بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

کاربرد پنل پیامک در افزایش بازدید و جذب مشتری

امروزه صاحبان موسسات و کسب و کارها برای جذب مشتری جدید یا حفظ مشتریان قبلی شان تلاش می کنند در زمینه ارائه خدمات و سرویس ها رضایت مشتریان شان را حفظ می کنند و کسب و کار خود را با ارسال پیامک تبلیغات می کنند.
 
تبلیغات پیامکی یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت و کسب و کاری می باشد بهتر است بگویم شما با سامانه پیام کوتاه شیک رنک می توانید به راحتی در این زمینه فعالیت کنید.
 
اهمیت پنل پیامکی و پنل نمایندگی پیامک
پنل پیامک، یکی از بهترین و با صرفه ترین راه های حفظ و ارتباط با مشتری، اطلاع رسانی است.
باید بدانید تمام کسب و کارهای بزرگ از این قابلیت پنل پیامکی بصورت ثابت استفاده می کنند، در صورتی که شما از این قابلیت ها استفاده نکنید از این قافله فناورانه عقب می مانید!
 
کاربرد پنل پیامک در افزایش بازدید سایت:
شما با داشتن یک سامانه پیامکی یا همان پنل اس ام اس خواهید دید که بازخورد آن چقدر در کسب و کارتان اثر بخش بوده است و ارزان ترین و آسان ترین راه برای ارتباط با مشتری ها را در اختیار خواهید داشت.
 
در هر زمان که بتوانید، وارد پنل می شوید (فرقی ندارد با کامپیوتر، موبایل و …) پیامک مورد نظر خود را به مشتری هایتان ارسال می کنید و به مشتریان تان نشان می دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید.
 
کاربرد پنل پیامکی در حفظ مشتری
مشتری های فعلی شما سرمایه هایتان هستند و به عبارتی 90% سرمایه های فعلی شما از مشتریان ثابتمی باشد.
هر کسب کاری با داشتن یک پنل اس ام اس پیام کوتاه می تواند در حفظ مشتریان خود کوشا باشد که این یکی از مهمترین شیوه های اقتصادی در هر کسب و کاری است.
 
کاربرد پنل پیامکی در جذب مشتریان جدید
امروزه با توجه به رقابت در بازار، بازاریابی نسبت به قبل از اهمیت ویژه ای برخوردار است
با یک پنل اس ام اس علاوه بر جذب مشتریان جدید می توانید افزایش فروش نیز داشته باشید.
با ارسال یک پیامک مناسب و در قالب آفر و طرح های ویژه و مناسبتی به مشتری تان، می توانید به خوبی در اولین اقدم بازاریابی موفقی داشته باشید. با یک متن جذاب شروع کنید! بدون شک این روش به صرفه ترین راه برای ارتباط نزدیک با مخاطب است چرا که احتمال دیده شدن پیامک شما بسیار بالاست.
شیک رنک ارائه دهنده آنی پنل های کاربری و نمایندگی ارسال پیامک با کمترین نرخ ممکن در ارسال از خطوط رند کشوری با امکانات کامل و قابلیت های نامحدود و تحویل آنی پنل بلافاصله پس از پرداخت


در ادامه با قابلیت های پنل ippanel شیک رنک آشنا خواهید شد

  • اضافه کردن شماره
  • اضافه کردن دفترچه
  • ارسال منطقه ای کشوری
  • ارسال منطقه ای لیست سفید
  • ارسال مشاغل
  • ارسال مشاغل به تفکیک استان
  • ارسال از فایل متنی و اکسل
  • ارسال از بانک شماره
  • ارسال پیامک تکی
  • ارسال دکل BTS
  • ایرانسل منطقه ای
  • ارسال نظیر به نظیر
  • ارسال کلمات کلیدی
  • ارسال از روی نقشه
  • ارسال ایمیل
  • ارسال پیام صوتی
  • پاسخگوی خودکار
  • مسابقه
  • نظر سنجی
  • سیستم ایمیل
  • منشی عضویت
  • اخطاریه
  • تبریکات
  • اقساط
  • هدایا
  • نوبت دهی
  • صندوق انتقادات و پیشنهادات
  • کد خوان
  • ارسال پیامک انبوه
  • ارسال تدریجی
  • ارسال منطقه ای کشوری
  • ارسال بر اساس کد پستی
  • ارسال محله ای
  • ارسال بر اساس رده سنی و جنسیت
  • همراه اول با تقسیمات کشوری
  • ارسال پترن
  • لیست سیاه
  • امکان ارسال از موبایل
  • پشتیبانی
  • ارائه خدمات وبسرویس
  • دانلود رایگان از آزمایشگاه افزونه
  • راهنمای استفاده از تمام خدمات
  • خط اختصاصی
  • خط اختصاصی هدیه5000 
  • خط خدماتی عمومی
  • امکان خرید خط اختصاصی
  • برگشت وجه خودکار از پیامک های مسدود شده
  • تعرفه دریافت پیامک رایگان
  • سایر امکانات و قابلیت نامحدود
برای مشاهده و یا خرید این سرویس به لینک زیر مراجعه نمایید

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

راهنمای خرید مبلمان از هایپر دکور

مبلمان یکی از لوازمی است که در هر جایی می تواند کاربردهای مختص به خود را داشته باشد.
 
بنابر اعلام هایپر دکور، اتاق انتظار یک اداره، مطب یا در منزل جهت فضایی برای ریلکس کردن و آرامش پس از یک روز خسته کننده باشد. از انواع مبلمان می توان به  مبلمان اداری یا مخصوص اتاق کار، مبلمان اتاق پذیرایی، مبلمان اتاق خواب و حتی صندلی و میز ناهارخوری نیز در دسته مبلمان قرار می گیرند.
 
 
مبلمان از نظر سبک به دو سبک مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می شوند. مبل راحتی در دسته مبلمان مدرن قرار می گیرد که انواع مختلفی دارد.
 
ویژگی های مبل راحتی
 
مبل راحتی یا مدرن برخلاف سبک کلاسیک که از منبت کاری و چوب برای دسته ها و قسمتی از پشتی و پایه ها استفاده می شود و گاهی به آن مبل سلطنتی نیز می گویند از چوب کمتری در ظاهر آن استفاده شده است.
 
جنس رویه معمولاً پارچه، پنبه ای، مخمل، چرم و... بوده و پایه های کوتاهی از جنس چوب، پلاستیک فشرده و مقاوم، استیل و... می باشد البته در برخی انواع مبل راحتی بدون پایه نیز است.
 
