، استفاده کننده این خدمات قادر است تمرکز خویش را بر مدیر ذخیره فیزیکی خویش بگذارد. وی میتواند پس انداز بیشتری داشته باشد و هم زمان شاهد ارتقا پول در گردش خویش باشد. این‌شیوه حل ها خصوصاً برای شغل ها بسیار کوچک بسیار دارای منفعت میباشد. بیشتر و بیشتر یوزرها وب در هم اکنون جستجوی محلی برای دسترسی سریع به داده ها می باشند. ما در واقعیت در دورانی معاش میکنیم که مدت به کالای کمیابی تبدیل میگردد. ارائه دهندگان سرویس ها نمی توانند این حقیقت را نادیده بگیرند و برای پرهیز از حیف کردن خسارات مالی زیاد ، بایستی خویش را سازگار نمایند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۱:۳۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

SERP های محلی چیست؟


تجارت خویش را با به کارگیری از seo محلی پرورش دهید
این فرآیند بازاریابی محلی جستجوی محلی در حال حاضر توانا میباشد و آنان صرفا سئو در مشهد در آینده کار کشته خیس و شایان توجه خیس خواهند شد ، به ویژه با دقت به اینکه Google چقدر عشق داراست تجربه جستجوی محلی را از تارنما شما بدور نگه داراست.

اینک مدت آن فرا رسیده میباشد که شما بتوانید از سرویس ها seo محلی به کارگیری کرده و تجارت خویش را پیش از اینکه رقبای خویش روی عمل بیفتند ، تقویت فرمایید. همه شغل ها محلی ، از بالگردها و سازندگان گرفته تا گل فروشی ها و حسابداران ، می‌توانند از روش بازاریابی local بهینه سازی ، تجارت خویش را بهبود بخشیده و از روش بازاریابی محلی سئو درآمد بیشتری کسب نمایند ، بدین ترتیب امروز آغاز فرمایید!

الگوریتم کبوتر گوگل چه می‌باشد

‘جستجوی محلی’ چه می باشد؟
اولیه ، اذن دهید تفاوتهای در میان یک جستجوی اطلاعاتی استاندارد و آنچه تحت عنوان جستجوی محلی شناخته میشود را محاسبه کنیم.

آیا میدانید؟ براساس گوگل ، 46٪ از جستجوها دارنده “قصد محلی” میباشند .

در حالی که هر کسی در عالم با seo و قدرت کافی و کافی قادر است یک جستجوی کاوش مانند “چه‌گونه یک تخلیه مسدود گردیده را تعمیر نماید” درجه بندی نماید ، وقتی که پرس و جو قصد خرید بیشتری از آن داشته باشد ، تبدیل به “لوله کش مجاورت اینجانب” یا این که “شایسته ترین لوله کش در” می گردد. [محل]’.

برای این نوع از جستجوی محلی ، که به صورت معمول دربرگیرنده یک جای یا این که “مجاورت اینجانب” میباشد (که حتی در حالتی‌که کاوش با استعمال از Google Maps یا این که حتی درصورتی که Google از جای شما اطلاع داشته باشد یا این که در‌صورتی‌که گوگل از حالت مکانی شما اطلاع داشته باشد و در‌حالتی که فرض گردد کاوش محلی داشته باشد ، ما یحتاج وجود ندارد) ، موتورهای کاوش میفهمند که چه می‌باشد کاوشگر می‌خواهد پیشنهادات یا این که لیست هایی را مبتنی بر وضعیت مکانی ارائه دهد ، و این دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که آن ها در صفحه های حاصل موتور کاوش محلی (SERPs) ارائه میدهند. این تفاوت در اخلاق و رفتار و فیض دقیقاً به همین عامل میباشد که بهینه سازی محلی در کنار بهینه سازی استاندارد سپرده گذاری اصلی و بها سپرده گذاری داراست.

اهمیت seo لوکال
آمار پایین اهمیت سئو محلی را برای یک کسب و فعالیت پر رنگ می نماید:

86٪ – درصد اشخاصی که برای یافتن شغل ها محلی به وب متکی میباشند.
93٪ – درصد هنگامی که Local Pack گوگل در بالاترین نقطه جستجوها با قصد محلی سازی ظواهر می گردد.
29٪ – درصد عده ای که دستکم هفته ای یک توشه در‌پی شغل ها محلی میشوند.
78٪ – درصد جستجوهای محلی در موبایل که سبب به خرید می‌شود.
تفاوت میان بهینه سازی وlocal سئو چه می باشد؟
seo سنتی و محلی local سئو هر دو بر بهبود جایگاه بندی شما در نتیجه ها جستجوی آنلاین متمرکز می باشند تا اشخاص بیشتری بتوانند از روش شغل خویش بیابند ، با آن‌ها تماس بگیرند و خریداری نمایند.

در اینجا تفاوت میباشد. در حالی که بهینه سازی داخلی بر بهبود روءیت کرد وب سایت شما در مقیاس ملی یا این که جهانی متمرکز میباشد ، سئو محلی به شما قابلیت میدهد برای رابطه با جستجوگرهای حوزه‌ خویش ، حیطه کاوش محلی را ضبط نمایید.

local بهینه سازی بخش اعظمی از به عبارتی راهبردها را به کارگیری می نمایند. با این حالا ، راه‌حل های محلی جستجوگرها از اقدامات ویژه ای برای یاری به شما در رابطه با جستجوگران در ناحیه خویش به کارگیری می نماید.

در حال حاضر که تفاوت در بین بهینه سازی و seo محلی را میدانید ، بیایید به بعضی از مشخصه های هر استراتژی نگاه کنیم.


تفاوت در میان seo محلی و سئو سنتی
SERP های محلی چه می باشد؟
آنچه در شغل ها محلی برای بهبود ترافیک به سایت های خویش و یا این که از روش درهای آن ها به بیشترین احتیاج دارا‌هستند ، قابل مشاهده بودن درخصوص آنچه تحت عنوان “بسته محلی” یا این که “3-pack” دارای اسم و رسم میباشد. این بلوک سه لیست تجاری میباشد که در نتیجه ها اکران داده گردیده بعد از جستجوی Google با غرض محلی در پایین نقشه ظواهر می‌شود.

بهینه سازی محلی تنها مرتبط با موتورهای کاوش نیست
آری ، شغل های متعددی وجود داراست که می‌توانید بصورت آنلاین انجام دهید تا تارنما خویش را برای مخاطبان محلی باصرفه نمایید. ولی در صورتیکه شغل ها محلی را اداره می‌کنید ، مواقعی مانند واژه و کلمه به گویش و یک بروشور چاپی نیز در بهینه سازی محلی نقش دارا‌هستند.

