بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
بازی انفجار
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
دنس بت
پوکر آنلاین
بت بال 90
 مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

الگوریتم مدیک (Medic) گوگل; آشنایی با تغییرات اعمالی


یک کدام از جدیدترین الگوریتم های گوگل در ماه August سال ۲۰۱۸ ، الگوریتم Medic اسم دارااست. سئو در مشهد  درین برگه قصد داریم راجع‌به این الگوریتم حرف کنیم و نکات کلیدی را در‌این ارتباط به شما فراگیری دهیم.

با مطالعه این فراگیری بدون پول، می‌توانید بر موج تغییرات اخیر الگوریتم موتور جستجوی گوگل سوار گردیده، از ضرر بیشتر پرهیز کرده و درجه تارنما خویش را در حاصل سرچ گوگل ارتقا دهید.

آنچه درین مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
درباره‌ی تغییرات الگوریتمی گوگل
تحت عنوان یک مجموعه دیجیتال مارکتینگ و seo ، اعضای گروه آکادمی فرین هنگامی که تغییرات ناگهانی در جایگاه وبسایت های در چنگ را به طور هماهنگ می بینند، تحت عنوان یک آیتم محتمل به به روز شدن الگوریتم گوگل فکر می‌کنند.

در حین هر سال گوگل معمولا تعدادی آپ دیت الگوریتمی پهناور می‌دهد که تغییرات آن ها بر روی تارنما ها به طور کامل مشاهده میشود. در 1 سال قبل گوگل با ارائه الگوریتم های Fred و مدیک، تا اینجای عمل دو الگوریتم اساسی ، پهناور و تاثیر گذار روی فعالیت متخصصین بهینه سازی را ارائه داده میباشد.

اعلام قانونی الگوریتم مدیک یا این که Medic
الگوریتم مدیک طبق گفته خویش گوگل، یک به روز الگوریتم هسته گوگل به حساب می‌آید:

پوشه robots.txt چه می باشد و چه طور فعالیت می نماید؟
ترجمه توئیت گوگل:

معمولا هر روز، گوگل تغییراتی را برای بهبود نتیجه ها خویش انجام می‌دهد. برخی از تغییرات حول یک موضوعیت خاص می باشند. برخی از تغییرات الگوریتم ، تغییرات هسته گوگل میباشند. هفته پیشین ، ما یک آپ تو دیت الگوریتم هسته داشتیم. ما به صورت معمول در زمان سال بارها این عمل را انجام می‌دهیم…

 

بیشتر چه تارنما هایی پایین تاثیر الگوریتم مدیک قرار گرفته اند؟
الگوریتم مدیک، یک الگوریتم گلوبال و جهانی میباشد. بدین معنی که روی همه وب سایت ها در حوزه های متعدد و در لهجه های مختلف می‌تواند تاثیر مثبت یا این که منفی داشته باشد. در تصویر ذیل که به وسیله Moz ارائه گردیده می‌بینیم که دسته وبسایت های حوزه تندستی، بیشترین تاثیر را از الگوریتم مدیک گرفته اند.

 

همینطور تارنما seroundtable هم آمار مشابهی را در قضیه الگوریتم مدیک ارائه میکند: با اطلاع از حوزه تاثیر گذاری مدیک میتوان مشاهده کرد بهتری نسبت بدین الگوریتم داشت.

 

ولی… ما می بایست پس از این تغییر و تحول الگوریتمی به وجود آمده ، چه تغییری در مراحل بهینه سازی وب سایت خویش انجام دهیم؟

پس از مدیک ، ما بایستی چه عمل کنیم؟ فراگیری seo برای مدیک
بعداز الگوریتم مدیک، خبرهایی راجع‌به آن سریعا پخش شد اما کمتر تارنما داخلی و فرنگی به ارائه راه‌حل برای وب سایت هایی که با افت سکو مواجه گردیده بودند پرداخت. به جهت پیدا نکردن یک چاره خوب ، مجموعه آکادمی فرین با دقت به تجربیات و تغییراتی که در حاصل پروژه های بهینه سازی خویش چشم به ارائه راهکارهایی پرداخته میباشد