همچنین معمولاً پشتی ها در این سبک مبل کوتاه تر بوده و از کوسن های همرنگ یا رنگ مکمل آن استفاده می گردد. مبل راحتی که ترند سال ???? نیز می باشد انواع مختلفی دارد که با مراجعه به سایت های معتبر می توانید مبلمان مورد نظر خود را پیدا و سفارش دهید.
 
نکات مهم قبل از خرید مبل راحتی
 
یکی از جنبه های منفی که در خرید اجناس ممکن است ذهن آدمی را درگیر کند امکان پشیمانی از خرید است. اگر با مطالعه دقیق و تحقیق درباره سبکی که قرار است در فضای خانه خود ایجاد کنید اقدام به خرید نمایید مطمئناً از انتخاب خود راضی خواهید بود.
 
همچنین مشاورانی در زمینه انتخاب مبلمان در سایت های تخصصی وجود دارند که علاوه بر گرفتن راهنمایی از آن ها می توانید انواع مبلمان را با قیمت و به صورت تصویری مشاهده کنید. قبل از هر اقدام برای خرید مبل مورد نظر خود موارد زیر را حتماً در نظر داشته باشید:
 
اندازه گیری فضا
 
مکانی که قرار است مبلمان خود را در آن قرار دهید اندازه بگیرید. اندازه گیری از درب ورودی آغاز می شود. ارتفاعی که قرار است داشته باشد را اندازه بگیرید. اگر فضای بزرگی در اختیار دارید می توانید به راحتی مبل خود را انتخاب کنید اما اگر فضای شما کوچک است از مبلمانی که حجم زیادی را اشغال می کنند، استفاده نکنید.
 
تعیین سبک مبلمان
 
همانطور که قبلاً هم اشاره شد تعیین سبک مبلمان می تواند کل دکوراسیون شما را تحت تأثیر خودش قرار دهد. پس قبل از خرید به نوع و سبک مبلمان خود خوب فکر کنید.
 
تعیین دکوراسیون
 
اگر قبل از خرید دکوراسیون منزل خود را تعیین کنید و رنگ ها را در نظر بگیرید راحت تر می توانید رنگ و جنس مبل و کوسن ها را انتخاب و با فضای مورد نظر خود تطبیق دهید.
 
به عنوان مثال با در نظر گرفتن رنگ پارکت، فرش، دیوارها می توانید رنگ مبل راحتی خود را تعیین کنید. غالباً رنگ مبل را حتی را مخالف رنگ دیوار و پارکت انتخاب می کنند تا به یک نقطه کانونی در اتاق تبدیل شود.
 
بودجه خود را مشخص کنید
 
یکی دیگر از مواردی که ممکن است زیاد به آن اشاره نشود تعیین میزان بودجه شما است. با تعیین اینکه می خواهید چقدر هزینه کنید و چه مدت از مبل خود استفاده کنید می توانید سطح انتخاب ها را کاهش داده و انتخاب راحت تری داشته باشید.
 
همچنین اگر قصد دارید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید بهتر است با توجه به هزینه اولیه ای که می پردازید بنا به کیفیت مبلمان انتخابی اندکی با دست باز خرج کنید تا مبلی با کیفیت و برای سالیان طولانی از آن استفاده نمایید.
 
هنگام خرید دقت کنید
 
پس از اینکه هدف خود را مشخص کردید در هنگام خرید مبل راحتی حتماً به تودوزی، اسکلت داخلی آن که در مبل راحتی بهتر است از چوب سبکی مانند صنوبر یا روس استفاده شود، جنس الیاف به کار برده شده در آن دقت کافی را داشته باشید.
 
در این دوران کرونایی گشت و گذار در بازارهای مبل و انتخاب مبل مورد نظر جهت خرید مبل راحتی با شرایطی که گفته شد کاری سخت و دشوار است. اما سایت هایپر دکور با در نظر گرفتن تمامی این مشکلات انتخاب خوبی است. در این سایت تمام اطلاعات و تصاویری که مربوط به مبلمان مختلف نیاز دارید، همراه با قیمت در اختیارتان قرار می دهد.
 
 
کافی است وارد سایت شده hyper-decor.com و نوع مبلمان خود از اداری و رسمی گرفته تا مبلمان منزل که شامل: نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، ناهارخوری می شود، انتخاب کنید. همچنین این شرکت انواع سبک کلاسیک، مدرن و راحتی را پوشش می دهد.
 
در فروشگاه هایپر دکور شما می توانید علاوه بر مبل راحتی از دیگر محصولات آن مانند: تخت خواب ، مبلمان منزل، مبلمان اداری ، میز ناهارخوری ، میز تلویزیون و.... دیدن فرمایید.
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۴:۵۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سفارش بک لینک

خرید بک لینک

خرید بک لینک را می توان جزء موثر ترین اقداماتی معرفی کرد که صاحبان انواع و اقسام وب سایت های اینترنتی در راستای جذب بازدید بیشتر از وجود آن بهره مند می شوند. به طور حتم کسب بک لینک و استراتژی درست برای لینک سازی داخلی می تواند جایگاه وب سایت شما را در نتایج گوگل بهبود دهد، ولی قبل از شروع به کار باید با تکنیک های مناسب و استانداردهای گوگل به خوبی آشنا شوید، زیرا اشتباه در این کار می تواند نتایج کاملا معکوسی به همراه داشته و موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود. بنابراین صرفاً کسب بک لینک در راستای ارتقای یک صفحه ی اینترنتی موثر نیست و لازم است در زمینه ی آن به طور کاملاً اصولی و درست گام بردارید.بکوریتی

https://backority.ir/images/303332.png

برای طراحی و ایجاد بک لینک راه و روش های فراوانی وجود دارد که اقدام از طریق همه ی آن ها نیازمند داشتن تخصص های مرتبط در این زمینه می باشد، تا در نهایت بک لینکی استاندارد و مطابق با اصول گوگل طراحی شود. به عبارتی اگر می خواهید به هیچ وجه از طرف گوگل جریمه نشوید، باید در ساخت بک لینک برای وب سایت خود دقت و توجه بالایی داشته باشید.

با توجه به حساسیت بالای ایجاد بک لینک و توجهی که گوگل به آن دارد، خرید بک لینک بهترین گزینه برای کسب آن محسوب می شود. لذا کسانی در حال فروش بک لینک هستند که در این زمینه از اطلاعات و تجارب تخصصی بالایی برخوردارند، از این رو اصولی ترین بک لینک های تضمین شده را ارائه می دهند.