در حالتی‌که سایت و پروفایل های اجتماعی خویش را در ارتباطات / تبلیغات آفلاین خویش نیز بیان فرمائید ، ممکن میباشد از پسندیدن های چهره بوک خویش بالا برود ، رهروان توییتر شما میتوانند ارتقا پیدا نمایند و ترافیک بی واسطه در وبسایت شما بیشتر خواهد شد. به یک شیوه یا این که طریق دیگر ، این نیز برای Google قابل مشاهده خواهد بود ، ولی غیرمستقیم.

روی کلمه ها کلیدی عمل کنید
، راجع‌به عبارات کلیدی خویش هوشمند باشید. از عباراتی مانند “سرویس ها مجاورت اینجانب” استعمال نمایید تا بتوانید در جایگاه بندی فراتر قرار بگیرید. با این عمل میتوانید بهینه سازی محلی خویش را بهبود ببخشید.

در‌صورتی‌که میخواهید بازدید بیشتری نسبت به سایت خویش ساخت‌و‌ساز نمائید بهتر میباشد از به کار گیری آخرین از بهینه سازی محلی خویش استعمال فرمایید. از روش این دستور مشتریان محلی را جذب نمائید و مشاهده کنید ترازو تبدیل شما تا چه معیار زیر تأثیر قراردارد.

بخش ها سرویس ها خویش را برای بهینه سازی محلی پر‌نور فرمایید (در شکل وجود)
در صورتی بازدید کننده نتواند اسم شهر ، استان یا این که ایالت خویش را پیدا نماید ، شما تحت عنوان یک فروشنده بالقوه به صورت اتومات تخفیف می‌دهد.

در صورتیکه صفحه های ناحیه سرویس ها جدا دارید ، اطمینان نتایج نمائید که آن ها برای لغات کلیدی خاص حیطه مانند کد پستی ، اسم شهر یا این که علامت های مهم با صرفه گردیده اند.

در‌حالتی که مناطقی وجود دارااست که شما به آن‌ها سرویس نمیکنید ، منطقی میباشد که مورد ها را نیز مشتمل بر گردد ، به ویژه در صورتی سوالهای خویش را برای آن بخش ها اخذ کرده باشید.

جای خیر و خوبی برای آغاز با کاغذ ای میباشد که ناحیه سرویس ها شما ، تاریخچه کمپانی شما در آنجا و احتمالاً مشتری در هریک از آن بخشها را تعریف می نماید.

seo محلی به چه شکل فعالیت می نمایند؟
کلیه موردها فوق به احتمال حضور شما در Google در 2020 و همینطور طرز حضور در کاوش یاری می نماید.

اصلی میباشد که داده ها کسب و عمل شما فارغ از اعتنا به جایی که ظواهر میشود ، سازگار باشد.

یک استراتژی جستجوگرهای محلی محلی تحت عنوان بخشی از یک استراتژی بزرگتر – از‌آنجا که آن‌ها تکمیل کننده میباشند – به شایسته ترین صورت قرار می‌گیرد. اکثری از تاکتیک های نقل شده در اینجا ، تاکتیک های بهینه سازی میباشد که ممکن میباشد تا قبل از اینً انجام دهید.

کلیه اینها به حق تقدم بندی بستگی داراست – موسسات طفل و شغل ها محلی ممکن میباشد وقت و منابع مورد نیاز برای seo تارنما جان دار خویش نداشته باشند ، ولی ممکن میباشد دارنده یک برگه فیسبوک شگفت انگیز با یک بدن از تحلیل‌ها باشند. شغل ها بزرگتر ممکن میباشد یک جستجوی ارگانیک قدرتمند داشته باشند ، ولی تنی چند از تاکتیک های اساسی local بهینه سازی که میتوانند به تصویر بزرگتر امداد نمایند نیست.

برای ارجاع محلی نیازی به داشتن سایت وجود ندارد!
یکی‌از دیگر از مزایای بهینه سازی محلی این میباشد که نیازی به ساخت‌و‌ساز ویترین در اینترنت ندارید. رئیس یک تارنما گهگاه زمان بر میباشد و به مخارج متعددی نیاز داراست. با این حالا ، به لطف تکنیک seo محلی ، داشتن یک سایت دیگر یک شرط مطلق وجود ندارد. ابزارهایی مانند Google برای کسب و فعالیت اینجانب به شما قابلیت و امکان میدهند سوای داشتن وبسایت بلکه تنها نشانی فیزیکی ، خویش را در سیستم ادله هایی مانند Google Maps قرار دهید. با این هم اکنون ، در شرایطی که می‌خواهید سایتی برای کامل شدن داشته باشید ، یک راه‌حل فعلا قادر است ساخت و ساز ورقه ای در Google برای تجارت اینجانب باشد. با این درحال حاضر ، این ورقه ، حتی در صورتی‌که نمایه سازی قابلیت پذیر باشد ، هیچ زمان تحت عنوان وبسایت خویش ارجاع داده نمیشود.

با استعمال از این‌شیوه حل های مختلف ، استفاده کننده این خدمات قادر است تمرکز خویش را بر مدیر ذخیره فیزیکی خویش بگذارد. وی میتواند پس انداز بیشتری داشته باشد و هم زمان شاهد ارتقا پول در گردش خویش باشد. این‌شیوه حل ها خصوصاً برای شغل ها بسیار کوچک بسیار دارای منفعت میباشد. بیشتر و بیشتر یوزرها وب در هم اکنون جستجوی محلی برای دسترسی سریع به داده ها می باشند. ما در واقعیت در دورانی معاش میکنیم که مدت به کالای کمیابی تبدیل میگردد. ارائه دهندگان سرویس ها نمی توانند این حقیقت را نادیده بگیرند و برای پرهیز از حیف کردن خسارات مالی زیاد ، بایستی خویش را سازگار نمایند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۱:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نکته‌های سئو برای انتشاردهندگان محتوا: ۱۱ روش برای افزایش بازدیدکنندگان سایت


درپی راهی برای بهبود حالت خویش در ورقه نتیجه ها جستجوی گوگل می باشید؟ سئو در مشهد هر نوع با صرفه‌سازی‌ای که به فکرتان می‌رسیده برای محتواهای وبسایت‌تان انجام داده‌اید؟ این ۱۱ نحوه را هم برای ارتقاء بازدیدکنندگان تارنما آزمون نمائید!