دقت داشته باشید که‌این راهکارها بر پایه ی محاسبه روی پروژه های گروه آکادمی فرین بوده و شاید بر کل وب سایت ها فیض قسمت نباشد. البته راهکارهای پیشنهادی آکادمی فرین برای در امان ماندن از افت درجه بعد از الگوریتم مدیک:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۷:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چک لیست سئو


هر مدت که شما یک وب سایت تازه را فعال سازی میکنید نیازی به یک نظارت لیست سئو در مشهد دارید تا از صحیح بودن کلیه پارامترهای بهینه سازی مطمئن گردید. راهکارهایی وجود دارااست که در هر قوانینی و در هر سایتی بایستی اجرا شوند و به نوع تارنما بستگی ندارد. در‌این ارزیابی لیست seo به ذکر مهم‌ترین مورد ها میپردازیم.


این نظارت لیست seo و راهکارهای سئو طوری نوشته و گزینش گردیده که برای همگی صاحبین وبسایت ها کارامد باشد. اصلی ترین اشتباهی که اشخاص در هنگام واکنش با یک آنالیز لیست seo می نمایند اینست که در آغاز همگی آن را می‌خوانند و در پایان شم می نمایند که بر هیچکدام از مورد ها آن مسلط نیستند. در فیض این آن لیست را کنار میگذارند. این روش تامل در خصوص بررسی لیست ها درست وجود ندارد و بهتر میباشد با یه خرده عملکرد بتوانید این مورد ها را پیاده سازی و اجرا فرمائید، حتی در صورتی نیاز به صرف بازه زمانی بیشتری برای یادگیری آنها داشته باشید.

گوگل آنالیتیکس را نصب نمائید
گوگل آنالیتیکس دوستداشتنی ترین ابزار آمارگیر وبسایت در دنیا به شمار می رود. ورژن مجانی آن نسبتاً کل چیزهایی که برای گزارشگیری و فهم و شعور خلق و خوی یوزرها نیاز دارید را در چنگ شما می‌گذارد.

در موضوع بهینه سازی وب سایت این ابزار به شما امداد می نماید تا معیار ترافیک تارنما از موتورهای کاوش را اندازه بگیرید، دوست داستنی ترین صفحه های تارنما را شناسایی نمایید، ترازو بانس ریت وبسایت را مشاهده کرده و مورد ها بسیار دیگری را نیز مقایسه نمائید.

کنسول جستجوی گوگل را فعال سازی نمایید
این ابزار که با اسم وبمستر تولز گوگل نیز شناخته می‌گردد، یک ابزار به طور کامل بدون‌پول میباشد که مطلوب وبمسترها و صاحبین وبسایت ها می‌باشد. با به کار گیری از این ابزار، حالت تارنما خویش را از نگاه موتور جستجوی گوگل مشاهده کرده و داده ها خیر و خوبی را دراین مورد به شما ارائه میدهد. سفارش می‌کنیم که فراگیری بدون نقص وبمستر تولز گوگل را قطعا مطالعه فرمایید.

وبمستر تولز بینگ را فعال‌ساز‌ی نمایید
این ابزار مساوی وبمستر تولز گوگل برای موتور جستجوی بینگ وابسته به مایکروسافت میباشد. بینگ به طور پیشفرض موتور جستجوی دو مرورگر وب اکسپلورر و مایکروسافت اج میباشد. این زمینه موجب گردیده که موتور کاوش گر بینگ قریه درصد از جستجوی جهانی را به خویش تخصیص دهد.

آیا از وردپرس استعمال می‌کنید؟ افزونه گوگل آنالیتیکس گوگل را نصب فرمائید
این افزونه به کسانی که در قضیه مراقبت از وبسایت آماتور می‌باشند یاری اکثری می نماید و با استعمال از آن میتوانید کد منحصر به فرد گوگل آنالیتیکز را به راحتی در وبسایت وردپرسی خویش قرار دهید.