تاثیرات مثبت خرید بک لینک اصولی

https://backority.ir/images/831971.png

مطمئناً رونق خرید و فروش بک لینک ها اصلی ترین عامل نشان دهنده در راستای تاثیرات مثبت آن هاست که در حال حاضر مالکان انواع و اقسام وب سایت ها از وجود این امکانات پر مزیت بهره مند می شوند. در ادامه به چند مورد از تاثیرات مثبت و مزیت های منحصر به فرد خرید بک لینک اشاره کرده ایم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست:

  • افزایش کیفیت سئو: هر چه از بک لینک هایی اصولی تر و باکیفیت تری استفاده کنید، می توانید در نتیجه رتبه ی بالا تری برای کلمات ارگانیگ محتوای سایت خود از طرف گوگل دریافت کنید.
  • ایندکس سریع تر صفحات: بک لینک ها به روت های موتور های جستجو کمک می کنند که صفحات یک سایت را سریع تر ایندکس کنند. این نکته برای سایت های نو پا و تازه تاسیس بسیار حائز اهمیت است.
  • گرفتن بازدید سایت از سایت لینک دهنده: وقتی که شما در یک سایت خوب و مر بازدید لینک داشته باشید، قطعا کاربرانی با کلیک بر روی لینک وارد سایت شما خواهند شد و این نکته روی بانس ریت سایت شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
  • و موارد بسیار زیاد دیگری از این قبیل مورد های مذکور.

خرید بک لینک باکیفیت

حالا که از تاثیرات غیر قابل چشم پوشی و مثبت بک لینک ها آشنا شدید، به طور حتم برای خرید بک لینک مناسب وب سایت خود مشتاق شده و قصد کسب آن را دارید. همان طور که قبلاً هم گفتیم خرید بک لینک و بهره مندی از وب سایت های فروش بک لینک بهترین اقدام در راستای تهیه ی آن است، لذا با پرداخت هزینه هایی معقول می توانید بدون هیچ استرسی از بابت دریافت جریمه از طرف گوگل از باکیفیت ترین و اصولی ترین بک لینک ها استفاده کنید.

حالا که می خواهید به خرید بک لینک بپردازید، بهتر است چند نکته ی مهم در این رابطه بگوییم که توجه به آن ها منجر به خرید بک لینکی باکیفیت خواهد شد:

  • تعداد لینک خروجی در صفحه
  • عمر سایت و دامنه
  • اعتبار سایت و دامنه

در حال حاضر با توجه به گسترش وب سایت های اینترنتی در زمینه های مختلف و رواج بالای استفاده از اینترنت، فروش بک لینک ها توسط شرکت ها و وب سایت های عدیده ای انجام می شود که تقاضا کنندگان اگر کمی به جست و جو بپردازند می توانند با تعداد زیادی از ارائه دهندگان بک لینک های اینترنتی آشنا شوند. مهم ترین مسئله ای که می بایست در خرید بک لینک فراموش نکنید، خرید از وب سایت معتبر و شناخته شده ای است که توانسته در این زمینه به خوبی عمل کند و با کیفیت ترین بک لینک ها را ارائه دهد.

برای سفارش و خرید بک لینک به لینک زیر مراجعه کنید 

https://my.chicrank.com/cart.php?gid=8


برچسب: بکوریتی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۹:۳۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

ورودی گوگل ترندینگ برای سایت

ترند در گوگل
همانطور که از نامش پیداست احتمالا قبلا با کلمه ترند شدن در شبکه های اجتماعی آشنایی دارید برای مثال وقتی یک پست جدید بیش از حد معمول واکنش نشان داده می شود (لایک، کامنت،بازدید، بازنشر زیاد و...) آن موضوع مربوطه ترند ، محبوب و پرطرفدار می شود.

ورودی گوگل ترندینگ برای سایت
خارج از شبکه های اجتماعی، GOOGLE پر استفاده ترین ابزاری است که ترند شدن در آن برای هر کسب کار و برندی بویژه وب سایت اهمیت فوق العاده ای دارد و در حقیقت تمرکز و سرمایه گذاری بر روی ترندینگ در GOOGLE با پیشرفت کسب کار و برند همراه خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور شاهد ترند و پرطرفدار شدن این خدمات و پکیج ورودی گوگل ترندینگ در سطح وب ایران و سئو جهانی خواهیم بود .

پس از نتیجه و بهره گیری از قابلیت ترندینگ در Google باعث می شود، وقتی که کاربری، کلید واژه ای مرتبط با خدمات یا محصولات شما را در کادر جستجو گوگل تایپ کند، گوگل پیشنهادات مرتبط با واژه تایپی در جستجوی آن کلمه کلیدی به همراه نام برند شما را به کاربر پیشنهاد دهد.

مثلا اگر نام برند شما "شیک رنک" باشد، و کاربری در کادر جستجو گوگل عبارت "خرید ورودی گوگل برندینگ" را تایپ کرده باشد، گوگل پیشنهادات مرتبط یعنی "خرید ورودی گوگل برندینگ شیک رنک" را به کاربر پیشنهاد می دهد.
در نتیجه رسیدن به چنین مرحله ای در هر کسب کاری دستاوردی و موفقیت بسیار بزرگی است که به سرعت باعث گسترش و ترند و برندینگ و افزایش محبوبیت و شهرت کسب کار و افزایش مشتریان واقعی و ارتقا فروش خواهد شد .

سفارش و خرید ورودی گوگل ترندینگ شیک رنک

این امکان در شیک رنک فراهم گردیده است که مشتریان گرامی بتوانند با سفارش پکیج های ورودی گوگل ترندینگ در نتایج جستجو بویژه گوگل با کلید واژه ها و نام و برند کسب کار یا وب سایت خود را برجسته و ترند شده و در کل اینترنت بیشتر و بیشتر دیده شوند .

اهداف و مزایا:
- ارتقا طبیعی جایگاه و رتبه سایت
- ارتقا و کسب سیگنال های برندینگ
- ترندینگ کلمات کلیدی در گوگل
- کاهش نوسان پرش کلمات کلیدی در نتایج جستجو گوگل
- ارتقا رتبه کلمات کلیدی با نام و برند در نتایج جستجو
- ورود به لیست TOP KEYWORDS کلمات هم موضوع و مرتبط و پرطرفدار گوگل و الکسا
- کسب ورودی ارگانیک و دائمی از پیشنهادات گوگل هنگام تایپ در کادر جستجو
- ارتقا کلمات کلیدی هم موضوع و مرتبط دیگر سایت
- آماده سازی رنک الکسا جهت رشد طبیعی
- جستجو ارگانیک و کلیک واقعی جداگانه در این روش
- افزایش Total click و Total impressions
- ارتقا Average CTR و Average Position
- کاهش CTR سایت های رقیب
- ثبت در Google Search Console Tools
- ثبت در Google Trends
- ثبت در Alexa
- و...

