بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

تجزیه و تحلیل جستجوی موبایلی

لغات جستجوشده با سکو ی بالا
چه کلمات جستجوشده ای بیشترین ترافیک را به سوی تارنما شما هدایت نموده است؟ سئو در مشهد به قسمت Queries بروید و Clicks و Impressions را گزینش نمائید. براین اساس می‌توانید داده ها دارای انسجام و قابل اطمینانی در امر کلمات کاوش گردیده بوسیله مخاطب موبایلی فعلی شما و عباراتی که دارنده بیشترین نرخ کلیک می‌باشند، به دست می‌آورید:

صفحات با مرتبه ی بالا
به نصیب Pages بروید و Position را تعیین نمائید. در‌این قسمت می‌توانید کاغذ هایی که منجر چشم شدن بیشتر سایت شما از روش تلفن همراه، گردیده اند را ملاحظه کنید.

صفحه ها با سکو ی بالا اما نرخ کلیک تحت
در بخش گزارش Search Analytics، روی Pages، آن‌گاه Clicks، آن گاه CTR و در پایان Position کلیک فرمایید. بنابراین می‌توانید کاغذ هایی که مرتبه ی بالا دارا هستند اما لزوماً نرخ کلیک بالایی ندارند را گزینش فرمائید. این حاصل قادر است نشان دهنده ی چگونگی اکران داده شدن قسمت های مرتبط با تارنما شما در حاصل کاوش موبایلی، مانند محتوای متای سئو نشده، باشد.

این صفحه های را به صورت دستی در تلفن همراه کاوش فرمایید و مشاهده کنید که چرا نرخ کلیک آن ها تحت میباشد.

جستجوی کلیدواژه های موبایلی
هم اکنون برهه زمانی آن رسیده میباشد که پتانسیل کاوش شدن به وسیله یوزرها را، برای کلیدواژه هایی که جدیدا در نسخه دسکتاپ سایت خویش به عمل برده اید، و همینطور کلمات کاوش گردیده ی به دست آمده (در قسمت های قبلی) که اکنون آیتم مقصود قرار نداده اید، تحلیل فرمایید.

Keyword planner
با به کارگیری از Keyword planner گوگل، میتوانید گزینش نمایید که هر یک‌سری وقت یکبار کلیدواژه های کنونی و کلیدواژه های احتمالی در موتورهای کاوشگر موبایلی کاوش می‌شوند.

هنگام جستجوی یک کلیدواژه ی خاص، با مقایسه ی search volume trends با mobile trends می‌توانید ترازو محبوبیت آن کلیدواژه را در تلفن همراه بررسی نمائید:

حین این مقایسه، با ارتقا بازه زمانی ی هنگامی می‌توانید ترازو ارتقاء یا این که کاهش محبوبیت یک عبارت جستجوشده را در سالهای اخیر آنالیز فرمائید:

بخش دیگری که بایستی ارزیابی نمایید تب Keyword ideas میباشد، که تنی چند از کلیدواژه هایی که با عبارت کاوش گردیده ی متبوع به نوعی رابطه دارا‌هستند را اکران میدهد:

خصوصیت Autocomplete گوگل (بی نقص کردن اتوماتیک لغت ها) در تلفن همراه

علاوه بر استعمال از Keyword Planner، شما بایستی خودتان هم یکسری کاوش را به طور دستی انجام دهید. خصوصیت Autocomplete گوگل یک ابزار دارای فایده برای جستجوی کلیدواژه ها میباشد. روش ی فعالیت این ابزار این چنین میباشد که بر طبق آنچه دیگر یوزرها کاوش کرده اند، عبارتی که میخواهید سرچ فرمائید را حدس میزند، و به همین عامل به خیر نشان دهنده ی خلق و خوی یوزرها در جستجوهای اینترنتی میباشد.

تحلیل نسخه موبایلی و دسکتاپ سایت رقبا

دیدن و نظارت کردن صفحات وب سایت رقبا، با هر ساختاری که برای نسخه دسکتاپ یا این که موبایلی خویش در لحاظ گرفته باشند (در رابطه با ساختار صفحه ها سایت ها، در نوشته‌ی‌علمی ی بعدی تماما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد)، میتواند برای شما بسیار دارای فایده باشد. محاسبه این تارنما ها، میتواند برای تشخیص هرگونه تفاوت در بین نسخه گوشی یا این که دسکتاپ سایت ها در استفاده کلیدواژه ها، به پژوهش ها شما راجع به کلیدواژه ها یاری دهد. این مبحث را در نوشته‌ی علمی ی بعدی ادامه خوا‌هیم بخشید.

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۳۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

مثال از ایده‌های تولید محتوا بر اساس محتوای چگونگی:

یکی‌از شیوه‌های ایده‌پردازی از فرمت نوشته‌علمی چگونگی:

نمونه از ایده‌های ساخت و ساز محتوا بر طبق محتوای چگونگی:


هم اکنون شما خودتون ملاحظه کنید تعدادی تا عمل و کار میباشد سئو در مشهد که در صنعت و کسب‌وکار موردنظرتون میشه در موردش ساخت‌و‌ساز محتوا نمائید و چقدر میشه ایده‌های گوناگون از موردها جزئی و کلی برای ایجاد محتوا ازش به کار گرفت.
۵- منبع محتوا را تعیین فرمائیدشما برای اینکه محتوایی را بنویسید میتونید از یکسری منبع گوناگون استعمال نمائید. یکی‌از مهم ترین قسمت‌های ساخت محتوای کیفیت عالی گزینش صحیح منابع میباشد. به دلیل آنکه اصولا کاربر‌ها به‌دنبال محتوای موثق و قابل اعتماد می باشند و شما با استناد به منابع دارای اعتبار میتوانید کیفیت مطالب رو ارتقا دهید. اما بماند که بخشی از محتوایی که شما ساخت میکنید می بایست نظارت و تألیف شما باشد. اشکال منابع قابل به کار گیری برای ساخت و ساز محتوا:
کتاب‌های مرجع و مجلات چاپیمقاله ها علمی و پژوهش‌های آکادمیکبلاگ‌های فارسی و انگلیسیشما بایستی بتونید رفرنس‌ها و منابع آپدیت و جدیدی را از کاوش‌های گوگل غربال نمائید و افزون بر آن برای سنجش ترازو اعتبار رفرنس‌های آنلاین یه عمل معمولی می‌شه انجام اعطا کرد. اونم اینه که از اینترنت‌وبسایت الکسا یکسری تا پارامتر رو بررسی فرمایید درصورتی که که مطابق با استانداردهای شما بود اون اینترنت‌وبسایت رو تحت عنوان منبع محتوا به کارگیری فرمائید.
۶- اصول عنوان نویسی رشته‌ایمجموع زحمتی که شما برای ساخت محتوا میکشید در تیتری که می‌نویسید خلاصه میشه. یعنی در‌صورتی‌که بتونید یه تیتری بنویسید که کاربر طرز کلیک کنه و محتواتون رو بخونه یعنی می‌تونید بگید که برنامه کودکان رو بدون نقص انجام دادید. از قدیم میگن عمل آن کرد که به پایان رسانید. اگه یه عنوان خوب نزنید احتمال چشم شدن محتواتون رو تا حد متعددی از دست خواهید بخشید. حال برای اینکه ما یه عنوان خوب داشته باشیم دو تا عمل می بایست انجام بدیم. ۱- ساختار تتیرمون را صحیح بچینیم ۲. یسری اصول روانشناسی را تو عنوان زدنمون رعایت کنیم.
ساختار استاندارد عنوان:تعداد عبارات با صرفه در عنوانمنزلت به کار گیری از کلیدواژه در عنوانبه کارگیری از علائم نقارشیاصول عنوان نویسی:درین زمان اموزش ساخت‌و‌ساز محتوا، ما مجموع اصول عنوان نویسی را توی ۴ تا اصل توده کردیم که کارتن را هم خیلی بی آلایش میکنه. شما تو تیترت یا این که بایستی یه وعده گرانبها به این یا این که مخاطبت را از یه درد صحیح حسابی نجات بدی. از طرف دیگه یا این که بایستی شم کنجکاویش را تحریک فرمائید یا این که بتونید جامعیت با آموزش یه زمینه را نشون بدید.


اصول عنوان نویسی۷- فن‌ای بنویسیدشما بایستی محتوایی که ایجاد میکنید را طبق یه ساختار استاندادر برای صاحب کار مهیا فرمائید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۰۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

محتوای خوب بر پایه سوژه جذاب استوار است

یکسری تصویر باطن محتوا به کارگیری کنیم؟

با اینکه پاسخ مشخصی برای این نگرانی نیست ولی می‌گردد تا حدودی حدس زد  سئو در مشهد که با چه تعداد واژه و کلمه روی دوش رقبا می‌نشینیم.  پیش از هرچیز می بایست بگم که پرسونای استفاده کننده دراین مورد تماما تاثیر گذاره. زمانی نوشته ی علمی علمی منتشر می‌کنید موقعیت تان با زمانیکه یک قضیه روز رو آنالیز می کنید تماما متعدد میباشد.

 


یک محتوا در حالتی‌که بتواند با دستکم مقاله حق مقاله را ادا نماید طبیعتا مقام بهتری نزد مخاطبان نادر شکیبایی و برنا مدرن بازی میکند. خلل اینجاست که رقابت دراین مورد بسیار مشقت بار خیس از قبل میباشد.

پرداختن به زوایای گوناگون یک کلیدواژه فقط در قالب یک محتوای نسبتا زیاد ممکن شده‌است. دیگر نمیتوان به سوال ها و نیاز کاربر در یک محتوای 300 واژه و کلمه ای جواب اعطا کرد.

 


اکثر اوقات اشخاص روی پرکردن کاغذ با کلمه ها تمرکز میکنند. نوشته های بلند  با تعداد کلمه ها زیاد لزوماً سبب قرارگیری در حاصل فراتر نمی‌شود. طبیعی ست که محتوی بی نیاز با محتوای زیاد تفاوت چشمگیری دارااست. درصورتی که متمایز باشید گوگل و مخاطبان تان قدر شما‌را خواهند دانست.

 


یک محتوای خوب وزن کیفی دارااست و خیر مقداری. البته بطور معمول رقبای شما روی کلیدواژه ها بصورت عمیق خیس محتوا نویسی کرده اند. پس ناچارید وسعت محتوای خویش را در عوض آنان بالا بیاورید تا قدرت رقابت پیدا نمائید.

 


سخن انتها در رابطه محتوا نویسی خوب

برای محتوا نویسی خوب نیاز وجود ندارد در کلاس ها و کارخانه های این رشته کمپانی فرمائید. شما بیشتراز هرچیز نیاز دارید بنویسید. بنویسید و گشوده هم بنویسید!!

 


نوشته ردیف فقرات و شالوده و شالوده هر نوع محتوایی میباشد . مدام کیفیت کارتان را مد حیث خویش قرار دهید. مشغول محل تایپ کردن نباشید. مشغول خویش تایپ کردن باشید . یه خرده که به تایپ کردن بپردازید ، عبارات خویش برای نوشته شدن در صف می ایستند. صرفا مایحتاج میباشد مراقب باشید که بازی با کلمه ها شما رو از مغز حرف به دور نکند. مسیر را با مطالعه منابعی که رویش واژگان و رویش خلاقیت را برای شما به ارمغان می‌آورد بپیمائید. و نهایتا اینکه از برخورد مخاطبانتان برای بهبود محتوا غایت فایده را ببرید و اولی منتقد نوشته های خودتان باشید.

 


در لحاظ داشته باشید که یک محتوای خوب در گام نخستین می بایست برای بشر ها مندرج باشد، خیر برای ربات ها و موتورهای کاوش. ولی در پایان برای موتور های کاوش با صرفه گردد .

 


بی آلایش بنویسید . آسانی کلید درک کردن میباشد. با معمولی تایپ کردن مانع ها کمتری پیش پای کاربر می گذارید و اذن میدهید تا انتهای متن یار و همدم شما باشد.