هنگامی صحبت از seo به بین میاید، اکثر انتشاردهندگان محتوا کل تمرکز خویش را روی با صرفه کردن محتواهایی که ایجاد می‌نمایند می گذارند. در حالی که‌این مسئله فقط نیمی از ماجراست. طی سال‌های اخیر، الگوریتم‌های گوگل به شیوه شگفت آوری پیچیده و توسعه یافته گردیده‌اند. معیارهایی که برای شناسایی یک محتوای ارزشمند دارا‌هستند، دیگر به تعداد کلمه ها و تعدد به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی محدود نمیشود.

۱۱ طرز برای ارتقاء بازدیدکنندگان تارنما
مقصود گوگل این میباشد که به یوزرها یاری دهد تا به جواب پرسش خویش برسند. در صورتی می خواهید گوگل وبسایت شمارا به یوزرها نشان دهد، می بایست با قانون ها وی بازی نمایید. به‌دنبال ۱۱ طریق راهبردی برای ارتقا بازدیدکنندگان وب سایت را معرفی می کنیم که میتواند در ابتدا رفتن سکو‌تان در نتیجه ها کاوش امداد به سزایی بکند.

ساختار وبسایت خویش را با صرفه نمائید
در می سال ۲۰۲۰ گوگل اعلام‌کرد که به زودی آپدیتی ارائه می‌نماید که سیگنال‌های تجربه کاربری را با بقیه معیارها مخلوط خواهد کرد. این آپ تو دیت رسانی یعنی دیگر فقطً باصرفه‌سازی محتوا برای اکران در گوشی کفاف نمی دهد. وبسایت شما می بایست برای استفاده کننده آنقدر دیدنی و استعمال از آن ریلکس باشد که تجربه کاربری نیکی برای وی بسازد.

چهت نیل به چنین مرحله‌ای، تکان کردن یا این که Navigation وبسایت خویش را با صرفه فرمائید. آن نصیب‌هایی که قرار میباشد استفاده کننده و ربات‌های کاوش ببینند را در شایسته ترین مکان وبسایت قرار دهید. هرکسی که تارنما شمارا گشوده می‌نماید می بایست در یک نگاه بفهمد که عمل شما چه میباشد و از کدام قسمت‌ها میتواند نیاز خویش را برطرف نماید. داشتن یک وبسایت مپ یا این که نقشه وب سایت مطلوب هم میتواند به گوگل نشان دهد که کدام صفحه های از دید شما در حق تقدم میباشند.

seo داخلی وبسایت را بدون شوخی بگیرید
مطمئن گردید که اصول بهینه سازی داخلی را به نیکی میشناسید. برای مطالعه بیشتر در این باره می توانید مقاله “چه‌گونه به شایسته ترین صورت روی بهینه سازی داخلی وبسایت فعالیت کنیم” را مشاهده کنید. ولی در کل رعایت مورد ها ذیل می تواند امداد به سزایی به بهینه سازی آن پیج تارنما بکند:

تیتر بهینه سازی را با لغت ها کلیدی با صرفه فرمایید: کلمه و واژه کلیدی شیت را ترجیحاً در اولِ عبارت تیتر بهینه سازی قرار دهید تا کاربر در اولی نگاه آن را ببیند.
توضیحات متا را بدون نقص نمایید: در یک یا این که دو پاراگراف توضیح دهید که محتوای شما در زمینه‌ی چه است و فراموش نکنید که لغت ها کلیدی را هم در آن بگنجانید. هرچه این جمله ها ترغیب کننده‌خیس باشند اقبال کلیک شدن روی پیوند وبسایت شما فراتر می‌رود.
تیتر کاغذ و تیتر seo را یکسان قرار دهید: اما می توانید یه خرده آن‌ها‌را تغییر و تحول دهید اما به سیرتکامل‌ای نباشد که استفاده کننده سردرگم خواهد شد.
از تیترهای heading در متن خویش به کار گیری فرمایید: بهتر میباشد بعداز هر ۳۰۰ واژه و کلمه یک تیتر قرار دهید که خوانایی مقاله‌تان بالا برود.
پروفایل نویسندگان را کامل شدن فرمایید
اینکه چه کسی محتوای شمارا می‌نویسد اهمیت بخشید. از وقتی که گوگل روی معنی E-A-T تمرکز بیشتری نموده است، نقش نویسندگان برجسته‌خیس شده‌است. E مخفف expertise به معنای تخصص داشتن، A مخفف authoritativeness به معنای قدرتمند و دارای اعتبار بودن و T مخفف trustworthiness به معنای قابل اعتماد بودن. مولف‌ای که‌این خصوصیت‌ها را داشته باشد از نگاه گوگل محتوایی باارزش ساخت و ساز می‌نماید.

ولی که تنهاً بی نقص کردن پروفایل نویسندگان قرار وجود ندارد کمکی به سکو شما در شیت حاصل جستجوی گوگل بکند. ولی این سیگنال را به موتورهای کاوش میدهد که شما روشن و قابل اعتماد می باشید. محتوایی که ساخت می کنید از یک منبع دارای اعتبار تنظیم میشود. یادتان نرود تجربه کاربری خوب شایسته ترین رویه برای ارتقا بازدیدکنندگان تارنما میباشد.

وب سایت خویش را برای گوگل دیسکاور مهیا نمائید
Google Discover یک قسمت تازه محتوایی میباشد که بوسیله گوگل اضافه گردیده و با اعتنا به علائق یوزرها، هر روز محتواهای نو و برتر را به وی نشان میدهد. این خصوصیت سبب گردیده تا بخش اعظمی از تکثیر دهندگان محتوا بدین تاءمل بیفتند که چطور محتوایشان درین ردیف چشم گردد. این یک سری موردی که ادامه توضیح می دهیم می تواند راهی برای ورود به گوگل دیسکاور و در فیض ارتقا بازدید کنندگان تارنما شما باشد:

محتوای دارای اعتبار و دیدنی ساخت فرمائید: گوگل محتوای شمارا با نیاز یوزرها مقایسه می‌نماید و در شکل مطلوب بودن آن را به میلیون‌ها استفاده کننده اکران خواهد اعطا کرد.
محتوای مدام سبز بسازید: در رابطه محتواهای ever green تا قبل از اینً در وبسایت تریبون مفصل توضیح داده‌ایم. این نوع محتواها هیچ وقت منقضی نمیشوند و اقبال شمارا برای چشم شدن در گوگل دیسکاور بالا میبرند.
از تصاویر و کلیپ استعمال نمائید: این نوع محتواها از دید گوگل بی نیاز‌خیس می‌باشند و امروزه ۸۵ درصد از کسب و شغل های عالم از محتواهای ویدیویی برای معرفی خویش به کارگیری می‌نمایند.
از چندین لهجه در وب سایت خویش پشتیبانی فرمائید: گوگل این نوع وبسایت‌ها را می تواند به اشخاص بیشتری در سرتاسر عالم نشان بدهد.