ترند شدن در گوگل SERP تمام ماجرا نیست

در اینجا با یک پکیج کاملا ارگانیگ اختصاصی و جدید روبرو هستیم چیزی فراتر از اندیشه ها پکیجی تمام عیار با بازدهی فوری برای اولین بار در کل اینترنت پکیجی هم رده با google adwords اما کاملا متفاوت با این پکیج ارتقا در گوگل دیگر رویا نخواهد بود هم اکنون شروع نمایید و خودتان نتایج شگفت انگیز پکیج ها را مشاهده نمایید .

کاهش CTR سایت های رقیب

در این پکیج با هر Impressions (جستجو و نمایش نتایج گوگل) فاقد Total Clicks (کلیک بر روی نتایج) سایت های رقیب با کاهش CTR روبرو خواهند بود و بلعکس سایت میزبان پکیج با افزایش Clicks تعداد کلیک ها با ارتقا Average CTR و Average Position از کلیه رقیب ها سبقت خواهد گرفت

یک پکیج تمام عیار ارتقا رتبه در گوگل در صورتی که CTR سایت های رقیب را کاهش ندهد نمی تواند در مدت بسیار کوتاهی نتایج شگفت انگیزی را برای سایت شما به ثبت برساند .

ارتقا CTR سایت میزبان با افزایش نرخ Total Clicks

دریافت کلیک بیشتر در نتایج جستجوی گوگل به تنهایی باعث افزایش نرخ ctr در کلمات کلیدی سایت و ارتقا جایگاه کلمات کلیدی در کوتاه ترین زمان ممکن می شود.

برای مشاهده و یا سفارش ورودی گوگل ترندینگ برای سایت خود به لینک زیر مراجعه کنید
https://www.chicrank.com/buy-google-trending.php


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۲۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چرا گوگل PBN ها را شناسایی و جریمه می‌کند؟

برای شناخت با اهمیت لغات کلیدی در بهینه سازی این نوشته‌ی علمی به شما سفارش می شود.

در مرحله بعد از آن مبادرت به تایپ کردن محتوای یونیک و دیدنی نمائید. سئو در مشهد درین مرحله بایستی بسیار ظریف کار فرمایید. کوشش نمایید بدر محتوای خویش به هر سوالی که ممکن میباشد ذهن کاربر را مشغول نماید جواب دهید. از تکرار بیش تر از حد عبارات کلیدی بپرهیزید. به مکان آن میتوانید مساوی های مطلوب گزینش فرمایید. کارایی فرمائید در جاهایی که نیاز میباشد از تصاویر و فیلم های مطلوب به کارگیری فرمایید. بعد از اینکه فعالیت ساخت و ساز محتوا به انتها رسید، می بایست لینک و پیوند ها داخلی را ساخت و ساز فرمایید. شما میتوانید هر تعداد که بخواهید لینک و پیوند داخلی ساخت‌و‌ساز فرمائید. ولی اعتنا داشته باشید که‌این عمل را به طوری تماما طبیعی انجام دهید. ما سفارش میکنیم که در یک نوشته ی علمی حدودا 1000 واژه و کلمه ای فی مابین 3 تا 4 پیوند داخلی ساخت فرمائید.

نکته ای که بایستی برای برد فارغ از به کار گیری از بک لینک و پیوند به آن اعتنا ویژه داشته باشید، مدیر تارنما میباشد. شما بایستی برای وبسایت خویش رئیس واحد تعیین نمائید. چون برای برد در ساخت‌و‌ساز پیوند های داخلی مدیریت تارنما بایستی احاطه کافی بر مجموع محتواهای قبل تارنما داشته باشد. تا بتواند با استعمال از آن مبادرت به ایجاد محتواهای نو نماید و بتواند به آنان پیوند بدهد. به همین برهان تلاش نمائید برای وب سایت خویش یک مدیریت مشخص داشته باشید. و از تغییر تحول رئیس اجتناب فرمائید. در‌حالتی که به هر دلیلی بدون چاره به تغییر و تحول رئیس وبسایت می باشید، برهه زمانی مدت موردنیاز را در مشت رئیس نو قرار دهید تا بتواند احاطه کافی بر کل محتواهای جان دار در وبسایت پیدا نماید.

چرا گوگل PBN ها را شناسایی و جریمه می‌نماید؟
گوگل الگوریتم های خاصی برای سکو بندی دارااست. غرض گوگل از تولید الگوریتم ها این میباشد که مدیران وب سایت ها جای این که بر ارتقاء تعداد پیوند های داخلی و فرنگی وبسایت خویش متمرکز شوند، تمرکز مهم خویش را بر ساخت‌و‌ساز محتواهای اختصاصی بفرد بگذارند. به عبارت دیگر، گوگل رغبت دارااست که کیفیت شغل های تولیدی را ارتقاء دهد. البته در کانال های PBN به هیچ عنوان توجهی به کیفیت محتواها نمی‌شود. یعنی به هیچ وجه به ذوق و ذائقه استفاده کننده احترام نهاده نمیشود. فقط با صرف هزینه ، مدیران رغبت دارا‌هستند به مقصود مهم خویش یعنی سودآوری برسند. ولی گوگل می‌خواهد منفعت را در اجرو پاداش به همت مدیران به آن کادو بدهد.

بک پیوند PBN

در به کارگیری از کانال PBN، مدیران جای این که سعی بر آشنایی استفاده کننده و سعی برای کسب رضایت وی داشته باشند، با ساخت‌و‌ساز پیوند های داخلی و فرنگی صرفا می‌خواهند به فایده برسند. در واقعیت، گوگل تمرکز مهم خویش را بر رضایت کاربر و کیفیت عمل قرار داده میباشد. این در حالی میباشد که رضایت کاربر و کیفیت محتوا دو عاملی میباشد که در کانال PBN ابدا به آن اهمیت داده نمی‌شود. به همین برهان، برهان گوگل این نوع تکنیک را کلاه سیاه معرفی و آن را جریمه می نماید.