 


محتوای خب شما بایستی موجب کیف استفاده کننده خواهد شد، عملکرد نمایید مدام برای کیف استفاده کننده بنویسید و در عین حالا باکیفیت بنویسید. جزئیات را در محتوا گزینه دقت مستمر قرار دهید و در نگارش خویش از تکنیک های تبلیغ نویسی به کارگیری نمایید.

 


میبایست برای یک مسئله خاص یکسری منابع گوناگون را مطالعه و چک نمائید تا بتوانید یک محتوای نو  از مخلوط داده ها به دست آمده از آن ها و علم خویش و با فایده گیری از مهارت نوشتاری‌ یا این که گرافیکی‌ تان  ساخت‌و‌ساز فرمایید تا به هدف ها سازمان یا این که تارنما خویش برسید. نهایتا فراموش نکنید که محتوا میبایست بر شالوده seo  و با صرفه گردیده نوشته گردد . پس قواعد اینکار را بخوبی فرابگیرید.

 


محتوای خوب، با خبر کننده و درگیر کننده

بایستی اظهار کرد محتوای خوب قادر است دانایی که غرض تبلیغات بوده را بهمراه داشته باشد و از سمت دیگر سرگرمی که جذابیت ماجراست را برای استفاده کننده به یاروهمدم داشته باشد.

 


مهم‌ترین خصوصیت های محتوای خوب:

یک محتوای خوب توشه آموزشی دارااست

بر داده های دارای اعتبار توکل میکند

نوشته خوب مانند ریاضی و جبر دارنده ساختار و منطق میباشد تا استفاده کننده براحتی بتواند آن را شعور نماید.

محتوای خوب بر پشتیبان یک ویراستاری خوب سازه شده‌است.

محتوای خوب بسادگی بی آلایش میباشد.

درین نوشته ی علمی مواقعی از قبیل تصاویر و دیگر المان های محتوای خوب ، گزینه دعوا واقع نشده میباشد و در نوشته‌علمی ای دیگر بدان خوا‌هیم پرداخت.

 


محتوای خوب را میبایست دورازشوخی گرفت. کلیه برندهای اساسی دنیای اینترنت، با ساخت محتوای خوب برای کاربر خویش را رهبر آن صنعت معرفی کرده اند. زمانیکه کاربر با محتوای شما خو بگیرد، از شما تحت عنوان مرجع علم و مسلط به مورد حافظه می‌نماید که‌این یعنی اعتماد سازی برندسازی برای شما و کسب و عمل شما.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۳:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو چه کاربردی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟


بهینه سازی یا این که سئو تارنما یک برهان اساسی و تاثیرگزار در پیروزی و پیشرفت بازدید سئو در مشهد  و چشم شدن بهتر وب سایت میباشد. این نکته درباره ی سئو تارنما وجود دارااست که برای بازدید بهتر موقعیت و خصوصیت های خاص دیگری نیز وجود دارا هستند که درپی به توضیح هریک از آن‌ها می‌پردازیم. در واقع سئو وب سایت استدلال و تاثیرگزار میباشد که با آشنایی بدون نقص از آن می قدرت در بهتر چشم شدن وب سایت و قرارگرفتن در موضع مطلوب از آن بهره برد. همان طور که میدانید بها و اعتبار یک تارنما به ترازو آوازه و معروفیت آن فی مابین بقیه رقبای حوزه کاری آن میباشد. امروزه با امداد بهینه سازی می شود به راحتی با یه خرده شکیبایی و طاقت بین رقبا به پیروزی خوب و چشمگیری دست پیدا کرد. سئو وب سایت یکی مهم‌ترین موضوعاتی میباشد که امروزه بیشتر درباره ی کاربردهای اساسی آن در دیجیتال مارکتینگ کلام می گردد. در پی میخواهیم به محاسبه کلی سئو وبسایت و هدف ها متبوع آن در برد یک وبسایت کلام داشته باشیم با ما همپا باشید.

 

seo وبسایت چه تاثیری در تجارت الکترونیک دارااست؟

مهمترین دلیل در بهتر چشم شدن وبسایت و کسب برد آن در مسیر تکان، seo تارنما اسم داراست. داشتن راهکار مفید و رعایت اصول نخستین بهینه سازی شایسته ترین برهان در کسب برد وبسایت و قرارگیری در موضع مطلوب میباشد. مدام این نکته را در ذهن داشته باشید که به‌دنبال فریب دادن گوگل نباشید تا از ساختار های غیر حقیقی و استراتژی های خطا استعمال فرمائید تا گوگل تارنما شمارا در کاغذ اولیه نشان دهد. در کل تارنما های ماهر در قضیه seo یا این که بهینه سازی عمل خویش را با آلرژی بالا انجام میدهند چون گوگل به جهت داشتن الگوریتم های خاص به راحتی قادر است وب سایت های ماهر و سئو گردیده را از وب سایت های غیر حقیقی وواقعی تشخیص دهد و اقدامات موردنیاز را راجع‌به حذف از موتورهای جست و جو انجام دهد.

 

مهمترین استدلال برای بهتر چشم شدن وب سایت برخورداری از طرح ریزی ظریف و بلند زمان و به کار گیری از ان در ساختار وب سایت برای بهتر چشم شدن و سئو آن برای اخذ مقام و درجه مطلوب در موتورهای جستجو گر میباشد. بازاریابی دیجیتالی به طرح ریزی منظم و ظریف چهت نیل هدف ها متبوع در هر کسب و کاری گفته میگردد که یوزرها را به سوی هدف ها متبوع کسب و فعالیت آنلاین هدایت می نماید و یا این که فروش و ارائه محصول ها و سرویس ها برتر در برهه زمانی مقطع معلوم به برد های چشمگیری دست پیدا می نماید.

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۴:۵۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

گوگل آنالیتیکس چگونه در سئو وب سایت به ما کمک می کند؟


گوگل آنالیتیکس یک کدام از ابزارهای کاربردی بررسی ترافیک برای کسب و عمل‌ها هست.

عوارض به کار گیری از گوگل آنالیتیکس درین نوشته‌ی علمی معرفی میگردد.