حواستان به تصاویری که در صفحه ها به کار گیری میکنید باشد
فرقی ندارد که برای گوگل دیسکاور محتوای خویش را باصرفه می کنید یا این که برای SERP، تصاویر نقش مهمی در تجربه کاربری ایفا می‌نمایند. تا جایی که می توانید از تصاویر اوریجینال، نمودار و گرافیک‌های تهیه و تنظیم گردیده به وسیله گروه محتوای خودتان را منتشر فرمایید. البته در صورتیکه نشد، ایرادی ندارد در‌صورتی‌که از تصاویر دست دوم دارای ارتباط هم به کارگیری فرمائید. در هر شکل موارد ذیل را مدنظر قرار دهید:

تصاویر خویش را با صرفه فرمایید تا سرعت بارگذاری ورقه بالا برود.
اسم تصویر را تغییر و تحول و کلمه و واژه کلیدی را در آن مکان دهید.
یک متن جایگزین بهینه سازی گردیده با کلمه و واژه کلیدی بنویسید.
ساختار نشانی عکس را نظارت نمایید که در شایسته ترین موقعیت باشد. گوگل این گزینه را در امتیازدهی تصاویر در لحاظ میگیرد.
تصاویر خویش را برای چشم شدن در گوشی فراهم نمائید.
برای ارتقاء بازدیدکنندگان وب سایت خبر ها را به‌سرعت نشر دهید
درصورتی که میخواهید در حوزه کسب و فعالیت خویش مدام پیشرو باشید، مرجع خبر ها گردید. خبرهای دست اولیه و محتواهای آپدیت میتواند به ارتقاء بازدیدکنندگان وب سایت یاری دهد. در هر حیطهای که فعالیت میکنید، لیستی از نهایی ترندهای روز عالم را داشته باشید، توییر حساب‌های اصلی صنعت خویش را دنبال فرمائید. در لینکدین و فیسبوک فعال باشید و میدان رقابت را در کانال‌های اجتماعی خالی نکنید.

برای اینکه کسب و کارتان در بین این تمامی خبر و پست‌های تازه روزمره به دیده بیاید، تا جایی که می توانید گوناگون باشید. همت فرمایید به کلیه چیز از جنبه دیگری نگاه نمائید. مخاطبین نوع نگاه‌های گوناگون را می‌پسندند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۳:۱۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بهینه سازی داخلی و سرعت وب سایت


بهینه سازی داخلی و سرعت وب سایت
می توانید در رابطه این مسئله مقاله ها دیگر تارنما تریبون را مطالعه نمائید، سئو در مشهد  البته رعایت دو نکته کلی میتواند یاری متعددی به بهبود seo داخلی و سرعت وب سایت بکند:

بقیه تصاویر را معدود فرمائید: از یک افزونه وردپرسی (در حالتی که پایین پلتفرم وردپرس فعالیت میکنید) مانند Shortpixel استعمال نمایید تا تصاویر به طور خود کار فشرده و باصرفه‌سازی شوند.
کدهای HTML باصرفه نمائید: هر کاراکتر کدی که در ساختار وبسایت‌تان وجود دارااست، وقتی برای بار گذاری شدن میبرد. چنانچه از وردپرس به کارگیری می کنید، بهتر میباشد از ویرایشگر متنی به کار گیری نمایید جای این که با ویرایشگر بصری فعالیت نمائید. در این‌حالت میتوانید وسعت کدهای HTML برگه را ذیل‌خیس نگه دارید.
طبق گزارش گوگل، بیش تر از 50 درصد یوزرها، اینترنت سایتی که بیشتراز 3 ثانیه بار گذاری شیت‌اش ارتفاع بکشد را می‌بندند. پس عملکرد نمائید زمان مقطع بارگزاری تارنما خویش را کمتر از دو ثانیه نگه دارید.

واژه کلیدی غرض را در تیتر، توضیحات متا و تگ H1 قرار دهید
شاید با خویش بگویید، نخستین مقاله توضیح دادید که دیگر واژه و کلمه کلیدی و به کارگیری از آن در جاهای متفاوت ورقه اهمیتی ندارد، پس چه شد که یکی‌از آیتم‌ها را به آن تخصیص دادید؟ در پاسخ می بایست توضیح بدهیم که قرار وجود ندارد به صورت تمام دعوا عبارات کلیدی و به کار گیری درست از آنان‌را ندیده بگیریم. بلکه می بایست بدانیم اهمیت و قیمت آن‌ها به اندازه‌ای که در قبلی بود، دیگر وجود ندارد. پس در کنار با صرفه کردن برگه برای کلمه و واژه کلیدی غرض، اقدامات دیگری نیز برای بهینه سازی داخلی می بایست انجام دهیم.

اما بدون چاره نیستید که دقیقاً کلمه و واژه کلیدی خویش را به اجبار در کلیه قسمت‌ها جا بدهید. می توانید از لغات مترادف یا این که هم اندازه آنان هم به کار گیری نمایید. گوگل آنقدر رند میباشد که می تواند رابطه میان عبارات را متوجه خواهد شد. و نکته قابل توجه‌خیس اینکه هیچ شیت‌ای در گوگل فقط برای یک کلمه و واژه کلیدی مرتبه نمی‌گیرد. بیشتر صفحه ها با مرتبه بالا در شیت حاصل کاوش، برای دست‌کم 1000 کلمه و واژه کلیدی در جستجوها چشم میگردند.

به هرحال کلمه و واژه کلیدی یا این که مترادف‌های آن را در تگ تیتر، توضیحات متا، تگ H1 و هرجای دیگری که از لحاظ بهینه سازی داخلی می بایست قرار بگیرد، بگذارید.