گوگل چه‌طور PBN ها را شناسایی می‌نماید؟
مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث خواهد شد که PBN از سوی گوگل شناسایی گردد تعداد بالای پیوند های خروجی آن میباشد. چون اکثر اوقات اشخاص با به کار گیری از این نوع کانال ها در ساخت و ساز لینک و پیوند ها افراط می نمایند. البته برخی اوقات ممکن میباشد گوگل در شناسایی وبسایت های خلاف‌کار در گیر نادرست گردد. ولی استدلال اساسی شناسایی و جریمه وبسایت PBN وجود بک لینک و پیوند های زیاد میباشد. ادله اساسی دیگر یکسان بودن IP و صاحب و مالک وب سایت هایی میباشد که به یکدیگر لینک و پیوند می‌دهند. فقط موردی که قادر است مالک تارنما اساسی و وبسایت پیوند دهنده مشترک باشد، راجع به ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند های داخلی میباشد. ولی در بک لینک و پیوند ها یا این که پیوند های فرنگی در‌صورتی‌که IP یا این که صاحب هر دو تارنما مشترک باشد، مطلقا این گزینه از سوی گوگل تحت عنوان PBN شناخته و جریمه میگردد.

به چه شکل می‌قدرت PBN های رسمی تولید (که به وسیله گوگل شناسایی و جریمه نشویم)
استعمال از کانال بلاگ سری

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۴:۵۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سوالات سئو


در مسئله seo سوال های زیاد میباشد زیرا بهینه سازی مملو‌از سر و راز و فراز ونشیب میباشد. سئو در مشهد  مملو‌از استاندارد و امتیازات مثبت و منفی میباشد و کسی پیروز آن میباشد که از روش اصول و اخلاقی پیش رود.

سوالی که برای همگی پیش می‌آید این میباشد که seo چقدر دوران می‌برد؟
دست اندرکاران زیادی در طول سود تصاحب کردن بهینه سازی دخیل می باشند و از کلیه مهمتر واژه کلیدی شما و واحد سنجش رقابت میباشد. seo ممکن میباشد ماه ها ارتفاع بکشد حتی یکسال ولی صد در صد شدنی میباشد و صرفا نیاز به علم این عمل و فرصت دارد. و هر چقدر لغات کلیدی شما دشوار خیس باشد مقطع بیشتری نیاز داراست, قدمت دامنه یک کدام از کارداران دخیل در طول سود گرفتم seo است. همینطور گویش تارنما و پباده سازی باصرفه وبسایت نیز از سایر عامل ها موءثر دراین مورد هستند.
پرسش دومین که گشوده مطرح گردیده به وسیله اکثر اشخاص میباشد.

بها سئوی تارنما اینجانب چقدر میگردد؟
هنگامی نام از بهینه سازی به در میان می اید دقت کلیه به سمت کلمه و واژه کلیدی میباشد. چون که پایه عمل seo میباشد بها را مشخص و معلوم می نماید مدت را معلوم می نماید مشقت یا این که راحتی فعالیت بهینه سازی را معین می نماید. ارزش گذاشتن روی seo بر طبق مشقت یا این که راحتی واژه کلیدی است . ارزش های بهینه سازی متغیرند و به عواملی زیرا لغات کلیدی، محتوا ، بهینه سازی onpage بستگی دارااست و نمی قدرت مبلغ ثابتی را انتخاب کرد شایسته ترین فعالیت این میباشد که با یک مشاور یا این که متخصص بهینه سازی تماس حاصل نمایید و از وی ارشاد بخواهید.

آیا با وب سایت های پباده سازی گردیده با ورد پرس یا این که جوملا هم می اقتدار سئوی وبسایت را بالا آورد؟
در جواب بایستی بیان‌کنم بلی می اقتدار سئوی وبسایت های جوملا یا این که وردپرسی را هم باصرفه کرد و در نتیجه ها نخستین گوگل قرار اعطا کرد در صورتی‌که الگوریتم ها و استانداردهای درست طراحی وب و seo بدرستی پیاده سازی شوند شما براحتی می‌توانید در حاصل نخستین گوگل قرار بگیرید.

اینجانب یک وب سایت فروشگاهی دارم و 1000 تا مال دارم آیا می بایست کلیه انها را ایندکس کنم؟
جواب این پرسش آری می‌باشد. در شرایطی که میخواهید در گوگل درجه بالا داشته باشید و کل محصولاتتان را در جستجوی یوزرها نشان دهد می بایست برای تک تک تولیدات خویش ورقه ای جدا از هم محتوا تهیه و تنظیم نمایید.

به کارگیری از یک‌سری تگ H1 در یک برگه مجاز میباشد؟
استعمال از یکسری تگ H1 مشکلی ندارد البته با این تگ می‌خواهیم عنوان اصلی خیس را به گوگل و موتورهای کاوش معرفی کنیم پس در حالتی که چند دفعه از تگ H1 به کارگیری کنیم عنوان اصلی خیس خویش را از دست میدهیم.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۰:۳۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چگونه از کلمات کلیدی سئو برای مرتب کردن سایت تان استفاده کنید؟

کلمه ها کلیدی مدام‌سبز seo: چطور می قدرت فهمید سئو در مشهد که بارداریم یا این که خیر.
لغت ها کلیدی موضوعی seo: فیلم X در پایان این هفته نمایش شد.

 

کلمه ها کلیدی و لغت ها اصلی در seo
در حالتی که برای پاک کردن منزل و تنظیم وسایل دارای ربط قصد خرید داشته باشید، معیارهای تان احتمالا این موردها میباشند:

هزینه این فعالیت چقدر میباشد؟

آیا آنان از محصول ها طبیعی به کار گیری می‌نمایند؟

آیا آن ها در حین‌بندی انعطاف‌پذیر می‌باشند؟

در این زمینه، محتوایی که نقشی در تصمیم آخرین تان ایفا می‌نماید، برنده خواهد بود. به صورت خلاصه، به غیر از کلمه ها کلیدی seo، کلمه ها اساسی هم قوانینی برای تولید ترافیک مو جود و تغییر و تحول جهت آن برای مخاطب آماده می نماید.

نمونه‌ها:

لغت ها کلیدی در seo: تهیه و تنظیم کفپوش مطلوب برای زیرزمین
لغات اصلی در بهینه سازی: طرف داران به آبمیوه، میزبانی

چه‌طور کلید کلمه و واژه‌های درست را گزینش فرمائید؟
این مراحل براساس نیازها و محدودیت‌های شما انتخاب می‌شود و میتواند چهار ساعت یا این که حتی چهل ساعت ارتفاع بکشد و شما میتوانید برای تعیین کلید کلمه و واژه ها و تحقیق روی آن هزینه بپردازید. در شرایطی که درخصوص پژوهش ها لغت ها کلیدی seo رشته خویش دور از شوخی میباشید، این یک پیشگفتار سریع برای یافت کردن شایسته ترین کلمه ها کلیدی برای seo وبسایت تان میباشد میباشد.