آیا از وردپرس به کار گیری میکنید؟ ورژن بدون‌پول Yoast بهینه سازی را نصب نمایید
افزونه Yoast بهینه سازی یک افزونه مجانی برای وردپرس میباشد که به صورت شگفت انگیزی در seo محتوا به شما امداد می نماید. با استعمال از این افزونه میتوانید به راحتی تگ کانونیکال، تگ تازه ایندکس و نقشه وبسایت ساخت و ساز نمائید. ورژن مجانی این پلاگین بسیار کارامد میباشد و حدودا مجموع مواقعی که در seo به آن نیاز دارید را به شما نثار می نماید.

کنسول جستجوی گوگل را همواره برای کشف ارورها، محتوای تکراری، صفحه های سوای تیتر و دیگر خطاهای تکنیکی بررسی نمائید
با به کار گیری از این ایزار می اقتدار تلاش تارنما را در موتور جستجوی گوگل افزایش بخشید و خطاهای احتمالی را کشف کرد. همینطور این ابزار، داده هایی در زمینه ی درجه تارنما، ترازو مشاهده و نرخ تبدیل آن ارائه میدهد.

 

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۰:۴۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

انواع محتوای سئو شده کدامند؟

ابزار LSI Graph

3. مدام از محتوای متنی در کنار بقیه اشکال محتوا به کار گیری نمائید
موتورهای کاوش همواره فهم بهتری از متن‌ها نسبت به بقیه گونه های محتوا دارا هستند. سئو در مشهد  بنابریان حتی در شرایطی که به طور تخصصی بر روی اشکال دیگر محتوا عمل می‌کنید، مسلما از ورژن متنی آن نیز در کنار آن به کار گیری کرده تا موتورهای کاوش به ادراک بهتری از محتوای ورقه برسند.

برای مثال فرض میکنیم که یک اینفوگرافیک عالی ساخت‌و‌ساز کرده و قصد تکثیر آن را در وب لاگ وبسایت دارید. فقط به نشر اینفوگرافیک بسنده نکرده و قطعا پاره ای محتوای متنی مربوط به موضع اینفوگرافیک نیز به پست اضافه نمائید.

می‌توانید از همین معنی در بقیه گونه های محتوا مانند عکس، کلیپ یا این که صدا به کار گیری فرمائید. از جمله در صورتی‌که پستی به صورت یک پادکست به تارنما افزوده اید، بد وجود ندارد که توضیحات بیشتری از آن را به‌دنبال به آن اضافه کنید. از جمله قرار دادن رونوشتی از کلام های روایت شده در پادکست قادر است به یوزرها و موتورهای کاوش یاری کرده تا به ادراک بهتری از موضع پادکست برسند.

4. جواب صدق به نیت مهم یوزرها داده و آن‌ها را از در آغاز راضی نگه دارید
پیش از نشر هر نوع پستی در سایت، باید در آغاز از نیت اساسی یوزرها برای جستن محتوای پست آیتم نظرتان باخبر گردید. به عبارت دیگر بایستی بفهمید که یوزرها از جستجوی واژه کلیدی متبوع شما چه قصدی داشته و در‌پی چه نوع محتوایی می‌باشند.

سهل ترین رویه برای انجام این عمل به کار گیری از گوگل میباشد، به این دلیل‌که این موتور کاوش توان متعددی در ادراک مراد یوزرها به ازای کلمه ها متعدد کاوش داراست. برای این فعالیت از فرایند پایین پیروی نمائید:

فرض می‌کنیم که شما قصد تایپ کردن محتوایی در رابطه مسئله seo داخلی چه میباشد دارید. اولی گام جستجوی این عبارت در موتور جستجوی گوگل و مشاهده نتیجه ها آن میباشد. به عنا وین مورد ها و دیسکریپشن آن ها اعتنا نمایید.

در شرایطی که نگاه دقیقی به جزئییات گزینه ها نمایید، به چشم می‌خورد که گوگل در همت برای جواب بدین پرسش یوزرها میباشد. این سر مشق به شما اعلام می نماید که برای تایپ کردن یک محتوای خوب با تیتر seo داخلی چه است، بایستی جواب جامع و واضحی بدین سوال بدهید.