پیروزی در دنیای کسب و کاری های اینترنتی به خصوص تارنما ها نیاز به بررسی و نظارت های مداوم دارااست. سئو در مشهد  در موضوع وب سایت ها، ابزار های گوناگونی وجود دارااست که با به کارگیری از آنها می‌اقتدار به آنالیز و محاسبه تارنما خویش و وب سایت های حریف پرداخت تا گزینه پسند الگوریتم های گوگل واقع شویم و حاصل بهتری در نتیجه ها گوگل بدست بیاوریم. در شرایطی که بخواهیم دارای شهرت‌ترین این ابزارها که در موضوع محاسبه و ارزیابی معیارهای بهینه سازی آیتم به کار گیری قرار می گیرند را اسم ببریم می توانیم به: وورنک، ahrefs، ماز و گوگل آنالیتیکس اشاره کنیم.


گوگل آنالیتیکس – ابزارهای بدون‌پول محاسبه
گوگل آنالیتیکس چه می باشد؟
گوگل آنالیتیکس، یک خدمت بدون‌پول تجزیه و بررسی ترافیک وبسایت میباشد که کمپانی گوگل از سال ۲۰۰۵ در دست یوزرها قرار داده میباشد. گوگل نظارت، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز از اسم های دیگری میباشد که در کشور‌ایران برای گوگل آنالیتیکس به عمل می رود.

این ابزار می‌تواند نقش یک دستیار رئیس را برای مدیران تارنما ها بازی نماید. گوگل آنالیتیکس به مدیریت تارنما امداد می نماید که در رابطه ترافیک ورودی وبسایت، داده ها مفیدی به دست آورد. این داده ها در شرایطی‌که گزینه دقت قرار بگیرد، قادر است تحولی در کسب و عمل آن سایت بوجود بیاورد.

امروزه گوگل آنالیتیکس ابزار مهمی برای کشف، تعبیر و رابطه میان الگوهای معنادار در ترافیک وبسایت ها است، که به صورت عظیم بوسیله یوزرها به کار گیری می‌گردد.

یکی مهمترین خصوصیت های گوگل آنالیتیکس که آن را در کشور‌ایران دوستداشتنی نموده است مجانی بودن آن میباشد. گوگل آنالیتیکس ابزار چندان پیچیده ای وجود ندارد و فعالیت کردن با آن برای عده ای که با دنیای اینترنت آشنا میباشند فعالیت دشواری وجود ندارد، این قضیه یک کدام از دیگر از خصوصیت های مثبت گوگل آنالیتیکس میباشد که یوزرها را به استعمال از آن تشویق می نماید.

یکی‌از مهمترین خصوصیت های گوگل آنالیتیکس که آن را در کشور‌ایران دوستداشتنی نموده است مجانی بودن آن میباشد. گوگل آنالیتیکس ابزار چندان پیچیده ای وجود ندارد و عمل کردن با آن برای عده ای که با دنیای اینترنت آشنا می‌باشند عمل دشواری وجود ندارد، این مورد یک کدام از دیگر از خصوصیت های مثبت گوگل آنالیتیکس میباشد که یوزرها را به به کار گیری از آن تشویق می نماید.


گوگل آنالیتیکس – ابزارهای بدون‌پول آنالیز تارنما
کاربردهای گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس به شما نشان میدهد که:
معیار بازدید از سایت شما چه طور بوده میباشد.
از در بین بازدیدکنندگان یک‌سری درصد یوزرها نو بوده اند و یکسری درصد تا قبل از اینً به سایت شما رمز زده اند.
بیشترین و کمترین بازدیدها مرتبط با کدام صفحات بوده میباشد.
معدل وقتی یوزرها، زمانی که از تارنما شما به کارگیری می نمایند چقدر میباشد.
نرخ تبدیل در سایت شما تعدادی درصد میباشد.
داده ها رفتاری یوزرها به چه شکل میباشد.
کدام مطالب آیتم دقت یوزرها قرار گرفته میباشد.
شیوه جذب مخاطب چه‌گونه بوده میباشد و مخاطب از چه طریقی به سایت شما وارداتی میباشد.
گوگل آنالیتیکس یا این که گوگل نظارت چه می باشد و چه طور فعالیت می‏نماید؟
به عبارت بی آلایش، گوگل آنالیتیکس چندین خط کد ردیابی را در کد سایت شما قرار می‌دهد. این کد عمل های متعدد یوزرها را زمانی که از وبسایت شما بازدید می‏نمایند، یار با خصوصیات یوزرها (مانند سن، کالا، علائق) تثبیت می نماید. بعداز آنکه مخاطب از تارنما شما بیرون شد، مجموع این داده ها را به سرور ارسال می‏نماید. بعد از آن گوگل آنالیتیکس داده های گردآوری گردیده از سایت شمارا از روش چند سطح گردآوری می نماید:

سطح استفاده کننده یا این که User level مرتبط با اقدامات هر استفاده کننده
سطح بازدید یا این که Session level هر بازدید مخصوص
سطح بازدید صفحه ها یا این که Pageview level هر بازدید منحصربه‌فرد از برگه
سطح اتفاق افتاد یا این که Event level کلیک دکمه، اکران کلیپ، و غیره
شاید این پست هم برایتان جذاب باشد : نقشه وبسایت یا این که sitemap چه می باشد و چه تاثیری در seo دارااست؟

 

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۳۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

اصلا نرخ پرش به چه معناست؟!


تمامی ما دوست داریم بدانیم عموم چقدر به کسب و کارمان دقت نشان میدهند سئو در مشهد و تا چه ترازو چیره کار کرده‌ایم. نرخ پریدن به شما می گوید سایتتان تا چه ترازو آیتم اعتنا عموم قرار گرفته میباشد.

به امداد بانس ریت (bounce rate) به راحتی خواهید فهمید یوزرها با وب سایت شما در تعامل خیر و خوبی میباشند و یا این که بعداز سپری شد یک‌سری ثانیه آن را شکاف می‌کنند.

