مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

اهمیت محتوا در تلاش های محلی SEO شما


محتوا با دقت محلی در کوشش برای سئو در مشهد اهمیت قابل توجهی داراست.شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد : گوگل دیگر آن گوگل کهن وجود ندارد و گوگل عوض شده میباشد

شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد : طراحی وب سایت فروشگاهی تفال
بسته به صنعت شما ، محتوای با دقت محلی ، عمق ، گستردگی و علم تصمیم به خیر دارااست.

با این اکنون ، صرفا تایپ کردن محتوای طولانی برهه زمانی لزوماً مدام شایسته ترین فیض را ندارد.

تمامی چیز به ماهیت نتیجه ها سeryال شما بستگی دارااست و اینکه آیا این محتوا به شایسته ترین وجهی با غرض استفاده کننده در پس سeryال همخوانی داراست. این درمورد این وجود ندارد که آیا بالاترین تعداد کلمه و واژه را برای سوال داراست یا این که نه.

تایپ کردن محتوای محلی سفارشی با تمامی این کارداران به شما در دستیابی به محتوای با کیفیتی که Google میخواهد برای حاصل خاص محلی بازگرداند ، یاری می نماید.

هنگامی حرف از محتوا می‌گردد چه کاری نباید انجام دهید؟

محتوای نوع ویکی پدیا بدترین نوع محتوایی میباشد که میتوانید بنویسید.

شما نوع آن را می‌شناسید. نوعی که نقل پیمان از اداره ایمنی ترافیک اتوبان ملی (NHTSA) یا این که داده های راهنمای شهر میباشد که در کلیه جا در ویکی پدیا جان دار میباشد.

عامل اینکه این بدترین نوع محتوا میباشد این میباشد که خیر فقط محتوا معمولاً نازک میباشد ، بلکه ارزشی که برای آن به ارمغان میاورد و قیمت تحقیق راجع‌به محتوا نیز به به عبارتی اندازه نازک میباشد.

محتوای نازک قیمت پاره ای در سعی شما برای seo میدهد.

پیوندهای محلی بهینه سازی
برای بهینه سازی محلی ، پیوندها یه خرده مختلف از بهینه سازی ارگانیک میباشند.

اولیه ، هنگام دستیابی به تمامی پیوندها می بایست راهبرد های اینترنت مستر گوگل را در لحاظ بگیرید. شما نمیخواهید که کوشش های کسب لینک شما به یک مبادرت دستی (برای مثال مجازات) از طرف Google سبب گردد.

در‌حالتی که پیوندهایی ساخت‌و‌ساز فرمایید که هرکدام از رهنمودهای مدیریت سایت Google را نقض می نماید ، در غایت Google آن‌ها‌را شناسایی می نماید. آیتم بعدی که میدانید ، تمام تارنما شما ممکن میباشد از حاصل جستجوی ارگانیک ناپدید گردد.

یک پیشگفتار مختصر در زمینه ی دسته بندی لینک و پیوند محلی سئو
در seo محلی ، دسته بندی پیوندهای مختلفی وجود دارااست که نمایه لینک و پیوند بهینه سازی محلی باکیفیت را تشکیل میدهد. این مشتمل بر:

وب سایت های استنادی / NAP.
تارنما های فهرست محلی.
تارنما های محلی مرتبط با صنعت.
وبسایت های محلی سهیم
وبسایت های اتاق بازرگانی محلی.
وبسایت های خبرنامه های محلی.
وبسایت های استنادی / NAP
این سایتها جایی میباشد که شما وبسایت پول خویش را در آنجا قرار می دهید تا حضور جستجوی محلی خویش را ارتقاء دهد.

این وب سایت های استنادی معمولاً NAP متمرکز می‌باشند.

NAP به چه معناست؟ این به معنای اسم ، نشانی و شماره تلفن شغل ها شماست که می‌خواهید در‌این وب سایت ها نشان داده گردد.

کوشش این وب سایت های نقل عهد و پیمان ارتقاء حضور استنادی / NAP شما در Google میباشد.

تارنما های فهرست محلی
در مرحله بعدی ، توصیه میشود که روی فهرست محلی تحت عنوان دسته بندی پیوندهای همگانی تمرکز نمائید.