از نشانی‌های URL کوتاه البته شفاف به کارگیری فرمایید
به نشانی تحت نگاه نمائید:

https://www.example.com/articles/322345.php

با دیدن این نشانی متوجه میشوید که باطن چه شیت ای میباشید یا این که کاغذ در رابطه چه موضوعی میباشد؟ بعید به حیث میرسد. ولی نشانی دهی ذیل به طور کاملً برعکس این موضوع را نشان میدهد:

https://www.example.com/how-to-lose-weight

این مثال یک نشانی دهی کوتاه ولی روشن میباشد. بهتر میباشد برای بهبود بهینه سازی داخلی واژه و کلمه کلیدی خویش را در نشانی URL و ترجیحاً در اولِ آن بیاورید. و در شرایطی که می توانید عبارتی کوتاه ولی توضیح دهنده در رابطه محتوای آن شیت بنویسید. گوگل در رابطه تأثیر نشانی URL در رنکینگ می گوید:

ولی تأثیر این فاکتور بسیار معدود میباشد. البته چیزی وجود ندارد که بخواهید نادیده‌اش بگیرید. در هر اکنون نیازی وجود ندارد تمام ساختار URL تارنما را تغییر‌و تحول دهید تا تنها کلمه و واژه کلیدی باطن آن قرار بگیرد.

به عبارت دیگر، در‌حالتی که میتوانید این عمل را انجام دهید اما اجباری برای آن وجود ندارد. به علاوه اینکه طبق آمار، و همچنین نموداری که درپی میبینید، نشانی URL‌های کوتاه میتوانند در جایگاه بالاتری نسبت به رقبا قرار بگیرند. خصوصاً که در‌صورتی‌که نشانی کاغذ‌ای بسیار طولانی باشد، در ورقه حاصل جستجوی گوگل بدون نقص چشم نمیشود و از حیث مخاطب نهفته می ماند.

 

متن جایگزین توضیحی برای تصاویر خویش بنویسید و اسم تصاویر را باصرفه فرمائید
تعداد متعددی از یوزرها اینترنتی، به طوری با دیدن برگه اکران خلل دارا هستند. برخی نابینا و بعضا نادر بینا می‌باشند. حتی اشخاص کوررنگ هم در دیدن تصاویر در گیر ایراد می گردند. اینجاست که متن جایگزین تصاویر می تواند به یاری آن‌ها بیاید. در‌حالتی که در توضیح تصویر خویش، متنی توصیفی و مطلوب بنویسید، ابزارهای شیت خوان می تواند این توضیح را برای استفاده کننده بخواند و او‌را در جریان وجود یک عکس قرار دهد.

به عنوان مثال در صورتی تصویر یک گربه بانمک را در متن خویش قرار داده‌اید، در نصیب کدهای HTML می بایست چنین کدی برای این عکس وجود داشته باشد:

”تصویر

علاوه بر اینکه بایستی alt text تصاویر را لبریز فرمایید، بهتر میباشد اسم فولدر تصاویر را نیز با صرفه کنید. یکی‌از مواقعی که در بهینه سازی داخلی کمتر به آن پرداخته می شود، بهینه سازی تصاویر میباشد. گوگل در اینباره می گوید:

متن جایگزین تصاویر اهمیت بسیار متعددی برای گوگل داراست. ولی درصورتی که می خواهید تصاویرتان در جایگاه‌بندی چشم شوند. با اینکار حتی در شرایطی‌که از lazy load (بارگزاری آرام تصاویر) هم به کار گیری نمایید، مخاطب پیش از دیدن عکس می داند درانتظار چه تصویری می بایست باشد.

کارایی فرمایید اسم و متن جایگزین تصاویر را دارای ربط، روشن و توصیفی تهیه نمائید تا در شیت نتیجه ها جستجوی تصاویر نیز چشم گردید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۱:۱۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چگونه یک URL یا وب‌سایت را در موتورهای جستجو ثبت کنیم؟


در شرایطی‌که اخیرا اینترنت‌سایتی روی یک دامنه نو تولید کرده‌اید، سئو در مشهد احتمالاً قرار وجود ندارد درجا آن را در نتیجه ها کاوش ملاحظه کنید. تا‌زمانیکه گوگل و دیگر موتورهای کاوش ندانند که اینترنت‌وبسایت شما وجود دارااست، سایتتان حتی ایندکس هم نمیشود. نخستین از کلیه برای آن دسته از عده ای که پیرو کشف کردن جواب این پرسش میباشند که چرا موتورهای کاوش وبسایت آنان‌را پیدا نمیکنند، توضیح بدهیم که در واقع چه اتفاقی دارااست می‌ افتد؟ راهنمای گوگل در رابطه شیوه همت گوگل اینگونه توضیح میدهد:

پیش از اینکه شما حتی آغاز به کاوش کردن فرمایید، گوگل داده ها صفحه ها اینترنت را در یک ایندکس کاوش سازماندهی می‌نماید. ایندکس مشابه به یک کتابخانه میباشد، با این تفاوت که بیشتر از کل کتابخانه‌های جهان داده ها در خویش حفظ می نماید!

در شرایطی که اینترنت‌وب سایت شما در ایندکس گوگل نباشد، هیچ یوزری در زمان کاوش آن را پیدا نخواهد کرد. گوگل بایستی بداند که اینترنت‌وب سایت شما وجود دارااست تا بتواند آن را کرول نماید و در ایندکس خویش قرار دهد. درین راهنمای قدم به قدم حافظه میگیرید که چطور وب سایت خویش را در گوگل تثبیت فرمایید.

آیا مورد نیاز میباشد که به طور دستی، URL نو یا این که نشانی وبسایت را در گوگل تثبیت کنیم؟
خیر، نیازی وجود ندارد برای ایندکس شدن مطلقاً خودتان اینترنت سایتتان را در گوگل تثبیت فرمایید. ولی برای یک اینترنت‌تارنما نو، معمولاً سریعترین خط مش همین میباشد. گوگل بایستی بداند که اینترنت‌وبسایت شما وجود دارااست. سپس میتواند تارنما شمارا کرول نماید و صفحه های آن را ایندکس کند.

کرولرهای گوگل با جستن نشانی‌های تازه و تعقیب کردن پیوند‌های جان دار در آن ها، استارت به شناسایی صفحه های نو می‌نمایند.

تا‌هنگامیکه سایت‌تان به جایی از اینترنت متصل باشد، نیازی وجود ندارد به طور دستی آن را در گوگل تثبیت نمائید. به دلیل آن که گوگل بالاخره شمارا پیدا خواهد کرد. ولی با اینکار میتوانید این روند را سرعت ببخشید.

