بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

شاخصه های محتوای عالی


محتوای گران بها ایجاد نمائید یکی‌از وسیع ترین نکاتی که سبب ساز ارتقا سئوی تارنما شما در سیستم رنکینگ گردد، محتوای شماست. محتوا نباید نسخه برداری باشد و گوگل از اسکن کاران متنفر میباشد. سئو در مشهد در واقع گوگل ترجیح می‌دهد که شما سالی یک توشه اینترنت سایتتان را بروز فرمایید البته از سایت دیگری اسکن نکنید. کسانی هم به تفکر کلاه گذاشتن بر رمز گوگل میباشند و می‌گویند “اینجانب اسکن می کنم و محتوا را تغییر‌و تحول می‌دهم!” این اصلی ترین اشتباهیست که هر اینترنت مستر و یا این که خالق محتوایی قادر است انجام دهد؛ چون شما با این عمل علاوه بر اسکن که خودش مجازات داراست، گوگل را به دور زده اید و گوگل به شدت از این مورد بدش می‌آید و ممکن میباشد تارنما شما پنالتی و یا این که حتی تماما از همه حاصل گوگل حذف گردید. شاخصه های محتوای عالی محتوای خوب به عامل ها متعددی بستگی دارااست. به عنوان مثال در شرایطی‌که محتوایی که شما ساخت کرده‌اید، دارنده اشتباه املایی و یا این که غلط تایپی باشد یک امتیاز منفی اخذ خواهید کرد و حتماً مرتبه بهتری نسبت به بقیه رقبایتان پیدا نخواهید کرد. یک کدام از بزرگترین شاخصه های محتوای خوب، ارتفاع آن میباشد. ارتفاع محتوا بستگی به موقعیت و عبارات دارااست. شاید باورتان نشود البته همین نوشته ی علمی ای که در درحال حاضر خواندنش می‌باشید بیشتراز 9000 واژه می‌باشد و ما برای بهبود درجه‌بندی راس یادگرفتن بهینه سازی ناچار به ساخت و ساز محتوای بسیار کیفیت خوب‌خیس از دیگر رقبایمان شدیم. بگذارید معمولی خیس برایتان نمونه بزنم به عنوان مثال شما قصد دارید با کلمه و واژه “ضابطه جذب” به کاغذ اولیه گوگل بیایید ( تنها ورقه نخستین ) و شفاف میباشد که تنها با یک محتوای آبکی و بی بها نمیتوانید خویش را به کاغذ نخستین برسانید پس او‌لین قدمی که موردنیاز میباشد انجام دهید، آنالیز رقبایتان میباشد. وب سایت همه رقبا را گشوده نمائید و مشاهده کنید که هرمورد چقدر و یا این که چندین واژه و کلمه محتوا ساخت کرده اند. هرچقدر ایجاد کرده بودند شما آن را دوبرابر فرمایید. رقم به دست آمده واحد سنجش کلماتی میباشد که می بایست ساخت نمائید. گام‌بعدی ایجاد محتوا میباشد، در یک محتوای خوب به همگی سؤالات احتمالی مخاطب جواب داده گردیده و یا این که چنانچه یک نوشته ی علمی آموزشی میباشد؛ کل و کمال همگی چیز در آن نقل شده میباشد. یک کدام از دیگر از طریق هایی که می توانید با به کارگیری از آن محتوایتان را گرانبها خیس نمایید، ساخت‌و‌ساز محتوای ویروسی میباشد. محتوایی می بایست ایجاد فرمائید که فی مابین عموم در میان بمب صدا نماید و کلیه جا دست به دست خواهد شد. به عنوان مثال امروزه اینفوگرافیک ها بسیار روی بورس جای دارد و برای هر چیزی اینفوگرافیکی ساخته می‌گردد. درحال حاضر فکر کنید که شما یک محتوایی ایجاد نموده اید و آن را در شبکه های عمومی و سایتتان تکثیر داده اید و فی مابین عموم داراست دست به دست می شود، لایک می‌گردد و روزمره از روش به عبارتی محتوا به یوزرها شما اضافه میشود. در کل در یک محتوای خوب و آیتم پسند از حیث گوگل مورد ها پایین دعایت شده‌است. ارتفاع محتوای مطلوب محتوا دارنده عکس باشد محتوا کاربردی باشد محتوا دارنده فیلم یا این که پادکست باشد ( با این نحوه بهتر رویش می کنید ) محتوا در شبکه های عمومی بازنشر گردیده باشد. محتوا نسخه برداری نباشد. همین ها بس میباشد، اینجانب به شما تضمین می‌کنم که با این طریق می توانید بر فراز قله های موتور های کاوش پادشاهی فرمایید. و ولی پاراگراف بیل گیتس یادتان نرود (Content Is King) محتوا سلطان میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۵۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