در شرایطی‌که می خواهید حیث عموم را به کسب و عمل خویش جلب فرمایید، اولی و اصلی‌ترین قدمی که می توانید بردارید، ایجاد یک وبسایت رشته‌ای میباشد.

طراحی وب با صرفه گردیده، پرسرعت و کاربرپسند فعالیت سادگی وجود ندارد. در حالتی‌که اطمینان ندارید خودتان از پس این فعالیت برمی‌آیید، می‌توانید از وب سایت ساز وبزی امداد بگیرید.

برای اینکه اسم برندتان پرآوازه گردد و وبسایت شما در نتیجه ها کاوش زودتر نشان داده گردد بایستی اثبات گام باشید!

یعنی چه؟ یعنی بعداز طراحی وب خویش، مهیا چک کوشش آن و تأثیری که بر روی بازدیدکنندگان می گذارد، باشید.

معیارهایی همانند نرخ پریدن برای شما که در این شیوه مملو از فراز و نشیب گام برداشته‌اید، همانند چراغی در ظلمت خواهد بود.

 

به هیچ عنوان نرخ پریدن به چه معناست؟!
گوگل نرخ پریدن را تحت عنوان "درصد مجموع جلسات وب سایت که یوزرها در آن تنها یک کاغذ را مشاهده می‌نمایند" تمجید می‌کند.

به عبارت دیگر، در‌صورتی‌که کاربری به وب سایت شما آمد و روی هیچ یک از دکمه‌های دیگر کلیک نکرد و یا این که هیچ کاغذ‌ای را غیر از برگه‌ای که روی آن قرار داشت، گشوده نکرد، گوگل این شرایط را یک پریدن در لحاظ می گیرد.

تعداد این یوزرها تقسیم بر تعداد تمام بازدیدکنندگان، نرخ پریدن وبسایت را گزینش می‌نماید.

بدین ترتیب، نرخ پریدن بالا بدین معناست که تعداد بازدیدکنندگانی که به تارنما شما وارد میشوند و از کلیک کردن بر روی هر چیز دیگری رویگردان می‌باشند، معدود وجود ندارد!

صحیح برعکس آن، نرخ پریدن تحت نشان میدهد که یوزرها تعامل خیر با وب سایت برقرار کرده و به بخش‌های گوناگون آن رمز می زنند.

از آنجاکه نرخ پریدن گویای این واقعیت میباشد که چه تعداد کاربری با وبسایت شما رابطه برقرار نکرده‌اند، معیاری خیر برای آنالیز کیفیت وب سایت شما محسوب میشود.

دقت داشته باشید که عامل عدم رضایت یوزرها قادر است خیلی معمولی باشد. به صورت نمونه در صورتی پباده سازی سایتتان کاربرپسند نباشد ممکن میباشد بازدیدکنندگان متعددی را فراری دهد.

چنانچه سایتی غیرحرفه‌ای به حیث رسد و به کارگیری از آن مشقت بار باشد، بازدیدکنندگان ترجیح میدهند، به یک وبسایت دیگر بروند.

دقیقا به همین استدلال میباشد که برای باصرفه‌سازی نتیجه ها موتورهای کاوش، ساخت وب سایت قضیه حائز اهمیتی هست.

در شرایطی که کالا خویش را به صحت معرفی نکنید و یا این که مطابق با واژه کلیدی محتوا ارائه ندهید، کاربر با‌گاز از تارنما شما بیرون می شود.

به امداد ابزارهای مختلفی می‌توانید نرخ پریدن را احتساب فرمایید. یکی‌از این ابزار گوگل انالیتیک می باشد. شما می‌توانید از نصیب ‘Behavior در گوگل انالیتیک، نرخ پریدن وب سایت خودتان را مشاهده فرمائید.

 

 

 

 

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۸:۵۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

منظوراز تحقیق کلمه کلیدی یا keyword Research چیست؟

سرچ دارای ربط گوگل

مثلا search related به ما می گوید برای واژه و کلمه کلیدی “پت شاپ” که شما سرچ کردید ، سئو در مشهد  یوزرها دیگر واژه و کلمه هایی مانند “پت شاپ چه می باشد؟ ” یا این که “پت شاپ پرنده ها” را سرچ کرده اند.

این را نیز درنظر بگیرید که برای هر واژه ی کلیدی بایستی چه شیت ای از وب سایت شما اکران داده خواهد شد . به عنوان مثالً ” پت شاپ ” یک کلمه و واژه کلیدی بسیار خوب میباشد و در هنگام سرچ شدن می بایست کاغذ ی اساسی وب سایت شما اکران داده گردد.

خیلی از مواقع نمی‌دانیم کدام کاغذ از وب سایت ما با کدام لغات کلیدی بایستی جزو نتیجه ها نخستین گوگل اکران داده شوند و بعداز زحمت های بسیار و صرف هزینه و انرژی ورقه ی ما در برگه ی نخستین حاصل گوگل نشان داده می شود ولی با واژه و کلمه ی کلیدی نادرست!

به عنوان مثال استفاده کننده ” پت شاپ چه میباشد؟ ” را سرچ کرده و شیت ی مهم وبسایت ما اکران داده شده‌است و استفاده کننده پس از داخل شدن به وبسایت ما سریع آن را شکاف میکند چون محتوایی که دنبال آن بوده اکران داده نشده میباشد و به هیچ عنوان غرض وی از سرچ آن واژه و کلمه با چیزی که ما برایش اکران داده ایم گوناگون بوده میباشد.

مطلقا هر کس واژه و کلمه ی ” پت شاپ چه است؟ ” را سرچ میکند بایستی شیت ای گوناگون با شخصی که واژه و کلمه ی ” پت شاپ ” را سرچ کرده مشاهده نماید .

در واقع میتوان اظهار‌کرد کاربری که ” پت شاپ ” را سرچ میکند می‌خواهد با پت شاپ ها آشنا گردد، خریدی انجام دهد یا این که مورد ها به این شکل . البته هر که ” پت شاپ چه میباشد؟ “را سرچ می نماید میخواهد بفهمد این واژه و کلمه ای که جدید شنیده میباشد ، به هیچ وجه ً به چه معناست ؛ پس موردنیاز میباشد یک کاغذ ی مختلف بسازیم با تیتر هایی مثل : ” پت شاپ جیست؟ ” “پت شاپ انلاین چه میباشد؟ ” “چه مزیت هایی داراست؟” و… .