چقدر ارتفاع میکشد تا گوگل URL کاغذ یا این که تارنما مرا ایندکس نماید؟
نمیشود اعلام کرد مقطع مشخصی برای این مورد وجود دارااست. البته مطمئن هستیم که‌این فرایند از قبلی تاکنون بسیار سریعتر حادثه می‌ افتد. طبق گزارشی از هاب اسپات، به صورت معدل ۱۳۷۵ دقیقه (هم اندازه ۲۳ ساعت) ارتفاع می کشد تا گوگل بتواند به طور اتوماتیک یک ورقه تازه را پیدا نماید. این در حالی میباشد که در حالتی که شیت را در سرچ کنسول گوگل تثبیت نمایید، این واقعه در ۱۴ دقیقه می‌ افتد.

دوران هنگامی که ممکن میباشد ارتفاع بکشد تا گوگل محتوای تازه شما‌را پیدا نماید، متعلق به متغیرهای متعددی میباشد. به عنوان مثال تعداد پیوند‌های فرنگی‌ای که به محتوای شما داده گردیده یااینکه صفحاتی که به شما اشاره کرده‌اند یک‌سری وقت یکبار به وسیله گوگل کرول میشوند. کلاً، بهتر میباشد که هر کاغذ یا این که URL جدیدی که تولید می کنید، به طور دستی به گوگل معرفی فرمائید تا سرعت ایندکس شدن آن را بالا ببرید.

چطور یک URL را در گوگل تثبیت کنیم؟
طرق متفاوتی برای این عمل وجود دارااست. بسته به وضعیت بایستی تعیین نمائید که از کدام نحوه این فعالیت را انجام دهید. در‌پی آیتم‌هایی که پیش رو دارید را با هم میبینیم.

چطور ارزیابی کنیم که آدرسی ایندکس شده‌است یا این که خیر؟
پیش از هرچیز، محاسبه فرمائید که آیا گوگل نشانی مدنظر شما‌را از گذشته ایندکس نموده است یا این که نه. از ابزار URL Inspection سرچ کنسول گوگل به کار گیری نمایید و نشانی خویش را در قاب جستجوی آن وارد نمائید. در سود این نظارت، دو موقعیت به وجود میاید.

 

یا این که با پیغام بالا رو به رو می شوید که یعنی کاغذ شما تا قبل از اینً ایندکس شده‌است.

 

یا این که این پیغام را میبینید که نشان میدهد کاغذ مدنظر شما در گوگل نیست.

ولی یک شیوه بی آلایش‌خیس هم برای ارزیابی سوای به کار گیری از این ابزار گوگل وجود دارااست. پیش از URL مدنظر خویش، کلمه و واژه Site: را وارد فرمایید و در گوگل کاوش کنید. مانند مثال ذیل:

site:example.com/url-of-the-page

شیوه‌های تثبیت URL در گوگل
برای تثبیت یک نشانی تازه در گوگل نحوه‌های مختلفی وجود دارااست. البته اولیه از همگی می بایست یک نکته‌ای را معین کنیم. شما با این طریق‌ها نشانی URL مدنظر خویش را در گوگل “تثبیت” نمیکنید. بلکه صرفا گوگل را با خبر می کنید که چنین کاغذ‌ای در اینترنت “وجود” داراست. احتمالاً با این تعریف‌و‌تمجید، مشاهده کرد بهتری نسبت به آنچه در‌پی میگوییم پیدا میکنید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۰:۱۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

PBN یا شبکه وبلاگ خصوصی چیست؟


یکی نحوه‌هایی که در seo کلاه سیاه برخیً گزینه به کارگیری قرار میگیرد تولید یک‌سری سئو در مشهد  اینترنت‌تارنما با غرض پیوند سازی و درجه تصاحب کردن برای یک اینترنت‌تارنما اساسی میباشد. به‌این طریق کانال وب لاگ سری یا این که PBN گفته میشود. هرچند برای مدتی بعضا از این تکنیک توانستند به‌این شیوه رده نیکی در گوگل به دست آورند؛ ولی به گذر زمان بازه و با پیشرفت الگوریتم‌های گوگل، اعتبار این نحوه کهن seo سیاه تحت پرسش رفت و وب سایت‌هایی که از این طرز فریب آمیز به کار گیری می‌کردند بوسیله الگوریتم گوگل پنگوئن جریمه شدند.
در‌این مقاله با ما هم پا باشید تا به ارزیابی PBN و اثر آن در بهینه سازی بپردازیم.

کانال وب لاگ سری یا این که PBN چه می باشد؟
کانال بلاگ سری (PBN) کانال‌ای از اینترنت‌وبسایت‌های گوناگون میباشد که برای تولید لینک و پیوند به اینترنت‌وبسایت اساسی – به عبارتی سایتی که منبع درآمد شماست - استعمال میشود. غرض این میباشد که با تصاحب کردن بک پیوند از تارنما‌های دارای اعتبار و دارای ارتباط، مرتبه تارنما اساسی و در سود رده آن را در فهرست حاصل کاوش بالا موفقیت. اشخاصی که از این طریق برای ساخت‌و‌ساز بک پیوند به کار گیری می‌نمایند، معمولا با خریداری دامنه‌های منقضی گردیده و دارای اعتبار مبادرت به فعال سازی وب لاگ‌های متفاوت و مربوط به مورد کاری تارنما اساسی می‌نمایند، آن گاه با ساخت‌و‌ساز محتوا در هر مورد از وب لاگ‌ها و تولید بک پیوند به وب سایت اساسی، کوشش می‌نمایند که اعتبار وب سایت مهم در گوگل را ارتقاء دهند.
به عنوان مثال اینترنت‌تارنما‌های A و B و C به تارنما D که اینترنت‌وب سایت غرض میباشد لینک و پیوند میدهند. براین اساس سکو وب سایت D بهبود خواهد یافت.
نکته گزینه دقت این میباشد که اینترنت‌وبسایت‌های PBN هرکدام به تنهایی به یکدیگر لینک و پیوند نمی‌دهند بلکه همگی لینک و پیوند‌ها به اینترنت‌وب سایت اساسی، مقصود یا این که منبع درآمد هدایت می گردد. در نمونه فوق اینترنت‌وبسایت‌های A، B و C خودشان به یکدیگر لینک و پیوند نمی‌دهند. به ظاهر می بایست این سیرتکامل به لحاظ رسد که‌این اینترنت‌وبسایت‌ها هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.