الگوریتم پنگوئن (Google Penguin) و دیگر الگوریتم ها


الگوریتم پنگوئن (Google Penguin) الگوریتم پنگوئن را می‌قدرت الگوریتم تراشکار گوگل معرفی کرد که مقصود اساسی آن کاهش مرتبه بندی وب سایت‌هایی بود که از روش غیرقانونی و با نقض راهبرد‌های کیفی گوگل خویش را به جایگاه‌های فراتر رسانده بودند.  سئو در مشهد این الگوریتم در ماه آوریل سال 2012 منتشر شد و هنوز هم تحت عنوان یکی مهم ترین اصول عمل گوگل شناخته میگردد. در اصلً وب سایت‌هایی که از تکنیک‌های گوناگون مانند طریق‌های اسپم، به فعالیت بردن بیشتراز حد کلمه ها کلیدی و همینطور پیوند‌های غیررسمی به کار گیری می‌نمایند، آمار بازدیدها و ترافیک و ارگانیک را کاهش می دهند. این به روزرسانی در الگوریتم های گوگل وب سایت‌های گوناگون کاربر از seo کلاه سیاه را به شدت مجازات می‌نماید. بدین ترتیب وبمسترها بدون چاره میباشند که وبسایت‌هایی کیفیت عالی محتوای بالا ساخت‌و‌ساز نمایند و تجربیات مثبتی در دست یوزرها قرار دهند تا تجربه کاربری سایت نیز پرورش نماید. در مجموع، نزاع با لینک و پیوند‌های به دست آمده از وبسایت‌های اسپم، تشخیص پیوند‌های مبلغی و یا این که کلیک‌های خریداری گردیده و همینطور تشخیص سئو بیشتراز حد، از نقاط قوت پنگوئن می‌باشند. 9. الگوریتم Google Knowledge Graph این آیتم از الگوریتم های گوگل به‌این ادله فعال‌ساز‌ی گردیده که یوزرها و جستجوگران خیلی شل‌خیس و سریع به داده ها علمی دسترسی داشته باشد. الگوریتم Google Knowledge Graph در ماه می سال 2012 معرفی شد و روال عمل آن به این شکل میباشد که‌ یک نمودار از داده ها در جهت راست نتیجه ها به استفاده کننده نشان می دهد. گوگل اعلام نموده است که‌این الگوریتم به ادراک بهتر جستجوگران از عالم حقیقی و واقعی و رابطه ها آن ها با یکدیگر امداد می‌نماید. دیدنی میباشد بدانید که‌این الگوریتم در هنگام راه اندازی، داده ها مرتبط با 500 میلیون شی خاص و همینطور داده ها در رابطه رابطه در میان سه و نیم میلیارد آیتم متفاوت را، به‌طور بی نقص داشته میباشد. برای فهم این مسئله پیشنهاد می کنم که کلمه و واژه رئیس اینترنت را در گوگل سرچ فرمایید. حاصل کاوش علاوه بر داده ها و موردها عادی که در هر حالتی نشان داده می گردند، یک نمودار منقطع در سوی راست را نیز اکران میدهد که تحت عنوان داده ها تکمیلی به شما داده می شود. این داده ها معمولاً دربرگیرنده نشانی، نوع کسب و عمل و حوزه کار واژه و کلمه کلیدی کاوش شده‌است. 10. الگوریتم مرغ مگس خوار (Google Hummingbird) به گذر زمان بازه، گوگل متوجه شد که واکنش جستجوگران نسبت به کوئری ها بسیار خاص و منحصر میباشد و ترجیحاً آنان به شکلی میباشد که صرفا به سراغ یک عبارت یا این که یکسری کلمه و واژه مربوطه بروند. این زمینه نشان می‌اعطا کرد که یوزرها نسبت به نتیجه ها کاوش آلرژی بالایی دارا‌هستند و ترجیح می دهند که نتیجه ها بسیار مجاورت‌خیس و ظریف‌خیس باشد. براین اساس یک کدام از دیگر از الگوریتم های گوگل به عنوان الگوریتم مرغ مگس خوار در سال 2013 منتشر شد. این الگوریتم نسبت به سبک‌های گذشته تغییر تحول آن چنانی و بسیار بزرگی نداشت، ولی بضاعت آن بسیار اساسی و تاثیرگذار بود که سبب ساز جلب رضایت یوزرها می شد. کاوش‌های گوگل نشان میدهد که استعمال از الگوریتم مرغ مگس خوار نسبتاًً در حدود 90 درصد از حاصل کاوش را ذیل تأثیر قرار داده و حاصل باصرفه گردیده را به یوزرها عرضه می‌نمایند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۰:۵۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئوی خارجی سایت


