مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

سئو منفی ( Negative SEO )


آیا بهینه سازی منفی حقیقی و واقعی میباشد؟ آیا می بایست نگران باشید؟ آیا شما می‌توانید چیزی را برای ایمنی داشته باشید؟ سئو در مشهد درین مقاله شما به کل پاسخ ها دست مییابید.
تهدید بهینه سازی منفی از رویه بدور دلهره آور میباشد. چقدر برای یک حریف سهل وآسان میباشد برای ضایع کردن درجه بندی خویش، و چه گونه شما میتوانید از وب سایت خویش مراقبت فرمائید؟ البته پیش از آغاز، اذن دهید اطمینان نتایج کنیم.

بهینه سازی منفی چه می‌باشد؟
سئو منفی تیم ای از کار هایی میباشد که غرض آن کاهش درجه بندی حریف در حاصل کاوش میباشد. این کار ها اکثر زمان ها به طور off-page می‌باشند (برای مثال، ساخت و ساز پیوند های غیر طبیعی برای وبسایت یا این که خرابکاری و تکثیر محتوای آن)؛ البته در برخی موردها، آن‌ها ممکن میباشد دربرگیرنده هک کردن وبسایت و تغییر‌و تحول محتوای آن نیز باشند.
بهینه سازی منفی برای کاهش سکو ناگهانی وجود ندارد. قبل از آنکه تصمیم بگیرید که فردی به صورت عام سبب زخم وصال به سکو بندی شما خواهد شد، عارضه ها شایعتری برای سکو بندی نیز وجود داراست.

 

 

سئوی off-page منفی چه است؟
این نوع سئو منفی تارنما را سوای دخالت درونی وب سایت مقصود قرار می‌دهد. در اینجا معمول ترین صورت های سئو منفی آفلاین می‌باشد.

۱-فرم های پیوند گذاری:
یک یا این که دو لینک و پیوند اسپم احتمالا به مرتبه بندی وب سایت زخم نمی رساند. به همین استدلال میباشد که تهاجم ها منفی جستجوگرها معمولا مشتمل بر ساخت لینک و پیوند از یک مجموعه از وبسایت های دارای ارتباط شده‌است. به صورت معمول، بیشتر این پیوندها از یک متن استعمال می نمایند. این موضوع به این شکل میباشد که ممکن میباشد کاملا به وب سایت حمله نکنند؛ یا این که ممکن میباشد یک واژه کلیدی توجیهی داشته باشند تا ویژگی ها لینک و پیوند وب سایت ظواهر گردد و صاحب و مالک آن را بازنویسی نماید.

 

 

چه‌گونه می‌توانیم ایمن باشیم:
خودداری از حمله ی منفی به کاوشگر سئو چیزی در توان شما وجود ندارد، البته سعی، به اندازه کافی برای معکوس کردن جراحت قابلیت و امکان پذیر میباشد. برای انجام این فعالیت، شما می بایست به صورت منظم پرورش پروفایل لینک و پیوند را آنالیز فرمائید. برای مثال بهینه سازی SpyGlass به شما نمودارهای توسعه یافته برای هر دو تعداد پیوند ها در ایندکس شما و تعداد دامنه های ارجاع داده می گردد. یک سناریوی غیر معمول در هر مورد از این نمودارها به اندازه کافی برای پیگیریها میباشد که به صورت ناگهانی به دست آورده اید.
در غایت، زمانی که پیوندهای هرزنامه را شناسایی نموده اید، میتوانید یک فولدر disavow را در بهینه سازی SpyGlass تولید نمایید. برای انجام این عمل، راست کلیک بر روی دامنه backlink / linking و Disavow را تعیین فرمائید (مسلما تعیین فرمایید Entire domain در موقعیت Disavow). برای تمامی پیوندهای غیرعادی که مشاهده کردید، همین عمل را انجام دهید. در غایت به لینکهای انتخابی> Disavow / Blacklist بروید، پوشه disavow خویش را بازبینی نمائید، وآن را صادر فرمائید.

بخوانید تجارت در اینستاگرام ، روشی اثرگذار برای دیجیتال مارکتینگ
۲-سقوط و ریزش مطالب
ریزش مطالب شما و نسخه برداری کردن آن در سایتی دیگر، رویکرد دیگری میباشد که حریف می‌تواند جایگاه های خویش را حاد نماید. وقتی که Google محتویاتی را که در تعدادی تارنما تکرار شده‌است پیدا می نماید، معمولا صرفا یک ورژن را برای درجه بندی تعیین می نماید. در اکثر اوقات مورد ها، گوگل به اندازه کافی هوشمندانه به شناسایی قطعه اساسی می‌پردازد، مگر اینکه اولی ورژن “دزدیده گردیده” را پیدا نماید. به همین عامل میباشد که اسکرپرمن اکثر اوقات به صورت اتومات محتوای نو را اسکن می نماید و آن را به صورت دوباره لود می نماید.

 

 

چه طور خواهیم توانست ایمن باشیم:
Copyscape یک ابزار ضروری میباشد. در شرایطی که شما اسکن های خصوصی ای از مطالب خویش را پیدا نموده اید، نخست با مدیریت اینترنت مستر تماس حاصل نمایید و از آن‌ها بخواهید قطعه را حذف نمائید. در‌صورتی‌که این فعالیت مفید نباشد، ممکن میباشد بخواهید گزارش فساد را با گزارش نقض اسکن گوگل گزارش دهید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۱:۰۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)