ساخت و ساز این فهرست های محلی به شما امداد می نماید تا اقتدار لینک و پیوند سایت خویش را برای جستجوی محلی ارتقا دهید.

تارنما های محلی مربوط به صنعت
در رابطه هر تارنما محلی که ممکن میباشد زمان لینک و پیوند محلی را ارائه دهد ، تصور کنید ، مثلا:

خبرنامه ها.
مدرسه ها
کالج ها.
انجمن های دولتی
این وب سایت های محلی مرتبط با صنعت معمولاً به ارتقا قابل توجهی در نمایه لینک محلی شما یاری می نمایند و معمولاً به اضافه کردن توان و اختصاصی بودن اجرو پاداش Google یاری می نمایند.

سایت های سهیم محلی
این سایتها معمولاً شرکای محلی تجارت می باشند.

Google مبادله بیش تر از حد لینک و پیوند را ممنوع نموده است ، ولی یاری دریافت کردن از شرکای تجاری خویش برای دستیابی به پیوندها به طور محلی چیز بدی وجود ندارد.

شما تنها نمی‌خواهید مبادله لینک را بیش تر از حد در برنامه ای برای بازنویسی سکو کاغذ انجام دهید.

تشخیص اینکه چه چیزی بیشتراز حد به حساب می‌آید معضل برانگیز میباشد ، ولی دستیابی به آن با تست صحیح قابلیت پذیر میباشد.

تکامل تغییرات الگوریتم محلی Google
از به عبارتی روزهای ابتدایی ، گوگل مرتباً الگوریتم های خویش را آپ تو دیت می نماید.

در اینجا یک‌سری بروزرسانی ا با هم مرور می‌کنیم که تکرار فعلی الگوریتم جستجوی محلی Google را صورت داده اند که در بی نقص بروزرسانی های الگوریتم های گوگل هم می‌توانید آن ها را مشاهده کنید :

۱ مه ۲۰۰۷: جستجوی جهانی
در سال ۲۰۰۷ ، الگوریتم کلی گوگل – خیر صرفا محلی – آپ دیت شد.

استدلال اینکه این آیتم در اینجا گنجانده شده‌است ، به جهت تأثیر شایان توجه آن در سئو محلی میباشد.

این یک بروزرسانی الگوریتم عادی نبود. در ازای ، Google نتیجه ها جستجوی استاندارد را گرفت و تمامی آن‌ها را با مواقعی مانند کلیپ ، محلی ، تصاویر ، خبر‌ها و همینطور بقیه موردها عمودی ادغام کرد.

این تغییر‌و تحول تماما و به طور کاملً منظره جستجوگرها را برای مدام تغییر‌و تحول بخشید و SERP 10 نامحدود سابق رسما مرده بود.

۱ آوریل ۲۰۱۰: Google Places
در حالی که صفحه های جای ها در ماه سپتامبر ۲۰۰۹ منتشر و خارج رانده می شدند ، اساسا بخشی از Google Maps بوده اند.

این فعال سازی دوباره برند تجاری Google Local Business بود ، صفحه های جای ها را با SERP محلی تلفیق کرد و مورد های تبلیغات محلی را در بین اکثری از خصوصیت های دیگر اضافه کرد.شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد : الکسا داده ها ترافیک اینترنت سایتها را چه‌طور گردآوری می نماید ؟

شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد : گوگل دیگر آن گوگل کهن وجود ندارد و گوگل عوض شده میباشد
۲۷ فوریه ۲۰۱۲: به روزرسانی ونیز
این به روزرسانی خاص تحت عنوان بخشی از به روزرسانی ماهانه آن‌ها ارائه شده‌است.

در شرایطی که در تلفن خویش برای موردها خاص محلی یا این که رایانه خویش کاوش میکنید ، متوجه گردیده اید که Google دارنده مورد ها محلی اتومات و هدفمند میباشد. ما خواهیم توانست از بروزرسانی ونیز برای این دستور سپاس کنیم .

غرض اساسی این آپ دیت رسانی ، دشوار گیری و پیاده سازی محلی سازی تهاجمی خیس در داده های جستجوی محلی بود که در غایت برای مصرف کننده اکران داده شد.

 


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۰:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)