سئو آف پیج تارنما خواسته از offpage seo یا این که آف پیج کارهایی میباشد که بیرون از صفحه های تارنما انجام میدهیم تا درجه بهتری در گوگل به دست بیاوریم. لینک و پیوند‌سازی فرنگی مراد از پیوند‌سازی فرنگی به عبارتی بک پیوند تصاحب کردن میباشد. می توانید با ساخت محتوای بی نیاز کاری نمایید که وبسایت‌های دیگر از مطالب وب سایت‌تان استعمال نمایند و تحت عنوان منبع به آن لینک و پیوند بدهند یا با خرید پیوند اسپم درجه تارنما‌تان را بالا ببرید! سئو در مشهد این گزینه دوم از تکنیک‌های کلاه سیاه میباشد که گفتیم عاقبت نیکی ندارد! گوگل هر روز تیزهوش‌خیس می‌گردد و بیشتر متوجه لینک و پیوند‌ها اسپم میشود. کار در کانال‌های اجتماعی تاثیر حضور در شبکه های عمومی بر بهینه سازی چه چیزی است ؟ حضور در کانال‌های اجتماعی دو مزیت گسترده برای‌تان دارااست. اولیه این که با تکثیر مطالب در‌این کانال‌ها به تارنما خویش پیوند می‌دهید. نکته قابل توجه دیگر این میباشد که با کار در کانال‌های اجتماعی رابطه مجاورت‌تری با مخاطبان برقرار می کنید، آنان محتوای صفحه های شما‌را می خوانند، در رابطه آن ها کلام می‌نمایند و آنها را به اشتراک میگذارند. با این عمل در واقع برندسازی کرده‌اید. چه‌گونه اعتماد گوگل را جلب کنیم؟ گوگل از سه طرز به تارنما شما اعتماد می‌نماید: اعتبار وب سایت: سایتی که محتوای خوب و موءثر ساخت می‌نماید، آراسته آپ تو دیت رسانی میگردد و لینک و پیوند‌های مختلفی اخذ می‌نماید، در حیث گوگل دارای اعتبار می‌گردد. تاریخچه یا این که قدمت وبسایت: به هر اکنون احترام بزرگترها واجب میباشد، حتی گوگل هم این را می داند! سایتی که بازه زمانی متعددی از دوران فعالیتش می‌گذرد و اعتبار بیشتری از وب سایت‌های برنا دارااست. سند SSL: این مدرک را بایستی از کمپانی ارائه‌دهنده هاست اخذ فرمایید. توضیحات مفصلی دارااست که بعدا به آن می پردازیم موقتی در همین حد بدانید که داشتن این سند نشان‌دهنده این میباشد که داده ها یوزرها در وبسایت شما امن خواهد بود. اخلاق و رفتار یوزرها چه تاثیری بر بهینه سازی داراست؟ مقصود هر تجارتی، جذب کاربر میباشد. گوگل هم از این قاعده جدا نیست، همت اکثری در راستای جذب مخاطبان می‌نماید و تا کنون نیز در این مورد برنده بوده میباشد. یوزرها وقتی از یک موتور جست‌وجو راضی خواهند بود که شایسته ترین و دارای ربط‌ترین حاصل را در اختیارشان بگذارد. این نتیجه ها از ارزیابی خلق و خوی یوزرها به دست می آید. گوگل به منابع مختلفی برای آنالیز خوی یوزرها دسترسی دارااست. بخش اعظمی از تولیدات این موسسه در معاش روزانه عموم به کار گیری می شوند و داده ها بخش اعظمی از آن ها استخراج میگردد. کردار یوزرها در ورقه نتیجه ها نیز زیر لحاظ گوگل میباشد: این که آیا با ورود به وب سایت‌های درجه بالا نیازشان برطرف می‌گردد؟ روی حاصل ذیل‌خیس کلیک می‌نمایند؟ به ورقه حاصل برمی‌گردند؟ به صفحه ها دیگر می روند؟ و … . الگوریتم رنک برین مسئولیت باصرفه‌سازی حاصل جست‌وجو را به عهده دارااست و این فعالیت را با تحلیل خوی یوزرها انجام میدهد. این الگوریتم تحلیل می‌نماید که یوزرها چه بازه زمانی هنگامی را در یک تارنما خاص میگذرانند و یکسری درصد از یوزرها در هنگام جست‌وجو روی لینک و پیوند یک وبسایت خاص کلیک می‌نمایند. اینترنت سایتی را فکر کنید که یوزرها با آن تعامل خیر و خوبی دارا‌هستند. از روش نتیجه ها جست‌وجو وارد تارنما می گردند، برهه زمانی متعددی را در ورقه میگذرانند، به صفحه های دیگر میروند و … . کلیه این مورد ها سیگنال‌هایی میباشد که به گوگل می‌فهماند این تارنما برای استفاده کننده موثر میباشد. با این اوصاف، رضایت یوزرها نیز یک فاکتور اساسی در seo به حساب می‌آید. موردنیاز میباشد ساختار و ظواهر وب سایت به صدق و با رعایت اصول UI و UX پباده سازی گردد و محتوای صفحه های، می بایست موثر و مطلوب باشد تا رضایت یوزرها و در فیض، رضایت گوگل جلب گردد. خب امیدوارم با این توضیحات به طور کامل متوجه گردیده باشید که بهینه سازی چه می باشد و گونه های طریق های بهینه سازی را شناخته باشید. با تمرین و تکرار میتوانید تماما بر اصول بهینه سازی مسلط گردید. به خیال و خاطر داشته باشید که ما یحتاج میباشد به طبع خویش را آپدیت نگه دارید و جدیدترین تکنیک‌های seo را در وبسایت خویش به عمل بگیرید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۷:۱۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بهینه سازی سایت با سئو کلاه سیاه


بهینه سازی کلاه سیاه چه است؟ بهینه سازی کلاه سیاه یعنی به دور زدن ضابطه و گول زدن گوگل. اشخاصی که میخواهند بلافاصله به مرتبه‌های بالا برسند یکسری نحوه‌های تقلب و شیوه های دربین‌بر پیدا کرده‌اند تا گوگل را گول بزنند. سئو در مشهد نبرد مشقت میان سئوکاران کلاه سیاه و و گوگل جریان داراست. هر شیوه تقلبی که پیدا می‌نمایند، گوگل شیوه تشخیص آن را پیدا می‌نماید. این مراحل سبب گردیده که گوگل هر روز هوشمندتر بشود. با به کارگیری از این آیتم از گونه های نحوه های بهینه سازی ممکن میباشد بتوانید یک سری روزی در درجه‌های اولیه باشید البته مطمئنا گیر می افتید و سقوط میکنید. ضمن این که عزت و اعتبار خویش را هم پیش گوگل از دست می‌دهید. خلاصه این امور سرنوشت ندارد! بیشتر بخوانید : تکنیک های خطرناک بهینه سازی seo کلاه خاکستری چه میباشد؟ این آیتم از فهرست اشکال نحوه های بهینه سازی نیز ادامه جنگ سئوکاران با گوگل میباشد. بهینه سازی کلاه خاکستری یعنی ما گوگل را به دور می زنیم ولی یک جوری که نفهمد و با ریسک کمتر! به طور خلاصه کلاه خاکستری‌ها خوبند تا وقتی که لو نرفته باشند! حواس‌تان باشد که‌این فعالیت را صرفا سئوکاران خیلی فن‌ای میتوانند انجام بدهند و سایر افراد نباید به سمتش بروند. زیرا وب سایت‌شان را در معرض خطر قرار می دهد. اشکال تکنیک‌های seo چه است؟ می‌‌دانید شایسته ترین تکنیک‌‌های seo چه می‌باشد و به چه مجموعه‌‌هایی تقسیم می‌‌خواهد شد؟ seo دو دسته کلی دارااست: آن پیج و آف پیج، با صرفه‌سازی داخلی و با صرفه‌سازی فرنگی و هرکدام از این دسته‌ها را بایستی با طریق‌های خاصی انجام اعطا کرد. seo داخلی وبسایت چه چیزی است؟ به باصرفه‌سازی صفحه های داخلی تارنما، سئوی داخلی یا این که آن پیج میگویند. این عمل یاری می‌نماید موتورهای جست‌وجو صفحه های داخلی تارنما شما‌را بشناسند و مرتبه موءثر بودن آن برای یوزرها را ادراک نمایند. برای انجام سئوی داخلی وب سایت بایستی جزئیات فراوانی را رعایت فرمایید. توجه داشته باشید که برخی از این نکات و فرایندها بهتر میباشد در طول طراحی وب سایت در لحاظ گرفته شوند. سایتی که ساختار باصرفه داشته باشد، خزنده‌های گوگل را بیشتر راضی خواهد کرد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۷:۲۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

