مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

الگوریتم مدیک (Medic) گوگل; آشنایی با تغییرات اعمالی


یک کدام از جدیدترین الگوریتم های گوگل در ماه August سال ۲۰۱۸ ، الگوریتم Medic اسم دارااست. سئو در مشهد  درین برگه قصد داریم راجع‌به این الگوریتم حرف کنیم و نکات کلیدی را در‌این ارتباط به شما فراگیری دهیم.

با مطالعه این فراگیری بدون پول، می‌توانید بر موج تغییرات اخیر الگوریتم موتور جستجوی گوگل سوار گردیده، از ضرر بیشتر پرهیز کرده و درجه تارنما خویش را در حاصل سرچ گوگل ارتقا دهید.

آنچه درین مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
درباره‌ی تغییرات الگوریتمی گوگل
تحت عنوان یک مجموعه دیجیتال مارکتینگ و seo ، اعضای گروه آکادمی فرین هنگامی که تغییرات ناگهانی در جایگاه وبسایت های در چنگ را به طور هماهنگ می بینند، تحت عنوان یک آیتم محتمل به به روز شدن الگوریتم گوگل فکر می‌کنند.

در حین هر سال گوگل معمولا تعدادی آپ دیت الگوریتمی پهناور می‌دهد که تغییرات آن ها بر روی تارنما ها به طور کامل مشاهده میشود. در 1 سال قبل گوگل با ارائه الگوریتم های Fred و مدیک، تا اینجای عمل دو الگوریتم اساسی ، پهناور و تاثیر گذار روی فعالیت متخصصین بهینه سازی را ارائه داده میباشد.

اعلام قانونی الگوریتم مدیک یا این که Medic
الگوریتم مدیک طبق گفته خویش گوگل، یک به روز الگوریتم هسته گوگل به حساب می‌آید:

پوشه robots.txt چه می باشد و چه طور فعالیت می نماید؟
ترجمه توئیت گوگل:

معمولا هر روز، گوگل تغییراتی را برای بهبود نتیجه ها خویش انجام می‌دهد. برخی از تغییرات حول یک موضوعیت خاص می باشند. برخی از تغییرات الگوریتم ، تغییرات هسته گوگل میباشند. هفته پیشین ، ما یک آپ تو دیت الگوریتم هسته داشتیم. ما به صورت معمول در زمان سال بارها این عمل را انجام می‌دهیم…

 

بیشتر چه تارنما هایی پایین تاثیر الگوریتم مدیک قرار گرفته اند؟
الگوریتم مدیک، یک الگوریتم گلوبال و جهانی میباشد. بدین معنی که روی همه وب سایت ها در حوزه های متعدد و در لهجه های مختلف می‌تواند تاثیر مثبت یا این که منفی داشته باشد. در تصویر ذیل که به وسیله Moz ارائه گردیده می‌بینیم که دسته وبسایت های حوزه تندستی، بیشترین تاثیر را از الگوریتم مدیک گرفته اند.

 

همینطور تارنما seroundtable هم آمار مشابهی را در قضیه الگوریتم مدیک ارائه میکند: با اطلاع از حوزه تاثیر گذاری مدیک میتوان مشاهده کرد بهتری نسبت بدین الگوریتم داشت.

 

ولی… ما می بایست پس از این تغییر و تحول الگوریتمی به وجود آمده ، چه تغییری در مراحل بهینه سازی وب سایت خویش انجام دهیم؟

پس از مدیک ، ما بایستی چه عمل کنیم؟ فراگیری seo برای مدیک
بعداز الگوریتم مدیک، خبرهایی راجع‌به آن سریعا پخش شد اما کمتر تارنما داخلی و فرنگی به ارائه راه‌حل برای وب سایت هایی که با افت سکو مواجه گردیده بودند پرداخت. به جهت پیدا نکردن یک چاره خوب ، مجموعه آکادمی فرین با دقت به تجربیات و تغییراتی که در حاصل پروژه های بهینه سازی خویش چشم به ارائه راهکارهایی پرداخته میباشد

دقت داشته باشید که‌این راهکارها بر پایه ی محاسبه روی پروژه های گروه آکادمی فرین بوده و شاید بر کل وب سایت ها فیض قسمت نباشد. البته راهکارهای پیشنهادی آکادمی فرین برای در امان ماندن از افت درجه بعد از الگوریتم مدیک:

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۷:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)