مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

نامک در سئو


نامک در seo مسلما برای خیلی از وبمستران نامی آشنا به لحاظ می‌رسد ،  سئو در مشهد این تیتر را معمولا با اسم های دیگری نظیر لینک و پیوند یکتا نیز میشناسند ، ولی سوالی که همواره ذهن اکثری از اشخاص مخصوصا سئوکار ها را درگیر کرده این میباشد که نامک فارسی یا این که انگلیسی چه تفاوتی با هم دارا هستند یا این که کلاً لینک یکتا فارسی یا این که انگلیسی را در هنگام seo وبسایت چطور به کار گیری کنیم.

فهرست عنوان ها
نامک در وردپرس چه است؟
url به فارسی
اختلال url فارسی
url فارسی یا این که انگلیسی
عبارت کلیدی در نامک
لینک یکتا
تبدیل url فارسی به انگلیسی
پلاگین وردپرسی تبدیل url فارسی به انگلیسی
seo وبسایت URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی؟
چه فرمتی از URL در seo وب سایت بهتر میباشد؟ URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی
مزایای گزینش URL فارسی در بهینه سازی وب سایت
مزایای گزینش URL انگلیسی در بهینه سازی
سئوالات متداول نامک در seo
نامک در وردپرس چه چیزی است؟
آنچه که معلوم میباشد اسم نامک در seo از سیستم رئیس محتوای وردپرس نشئت گرفته و عامل آن هم همگی گیر بودن و محبوبیت وردپرس در طراحی وب سایت و بهینه سازی تارنما ها می‌باشد.

به ظاهر نامک در وردپرس بیشتر به خیال ترجمه این لغت انگلیسی با این اسم آوازه داراست.

url به فارسی
ما همواره از اینکه وبمستران از ما پرسش می‌پرسند خرسند می شویم و معتقدیم این شم فضولی اشخاص میباشد که سبب می‌گردد seo وب سایت معنای فوق العاده ای به خویش بگیرد.

url فارسی یا این که انگلیسی پرسش اکثر seo کاران و وبمستران عزیزی است که می خواهند بدانند کدام نامک در بهینه سازی بهتر میباشد و URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی؟ ، ما برای این پرسش یک جواب داریم و آن این میباشد که در فرآیند seo سازی تارنما در حالتی که لهجه انگلیسی شما جاری و خوب میباشد به کارگیری از گویش انگلیسی ایرادی ندارد.

ایراد url فارسی
از نظر فنی url فارسی هیچ ایرادی ندارد ولی برخی معتقد میباشند هنگام به کارگیری از url فارسی به اختلال زیاد بودن تعداد کاراکتر های url فارسی مواجه می‌شوند ، این نقص‌ url فارسی در واقع به جهت تبدیل و رمزگزاری جهت فهم بهتر مسیر وبسایت بوسیله مرورگر ها و یک استاندارد جهانی هست.

url فارسی یا این که انگلیسی
از مزایای به کار گیری از url انگلیسی می شود به کوتاه بودن url اشاره نمود ، ولی همچنان ما باور داریم تفاوت متعددی در بین url فارسی یا این که انگلیسی نیست ، ولی هم زمان از اینکه url انگلیسی در بهینه سازی وب سایت می‌تواند اثر مثبت داشته باشد را نیز رد نمی‌‌کنیم.

در ظاهر زمانی مشاجره فاکتور های درجه بندی گوگل در سطح دامنه تارنما ها به در میان می‌آید یک کدام از سیگنال های درجه بندی همین url هست ، ولی گوگل تا به درحال حاضر به طور بدون واسطه در هیچ کجا اشاره ای به url فارسی یا این که انگلیسی نکرده میباشد ، فقط میگوید یو آر الی گزینش نمائید که کوتاه و فرندلی باشد.

در واقع ما متوجه شدیم به کارگیری از اعداد و المان هایی نظیر ، | _ و از این دسته به مزاق گوگل خوش نمی آید.

عبارت کلیدی در نامک
آنچه یک نامک را مفهومی و برای بهینه سازی موءثر میسازد وجود عبارت کلیدی در نامک میباشد که سفارش میکنیم به طبع به فعالیت برده خواهد شد.

لینک یکتا
کارایی نمایید در هنگام تایپ کردن و گزینش نامک در بهینه سازی از کلیدواژه اساسی مسلما به کار گیری فرمائید ، چون این عمل سیگنال رابطه را به یاور دارااست همینطور در هنگام لینک و پیوند یکتا به فارسی کوتاه بودن و معنا دار بودن آن را فراموش نکنید.

تبدیل url فارسی به انگلیسی
ما اعتقادی به تبدیل url فارسی به انگلیسی نداریم و حتی سفارش نمی‌شود با تبدیل url فارسی به انگلیسی ریسک افت مرتبه seo تارنما در گوگل را برای سایتتان آماده فرمائید.