استفاده از کلمات کلیدی در نوشتن توضیحات (دیسکریپشن) ویدئو


اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی یوتیوب یک شبکه اجتماعی میباشد. برای بهینه سازی بهتر و بازدید بیشتر از شبکه و ویدئوها، ویدئوها می بایست در کانال‌های اجتماعی متفاوت به اشتراک نهاده شوند. سئو در مشهد ارسال پست الکرونیکی به یوزرها نشانی اینترنتی مارکتینگ یک کدام از نحوه‌های اثر گذار در دیجیتال مارکتینگ میباشد. در واقع با این عمل می‌قدرت در لحظه به تعداد متعددی از یوزرها نشانی اینترنتی زد و آنان‌را جذب شبکه و کلیپ کرد. Embed کردن ویدیو Embed کردن با upload کردن تفاوت داراست. آپلود کردن به معنای بار گذاری فولدر در یک جای میباشد. اما Embed کردن به معنای این میباشد که ویدیو خویش را در یک تارنما سوم از جملهً یوتیوب لود کرده و بعد از آن با استعمال از کدی که یوتیوب برای Embed کردن پوشه به میدهد می‌اقتدار آن فیلم را به عنوان مثالً در اینترنت‌وبسایت اکران اعطا کرد. بوسیله Embed کردن می‌قدرت ویدئوها را در معرض روئت کرد اشخاص بیشتری قرار بخشید. همینطور از این روش می‌اقتدار تعامل یوزرها را بیشتر کرد. می‌اقتدار فیلم‌های خویش را در جاهای مختلفی Embed کرد. یکی‌از شایسته ترین جای ‌ها برای به کارگیری از این امکان، اینترنت‌تارنما میباشد. اخذ بک پیوند از شبکه‌های دیگر یوتیوب ممکن میباشد تبلیغ شدن به وسیله شبکه‌های دیگر مشقت بار باشد، البته تأثیر چشمگیری بر بهینه سازی شبکه یوتیوب و ارتقا معیار بازدید داراست. ولی این ریپورتاژ بهتر میباشد از روش وبسایت‌های مربوط به تجارت شخص شکل بگیرد. انجام مذاکره در شبکه‌های دیگر این طرز نیز برای تصاحب کردن بک لینک و پیوند و جذب استفاده کننده از شبکه‌های تبلیغاتی دارنده بازدیدکنندگان زیاد، اثرگذار میباشد. ابزارهای بهینه سازی یوتیوب در خط مش پیروزی مدام بایستی داده ها پیشین را تجزیه و بررسی کرد. تحلیل کردن داده‌ها یکی‌از نکات دارای اهمیت جهت اپ‌ریزی برای آینده میباشد.گذارده شدن کامنت برای یک کلیپ یک کدام از شیوه‌هایی میباشد که یوتیوب متوجه می‌گردد ویدیو متبوع اثر گذار و دوستداشتنی میباشد. برای تشویق یوزرها به کامنت‌گذاری می‌قدرت کلیپ خویش را با یک سؤال به پایان رسانید. تشویق یوزرها برای سابسکرایب (subscribe) کردن ویدئوها سابسکرایب شدن کلیپ یک واحد سنجش وسیع برای یوتیوب میباشد که ترازو بها عمل شخص را نشان می دهد. در واقع سابسکرایب یک کدام از فاکتورهایی میباشد که الگوریتم‌های گوگل جهت جایگاه‌بندی اعتنا ویژه‌ای به آن دارا هستند. اهمیت سابسکرایب از لایک شدن و کامنت‌گذاری بیشتر میباشد. چرا‌که سابسکرایب به معنای این میباشد که اشخاص به صورت منظم ویدئوهای شخص را تماشا می‌نمایند. در فیض می بایست تمرکز بیشتری روی سابسکرایب شدن به وسیله مخاطبان گذاشت. لینک و پیوند‌سازی برای شبکه یوتیوب برای seo بهتر یوتیوب، علاوه‌بر ویدئوها بایستی برای شبکه یوتیوب نیز لینک و پیوند‌سازی گردد. این عمل به یوتیوب می‌فهماند که شخص در موضوع خویش فن‌ای میباشد. لینک و پیوند‌سازی یک کدام از فاکتورهای اساسی در درجه‌بندی بوسیله یوتیوب میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۵:۱۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

تاثیر هاست بر سئو داخلی و خارجی سایت


تاثیر هاست بر seo داخلی و فرنگی وبسایت
یکی دست اندرکاران مهمی که پیش از پباده سازی و بهینه سازی داخلی و فرنگی یک وبسایت بایستی به آن دقت فرمایید، سئو در مشهد تعیین هاست و سرور مطلوب است. به این دلیل‌که تعیین هاست و سرور مطلوب تاثیر متعددی در پیروزی بهینه سازی باطن و برون کاغذ تارنما شما دارااست. سفارش می‌کنیم اصلا از هاست اشتراکی و ارزان ارزش به کارگیری نکنید، چرا‌که این هاست منجر کاهش سرعت وبسایت شما گردیده و لطمه متعددی به seo داخلی و فرنگی آن وارد می نماید. داخلی و فرنگی بودن سرور، به عنوان مثال کارداران بسیار مهمی میباشد که بر جایگاه بندی و بهینه سازی داخلی و فرنگی وبسایت شما تاثیر می‌گذارد.

تاثیر حالت مکانی سرور بر seo داخلی و فرنگی وبسایت
یکی‌از کارداران تاثیرگذار بر بهینه سازی داخلی و فرنگی یک سایت و مرتبه بندی آن، وضعیت مکانی سرور میباشد. مجموعاَ موتور کاوش گوگل با اعتنا به شرایط جغرافیایی یوزرها، در طی سرچ کردن، دارای ارتباط ترین حاصل را در معرض اکران آنان قرار میدهد. موتور کاوش گوگل با دقت به آی پی سرور شما از وضعیت جغرافیایی شما آگاه شود.