۱. کارتان را با لغات کلیدی آغاز نکنید: پیش از اینکه seo یا این که بازاریابی را استارت نمایید، تنها به تفکر استفاده کننده باشید. از مقصود کاوش مشتریان خویش، با خبر گردید. پیش از اینکه به ابزارها، seo و صفحه ها تارنما خویش بپردازید، عملکرد نمائید با مشتریانی که به آن ها سرویس می‌کنید و جایگاهی که در آن قرار دارید، ملازمت و فهم حقیقی وواقعی کسب فرمایید.

۲. یک لیست از کلید کلمه‌ها seo بسازید: با به کارگیری از آنچه در مرحله نخستین به دست آوردید، به یار و همدم آنچه در رابطه نیازهای مشتریان و چاره‌های کسب‌وکار خویش میدانید، یک لیست نخستین از کلمه ها و عباراتی را که به صورت موءثر شما‌را تعریف می‌نمایند، تنظیم نمایید.

۳. داده‌های کلیدواژه seo مو جود را عده‌آوری فرمایید: (در حالتی که وبسایت تان یک سری سال میباشد که سرگرم کار میباشد): یک فهرست از آنچه اینک ترافیک را به تارنما شما هدایت می‌نماید، تنظیم فرمائید. در اینجا یک سری ابزار مرتبه‌بندی کلیدی وجود دارا هستند که می توانند درین مرحله به شما یاری نمایند:

Google Search Console
Ahrefs
SEMrush
Moz Keyword Explorer
۴. فهرست عبارات کلیدی seo خویش را با به کارگیری از ابزارهای متفاوت ساخت‌و‌ساز نمائید: با جستجوی تیم های نو کلید کلمه seo ، هم معنی ها، اصلاحات متداول و لغت ها کلیدی طولانی، لیستی را که از روند 1 تا 3 ساخته اید، توسعه دهید. بالاتر از مورد ها روایت شده در ابتدا، این ابزارهای کاوش کلمه ها کلیدی بهینه سازی، به شما یاری می نمایند تا لیست بزرگی ساخت‌و‌ساز نمائید:

KeywordTool.io
AlsoAsked
Answer The Public
Keywords Everywhere (within Google search results)
Infinite Suggest
KWFinder
۵. کلمه ها گروهی را با قصد کاوش در seo تعیین نمایید: کلمه ها کلیدی seo خویش را به شکلی دسته‌بندی نمائید که برای شما و هر که دیگری که ممکن میباشد به آنان نگاه نماید، بی آلایش و موءثر باشد. این قادر است با دقت به نوع، مسئله، فاز قیف فروش، یا این که هر طریق دیگری که برای شما منطقی باشد، صورت پذیرد.

۶. نقشه عبارات کلیدی seo برای محتوا: ۱ تا ۴ واژه کلیدی ابتدایی را برای غرض قرار دادن هر برگه براساس یک تعادل ظریف در میان دشواری کلید واژه و کلمه، رابطه و وسعت کاوش تعیین نمایید (با در لحاظ به دست آوردن سهم کلیک ارگانیک). کلمات دارای ارتباط در seo را از لحاظ معنایی برای یاری به حمایت از لغات کلیدی اول در seo تعیین نمائید.

۷. تمامی چیز را مجدد تکرار فرمایید: وقتی که استراتژی کلید کلمه seo شما اجرا شد، گوگل برخورد نشان داده و شما توانا به توده‌آوری داده‌های کافی و تکرار آن میباشید. ولی به‌این مسئله، سئو موتور کاوش (seo) گفته نمی‌شود.

به چه شکل از کلمه ها کلیدی بهینه سازی برای تروتمیز کردن وبسایت تان به کارگیری فرمایید؟

 

بهینه سازی سئو


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

محتوا نویسی از روی عکس

برای دور اندیشی از نوع ذوق و سلیقه کاربر و ساخت و ساز محتوای مطلوب بهتر میباشد سئو در مشهد  حواسمان را نسبت به بعضا نکات و مختصات پایین عده‌خیس کنیم.
1. یک اینکه هیچ گاه تارنما رقبای‌ خویش را از خاطر نبرید. این نکته را کشف نمایید که مخاطبین چه محتوا و موضوعی را بیشتر درین تارنما‌ها کاوش کرده‌اند و حتی آنها‌را با اشخاص دیگری هم به اشتراک گذارده اند. ولی این به‌این معنی وجود ندارد که شما می‌توانید از محتوای وب سایت دیگری اسکن برداری فرمایید یا این که مطلبی بسیار مشابه به آن را ایجاد نمائید، بلکه شما تنها میخواهید با مدل محتوای گزینه عشق و علاقه و دیدنی برای کاربر آشنا گردید و بعد از آن مدل محتوانویسی منحصر به فرد‌به شخصی را برای خودتان برگزینید.

2. دو اینکه عبارات کلیدی در حوزه ی یادگرفتن محتوانویسی وب سایت از قیمت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. امروزه گوگل با ارائه ی برخی از خدمات، لیست کلمه ها و تیتر هایی که بیشترین سرچ را از سوی یوزرها داشته اند را در دست شخص محتوانویس قرار میدهد. با فایده گیری از این خدمات که یک کدام از کاربردی‌ترین ابزار در سئوسازی محتوا میباشند، متوجه این اساسی خواهید شد که عمده نیاز مخاطبان در مسئله عمل شما چه چیزی است و آن‌گاه با مقصود گذاری و با به کارگیری از ترفند‌های زیادی که از فراگیری محتوا نویسی وب سایت حافظه گرفته اید، محتوایی درخور و مطلوب ساخت‌و‌ساز فرمائید.

3. سه اینکه در عمل خویش به یک پیشگو تبدیل گردید و همواره بر آن باشید که نیاز یوزرها را تشخیص دهید. از جمله هنگامی که قرار میباشد از یک محصولی به وسیله شرکت پر اسم و رسم و معتبری در دنیا رونمایی ‌خواهد شد، بی شک عموم با گاز مبادرت به کاوش و فراهم نمودن اطلاعاتی درباره با آن متاع خواهند نمود، لذا در صورتی شما مالک اینترنت سایتی مربوط به جنس جدید وارد می‌باشید، باید اول نفری باشید که داده ها ظریف و جامعی از آن را در وبسایت خویش آپلود می‌کنید. با این فعالیت تارنما شما سریعا شناخته گردیده و ارتقاء می‌یابد.