به عبارت دیگر مقصود یوزرها از جستجوی این عبارت، تلاوت تعریف و تمجید دقیقی از بهینه سازی داخلی میباشد. در‌صورتی‌که به پست تارنما ما که جایگاه یک گوگل را در‌این عبارت در مشت دارااست اعتنا نمائید، مشاهده خواهید کرد که ما در محتوای این پست جواب دقیقی به‌این پرسش داده ایم.

5. محتوای بلند بنویسید
مطالعات متعددی نشان میدهند که محتوای بلند همت بهتری از خویش در نتیجه ها کاوش و شبکه های مردمی بر مکان میگذارند.

با اینکه واقعیت این قضیه به طور کامل پر‌نور میباشد، ولی نبایست فقط به خیال و خاطر تایپ کردن محتوای بلند، متون را به طور بی مضمون‌ و اسپم نوشته و کیفیت آن را از حافظه ببرید. کیفیت محتوا مدام بر کمیت آن حق تقدم دارااست در شرایطی‌که محتوای شما قابلیت و امکان جذب اشتراک گذاری و لایک بیشتری داراست، مطمئنا می‌تواند مرتبه بهتری در حاصل کاوش کسب نماید، هر یک سری در حالتی که محتوای بلندتر اکثری نیز در دیگر وب سایت ها وجود داشته باشد.

ما در تارنما رادزاد کارایی کرده ایم که اکثر زمان ها محتوای بلندی را مانند همین مقاله به یوزرها ارائه دهیم، به دلیل آنکه این موضع در رابطه مقاله ها بهینه سازی به طور کامل منطقیست. این به عبارتی چیزیست که یوزرها در ادامه آن بوده و رقبایمان نیز سعی بر تبعیت از آن دارا هستند.

محتوای بلند را سئو نمایید
یکی طریق های seo محتوای بلند، به فعالیت بردن جدول عنا وین محتوا در بالای پست میباشد تا یوزرها بتوانند به آسانی به قسمت های متعدد آن هدایت شوند. همینطور با اینکار این اقبال را به دست می‌آورید که گوگل عنوان ها قسمت های متعدد محتوای بلندتان را به طور وب سایت لینک و پیوند (Sitelink) در نتیجه ها کاوش اکران دهد.

6. پیوند های داخلی به بقیه محتواهای دارای ارتباط وب سایت بدهید
یک کدام از قسمت های دیگر محتوای seo گردیده، پیوند سازی داخلیست. به طبع در محتوای وب سایت خویش پیوند هایی به بقیه صفحه ها دارای ارتباط داده تا یوزرها داده ها بیشتری از موضوعات شبیه بیابند. همینطور با این فعالیت موتوهای کاوش نیز به پایش و ایندکس بیشتر وب سایت شما خواهند پرداخت.

لینک و پیوند های داخلی موجب ساخت رابطه معنایی میان محتوای صفحه های متعدد وب سایت می شوند و این مورد به گوگل یاری می نماید تا معنا هر برگه را بهتر فهم نماید. در هنگام لینک و پیوند دادن به دیگر صفحه های وبسایت از انکر تکست های مرتبطی استعمال فرمایید تا پایشگرها شعور بهتری از محتوای برگه لینک و پیوند گردیده به دست بیاورند.

7. پیوند های فرنگی به دیگر سایت ها دارای ارتباط و دارای اعتبار بدهید
در کنار پیوند دادن به مطالب درون وب سایت، بهتر میباشد که به بقیه مطالب کیفیت عالی ولی در بیرون از وب سایت نیز لینک و پیوند دهید. این مطالب بایستی داری خصوصیت های پایین باشند:

به یوزرها یاری کرده تا داده ها بیشتری از زمینه گزینه نظرشان کسب نمایند.
تارنما متبوع معتبر متعددی باشد.
در دادن لینک و پیوند های فرنگی افراط نکنید، ولی درصورتی که شم میکنید که به کارگیری از یک پیوند فرنگی به طور کامل منطقیست، مسلما نسبت به انجام این فعالیت مبادرت نمائید.
8. به خوانایی مقاله دقت متعددی فرمائید
محتوای صفحه ها تارنما بایستی خوانایی متعددی داشته باشند. فقط به تایپ کردن مقاله اکتفا نکرده و با ساختار دهی به آن، تلاوت آن را برای یوزرها تسهیل فرمایید. برای انجام این عمل موارد ذیل را رعایت فرمائید:

از پارگراف های کوتاه استعمال فرمائید.
از فونت های قطور و کج (ایتالیک) برای اشاره بیشتر به قسمت های اساسی محتوا منفعت ببرید.
از لیست ها به کارگیری فرمایید.
از جمله‌ها کوتاه به کار گیری نمایید.
از یک فونت خوانا و نسبتا درشت برای خوانایی هر چه بهتر محتوا به کار گیری فرمایید
فضاهای خالی کافی در بین پارگراف ها اضافه فرمائید
9. قسمت های غیر متنی را seo فرمائید
همان گونه که در اولِ این مقاله نیز بیان کردیم، محتوا فقط به صورت متن وجود ندارد و انواع مختلفی میتواند داشته باشد. در هنگام افزودن محتوای غیر متنی به صفحه ها از سئو آن ها غافل نشوید. شایع ترین محتوای غیر متنی تصاویر میباشند و برای seo هر چه بهتر باید واجد شرایط تحت باشند:

اسم فولدر تصاویر باصرفه باشد. (مشتمل بر عبارات کلیدی باشد)
دارنده متن جایگزین باصرفه گردیده باشد.
تیتر مرتبطی که تعریف کننده تصویر میباشد، در ذیل آن درج شده باشد.
10. از داده های ساختار یافته برای تعریف محتوای خویش به موتورهای کاوش استعمال فرمایید
داده های ساختار یافته به موتورهای کاوش امداد می نمایند تا محتوای برگه را به صحت فهم و شعور نمایند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۰:۰۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بررسی دقیق رپورتاژ آگهی شما


آیا اینک روی رپورتاژها سپرده گذاری کرده‌اید؟ سئو در مشهد چه‌گونه میتوانید اطمینان نتایج فرمایید که رپورتاژ اطلاع رسانی شما نرخ تبدیل را ارتقا میدهد؟

با اعتنا به پیشرفت صنعت رپورتاژ، شایسته ترین شیوه‌ها برای تایپ کردن این نوع تبلیغات در قالب محتوا کدام اند؟ در اینجا می توانید رپورتاژ خویش را به طور ظریف و جزئی ارزیابی کرده و از روندهای فوق الذکر نیز برای ادامه‌ی فعالیت خویش به کار گیری فرمایید.

 

یادگرفتن رپورتاژ اطلاع رسانی
در بالا مجموع اشاره‌هایی که به مارک خویش کرده‌اید را از محتوا حذف نمائید و از خودتان بپرسید، “آیا این محتوا هنوز موثر، دیدنی و دیدنی میباشد؟”

در‌صورتی‌که جواب آری میباشد، یعنی در مسیر صحت قرار گرفته‌اید.

در مرحله‌ی آن‌گاه، نگاهی به برگه‌ی متبوع بیندازید و اطمینان نتایج نمایید که پباده سازی و قالب کلی ورقه با صفحه ها دیگر شما هماهنگی داشته باشد.

رپورتاژ اطلاع رسانی بایستی متناسب با مدل تارنما باشد. علاوه براین، استفاده کننده به آنچه معمولا درین وبسایت چشم عادت داراست، پس رپورتاژ شما نیز می بایست با آن هم خوانی داشته باشد.