برای مثال هنگامی که شما در جمهوری اسلامی ایران، یک مطلبی را سرچ می نماید، در لیست حاصل گوگل در صدر سرورهای اهل ایران را مشاهده خواهید کرد. یعنی سرورهای اهل ایران در جایگاه های بالاتری قرار خواهند داشت. از این رو برای بهبود بهینه سازی باطن و برون ورقه خویش، مطلقا به سروری که خریداری میکنید، دقت ویژه ای داشته باشید.

بهینه سازی داخلی و فرنگی چه تفاوتی با یکدیگر دارا‌هستند؟
شاید برایتان پرسش باشد که بهینه سازی داخلی و فرنگی چه تفاوتی با یکدیگر دارا‌هستند؟

برای ذکر تفاوت های میان بهینه سازی داخلی و فرنگی یک وبسایت، می بایست بگوییم که بزرگترین تفاوت seo داخلی و فرنگی، در طریق جذب یوزرها است، به‌این شکل که در seo داخلی مطالبی که مخاطب پسند می‌باشند و می‌توانند مخاطبان بیشتری را به طور بدون واسطه جذب نمایند، در سایت قرار داده میشوند. البته در سئو آف پیج، لینک و پیوند ها و شبکه‌های‌اجتماعی به طور غیر بدون واسطه باعث بالا رفتن مرتبه تارنما میشوند. اگرچه seo داخلی و فرنگی تارنما ۲ معنی به طور کامل متعدد با یکدیگر می باشند، اما هریک از آن‌ها تاثیر قابل توجهی بر بهبود درجه وب سایت شما دارا‌هستند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۹:۱۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو خارجی چیست و چه کاربردی دارد


سئو آف پیج
offpage تارنما (On-Site سئو)، یکی از دیگر از عواملی میباشد که بر بهبود و بالا بردن درجه آن تارنما نقش بسیار مهمی دارااست. سئو در مشهد مراد از سئوی آف پیج وبسایت ، تیم ای کار ها و استراتژی هاییست که در بیرون از یک تارنما برای کاهش سکو آن در لیست حاصل موتورهای کاوش انجام میشود. شما برای بهبود سئو آف پیج وبسایت خویش می‌توانید از ابزارهای گوناگونی برای تبلیغ سایت خویش به کارگیری نمایید، که‌این ابزارها مشتمل بر، شبکه‌های‌عمومی، وبسایت ها دیگر و فروم ها می‌باشند. به عبارت دیگر، خواسته از سئو آف پیج، قرار دادن لینک و پیوند تارنما متبوع در سایت های دیگر می‌باشد. در‌حالتی که شما هم بتوانید پیوند تارنما خویش را در سایت های دیگر قرار دهید، اعتماد مشتریان و مخاطبان خویش را ارتقاء خواهید داراست که‌این زمینه منجر بالا رفتن تعداد بازدیدکنندگان و درجه وبسایت شما گردد.

لینک و پیوند بیلدینگ
تاثیر لینک و پیوند سازی بر offpage seo تارنما
لینک و پیوند بیلدینگ و یا این که به عبارتی لینک و پیوند سازی، به تیم عمل هایی گفته میشود که به واسطه آن‌ها وبسایت ها می‌توانند بک پیوند های دارای اعتبار از وبسایت های دیگر اخذ نمایند. پیوند سازی، مهم‌ترین اصل در سئوی خارجی به شمار می رود. به نحوی که موتورهای کاوش با دقت به کانال رابطه پیوند ها، کیفیت محتوای یک وبسایت را گزینه تحلیل قرار داده و آن لینکی که بها بیشتری داشته باشد، به فراتر رفتن مرتبه سایت امداد متعددی می نماید.

شما با تایپ کردن نوشته ی علمی های خاص و منحصربه‌فرد که گزینه دقت اشخاص متعددی قرار گیرد، می‌توانید بک پیوند اخذ فرمایید. به‌این شکل نوشته‌ی‌علمی نوشته شما در شکل اثر گذار بودن در شبکه های مردمی مختلفی به اشتراک گذارده می گردد که موتور کاوش گوگل به‌این زمینه پی خواهد بود که مطالب تارنما شما بها بسیار متعددی دارااست و درجه وبسایت شما‌را ارتقاء میدهد.

 

بقیه پارامترهای موءثر بر سئوی آف پیج
یک کدام از دیگر از پارامترهای اثرگذار بر بهبود سئوی خارجی یک وبسایت، سوشیال مدیاها و یا این که به عبارتی شبکه‌های‌عمومی می‌باشند. همانگونه که میدانید، امروزه قسمت قابل توجهی از اشخاص جامعه از شبکه های عمومی به کار گیری می نمایند. از این رو اشتراک گذاری مطالب تارنما شما در شبکه‌های‌اجتماعی منجر ارتقا تعداد بازدیدکنندگان و در فیض بالا رفتن درجه وبسایت شما گردد.

تاثیر هاست بر بهینه سازی داخلی و فرنگی وبسایت
یکی عامل ها مهمی که پیش از پباده سازی و بهینه سازی داخلی و فرنگی یک تارنما بایستی به آن اعتنا فرمایید، گزینش هاست و سرور مطلوب میباشد. به این دلیل‌که گزینش هاست و سرور مطلوب تاثیر متعددی در پیروزی بهینه سازی باطن و برون ورقه سایت شما دارااست. پیشنهاد میکنیم اصلا از هاست اشتراکی و ارزان بها به کار گیری نکنید، به دلیل آن که این هاست سبب کاهش سرعت تارنما شما گردیده و لطمه متعددی به بهینه سازی داخلی و فرنگی آن وارد می نماید. داخلی و فرنگی بودن سرور، به عنوان مثال دست اندرکاران بسیار مهمی میباشد که بر جایگاه بندی و seo داخلی و فرنگی وبسایت شما تاثیر میگذارد.