 

طرز محتوا نویسی برای وب سایت
بیش تر از 90 درصد سایت ها که دارنده کسب و فعالیت آنلاین میباشند. یکی‌از اصول کاری آنها محتوا نویسی برای وبسایت کسب و کارشان میباشد.مطلقاً پرسش شما این میباشد که چطور برای کسب و فعالیت خویش محتوا بنویسم؟ به هیچ وجهً در زمینه‌ی چه چیزی بایستی محتوا بنویسم؟ آیا برای کسب و عمل اینجانب می قدرت محتوا ساخت و ساز کرد؟

بایستی به شما بگوییم که آری، پاسخ پرسش شما اینجاست.

در محتوا نویسی، می بایست محتوا را از لهجه خودتان بنویسید، چون مخاطبان بیش خیس می پسندند. بهتر میباشد مطالب معمولی و قابل ادراک باشد و از مطالب پیچیده به کار گیری نکنید. محتوایی که شرایط ترجمه ای داشته باشید، یک محتوای مخاطب پسند وجود ندارد. علت ای در مخاطب برای تلاوت ادامه مطالب ساخت نمی نماید. محتوا نویسی می‌تواند به طور یک محتوای صوتی، پادکست، متن، کلیپ باشد. در صورتی‌که از هر 4 گزینه محتوا تهیه و تنظیم نمایید که عالی میگردد.

محتوا نویسی

رعایت مهمترین نکات در محتوا نویسی
رعایت این نکات در هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا، یاری شایانی به پیشرفت شما در طرز محتوا نویسی، هنگامی که برای آن صرف می کنید و زیبایی متن هایتان خواهد داشت.

 

ساخت محتوای نو
اولی عمل این میباشد که به سراغ وب سایت های فرنگی بروید و مطالب آن را ترجمه فرمائید و با بیانی بی آلایش محتوا را تولید نمائید. این عمل سبب ساز میشود از محتواهای تکراری دوری گردد و مطالب نو شما‌را با بقیه رقبا متمایز می نماید. یک کدام از شایسته ترین شیوه های ساخت و ساز محتوای تازه میباشد. هنگامی در تارنما فرنگی در‌پی محتوا می باشید به تاریخ منتشر شدن محتوا نیز اعتنا نمائید. کافی میباشد یه خرده در گویش فرنگی مسلط باشید و یا این که یک سری ترجمه کننده را به فعالیت بگیرید.

 

محتوا نویسی از روی عکس
این فعالیت مقداری به هوش و خلاقیت شما بستگی داراست. شما میتوانید با اعتنا به کسب و کاری که در آن عمل می‌کنید. با دقت به عکس ها، مطالبی را از باطن عکس ها منتشر فرمائید. این ساخت‌و‌ساز محتوا این اطمینان را به شما می‌دهد که در هیچ سایتی چنین محتوایی نیست.

 

تحقیق و جست و جو
محتوا نویسی درین مرحله بدین شکل میباشد که شما میتوانید از نظرسنجی، تست و مطالعه جمعیت شناختی اشخاص مصرف کننده و ... یک محتوای خاص ایجاد نمائید. یک فعالیت پژوهشی برای تولید ها خویش انجام دهید.

 

فراگیری
می‌توانید یک محتوای آموزشی ساخت و ساز نمائید. ایجاد محتوای آموزشی بسیار آیتم پسند یوزرها می‌باشد. این نشان میدهد شما چقدر گوناگون می باشید و مختلف فکر می‌کنید. محتوا نویسی آموزشی بسیار باارزش میباشد. مطمئن باشید اکثر یوزرها پیرو محتواهای آموزشی میباشند. این مثال محتوا بازخوردهای مثبتی خواهد داشت.

 

سوال و جواب
یک کدام از مهم‌ترین نکات محتوا نویسی تولید سوال و جواب میباشد. در شرایطی که در وبسایت خویش یک قسمت سوال و جواب و یا این که حیث سنجی فعال سازی نمائید. می‌توانید کلیه سوال ها را گردآوری فرمایید و به آنها جواب دهید و به طور یک محتوا در تارنما خویش قرار دهید. یک ایجاد محتوا ی بسیار معمولی و ریلکس برای رفع نیاز یوزرها میباشد.

 

بازنویسی در محتوا نویسی
چنانچه پیش از اینً یک محتوایی را در وب سایت قرار داده اید پس از سپری شد یک دوران میتوانید محتوا را بازنویسی نمایید. حتی در‌صورتی‌که از وب سایت های دیگر محتوا می نویسید و قصد دارید برای وبسایت خویش به کار گیری فرمائید. در کل تاءمل اسکن کردن را از رمز خویش خارج فرمایید. میتوانید با بازنویسی کردن مطالب و افزودن توضیحات دیگر و یا این که بی آلایش خیس کردن مطالب یک محتوای تازه ایجاد فرمایید. اعتنا نمائید بایستی یک محتوای ارزشمند باشد چون در غیر این شکل یک فعالیت بیهوده تلقی میشود.

 

اشتراک گذاشتن محتوای تارنما
همانطور که متوجه شدید به اشتراک گذاشتن محتوایی که چشم نشود به عبارتی بهتر که به هیچ عنوانً نوشته نشود. براین اساس می بایست محتوایی که ایجاد می‌کنید در همگی ی شبکه‌های‌عمومی مانند: توئیتر، صورت بوک، لینکدین و گوگل پلاس منتشر نمایید. محتوای ویدیویی را در اینستاگرام، تلگرام و ... هم میتوانید به اشتراک بگذارید.

 

لینک و پیوند گذاری برای ارجاع به صفحه ها دیگر
اعتنا فرمائید در محتوا نویسی بهتر میباشد از لینک و پیوند ها به کارگیری نمائید. هر محتوایی که در وب سایت منتشر میکنید به صفحه های داخلی و دسترسی به بقیه محتواها پیوند قرار دهید. حتی می‌توانید به صفحه های فرنگی هم لینک و پیوند ساخت و ساز نمایید. برای مثالً برای ارجاع به وب لاگ ها، تلگرام و یا این که اینستاگرام پیوند تولید نمایید. پس قطعاً پس از تایپ کردن محتوا و قرار دادن آن در وبسایت وقت بگذارید و لینک و پیوند های داخلی و فرنگی ساخت نمایید. این سبب ساز میشود بازدید از وبسایت شما بالا برود.