از Google Suggest یاری بگیریم!
همینطور دومی قسمت از گوگل که میتوان برای تحقیق عبارات کلیدی از آن به کار گرفت Google suggest است. می پندارم مایحتاج میباشد که یک تعریف‌و‌تمجید و توضیح کلی از Google Suggest یا این که سفارش گوگل داشته باشیم.

در دانش گاه تپسل بخوانید! شیوه ها و فرایند پژوهش ها بازار
توصیه گوگل یا این که Google Suggest چه می باشد؟
در تصویر پایین واژه و کلمه کلیدی “خرید غذای گربه” در گوگل سرچ گردیده و پیش از کلیک گوگل نتایجی را به ما توصیه می دهد. این حاصل درواقع کلیدواژه یا این که عبارت هایی می باشند که یوزرها در گوگل سرچ میکنند و ممکن میباشد که گزینش ما هم باشد.پس قسمت دوم از تحقیق لغت ها کلیدی هم Google Suggest هست.

گوگل ساجست

تحقیق عبارات کلیدی با چک وبسایت‌های حریف!
یک کدام از شایسته ترین و قدرتمند ترین کارهایی که تا به هم اکنون تجربه کردم آنالیز رقبا بوده و خواهد بود.مدام بخاطر داشته باشید برای نظارت شرایط بازار در هر ناحیهای میتوان از رقبا یاری گرفت و با محاسبه تارنما‌شان به موردها خیر و خوبی رسید. برای تحقیق عبارات کلیدی هم میتوان از وب سایت‌های حریف یاری گرفت و نظارت کرد که هر سایتی با چه لغت ها کلیدی بالا میباشد.(در شیت اولیه گوگل هست)

در آغاز نیاز میباشد که در هر توشه سرچ در حوزه خودتان تارنما رقبا را پیدا کرده و در یک پوشه اکسل یا این که گوگل صفحه لیست فرمائید.ممکن میباشد تنی چند از وب سایت ها در نتیجه ها متفاوت، شبیه باشند، اما گشوده هم آنان را می نویسیم و ارزیابی می کنیم که هریک از آنان چنددفعه تکرار گردیده اند.

شما تا اینجا یک لیست حریف پیدا نموده اید که حدوداً می‌توانید بفهمید که رقبای مهم شما چه تارنما هایی می باشند و یکسری تحقیق جامع در زمینه ی عبارات کلیدی که می‌شود اعلام کرد، دست‌کم می تواند بالای ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلمه و واژه ی کلیدی هم باشد. سفارش می کنم مسلما یک‌سری ساعت روی این تحقیق مقطع بگذارید، اکثری از مواقع به هیچ وجه این انجام نمیشود و صرفا روی ۱۰۰ واژه ی کلیدی فعالیت میکنیم و تارنما خویش را جلو می بریم و بعداز ۲ ماه گشوده هم کلمه ها کلیدی را تغییر تحول می‌دهیم .

 

تبلیغ در فضای دوست داستنی‌ترین برنامه‌های گوشی در تپسل
تپسل، به شما یاری می‌نماید تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خویش در فرمت‌های متفاوت تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در دوستداشتنی‌ترین اپ‌ها و بازی‌های موبایلی اجرا فرمایید و مارک خویش را در مقابل دیده مخاطبان هدفتان قرار دهید.


از وبسایت الکسا برای نظارت رقبا امداد بگیرید!
یک کدام از شایسته ترین ابزار برای تحلیل کلمه ها کلیدی که رقبای شما با آن برگه نخستین گوگل می‌باشند وبسایت الکسا میباشد.همانگونه که در تصویر پایین می بینید 5 واژه و کلمه کلیدی که یکی رقیبان در حوزه حیوان‌ها خانگی داشته در وبسایت الکسا قابل مشاهده میباشد و می‌توانید از آن فایده بگیرید.

در‌حالتی که ورژن پرمیوم تارنما الکسا را داشته باشید بیش تر از 5 کلمه و واژه کلیدی را می‌توانید محاسبه فرمایید.

تحقیق لغت ها با وبسایت الکسا


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۶:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

الگوریتم گوگل فرد google fred چیست؟


آیا در اوایل این سال سکو تارنما شما با افت مواجه شده‌است.  سئو در مشهد در‌حالتی که چنین میباشد، شما صرفا نیستید. در مارس 2017، گوگل الگوریتمی را به اسم گوگر شخص بروز رسانی کرد. که مسئول رویارویی با بهینه سازی کلاه سیاه بود.
الگوریتم گوگل شخص google fred چه می باشد؟
الگوریتم گوگل شخص چه میباشد؟ الگوریتم گوگل شخص تاکتیک های seo کلاه سیاه را، که برای کسب درآمد های ناگهانی پباده سازی گردیده اند را غرض قرار می‌دهد. الگوریتم گوگل شخص وب سایت هایی را که تبلیغات بیش تر از حد داشته باشند و یا این که محتوای بی قیمت ایجاد کرده باشند را پایین تاثیر قرار می‌دهد.

چه گونه با گوگل شخص رویارویی کنیم
در اینترنت مستر صفحاتی از وبسایت که به وسیله گوگل شخص مجازات گردیده اند را با زرد مشاهده میکنید. کافیست که پیوند های فرنگی این صفحه ها را حذف و بروز رسانی نمایید.