تاثیر شرایط مکانی سرور بر بهینه سازی داخلی و فرنگی تارنما
یک کدام از عامل ها تاثیرگذار بر seo داخلی و فرنگی یک تارنما و سکو بندی آن، شرایط مکانی سرور هست. در کل موتور کاوش گوگل با دقت به شرایط جغرافیایی یوزرها، در حین سرچ کردن، دارای ربط ترین حاصل را در معرض اکران آن ها قرار میدهد. موتور کاوش گوگل با دقت به آی پی سرور شما از حالت جغرافیایی شما با خبر گردد.

برای مثال زمانی که شما در جمهوری اسلامی ایران، یک مطلبی را سرچ می نماید، در لیست حاصل گوگل در بالا سرورهای اهل ایران را مشاهده خواهید کرد. یعنی سرورهای اهل ایران در سکو های بالاتری قرار خواهند داشت. از این رو برای بهبود بهینه سازی داخل و برون شیت خویش، مطلقا به سروری که خریداری می‌کنید، اعتنا ویژه ای داشته باشید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۶:۲۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

Telegram Google Plus Linked In همه چیز در مورد الگوریتم mobile first index


درین به شما در رابطه الگوریتم Mobile First Index خوا هیم اذعان کرد سئو در مشهد و اینکه بعد از آن نکاتی را خواهید دانست که به شما امداد می نماید تا سکو بهتری در SERP داشته باشید.


از هنگامی که گوگل برای او‌لین توشه ذکر کرد که در سال 2016 قرار میباشد الگوریتم Mobile First Index را منتشر نماید، داده ها بسیار متعددی منتشر شده‌است. در طی سال های اخیر، گوگل داده ها و بروزرسانی های جدیدی را راجع به چگونگی کوشش الگوریتم Mobile First Index و طرز به کارگیری از آن ارائه داده میباشد.

درپی نوشته‌ی علمی، به شما در رابطه الگوریتم Mobile First Index خوا هیم خاطرنشان کرد و اینکه بعد از آن نکاتی را خواهید دانست که به شما یاری می نماید تا درجه بهتری در SERP داشته باشید.

این نوشته‌علمی از مطالب یادگرفتن seo گروه اینترنت وان میباشد که امید‌واریم گزینه اعتنا شما قرار بگیرد.

نیاز به هیچ سیرتکامل تثبیت مقاله غیروابسته ای برای ورژن تلفن همراه وجود ندارد!

از فی مابین همگی موردها روایت شده در امر الگوریتم Mobile First Index، یکی مهم‌ترین مواقعی که می بایست به آن توجه کرد، همین میباشد. بخش اعظمی از اشخاص وجود دارا هستند که علاوه بر تثبیت ورژن دسکتاپ یک وبسایت در گوگل، مبادرت به تثبیت مطالب برای ورژن تلفن همراه نیز می نمایند که عملا فعالیت بی اثر ای میباشد و نیاز به چنین کاری وجود ندارد.

صرفا برای اطمینان از عدم سوء تفاهم، گوگل اظهار داشته میباشد که هیچ تثبیت غیروابسته ای برای گوشی نیست. در ازای، Mobile First Index بدین معنا میباشد که گوگل در سکو اولیه از ورژن تلفن همراه شیت اینترنت برای هدف ها سکو بندی و فهرست بندی به کارگیری می نماید. در سال 2018، گوگل توضیح اعطا کرد که با الگوریتم Mobile First Index، URL ورژن فرندلی تلفن همراه وب سایت شما تثبیت میشود. در شرایطی که تارنما شما دارنده URL های گوشی و دسکتاپ مستقل میباشد، Google URL گوشی را به یوزرها گوشی و URL دسکتاپ را به یوزرها دسکتاپ نشان می‌دهد.
برای بهبود بهینه سازی تارنما نیاز دارید تا ورژن تلفن همراه وب سایت خویش را باصرفه نمائید.

در آخر سال 2017، گوگل اعلام‌کرد که ربات ها به آرامی آغاز به تثبیت مطالب ذیل الگوریتم Mobile First Index می نمایند. تا مارس 2018، گوگل اظهار داشت که آن‌ها شرکت کردن پهناور را توسعه و گسترش میدهند و به تارنما ها فرمان داده اند که برای آغاز فعالیت Mobile First Index مهیا شوند.

حتی از تاریخ این نوشته ی علمی نیز، کلیه تارنما ها برای الگوریتم Mobile First Index فعال نشده اند. در آگوست سال 2019، جان مولر صاحبان وبسایت را ترغیب کرد، اشخاصی که زیر پوشش این الگوریتم قرار نگرفته اند بردبار باشند چون در غایت وب سایت هایشان منتقل گردد.

مارتین کولر، که در رابطه ها توسعه و گسترش دهندگان Google عمل می نماید، توضیح اعطا کرد که هیچ راهی نیست که دقیقا بدانید چه موقع یک سایت وارد الگوریتم Mobile First Index می گردد و در به عبارتی برهه زمانی، کاری نیست که بتوانید سریعتر فرآیند را انجام دهید. Google آمادگی یک سایت را برای آمدن به الگوریتم Mobile First Index بر طبق برابری متن، پیوند ها، تصاویر و فیلم ها و همینطور داده های ساختاری گردیده و ابرداده های دیگر انتخاب می نماید.

جان مولر همینطور مدتی به صاحبان سایت هشدار بخشید که به کارگیری از بخش اعظمی از جاوا اسکریپت ها در ساید ممکن میباشد بازدارنده از انتقال تارنما به الگوریتم Mobile First Index خواهد شد. هنگامی Google انتخاب کرد که یک وب سایت برای الگوریتم Mobile First Index فراهم میباشد، به اینترنت مسترها در پنل به محرمانه اطلاع داده می گردد.