 

به صورت منظم محتوا ساخت فرمایید
می بایست برای محتوای خویش زمانبندی داشته باشید. مورد نیاز وجود ندارد شما هر روز وسعت متعددی از محتوا را در وب سایت خویش قرار دهید. شاید ساخت و ساز محتوا و قرار دادن آن در تارنما هفته ای سه توشه کافی باشد. تمامی ی ما میدانیم که رقبا هیچ زمان بدون شغل نمی مانند و برای جذب مخاطبان و تبدیل آن‌ها به مشتری و همینطور تبدیل مشتریان گذشته به مشتریان دارای تعهد در اکنون کوشش میباشند. پس بایستی یک محتوای با ارزش ساخت نمایید. ساخت و ساز محتوای زیاد البته نامناسب هیچ تاثیری ندارد و حتی بی خودی می‌باشد ولی ایجاد محتوای با ارزش البته معدود بسیار موءثر خیس فعالیت خواهد کرد.

 

برقراری رابطه با مخاطبان
در محتوا نویسی رابطه بسیار اساسی میباشد. بایستی با کسانی که از وبسایت شما بازدید می نمایند و یا این که خرید می نمایند و از مشتریان شما می باشند یک قسمت برای رابطه ساخت‌و‌ساز نمایید. این رابطه به شما در ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب خیس امداد می نماید.

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۱:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

محتوا چیست؟ و تولید کننده محتوا کیست؟


محتوا چه چیزی است؟
محتوا در تمدن های لغت به معانی مختلفی مضمون‌ شده‌است. سئو در مشهد محتوا یک قضیه اصلی در دیجیتال مارکتینگ میباشد

در تمدن فارسی عمید محتوا در معنای “ آنچه باطن چیزی جای دارد “.

محتوا در عربی (محتوی) و در گویش لاتین (content) می باشد.

اینک واژه و کلمه محتوا (content) را به صورت های، مدیر محتوا (content management)، بازاریابی محتوا (content marketing)، استراتژی محتوا (content strategy) و … زیاد می‌شنویم.

تمجید محتوا
هرگونه ابزاری که قصد انتقال یک مورد یا این که یک هدفی را به‌دنبال داراست با محتوا این قضیه رخداد میفتد.

اما اینجانب محتوا را این چنین تمجید میکنم:

” محتوا ارائه داده ها به مخاطبان برای یک غرض رقم خورده از روش یک شبکه و فرم معلوم میباشد.”

اکثر عموم فکر میکنند محتوا تنها به نوشته های میگن البته این صحیح وجود ندارد.

محتوا گونه های گوناگونی دارااست می تواند متن یک نوشته در هر نوع شکلی مثل مطلبی که شما می خوانید، خبر نامه ها و… یا این که یک ویدئو، پادکست، اینفوگرافیک و… .

 

محتوا داری 5 عنصر اصلی میباشد:
داده ها

به‌این معنا که هر محتوا دارنده چه اطلاعاتی بایستی باشد.

غرض

مقصود شما از این محتوا چه می‌باشد.

کاربر

استفاده کننده این محتوا شما چه اشخاصی می‌باشند.

فرم

فرم و صورت محتوا شما چه‌گونه میباشد.

شبکه

رویه های ارتباطی این محتوا چه شبکه هایی می باشند. از جملهً در صورتیکه کلیپ میباشد می‌قدرت از آپارات، یوتیوب و … استفاده نمود.

پس بطور معمولی می‌اقتدار ذکر کرد محتوا را می‌اقتدار به هرشکلی درآورد و هریک از انواع آن یک‌سری استفاده کننده خاص خویش را دارا هستند.

سازنده محتوا که می باشد؟
سازنده محتوا کسی میباشد که محتوا را مهیا می‌نماید. یک تولید کننده محتوا می بایست بداند چه چیزی را از چه طریقی به چه کسی یا این که افرادی میخواهد بگوید.

سازنده محتوا در مورد هایی که ماهر است مبادرت به ساخت و نشر محتوا با هدفی خاص می‌کند.

وظیفه سازنده محتوا در اینترنت
این گزینه قادر است در دو مجموعه تقسیم بندی گردد:

1- آفریننده محتوای هدفمند
در واقعیت این شخص می بایست با هدفی خاص که به کسب‌ و فعالیت ربط دارااست مسئله محتوای خویش را گزینش نماید. برای مثالً هر که فروشنده افزونه می باشد بایستی مبادرت به تایپ کردن یادگرفتن یا این که تکنولوژی های تازه همین حوزه نماید.

2-آفریننده محتوا پرمخاطب
بیشتر در ادامه نشر مطالبی میباشد که بتواند آمار وبسایت خویش را بالا چیره شود. و خودشان محصولی ندارند و با به چنگ آوردن تبلیغات از جاهای دیگر به کسب درآمد بپردازند. مثل تارنما زومیت که صرفا به ساخت و ساز محتوای دیدنی پرداخته و از روش تبلیغات کسب درآمد می‌نماید.

مهارت مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک آفریننده محتوا فن‌ای
اشراف بر یکی‌از سیستم های رئیس محتوا (CMS)
سیستم‌های رئیس محتوای متعددی وجود داراست. که از مهمترین‌ آن ها قادر است به وردپرس، جوملا و دروپال اشاره نمود. که وردپرس از طرفدارای بیشتری برخورداره و در کشور‌ایران هم بسیار بیشتر از جوملا دارااست از وردپرس به کارگیری می‌گردد.

یک سری ویدئو در تارنما می‌باشد که میتوانید برای یادگیری اول از آن به کار گیری فرمائید. به بخش یادگرفتن وردپرس رجوع‌کنید.

شناخت با فتوشاپ
فتوشاپ یک فرمان جدانشدنی از محتوا میباشد. شما هر نوع محتوایی بخصوص متنی را بخواهید بنویسد بایستی از فتوشاپ برای پباده سازی عکس ها یا این که دست کم واترمارک عکس از آن به کار گیری فرمایید. (واتر برند در معنای گذاشتن لوگو یا این که اسم مارک شما بر روی عکس یا این که ویدئو میباشد)

تایپ آبادی انگشتی
با فضایی که شما می خواهید در آن عمل فرمایید در صورتی‌که این آیتم واجب نباشد قطعاً از اهمیت بالایی برخوردار‌است. برای فراگیری تایپ قریه انگشتی میتوانید به وبسایت تایپو مراجعه‌کنید و با دستکم دوران روزی 10 دقیقه در یک ماه میتوانید به راحتی تایپ سریع را حافظه بگیرید.

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۰:۰۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

افزایش رتبه سایت بصورت طبیعی و قانونی

با پکیج های افزایش رتبه سایت خود را بصورت قانونی و طبیعی ارتقا دهید .
همین امروز با شیک رنک شروع کنید و وارد 10ردیف آغازین گوگل شوید .
 
 
 
 
 
 
شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی دیجیتال
 
منبع: chicrank.com

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۰۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)