چرا صفحه ها وب سایت بوسیله گوگل شخص اسپم شناخته میگردند
دست اندرکاران پایین سبب ساز میگردد که صفحه های وبسایت شما به وسیله گوگل شخص اسپم شناخته شوند:

درصد زیاد تبلیغات
محتوایی که معمولا در قالب وبلاگ تولید می‌گردد و هدفی جز سکو به چنگ آوردن ندارد.
محتوای دارنده لینکهای تبلیغاتی زیاد و یا این که لینکهای فرنگی زیاد و محتوای بسیار بی کیفیت خیس از سایتهای شبیه.
تبلیغات فریبنده: مانند دکمه های اجرای فیلم و غیره که بجای فعالیت مهم به شیت تبلیغی لینک و پیوند می‌شوند.
محتوای معدود وسعت
تجربه کاربری منفی
خطاها گوشی
پیکربندی تهاجمی
کسب درآمد تهاجمی
چه‌طور متوجه تاثیرات منفی الگویتم گوگل شخص بر روی تارنما خویش شویم
در شرایطی‌که شما تنزل مرتبه شدیدی را در اوایل همین سال تجربه نموده اید. احتمال زیاد وب سایت شما با این الگوریتم تنبیه شده‌است.

چه‌گونه از تبعات منفی گوگل شخص رها گردید
در شرایطی که وبسایت شما بوسیله الگوریتم گوگل شخص در گیر افت مرتبه شده‌است . می بایست از قراردادن لینک و پیوند فرنگی در تارنما دوری کرده و محتوای کیفیت عالی ساخت فرمایید.

معمولا سه ماه تا جایگاه دهی دوباره به تارنما مقطع مایحتاج میباشد . به این ترتیب برای بدست آوردن مقام گذشته خویش شکیبا باشید.

راهکارهای، رهایی از افت مرتبه ناشی از الگوریتم گوگل شخص را میتوان بصورت پایین لیست کرد:

نادر کردن تعداد تبلیغات در وب سایت
محتوای کیفیت عالی ساخت‌و‌ساز نمایید
جای تبلیغات تارنما خویش را بازنگری فرمائید، تا موجب تجربه کاربری منفی نشوید.
بطور آراسته تجربه کاربری تارنما خویش را محاسبه و تصحیح فرمائید.
مطمئن گردید که مقصود محتوای شما با مقصود متا تگ های شما یکسان میباشد.
در وب سایت خویش جنبش نمایید، هنگام مراجعه به صفحه های گوناگون مطمئن گردید که یوزرها می توانند به صفحه ها دلخواه خویش منتقل شوند.

چه‌طور خطاها وب سایت خویش را متوجه شویم
در نوشته‌ی‌علمی به چه شکل اشتباهات بهینه سازی تارنما را متوجه گردیده و آنان‌را حل کنیم در رابطه طریق یافتن و حل اشتباهات وب سایت را بصورت بدون نقص دعوا کرده ایم . برای قرائت ادامه این متن، مطالعه نوشته‌ی‌علمی روایت شده الزامی میباشد.

افت و کاهش درجه یک وبسایت ممکن میباشد به دست اندرکاران مختلفی بستگی داشته باشد. به چه شکل میتوان برهان قطعی افت جایگاه را یافت؟

ابزارهای مختلفی برای در اختیار گرفتن seo تارنما جان دار می‌باشند. برخی از آن‌ها مجانی و برخی دیگر نیازمند پرداخت هزینه هستند. این ابزارها می‌توانند امداد نمایند تا خطاها تارنما خویش را یافته و رفع کنیم.

سکو الکسا:
مرتبه الکسا تعداد مراجعین به وب سایت شمارا نشان می‌دهد . هرچه مرتبه الکسای تارنما شما کمتر باشد مراجعین وب سایت شما بیشتر بوده اند.

جایگاه الکسا را میتوان بصورت جعلی زیر آورد. به این ترتیب بدین مرتبه بصورت صد در صد نمی اقتدار توکل کرد البته در صورتیکه خودتان مسئول seo وب سایت می باشید و می دانید که از راهکار های تقلبی به کارگیری نکرده اید، مرتبه الکسا قادر است به شما نشان دهد راهکار های شما چه تعداد استفاده کننده را به وبسایت شما منتقل نموده است.

گوگل اینترنت مستر تولز:
با دقت به قابلیت فریب الکسا و تقلب برای کاهش مرتبه تارنما شما بهتراست که وبسایت خویش را در گوگل اینترنت مستر تثبیت و تحلیل نمائید. در گوگل اینترنت مستر می توانید عبارات کلیدی وب سایت و واحد سنجش استفاده کننده ارسالی از هر واژه و کلمه را تحلیل نمایید.

گوگل آنالیتیکس :
در‌حالتی که وبسایت خویش را به شرکتی برای بهینه سازی سپرده اید، کار های یوزرها را با گوگل آنالیتیکس پیگیری نمائید. گوگل آنالیتیکس را نمی قدرت برای مدام فریب بخشید. الگوریتم های گوگل آنالیتیکس واحد سنجش ماندگاری استفاده کننده در وب سایت و واحد سنجش عمل وی در وبسایت را براحتی می توانند پردازش نمایند، براین اساس براحتی میتوان کاربر حقیقی وب سایت را از استفاده کننده جعلی تشخص بخشید.

معیار کار در شبکه های عمومی
یک تارنما که در مرتبه بالایی در گوگل جای‌دارد بایستی به وسیله شبکه‌های‌عمومی آیتم تبلیغ قرار گرفته باشد. اساسا شایسته ترین و باارزش ترین طرز seo ارائه وبسایت شما به مخاطبان جنس و سرویس ها شما میباشد . نمونه: در‌حالتی که شما دستگیره اتوبوس عرضه می کنید. میتوان تبلیغ وبسایت شما‌را برای شرکتهای ساخت‌و‌ساز خودرو و یا این که مدیران این موسسه ها فرستاد.

معمولا این قبیل کار ها در کانال های مجازی در چهارچوب قراردادهای بازاریابی قرار می‌گیرند اما تاثیر مستقیمی بر روی بهینه سازی وب سایت شما خواهند داشت.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۳:۴۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

قوانین جدید سئو در سال 2016


مقررات seo وب سایت در سال های قبلی تغییرات بسزایی نموده است. سئو در مشهد کارشناسان در سال 2016 پند های جدیدی در سمت و سوی seo کرده اند .کارشناسان بر این اعتقاد می‌باشند که زمان ی تمرکز بر روی کلمه ها کلیدی به انتها رسیده و در حال حاضر تجربه پا در‌این میان گذارده میباشد.در حال حاضر به محاسبه 6 پروسه اساسی در seo میپردازیم.