 


الگوریتم Mobile First Index به طور پیش فرض در سایت های تازه اعمال می گردد

در شرایطی‌که سایت شما پس از 1 ژوئیه 2019 ساخته شده است، به صورت پیش فرض الگوریتم Mobile First Index فعال میشود. گوگل این اعلامیه را در ماه مه 2019 منتشر کرد و توضیح اعطا کرد که‌این تغییر‌و تحول در سایت هایی که تا قبل از این برای جستجوی Google ناشناخته بودند اعمال شده‌است.

مغایر سایت های منتشر گردیده پیش از اولیه ژوئیه 2019، گوگل به رئیس تارنما ها در کنسول کاوش اطلاع نمی دهد که وب سایت شما برای الگوریتم Mobile First Index فراهم شده‌است و خویش این وب سایت ها بایستی دنبال نمایند.
تجربه کاربری یکسان در ورژن گوشی و دسکتاپ برای یوزرها تارنما

گوگل نحوه هایی را به الگوریتم Mobile First Index در ژانویه سال 2020 اضافه کرد و تاکید بسیار زیاد بر ارائه یک تجربه یکسان در تلفن همراه و دسکتاپ داشت.
شیوه های با صرفه کردن وبسایت با الگوریتم Mobile First Index
فردی به اسم Matt Southern، درباره با Mobile First Index لیستی را منتشر کرد که میتواند به شما در seo و سئو تارنما یاری دهد.
ربات های گوگل می بایست بتوانند به صدق به محتواهای تارنما با ورژن دسکتاپ و گوشی رابطه بگیرند.
ورژن تلفن همراه تارنما می بایست با ورژن دسکتاپ تارنما یکسان باشد.
برچسب های متا ربات در وبسایت تلفن همراه و دسکتاپ یکسان باشد.
به کارگیری از عنوان ها یکسان در ورژن گوشی و ورژن دسکتاپ رعایت گردیده باشد.
ربات های گوگل بایستی اطمینان نتایج نمایند ورژن تلفن همراه و دسکتاپ از داده های ساختاری یکسان برخوردار میباشند.
موتور کاوش گر گوگل هشدار داده میباشد که در حالتی که به صورت هدفمند محتوای کمتری را در ورژن گوشی یک کاغذ نسبت به ورژن دسکتاپ ارائه دهید، ممکن میباشد بخش اعظمی از بازدیدهای تارنما خویش را از دست بدهید.
ورژن گوشی با الگوریتم Mobile First Index گوناگون میباشد!

ممکن میباشد برای یوزرها پرسش پیش بیاید که چه طور می قدرت ذیل الگوریتم Mobile First Index کار کرد. از این جهت می بایست بدانید که هنگامی که ربات های گوگل وارد تارنما شما می گردند و درصورتی که بتوانند یک متنی را که در ورژن دسکتاپ وب سایت شما وجود دارااست، بخوانند و همینطور آن متن را در ورژن گوشی شما نیز مشاهده نمایند، به راحتی می‌توانید وارد الگوریتم Mobile First Index گردید.

اعتنا فرمائید که ورژن گوشی با الگوریتم نقل شده گوناگون میباشد. در ورژن گوشی وب سایت شما محتواها میتوانند جور دیگری اکران داده شوند و یا این که کوتاه خیس و خلاصه خیس از ورژن دسکتاپ باشد. ولی الگوریتم Mobile First Index تاکید دارااست که می بایست محتواها در ورژن گوشی وبسایت و ورژن دسکتاپ، یکسان باشد. برای اینکه وب سایت خویش را مهیا داخل شدن به Mobile First Index نمائید، به شما سفارش می شود که محتواها را به طور یکسان در تارنما منتشر نمایید و همینطور سرعت تارنما خویش را به نحوی باصرفه نمایید که استفاده کننده کمترین بازه انتظار را برای Load کردن وب سایت بکشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۵:۲۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

با گراف دانش گوگل آشنا شوید!


گراف علم گوگل که در سال 2012 ارائه شد، یکی‌از شیوه های تاثیرگذاری میباشد که گوگل با به کارگیری از آن به فهم و شعور نیت شخص کاوش کننده و نیز رابطه در بین موجودیت های حقیقی وواقعی می‌پردازد. سئو در مشهد به عبارت دیگر این گراف مدلی هوشمندانه و متصل به مخزنی گسترده از موجودیت ها و داده ها بر طبق حقیقت گوگل میباشد که مقصود آن شعور ارتباطات حقیقی وواقعی جانور در میان این داده ها میباشد. در چنین گرافی گوگل به جای اینکه به تعبیروتفسیر لغات کلیدی کاوش گردیده بپردازد، به گمانه زنی در رابطه غرض مخاطب از کاوش خواهد پرداخت.

 

گراف علم گوگل که در سال 2012 ارائه شد، یکی شیوه های تاثیرگذاری میباشد که گوگل با استعمال از آن به فهم نیت شخص کاوش کننده و نیز رابطه دربین موجودیت های حقیقی وواقعی میپردازد. به عبارت دیگر این گراف مدلی هوشمندانه و متصل به مخزنی عظیم از موجودیت ها و داده ها مبنی بر حقیقت گوگل میباشد که غرض آن شعور ارتباطات حقیقی مو جود در بین این داده ها است. در چنین گرافی گوگل به جای اینکه به تعبیروتفسیر عبارات کلیدی کاوش گردیده بپردازد، به گمانه زنی در رابطه غرض مخاطب از کاوش خواهد پرداخت.

مبتنی بر آن چه گوگل تیتر داشته میباشد، تبدیل شدن از یک موتور اطلاعاتی به موتور علم بزرگترین مقصود گراف علم گوگل میباشد. جذاب میباشد بدانید که گوگل با استعمال از امکان ادراک معناشناختی کاوش و برقراری رابطه دربین مفاهیم با استعمال گراف علم موضوع ای را مهیا می سازد که دارای ربط ترین داده ها با جستجوی مخاطب در پنجره ای بنا شده در سمت راست نتیجه ها کاوش اکران داده گردد.

