مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

گوگل ترند چیست و چه کاربردی دارد؟


گوگل ترندز ابزاری برای اکران فرآیند جستجوی واژه و کلمه های متفاوت در موتور جستجوی گوگل هست. سئو در مشهد با گوگل ترندز می قدرت آمار کاوش و ذوق وسلیقه عموم را آیتم تحلیل قرار بخشید و از آن در ساخت محتوایی مطابق با ذوق وسلیقه و نیاز آن‌ها بهره مند شد. همینطور تعیین لغت ها کلیدی و اکثری از جزییاتی که مدیران وب سایت با آن مواجه می باشند را میتوان با گوگل ترندز مشخص و معلوم کرد. گوگل ترندز ابزاری بسیار کاربردی و موءثر برای وبمستران و کارشناسان seo به حساب آورده می شود.

برای استعمال از این ابزار قادر نیاز به صرف هزینه زیاد وجود ندارد به دلیل آنکه گوگل ترندز به طور بدون‌پول در دست یوزرها جای دارد. برای به کار گیری از گوگل ترندز وارد وب سایت www.google.com/trends گردید، در نصیب کاوش واژه و کلمه یا این که عبارت متبوع را بنویسید. برای مثال seo تارنما را تایپ می‌کنیم.

یکی‌از دیگراز مواری که google trends می‌تواند به ما یاری دهد حالات متعدد تایپ کردن یک عبارت میباشد، از جمله” اختلاف در بین طراحی سایت و پباده سازی سایت را به دست بیاوریم و ببینیم کدام یک بیشتر برای کاوش به کار گیری می گردد.


حتی قادر خواهیم بود چندین واژه و کلمه را با هم وارد کرده و آن ها را با یک کاما از هم مستقل کنیم که در‌این‌صورت‌ گوگل ترندز آن‌ها را با هم مقایسه می نماید و در نمودار اکران می‌دهد . می اقتدار کلماتی را که بیشتر گزینه کاربرد بوده اند و شکلی که یوزرها بیشتر از آن به کارگیری می کردند را بدست آورد و روی آن تمرکز کرد.

فراگیری عمل با گوگل ترندز (Google Trends)
در طی کاوش در گوگل ترند شما میتوانید چهار متغیر یا این که پارامتر را برای جستجوی خویش تهیه و تنظیم نمائید:

oجستجوی اینترنت (Web Search) – جستجوی تصویر در گوگل (Google Image) – جستجوی خبر ها (Google News) – جستجوی متاع (Google Shopping) – کاوش در یوتیوب
o مورد Worldwide (به طور جهانی) : شما می‌توانید یک سرزمین را به طور دلخواه گزینش فرمائید.
o مقطع کاوش : ۷ دیروز – ۳۰ روز اخیر – ۹۰ روز اخیر – ۱۲ ماه اخیر – تعیین 1‌سال معلوم یا این که گزینش یک مقطع معین

o تمامی طبقه بندی ها(All categories)
هنر و سرگرمی – اتومبیل و وسایل نقلیه – زیبایی و تناسب اندام – کتاب و ادبیات – تجارت و صنعت – رایانه و الکترونیک – مالی – طعام و آب میوه – بازی ها و …

همینطور به وسیله گوگل ترند میتوانید جستجوهای آپ دیت (Hot Searches) و نمودارهای برتر (Top Charts) را هم ملاحظه کنید البته بایستی بتوانید از این ابزار موثر و اطلاعاتی که در مشت شما قرار میدهد استعمال اثر گذار ببرید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۷:۱۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)