پلاگین وردپرسی تبدیل url فارسی به انگلیسی
متاسفانه برای تبدیل url فارسی به انگلیسی پلاگین های وردپرسی نیز وجود دارا هستند که بصورت ماشینی مبادرت به تبدیل url فارسی به انگلیسی در وردپرس می کنند ، این سیرتکامل پلاگین ها توان فهم و شعور درست متن فارسی و ترجمه آن به url انگلیسی را ندارند و این خطر وجود داراست با تبدیل url فارسی به انگلیسی مفهوم و رابطه تمام برگه به خطر بیوفتد.

ابدا همت نکنید برای سایتی که بیش تر از 6 ماه از قدمت آن می گذرد از تبدیل url فارسی به انگلیسی استعمال نمایید.

seo وبسایت URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی؟
URL نشانی صفحه های به طور فارسی برای seo بهتر میباشد یا این که انگلیسی؟ این سوالی میباشد که برای بخش اعظمی از یوزرها مطرح میگردد.


اینترنت مسترها در طول ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت خویش این پرسش را دارا هستند که URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی و اثرگذاری هر کدام در بهینه سازی وب سایت به چه شکل میباشد.

درپی به تشریح قضیه نامگذاری URL در بهینه سازی خوا‌هیم پرداخت.

چه فرمتی از URL در بهینه سازی وبسایت بهتر میباشد؟ URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی
قبل از اینکه بخواهیم مطرح نمایید که URL فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی می بایست شایسته ترین فرمت URL را از نظر گوگل و seo تارنما تیتر کنیم.

از حیث seo URL بهتر می‌باشد که متناسب با واژه کلیدی کاغذ و نیز واژه کلیدی تارنما میباشد.

خوانا بودن URL یعنی اینکه قابل خوانش به زبانی باشد اصلی میباشد. کوتاه بودن نیز متریک دیگر در URL و نشانی صفحه های هست. اینکه URL ما به لهجه انگلیسی باشد یا این که فارسی از حیث گوگل فرق چندانی نمی نماید. چنانچه شما ترجمه قابل قبولی را از URL فارسی به انگلیسی داشته باشید پس گوگل کلمه ها کلیدی را در URL میتواند تشخیص دهد و فرقی نمی نماید.

در‌پی به مزایایی که تعیین URL به گویش فارسی و انگلیسی داراست میپردازیم.

مزایای گزینش URL فارسی در seo تارنما
از جمله بالا این نکته بدست می‌آید که URL ما می بایست قابل خوانش در لهجه و نیز کوتاه باشد. در‌حالتی که عنوان شیت خویش را عینا در نشانی کاغذ و URL خویش به گویش فارسی بگذارید و همینطور لغت ها اضافه را در آن مانند “و” “تا” “با” “در” “از” “پس” “بر” “ها” “های” و غیره را حذف فرمائید پس شما فرمت قابل قبولی را برای URL صفحه های خویش تنظیم کرده اید.

مزایای تعیین URL انگلیسی در بهینه سازی
چنانچه عنوان شیت خویش را به صدق ترجمه فرمائید و در URL ورقه خویش درج فرمائید پس گوگل به عبارتی کلمه ها کلیدی را در نشانی برگه می‌خواند. گزینش URL به گویش انگلیسی مزیتی که نسبت به گویش فارسی دارااست این میباشد که در طول لینک و پیوند گذاری و بک پیوند سازی وسعت لغت ها کمتری را می‌گیرد. در شرایطی‌که شما بخواهید برای تارنما خویش را وب سایت های متعدد لینک و پیوند سازی نمایید URL فارسی با تعداد کارکترهای بیشتر یار و همدم میباشد

سئوالات متداول نامک در seo
نامک در seo به چه اندازه اصلی میباشد؟
وجود اسم درست در نشانی دهی صفحه های از اهمیت متعددی شامل است ، یک نامک دارای ربط میتواند یک سیگنال خوب باشد.

نامک مطلوب چه خصوصیت هایی داراست؟
یک نامک مطلوب ، کوتاه ، دربرگیرنده لغت ها کلیدی مقصود و سوای به کارگیری از حروف و نشانه های ممنوعه میباشد.

نامک انگلیسی خوب میباشد یا این که فارسی؟
هیچ مستندی بابت اینکه نامک فارسی باشد یا این که انگلیسی در seo موقتا مو جود وجود ندارد ، البته هر دو گویش یک عمل را انجام می‌دهند. ولی خوب لهجه فارسی یک امتیاز میباشد.

آیا لینک یکتا به عبارتی نامک میباشد؟
آری در وردپرس ترجمه تازه نامک را لینک و پیوند یکتا نهاده اند و این فقط ترجمه میباشد و نامک با اسم یو آر ال نیز شناخته می گردد.

لینک و پیوند یکتا یکسری چاراکتر بایستی باشد؟
بستگی به سه آیتم داراست:
تعداد حروف در لغات کلیدی
تعداد کلمه ها به فعالیت رفته در کلیدواژه
عدم محدودیت در کوتاه کردن لینک یکتا

اسلاگ یا این که slug چه میباشد؟
slug به عبارتی url میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۱:۵۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)