 

معنا PBN از چه وقتی در بهینه سازی مطرح شد؟
در‌حالتی که بخواهیم بدانیم که ایده PBN از چه موقع در دنیای بهینه سازی مطرح شد، می بایست به آنالیز ظهور مزرعه لینک و پیوند در seo بپردازیم؛ چراکه pbn نوعی لینک و پیوند فارم به حساب می آید که اولی توشه در سال ۱۹۹۹ ظهور پیدا کرد. مزرعه لینک و پیوند نیز گروه‌ای از اینترنت‌وبسایت‌ها بودند که با هم رابطه بدون نقص داشته و به وب سایت مهم یا این که غرض لینک و پیوند می‌دادند.
پیوند‌دهی یکی‌از عامل ها بسیار اساسی در درجه بندی وبسایت‌ها در قبلی بود و اکنون هم امتیاز قابل توجهی در فاکتورهای سکو‌بندی گوگل دارااست. اکثری از اشخاص برای بهبود منزلت تارنما خویش ناچار به خرید تعداد متعددی پیوند‌ها می‌شدند. تارنما‌ها برای دریافت کردن لینک و پیوند بیشتر از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و بک لینک و پیوند به مؤثرترین ابزار بهینه سازی تبدیل شد. در واقع الگوریتم پیج رنک که یکی الگوریتم‌های اساسی و اساسی گوگل به حساب می آید، بر طبق پیوند‌های اینترنتی اعتبار و کیفیت محتوای صفحه ها گوناگون اینترنتی را به حساب آوردن می‌نماید و از این امتیاز در درجه‌بندی صفحه های اینترنت به کارگیری می‌نماید.
بدین ترتیب به گذر زمان مدت، وبسایت‌های اینترنتی لبریز شد از لینک و پیوند‌هایی که نامرتبط و بی‌کیفیت بودند. گوگل نهایتاً ناچار به تغییر‌و تحول الگوریتم‌های دیرین خویش شد. الگوریتم‌هایی که اهمیت ویژه‌ای برای لینک و پیوند و تبادل لینک و پیوند قائل بودند.
پس از تغییر‌و تحول الگوریتم‌های گوگل، وب سایت‌هایی که محتوای بد داشتند و فقط به مزرعه پیوند اکتفا کرده بودند بوسیله گوگل جریمه هم می‌شدند.
از آنجایی که بک لینک و پیوند‌ها فقط بایستی از وب سایت‌های دارای ربط گرفته می‌شدند و این وب سایت‌ها به طبعً حریف یکدیگر به شمار می روند به دست آوردن بک لینک و پیوند با کیفیت کاری مشقت بار بود. به این ترتیب وبمستران به‌این تاءمل افتادند که خودشان بلاگ‌هایی تخصصی در رابطه با کسب و کارشان بسازند تا بتوانند از آن ها تحت عنوان منبعی برای تصاحب کردن بک لینک و پیوند به کار گیری نمایند. البته این نحوه تخت‌گاز کلیه‌گیر شد و از بها آن نیز معدود شد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۴:۳۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

گوگل تگ منیجر (GTM) چیست؟


گوگل تگ منیجر یا این که به اختصار GTM (Google Tag Manager) سئو در مشهد ابزاری برای محاسبه عکس‌العمل‌های یوزرها نسبت به لینک و پیوند‌های داخلی میباشد، صفحه های فرود، پست‌ها، تصاویر و ... میباشد. با این ابزار می توانیم برخورد مشتریان را نسبت به شیوه‌های گوناگون بازاریابی، رنگ‌ها، تصاویر متفاوت و نگارش‌های متنوع متوجه شویم و مبتنی بر آن هر توشه کمپینی چیره‌خیس از گذشته منش بیندازیم.
اما وظیفه گوگل تگ منیجر عده‌آوری داده‌ها از وبسایت میباشد؛ ولی برای عرضه آن ها به ما نیاز به یک ابزار تجزیه و چک داده مثل گوگل آنالیتیکس نیاز دارااست. با ما یاور باشید تا بیشتر با این ابزار فوق‌العاده گران بها و طرز کاربرد آن آشنا گردید.

گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) چه است؟


برای اینکه بتوانیم در دیجیتال مارکتینگ غالب کار کنیم نیاز به داده‌های کارکشته و جامعی داریم. این داده‌ها دربرگیرنده اطلاعاتی از اخلاق و رفتار مشتریان و یوزرها و عکس‌العملشان نسبت به کارایی‌های ما در دنیای آنلاین می شود. هر نوع اینترنت‌سایتی که داشته باشید، خواه یک اینترنت‌وب سایت وسیع تجارت الکترونیک، یک اینترنت‌وب سایت فردی یا این که یک کسب و فعالیت کوچک، فهم و شعور اینکه عموم چه‌گونه با وب سایت شما رابطه برقرار می‌نمایند بسیار ضروری میباشد.
بعضا ابزارها به همین مراد (فهم رفتارهای یوزرها در وب سایت) ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند که یکی‌از مشهور‌ترین آنان گوگل آنالیتیکس میباشد. ولی در صورتی‌که به تنهایی مصرف شود محدودیت‌های مرتبط با خویش را دارااست. البته تگ کردن مطالب تارنما و به کارگیری از گوگل تگ منیجر به هم پا گوگل آنالیتیکس می تواند داده ها بیشتری در باب اخلاق مشتریان تارنما در اختیارتان بگذارد.
فعلا که با کاربرد گوگل تگ منیجر آشنا شدید، بد وجود ندارد با معنا تگ نیز آشنا گردید. تگ‌ها در واقع کدهایی میباشند که برای عده‌آوری داده ها و ارسال آن به افراد ثالث به یک وبسایت اضافه می گردند. در گوگل تگ منیجر، این فرد ثالث به عبارتی گوگل آنالیتیکس میباشد.
گوگل تگ منیجر داده ها دربردارنده خلق و خوی یوزرها در تارنما را به گوگل آنالیتیکس می‌فرستد. گوگل آنالیتیکس یک ابزار تجزیه و نظارت وبسایت میباشد و قادر است مدیریت تارنما را در جریان حاصل قرار دهد.
می توانید از تگ‌ها برای هدف ها مختلفی به کار گیری فرمائید. مثلا:

تحلیل اینکه استفاده کننده تا چه مقدار شیت اینترنت‌وبسایت را به سمت ذیل ردیابی می‌نماید
ذیل لحاظ قرار دادن ارسال فرم‌ها
انجام و هدایت نظرسنجی‌ها
ساخت‌و‌ساز هیت مپ‌ها
بازاریابی دوباره
ردیابی طرز ورود اشخاص به وب سایت.
دانلود کردن فولدر‌ها
تعداد کلیک بر روی لینک و پیوند‌های خاص
مورد ها حذف گردیده از سبد خرید
و موردها شبیه
مزایای گوگل تگ منیجر GTM
گوگل تگ منیجر بخش اعظمی از امور را برای ما بی آلایش نموده است؛ در شرایطی‌که می‌خواستیم برای هر مراد و هدفی که داریم یک تگ مخصوص تعریف‌و‌تمجید کنیم، علاوه بر اینکه هر تگ نیاز به تایپ کردن یک کد غیروابسته داشت، ردیابی و تحلیل آن نیز بسیار مقطع‌بر و سخت میشد. ولی گوگل تگ منیجر ابزاری میباشد که همگی این‌ها را به طور اتومات انجام میدهد. با وجود GTM امور بسیار بی آلایش‌خیس و سریع‌خیس پیش می روند. بدین ترتیب شاید بتوان بیان کرد وسیع‌ترین مزیت این ابزار به کارگیری سهل و آسان از آن سوای بسط‌دهنده میباشد.
شاید با خویش تصور کنید زیرا اسم گوگل بر روی این ابزار نهاده گردیده، صرفا با محصول ها گوگل مثل گوگل آنالیتیکس سازگار میباشد؛ ولی در واقع یکی از دیگر از مزایای گوگل تگ منیجر همین میباشد که می تواند با اکثری از نرم‌افزار‌های دیگری که از تگ به کارگیری می‌نمایند نیز هماهنگ خواهد شد.

معایب و نقاط ضعف گوگل تگ منیجر
با وجود آنکه گوگل تگ منیجر یکی شایسته ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ میباشد البته این ابزار نیز مانند هر ابزار دیگری نقاط ضعفی هم دارااست مثلا گروه پشتیبانی مشخصی ندارد. با وجود آنکه پوشه راهنمای این ابزار در دسترس میباشد البته در شرایطی که بعداز به کارگیری به مشکلی برخوردید، مشخص و معلوم وجود ندارد که چگونه می بایست آن را برطرف نمایید.
به علاوه، اگرچه GTM نیاز به نرم‌افزار‌نویسی را معدود می‌نماید؛ ولی آن را تماما از در بین نمی‌پیروزی. حتی با وجود گوگل تگ منیجر یک اپلیکیشن‌نویس بایستی باشد تا به هر کاغذ وب سایت کد پیاله بیفزاید.
از طرف دیگر GTM برای به کار گیری از تگ‌های سفارشی مسلماً امداد یک شخص آشنا به کدنویسی نیاز میباشد. هر یک‌سری تگ‌های معمولی‌ای هم درین ابزار وجود دارا هستند که قابل به کار گیری به وسیله مجموع اشخاص با هر سطحی از علم میباشند؛ البته تگ‌های سفارشی ساختار پیچیده‌تری دارا‌هستند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۱:۲۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو نقشه گوگل چگونه است ؟


پیش از توضیح در زمینه‌ی بهینه سازی نقشه گوگل بایستی بدانید که تثبیت کسب و عمل شما در نقشه گوگل قادر است شمارا در جستجوهای محلی یاری دهد. این یعنی چه؟

یعنی در شرایطی‌که شما بتوانید محل کسب و عمل خویش را در نقشه گوگل تثبیت نمایید این قابلیت بوجود می‌آید که افرادی که سرویس ها شمارا کاوش می نمایند و به شما نزدیکتر می باشند، سئو در مشهد شمارا جلوتر از بقیه افراد تحت عنوان سود پیدا نمایند!

این عالیه! مگه خیر؟!

در صورتی‌که تا بحال این فعالیت انجام نداده اید می‌توانید با کلیک بر روی لینک و پیوند تثبیت جای در نقشه گوگل بیزینس خویش را در گوگل مپ تثبیت نمایید.

بعداز تثبیت کسب و عمل شما در نقشه گوگل، بصورت محلی یا این که شهری رقابتی برای اکران کسب و امور شکل میگیرد!

گردیده تا بحال خدماتی را سرچ فرمایید و بعداز یک یا این که دو فیض و گاها در به عبارتی نخست با نقشه گوگلی مواجه گردید که سه کسب و فعالیت را به شما نشان می‌دهد؟

seo نقشه گوگل
بدین که شما در ابتدا حاصل نقشه گوگل با اعتنا به لغت ها کلیدیتان قرار بگیرید seo نقشه گوگل گفته میشود.

در میان کسب و کارهایی که در آن‌ها رقابت سئوی شدیدی دربین میباشد بهینه سازی نقشه گوگل یک کدام از لبریز طرفدارترین راهکارها برای بالا بودن میباشد!

نخستین بودن در نقشه گوگل یک کدام از ارکان seo محلی تارنما میباشد، البته فعلا فی مابین صاحبان کسب و امور این پرسش مطرح میباشد که مهم‌ترین معیارها برای اکران یک بیزینس در نقشه گوگل چه می باشد؟

ما در‌این نصیب قصد داریم معیارهای معمولی البته مهمی را به شما معرفی کنیم که در شرایطی که این امور را انجام دهید میتوانید تا حد بسیار متعددی بر روی seo نقشه گوگل کسب و کارتان تاثیر بگذارید.

چطور در نقشه گوگل نخستین باشیم ؟
فاکتورهای اساسی برای اکران فراتر کسب و عمل شما در نقشه گوگل عبارت میباشد از:

یکتا بودن NAP (name,address,phone) در دایرکتوری ها و شبکه‌های‌عمومی
بودن NAP در هدر یا این که فوتر وبسایت
وجود NAP در کاغذ تماس با ما
استعمال از ifream گوگل مپ برای اکران نقشه در برگه تماس با ما
استعمال از review و ستاره دار کردن کسب و عمل بوسیله حساب های متعدد گوگل
فاکتورهای دیگری که میتواند تاثیر بر روی بهینه سازی نقشه گوگل کسب و کارتان داشته باشد:

عمر دامنه
تعداد و توان بک پیوند ها به وب سایت
دقت داشته باشید که تغییراتی که شما ساخت و ساز می‌کنید گاها یک ماه به ارتفاع می انجامد تا فیض اش در گوگل اکران داده خواهد شد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۱:۰۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)