مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

استفاده از تقویمی منظم و هماهنگ در راه تولید محتوا و ویرایش آن


به کارگیری از تقویمی منظم و هماهنگ در منش ساخت و ساز محتوا و بازنویسی آن

 

به کارگیری از روزنگار های محتوایی – ویرایشی منظم و هماهنگ از وسیع ترین رازهای سئو در مشهد خلاقیت و پیشرفت ما در زمان های وقتی معین برای انجام کاری خاص میباشد . چنانچه بخواهیم این نوع روز‌نگار را به زبانی بی آلایش برای ره پویان بهبود بهینه سازی تضمینی با دیجیتال مارکتینگ توضیح دهیم ، می بایست بگوییم که جمعی از اشخاص لیستی از شغل های نیمه تمام و بی حد و حصری برای انجام دارا‌هستند که به آن to-do list نامحدود می‌گوییم ( در پی این صحبت که خیلی از ما معتقدیم که فعالیت همه ندارد ! ) و اشخاصی دیگر همگی بازه زمانی خویش را برای پیشبرد کارها فقط یک مشتری صرف می نمایند .

در همین ارتباط خویش مخلوق شخصی را می شناختم که در حین اتمام وقت اداری و در انتها هر روز ، همواره موقعیت شغل های خویش را اعلام میکرد که چه تعداد وظیفه انجام نشده داشته میباشد و امروز به آنان نرسیده ، این در حالیست که اینجانب مطمئنم در شرایطی‌که این شخص صد عمل گوناگون را برای خویش در طی روز تمجید میکرد ، دست کم ۸۰ درصد آن‌ها بی به کارگیری و غیر ضروری بودند و می توانست آن‌ها را حذف کرده و یا این که منتخبی بیست تایی از آنان‌را انجام دهد .

در خلال جواب به اینکه چه‌گونه محتوای بهتری ساخت کنیم می بایست اظهار‌کرد که تقسیم عمل با این نحوه با عدم وجود آن هیچ فرقی ندارد! این توضیحات بدین ادله داده شد که بدانید در حالتی‌که هر عمل را در به عبارتی هنگامی که برایش تعریف‌و‌تمجید نموده اید انجام نداده و این‌شیوه را به یک عادت دائمی و روزمره تبدیل نکنید ، تورم امور هر روز بیشتر گردیده و لحظه ای که به خویش می‌آیید ، با عظیم ای از شغل های سنگین و استرس زا روبرو خواهید شد . مجله‌نگاران فن‌ای برای ساخت محتوایی که حتی همین فردا نیاز به تنظیم و انتشارش را دارا هستند ، یک روزنگار مجله نگاری را تمجید و تهیه و تنظیم می نمایند . به کارگیری از تقویمی منظم و هماهنگ در منش نویسندگی و بازنویسی آن ، کلید ساخت‌و‌ساز محتوایی قوی است و امداد شایانی به بهبود اوضاع و احوال مطالب تارنما گروه شما – به ویژه در قضیه قصه سرایی که پیشتر به آن اشاره شده‌است – می نماید . این در حالیست که کسب و شغل های متفاوت نیز بایستی برای بهبود موقعیت ساخت و ساز محتوای خویش این روز‌نگار را به وجود آورند . بعضا از شرکت های مطرح برای طبقه بندی روزنگار خویش دارنده تقسیمات فصلی است ، این در حالی میباشد که بعضی دیگر دارنده تقسیم بندی های ماهانه بوده و با دقت به فصول و تایم ها سنگین و مدل شدن کارشان این حالت را از پیش تمجید می‌نماید . به همین عامل پیشنهاد ما این میباشد که بدون اینکه تا چه واحد سنجش میخواهید درین طرح ریزی توسعه یافته و آن را عملی نمایید ، مسلماً یک کدام از آن‌ها‌را داشته و در روش نگارش ، تاریخ نگارش مقاله ها ، آپلود آن‌ها ، رسیدگی به کانال اجتماعی ، وبلاگ های مهمان و پست های ویدیویی به عمل ببندید . مجدداً نیاز به یادآوریست که شرکت های حاذق و سرشناس برای پیشبرد هدف ها خویش دارنده تقویمی منظم و هماهنگ می‌باشند ، پس درصورتی که می‌خواهید تا به موفقیتی بلند دوران دست پیدا نمایید ، شما نیز از این طرز به کارگیری فرمائید .

 

۱۰– اَبَر تمرکز

 

پایانی نکته در مقاله چه‌گونه محتوای بهتری ساخت‌و‌ساز کنیم ، آیا می‌خواهید تا مطلبی بسیار قوی را در کوتاه ترین مقطع ممکن بنویسید ؟ خبرنامه نگاران برای پاسخگویی بدین پرسش و اینکه چه‌گونه محتوای بهتری ایجاد کنیم ، هم‌زمان با این که تسک های نوشتاری خویش را بدون نقص می نمایند ، نیم نگاهی نیز به نقطه پایان یا این که موعد تحویل آن دارا هستند . منش وصال بدین سطح از توان ، از در میان بردن همگی کارداران حواس پرتی و تمرکزی ویژه روی اصل مقاله میباشد ، لذا این اشخاص اساتید غلبه بر عامل ها حواسپرتی و ایراد در تمرکز می باشند . در همین ارتباط در بقیه مقالاتی که درخصوص کاهش کارداران حواس پرتی و از فی مابین بردن آن‌ها در تارنمای سئویاب گفته شده میباشد ، میتوانید تمامی عامل ها نا مطلوب را از کنار خویش حذف کرده و تمامی انرژی ، اقتدار و تمرکز خویش را بر روی تاءمل به مقاله متبوع خویش بگذارید . گفتنیست کتاب « عمل عمیق» (Deep Work) نوشته “کال نیوپورت ” (Cal Newport’s) اثریست که به همگی فوت و فن و الزامات انباشته کردن حواس پرداخته میباشد ، پس چنانچه در این‌راه خلل بزرگی دارید ، مجال مطالعه این کتاب را از دست ندهید .


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۹:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)