قابل ذکر میباشد که تا تعدادی وقت پیش حاصل ذکر شده اثبات بودند. البته امروزه این حاصل گوناگون بوده و قابلیت و امکان رزرو بلیط سینما، تماشای فیلم های یوتیوب، گوش دادن موسیقی و کارهایی از این قبیل را مهیا می‌سازند. گراف علم گوگل تاثیر بسیار به سزایی در تقویت اعتبار برندها و نیز بهتر چشم شدن آنها داراست.

این نوشته‌ی علمی از مطالب فراگیری بهینه سازی گروه اینترنت وان میباشد که امید‌است‌ آیتم اعتنا شما قرار بگیرد.

خصوصیت های گراف علم گوگل

همانگونه که پیش خیس اشاره کردیم، گراف علم گوگل بر طبق جستجوی مخاطب فعالیت نموده و داده ها خویش را بعداز استخراج از ویکی پدیا و فری بیس در چنگ ایشان قرار می‌دهند. دیدنی میباشد بدانید که امروزه برگزیدگان موتورهای کاوش گراف علم را مد لحاظ قرار داده و در درحال حاضر فعالیت کردن بر روی آن می باشند.

قابل ذکر میباشد که گراف علم گوگل صرفا یک پنل به خواسته ارائه جزئیات و شرح حالا نبوده بلکه مورد ای را مهیا ساخته میباشد که یوزرها با موضوعات سرچ گردیده تعامل قابل توجهی برقرار کنند. از جمله شخصی که به جستجوی نهایی بازی از تیم بازی های ویدئویی گوست ریکان می‌پردازد، ضمن این که به مطالعه بخش هایی از مقاله ها دارای ارتباط جان دار و استخراج گردیده از ویکی پدیا درگیر میشود، این قابلیت و امکان را دارااست که به تثبیت امتیاز برای بازی ذکر شده پرداخته و یا این که راجع‌به آن به طرح پرسش و اخذ پاسخ مبادرت نماید. ضمن این که قابلیت مشاهده آخری خبر‌ها درباره با بازی نیز برای یوزرها آماده است.

مثلا مهمترین خصوصیت های پنل گراف علم گوگل می شود به قابلیت و امکان تثبیت لینک و پیوند های قانونی مرتبط با تارنما و شبکه‌های‌اجتماعی، تثبیت عکس، قابلیت و امکان تولید استوری، قابلیت و امکان ساخت پست به یار متن و عکس و فیلم، قابلیت و امکان هایپرلینک در استوری، قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز نظرسنجی و امکان اعلام روی داد و نشان دادن تاریخ و پیوند نام نویسی در گراف اشاره کرد.


برچسب: سئو در مشهدر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۵:۳۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

برچسب‌های درست چه کمکی به سئو می‌کنند؟


مدتی قبلی، در دفتر کار خویش با یک کدام از مشتری‌ها گردهمایی‌ داشتیم. طی این گردهمایی، مشتری به ما بیان کرد که مقاله ما راجع‌به معنا انکرتکست (متن لینک و پیوند) را حقیقتاً دوست داشته میباشد، سئو در مشهد البته بدون چاره گردیده برای قرائت بقیه مطالب ما در زمینه ی انکرتکست، به قسمت جستجوی وب لاگ ما رجوع و برگشت نماید. ولی ما از برچسب "انکرتکست" بر روی کل مطالب مربوط به آن استعمال کرده بودیم. ولی مساله اینجا بود که وبسایت ما نو بروزرسانی گردیده بود و هنوز تگ های یک مقاله در وب لاگ اکران داده نمیشد. همین استعمال نکردن صحیح از برچسب، منجر گردیده بود که خواننده ما ناچار خواهد شد وقت متعددی را صرف نماید تا خودش پیرو مطالب دارای ربط بگردد. و ما مدام مطمئن هستیم که زمانی یک نفر مشکلی را با ما دربین میگذارد، روستا‌ها نفر می باشند که با آن روبرو می شوند و چیزی به ما نمی‌گویند. قریه‌ها نفر که حتی ممکن میباشد پیرو دیگر مطالب ما نروند و فورا برگه را ببندند.

برچسب‌های صحیح چه کمکی به seo می‌نمایند؟
حال می‌رسیم به موضوعی که احتمالاً کلیه با عشق و علاقه درانتظار قرائت در باب آن بودید. امیدوارم که چهت نیل به آن، مطالب پیشین را رد نکرده باشید. چرا‌که درک کردن آن ها، امداد بزرگی به فهم و شعور بهتر تاثیر تگ ها بر seo می‌نماید.

هر تگ اساسا یک برگه میباشد. یک ورقه که تنی چند از مطالب یا این که تولید ها تارنما را به هم دارای ربط می‌نماید و در یک جا آن ها را اکران میدهد. طبیعتاً موتورهای کاوش نیز این برگه را پیدا می‌نمایند و در حاصل جستجوی خویش اکران می دهند. این یعنی ما به یاری تگ زمان داریم در جستجوهای دارای ربط بیشتری اکران داشته باشیم و ورودی گوگل خویش را از این روش ارتقاء دهیم.


به کار گیری از برچسب به ما اذن داده در جستجوهای مربوط به طرز های بازاریابی حضور داشته باشیم.

از جمله، تگ یادگرفتن تبلیغات گوگل ادوردز ما‌را در حیث بگیرید. در ورقه این تگ، شما به مجموع مطالب دارای ربط به تبلیغ گوگل ما دسترسی دارید. هم اکنون فرض کنیم کسی در گوگل عبارت "یادگرفتن تبلیغ در گوگل" را کاوش کرد. در‌این‌صورت‌، گوگل می خواهد دارای ربط‌ترین صفحه ها را به استفاده کننده سفارش دهد و یکی‌از آن‌ها، بی‌شک ورقه تگ ماست. برگه‌ای که مقاله ها بسیار متنوعی در رابطه گوگل در آن قرار گرفته و میتواند برای مخاطب سود اکثری داشته باشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۳:۳۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)