مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

توضیحات و محتوای متنی لندینگ پیج


درسته که تیتر و زیرعنوان‌ها از اهمیت بالایی برخوردارن و سئو در مشهد کاربر رو جذب می‌کنن. ولی جذب شدن کفاف نمیدهد. ممکنه به یک عبارت کاربر جذب شیت شما شه البته وقتی که متوجه مقصود شما نشد شیت رو شکاف کنه. تلاش کنین کلیه مخاطبان رو مد لحاظ قرار به‌این و برای اشخاصی که مدام پرسش دارن توضیحات تکمیلی به لهجه معمولی تنظیم کنین تا در گیر سردرگمی نشن. با سایتچین یار و همدم باشید!

توضیحات تکمیلی به طبع نباید در قالب یک متن با گزاره مستقل باشه. یک تصویر یا این که متن ذیل تصویر، اینفوگرافیک و … هم می‌تونه بسیار موثر واقع بشه. حتی مفیدتر از یک متن بلند و بدون نقص! از فهرست‌ها هم غافل نشین.

جریان منطقی محتوای لندینگ پیج
اینکه از تصاویر، تیتر و متن جذابی به کارگیری کنین بسیار مهمه. ولی همگی این محتواها می بایست با یک دیگر در رابطه باشن و ولی به ترتیب در چنگ مخاطب قرار بگیرن. در این حالت یک مسیر خوب برای دادن داده ها و در عین درحال حاضر جذب مشتری خواهید داشت.

کوشش کنین پس از تیتر جذابی که نوشتین منافع مشتری رو ذکر کنین و به خیر تولید ها و سرویس ها خودتون رو معرفی کنین. در بعضا از ارزش‌های کاغذ بخصوص در انتهای ورقه از یک Call to action خوب و جالب امداد بگیرین. اینکه در کدام بخش از ورقه از دکمه‌های کال تو اکشن به کارگیری کنین بسیار مهمه.

اگه بتونین جذابیت رو در کلیه مکان شیت نگهداری کنین دیزاین فرود طولانی بسیار اثربخش خواهد بود. ولی اگه مطمئن نیستید بتونین این فعالیت رو انجام به‌این، تلاش کنین کاغذ ارتفاع مطلوب و معقولی داشته باشه.

یک مسئله وحشیانه تعریف و تمجید کنین
تمامی‌ ما از حزن، درد و موضوعات خشن و دلهره آور فراری هستیم. پس هر کاری می کنیم تا در معاش به هر نحوی با این احساسات رو به رو نشویم. در واقع این سرشت تمامی آدم‌ها و برهان بقا بودهه. به همین استدلال آدم‌های مدرن به تولید ها یا این که خدماتی که احساسات و اتفاقات بد رو از اون ها بدور کنه عشق‌مند هستن.

پس کوشش کنین یک خلل رو مطرح کنین. در‌این‌صورت‌ ذهن استفاده کننده مشغول ایراد گردیده و پیرو چاره خواهد بود. بعد از آن راه‌حل رو جلوی شیوه قرار به این. در واقع محصول ها یا این که سرویس ها شما بایستی حل کننده این اختلال باشن.

از احساسات خوب کلام بزنید
ما بشر‌ها همونقدر که از احساسات بد بیزار هستیم به احساسات خیر و خوبی نظیر خوشحالی، هیجان، ادب و … عشق نشون می‌دیم. بعداز ذکر یک نقص‌ و ارائه چاره از شم خوب حل شدن نقص‌ سخن کنین. در واقع با اینکار احساس لذت به کارگیری از محصول ها خویش رو که راه‌حل ایراد هستن به استفاده کننده القا خواهید کرد. می تونین در لندینگ پیج کمپین های مسابقه ای به کاربر به طور صریح اعلام کنین که قراره چه چیزی به دست بیاره!

از نقل عهدوپیمان به کارگیری کنین
فرض کنیم یک مخاطب با کسب و عمل شما آشنا وجود ندارد و برای اولی توشه وارد وبسایت شما گردیده. آیا بایستی به راحتی و با چندین متن و عکس جالب به شما اعتماد کنه؟ آیا اعتماد کردن به همین راحتیه؟ مطلقا پاسخ خیره. به همین عامل عملکرد کنین در برگه فرود خویش نقل پیمان‌ها و کلام‌های سایرافراد بخصوص اشخاص دارای اعتبار رو ببینن. به عنوان مثال نظرها و تجربیات بقیه مشتریان و … می‌تونه بسیار موثر باشه.

درج شیوه های ارتباطی و ارائه گارانتی
کوشش کنین در قسمت قابل قبولی از کاغذ فرود طرق ارتباطی با کسب و انیمیشن رو در چنگ استفاده کننده قرار به این. این داده ها می‌تونه مشتمل بر نشانی، شماره تماس، آدرس اینترنتی یا این که کاغذ تماس با ما کمپانی باشه. در اینصورت علاوه بر رابطه بهتر با استفاده کننده در وی احساس اعتماد تولید می‌کنین.

استعمال از نمادهای الکترونیکی مثل اینماد و … و سخن از ارائه ضمات نسبت به سرویس ها و تولیدها هم بسیار موءثر میباشد و بایستی انجام شه.

گزینش واژه کلیدی مطلوب برای شیت فرود
بایستی یک واژه و کلمه کلیدی مطلوب برای برگه فرود کمپین های مسابقه ای یا این که هر شیت فرود دیگه ای که در اکنون پباده سازی اون هستین گزینش کنین. این تعیین اهمیت بخش اعظمی در پیروزی شما داره. به علاوه اگه قصد به کارگیری از گوگل ادز رو دارین می بایست در گزینش کلمه و واژه کلیدی حساس باشید. سفارش ما امداد به چنگ آوردن از کارشناس seo و ارزیابی و AB test کاغذ اس.

تبلیغات کنین
هنگامی یک یک ورقه فرود عالی پباده سازی کردید کارایی کنین از تبلیغات بخصوص تبلیغات بنری در وب سایت‌های دارای ارتباط و پر بازدید دیگر استعمال کنین. دراین‌صورت بازدید شیت خویش رو ارتقاء داده و مسلما مشتریانی پیدا می‌کنین.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۵۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)