مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

چطور از تخریب برند خود در اینترنت جلوگیری کنیم؟


چطور از تخریب مارک خویش در وب خودداری کنیم؟
جواب بدین پرسش پاره ای طاقت فرسا میباشد، نکته قابل توجه آن میباشد سئو در مشهد  که معمولا این طرز برای برندهایی به کار گیری می شود که شناخته گردیده و دارای اعتبار میباشند اما رابطه بدون واسطه و کارکشته با مخاطبین خویش ندارند. در واقع این تکنیک ها هنگامی کارآمد که میباشد که خویش شما توجهی به ترازو رضایت مشتریان نداشته اید.

در صورتی کارِ مارک در شبکه های عمومی مطلوب و دائمی باشد، جواب گویی به انتقادها و سوال های سریع صورت پذیرد، ارتباط ها همگانی آنلاین به طور دائمی و هدفمند طرح ریزی گردیده باشد؛ هیچ کس نمیتواند با استعمال از تکنیک های seo منفی مارک شمارا تخریب نماید و حتی در صورتی چنین عمل هایی دور از حقیقت صورت پذیرد احتمالا مشتریان با مسئولیت شما جواب آن ها را خواهند بخشید.

در فیض برای پرهیز از این تکنیک ها شایسته ترین چاره ها عبارتند از:

پایش مستمر وب، برای سنجش ترازو رضایت یوزرها از تولید ها و سرویس ها شماست.
کار هدفمند در شبکه‌های‌عمومی و رابطه همیشگی با مخاطبین.
تکثیر خبر‌ها و داده ها مربوط به کسب و فعالیت شما در وب سایت های تخصصی و خبرگزاری ها.
گزارش صفحه ها مخرب و نظرها بی شالوده به مدیران وبسایت ها و گوگل.
بخت پیروزی در به کارگیری از seo منفی چقدر میباشد؟
گروه نبرد با اسپم گوگل طی سالهای پیشین همواره بر این نکته تاکید داشته اند که بهینه سازی منفی و تکنیک های مربوط به آن تاثیری بر درجه بندی حاصل کاوش ندارند. کاهش تاثیر بک پیوند، شناسایی وب سایت های مخرب و در دسترس گذاشتن ابزار Disavow Tool و Spam Report نشان می‌دهد که گوگل اراده دورازشوخی برای تقابل با seo منفی داراست.

اما این به آن معنا وجود ندارد که ما از چک موقعیت وب سایت خویش و پیوند های فرنگی آن غافل شویم. تحت عنوان یک کارشناس بهینه سازی شما مدام در اکنون آنالیز شرایط ایندکس صفحه ها، سرعت بار گذاری، پیوند های اخذ گردیده و … می باشید؛ در فیض هر تغییر تحول ناگهانی یا این که پیش گویی نشده در سکو بندی و آمار بازدید وب سایت قادر است زنگ خطری برای نظارت احتمال جریمه گوگل و بهینه سازی منفی باشد.

پیاده سازی تکنیک های بهینه سازی منفی معمولا کاری سخت میباشد و انجام آن هزینه متعددی را برای شخص متخاصم به یار خواهد داشت اما پیشگیری از آن طاقت فرسا وجود ندارد.
هر چقدر تاکید شما بر ساخت‌و‌ساز محتوای گرانبها و جلب رضایت یوزرها بیشتر باشد، اعتبار و مقام مارک شما در نزد گوگل و عموم ارتقا خواهد یافت و هرچقدر که اعتبار شما بیشتر باشد احتمال اثرگذاری این تکنیک ها بر وب سایت شما کاهش می‌یابد.

در واقع بهینه سازی منفی معمولا نقاط ضعف مارا مقصود قرار می دهد. این هجوم ها، جدای از عواقب احتمالی آن (که قابل رفع می باشند) به شما یاری میکند که تا برای رویش و ارتقای مارک خویش سعی نمایید.

کلام نهایی
بعداز مطالعه این نوشته‌علمی ممکن میباشد فکر کنید که بهینه سازی منفی آنقدرها هم بدور از دسترس وجود ندارد و می‌توانید با به کار گیری از آن فضای رقابتی کسب و عمل خویش را معمولی خیس نمایید.

پیش از تصمیم گیری این نکته را در حیث بگیرید که، برهه زمانی و تمرکز مهم ترین سرمایه شما برای پیروزی در بهینه سازی میباشد. در صورتی این سرمایه صرف زخم رساندن به رقبای خویش نمائید عملا از تمرکز بر روی کسب و عمل خویش به دور خواهید شد و همین رخداد موجب می‌شود رقبای جدیدی بدین عرصه ورود نمایند.

وجود رقابت در هر کسب و کاری، موجب پرورش تمامی اشخاصی می‌شود که در آن حوزه کار میکنند و در‌حالتی که فضای رقابتی بین شما آلوده و کثیف خواهد شد همگی عده ای که به‌این بازی وارد میگردند در غایت خسارت خواهند کرد.

احتمالا شما هم مثال هایی از تبلیغات ادوردز با اسم رقبا را در گوگل چشم اید، برخورد خویش شما نسبت به‌این حادثه چه بوده میباشد؟ زمانیکه مشتریان شما متوجه رفتارهای غیرحرفه ای و غیراخلاقی شما برای برد را متوجه شوند تمایل کمتری برای به کارگیری از سرویس ها و تولید ها شما خواهند داشت.

در صورتی‌که شما هم مثال هایی از تخریب برندهای دیگر یا این که به کارگیری از تکنیک های بهینه سازی منفی را مشاهده نموده اید، لطفا در قسمت ایده ها همین شیت با ما به اشتراک بگذارید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۱:۰۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)