مضمون ها و بازدید ها :

در قبلی عبارات کلیدی نقش متعددی در جایگاه سایتداشتند ولی دیگر عبارات کلیدی عنصری برای بالا رفتن سکو وب سایت محسوب نمیشوند.موتور های جست و جو درپی رضایت یوزرها از تارنما شما برای بهبود مرتبه می باشند و دیگر فقط کلیک استفاده کننده اساسی نیست.

مطالب گرانبها بیشتر از لغات کلیدی ! :

در سال نو اهمیت کلمه ها کلیدی در تگهای headerکمتر شده‌است.موتور های جست و جویبار گوگل در ادامه مطالب تازه و مفهومی می باشند .این به‌این مفهوم وجود ندارد که از کلمه ها کلیدی به کارگیری نشود ، ولی تاثیر آنها در سکو بندی نادر رنگتر شده‌است و مطالب تارنما جایگاهی مهمی را به خویش تخصیص داده میباشد.

مطالب و محتوای unique:

می بایست همت نمائید که ساخت و ساز محتوای تارنما خویش را اعم از تصاویر ، فیلم یا این که مقاله یا این که محتوای منحصربه‌فرد بالا ببرید و تعداد بازدید کننده را برای تارنما خویش بالا ببرید.می بایست مطالب شما یوزرها را مجذوب خویش نماید.

ارتفاع مقاله ها :

در سال های پیشین تعداد عبارات گزینه تایید برای seo و موتور های جست و جو نسبت به بازه حالا کمتر بوده میباشد. در قانون ها تازه بهینه سازی ارتفاع اندازه ی لغات به 1200_1500 واژه و کلمه ارتقا پیدا نموده است. هر چه مطالب شما طولانی خیس باشد جایگاه ی اهمیت آن از دید گوگل فراتر می رود.این موردها می‌تواند سکو ی شما‌را در موتور های جست و جویبار گوگل بالا غالب شود.

وب سایت خویش را از نگاه مشاهده در تلفن همراه های هوشمند باصرفه سازید :

اعتنا داشته باشید که امروزه استعمال از موبایل های هوشمند به صورت بزرگ ای در اکنون ارتقاء میباشد و تعداد کاربرانی که با تلفن های یاروهمدم خویش وارد تارنما شما می‌شوند می بایست این قابلیت و امکان را داشته باشند که بتوانند وبسایت شمارا سوای بهم ریختگی مشاهده و از مطالب آن به شایسته ترین نحو به کارگیری کنند.

تصاویر دارنده متن :

برای تصاویر خویش متن را فراموش نکنید ! موتور های جست و جویبار گوگل نمی توانند تصاویر را لمس نمایند البته توضیحات شما به آن‌ها برای فهم تصاویرتان یاری می نماید و این قضیه منجر فراگیر شدن عکس شما می گردد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۲:۱۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing (SEM

video سئو
اصطلاح سئوی کلیپ در معنای سئو محتوای ویدئویی برای ارتقاء ترافیک موتورهای کاوش میباشد. سئو در مشهد مقصود از سئوی کلیپ این میباشد که ویدئوی شما علاوه بر جستجوی ارگانیک، در حاصل جستجوی موتورهای جستجوی کلیپ نیز ظواهر خواهد شد. به‌این شکل که ترافیک به سمت تارنما شما روانه خواهد شد خیر به سمت هاست ویدئوی شما.
web beacon
لامپ اینترنت یک تصویر گرافیکی روشن میباشد که در یک محاسبه بر خلق و خوی استفاده کننده استعمال می‌شود.
تارنما یا این که در یک نشانی اینترنتی قرار می‌گیرد و برای سیستم رئیس محتوا (content management system (CMS) / web content management (WCM)
سیستم مدیر محتوا (CMS) که سیستم مدیر اینترنت (WCM) نیز نامیده می گردد، یک اپلیکیشن یا این که گروه ای از اپلیکیشن ها و ابزارهایی میباشد که یک سازمان را کار کشته می سازد که به ساخت‌و‌ساز، دستکاری، مرور و نشر متن های الکترونیکی بپردازد. اکثری از سیستم های رئیس محتوا یک اGU بر طبق اینترنت دارا‌هستند که ناشران را قوی می سازد تا با به کارگیری از یک مرورگر و به طور آنلاین به CMS دسترسی داشته باشند. ابزارها، آنالیزگرها و اصطلاحات گزارش گیری
absolute unique visitor
بازدید کننده اختصاصی مطلق، در واقع گزارشی میباشد از نوع بازدید کننده (visitor type). یعنی در یک مدت معلوم، بازدید کنندگان وب سایت شما‌را (هر بازدید کننده یک توشه) شمارش می نماید.
average page depth
معدل عمق شیت یا این که عمق بازدید، ابزاری برای اندازه گیری تعداد صفحه ها سایت شما میباشد که یک بازدید کننده در زمان یک سیشن مرورگر مشاهده می نماید.
average time on site
معدل بازه در تارنما، یک نوع گزارش از بازدید کننده میباشد که اطلاعاتی در امر مدت صرف گردیده (در واحد دقیقه یا این که ثانیه) بازدید کننده در وبسایت شما ارائه می‌دهد.
asic metrics
معیارهای شالوده، اصطلاحی میباشد که برای ارجاع به اصلی ترین داده ها مایحتاج برای فهم و شعور ترازو به کارگیری وب سایت به عمل برده میگردد. معیارهای اساس دربرگیرنده داده های تحت میباشد: بازدید، پریدن (bounce). اکران صفحه ها، میانگین بازه صرف گردیده در وب سایت و بازدیدهای نو.
conversion rate
را انجام داده اند، برای مثال خرید
نرخ تبدیل، در معنای درصد بازدید کنندگانی میباشد که یک عملیات خاص کرده اند، یا این که یک کتاب الکترونیکی را دانلود کرده اند، کلیک کرده اند و ..


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۳:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)