مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

featured snippet چیست؟ تاثیر آن بر سئو سایت چه می باشد


featured snippet چه میباشد؟
امروز به سراغ بخشی از گوگل رفتیم که کلیه ی ما یکبار دست کم با آن رو به رو شدیم .  سئو در مشهد  زمانی شما در گوگل گلمه ای یا این که چیزی را سرچ میکنید برای شما باکس ای در بالای برگه نشان میدهد که یک توضیح خلاصه از چیزی که شما در ذهن دارید را به شما ارائه می نماید که پیش از آمدن به تارنما خاصی بدانید در رابطه چه چیزی درحال مطالعه می‌باشید. این اسنیپت ها می‌تواند به طور ویدئویی یا این که به طور تصویری باشند. این فعالیت را گوگل از سال 2014 وارد عمل نموده است که بتواند برای یوزرها خویش جست و جو و مطالعه را به آسوده ترین حالتش برساند. در شرایطی‌که بتوانید به آن وارد گردید می‌توانید بازدید وب سایت خویش را زیاد فرمائید.

featured snippet از کجا گردآوری میگردد
در صورتی‌که شما بخواهید وارد این لیست گردید مسلما بایستی کد درخواست اینکه در‌این جعبه قرار بگیرید را در کد های تارنما خویش قرار دهید هنگامی این کا را انجام دهید گوگل وبسایت شمارا ارزیابی می نماید در حالتی که مطالب شما به استاندارد های گوگل رسد چکیده ای از مطالب شما‌را گردآوری می نماید و به کل وب سایت های مقبول خویش راز میزند و چکیده ای از کل آن ها را برداشت می نماید و وارد اسنیپت می نماید هنگامی مجموع مطالب را به طور خلاصه گردآوری کرد وارد جعبه می نماید.

پرسش اصلی
چرا گوگل لینک و پیوند کل تارنما هایی که از آن‌ها مقاله بر می‌دارد را در جعبه خویش نمی گذارد؟
چون گوگل تنها و تنها لینک و پیوند سایتی را قرار میدهد که کاملا آن را قبول دارااست و از مطالب آن مطمئن میباشد.

featured snippet چه می باشد؟

چرا وبسایت های اهل ایران را در‌این جعبه نمیبینیم؟
شاید با خودتان بگویید چرا در‌این جعبه ها مطالب اهل ایران چرا نیست؟ متاسفانه تا جایی که اینجانب می دونم وب سایت هایی که اهل ایران می‌باشند به دلایلی که گوگل تشخیص داده میباشد اذن قرار دادن مطالب خویش را درین جعبه ندارند:) اما خوب ویکی پدیا برنده به انجام این عمل شده‌است که مقاله فارسی درین جعبه قرار دهد.

چه طور می اقتدار از این باکس انصراف بخشید
زمانی گوگل شمارا وارد این باکس نماید البته شما نمیخواهید یا این که به هر دلیلی از بودن در‌این جعبه لذت نمی برید به هیچ عنوان گونه های ندارد زیرا تماما به ذوق و سلیقه شما رابطه داراست یکی منش هایی که شما بتوانید از این جعبه بیرون گردید به کارگیری از کد پایین میباشد:

<“meta name = “googlebot” content = “nosnippet>
شما با استعمال از این کد میتوانید به گوگل بگویید که نمی‌خواهید جزو محتواهای جعبه گردیده ی گوگل باشید.

)


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۴:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)