همینطور، نگاهی به محتوای پیروز تارنما بیاندازید و دقت نمایید که قالب و لحن رپورتاژ شما نیز در انطباق با آن محتوا باشد. آیا این محتوا احساس دارای اعتبار بودن را به کاربر منتقل می‌نماید؟ آیا حقیقی به حیث می رسد؟ آیا با محتوای قبل چاپ کننده منطبق داراست؟ در‌این‌صورت‌، رپورتاژ اطلاع رسانی شما صحیح پباده سازی گردیده و پیروز خواهد بود.رپورتاژ اطلاع رسانی سازگار با موبایل نیز نوعی تبلیغات ضروری محسوب میشود.در سال 2019، بیشتراز 50٪ ترافیک اینترنت جهانی از روش دستگاه‌های گوشی بوده و به راحتی می‌اقتدار ذکر کرد که تلفن‌های هوشمند جایگاهی مستمر و اساسی در معاش اشخاص و دنیای دیجیتال خواهند داشت. از آنجایی که ارتقاء نرخ تبدیل از روش گوشی یک رخداد قطعی میباشد، محتوای شما در قالب گوشی نیز می بایست به طور منظم، معلوم و ریلکس در چنگ مخاطب قرار بگیرد تا بتوانید بخت تبدیل خویش را بیشتر نمائید. این اصل در زمینه‌ی گونه های متفاوت ساخت‌و‌ساز محتوا صحت می‌نماید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۷:۳۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

لیستی از شبکه های اجتماعی و سوشیال بوکمارک ها برای ساخت بک لینک رایگان قوی و دائمی


تولید بک پیوند به وسیله هاست های بدون پول
یک کدام از دیگر از طریق های ایجاد بک پیوند بدون پول به کار گیری از هاست های بدون پول میباشد. سئو در مشهد هاستینگ هایی می باشند که صرفا هاست بدون پول ارائه میدهند. از روش این وب سایت ها میتوانید به راحتی یک تارنما با وردپرس ساخت و ساز نمایید و مطالب خویش را در آن به اشتراک بگذارید.

جذاب میباشد بدانید برای ساخت‌و‌ساز تارنما در هاست های بدون پول نیازی هم به دامین ندارید و میتوانید تارنما خویش را روی ساب دامین به عبارتی تارنما ها راه‌اندازی نمایید. در این‌حالت بک پیوند های شما روی دامین اساسی که آتوریتی بالایی دارااست ساخته میشوند.

 

لیست هاست های مجانی اهل ایران برای ساخت و ساز بک لینک و پیوند
gigfa.com

vcn.ir

zili.ir

ss0.ir

pcshared.com

 

اعتنا: از روش هاست های مجانی هم میتوانید برای ساخت‌و‌ساز PBN های خویش مبادرت فرمایید.

سفارش ویژه همیار اینترنت : خرید بک لینک و پیوند کیفیت خوب، مستمر و تضمینی

 

ساخت‌و‌ساز بک پیوند بوسیله وبسایت های اشتراک کلیپ
یکی‌از شایسته ترین طرز ها برای تولید بک پیوند بدون‌پول و کیفیت عالی استعمال از تارنما های اشتراک ویدیوی اهل ایران و فرنگی میباشد. بوسیله عضویت در تارنما های اشتراک کلیپ از روش کامل شدن ویژگی ها پروفایل تان می‌توانید بک پیوند بدون‌پول و کیفیت خوب بگیرید. همچنین با آپلود کلیپ و گذاشتن لینک و پیوند تان در توضیحات ویدئو نیز در بعضا از وب سایت های اشتراک ویدئو می‌توانید بک پیوند اخذ نمائید. به‌دنبال لیستی از شایسته ترین تارنما های اشتراک کلیپ اهل ایران و فرنگی قراردارد.

youtube.com

dailymotion.com

vimeo.com

Aparat.com

namasha.com

namayesh.com

mp4.ir

inet.ir

mihanvideo.com

tamasha.com

dalfak.com

dinook.com

 

ایجاد بک پیوند بدون‌پول پروفایلی در تارنما های آتوریتی بالا
یکی شایسته ترین طرز ها برای ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند های کیفیت بالا و مجانی تولید بک لینک و پیوند های پروفایلی میباشد. ساخت و ساز بک لینک و پیوند در‌این وب سایت ها بسیار معمولی میباشد و تنها با عضویت در آنها می‌توانید برای سایت تان بک لینک و پیوند بگیرید. صرفا بدین نکته دقت داشته باشید که دامین آتوریتی این وبسایت ها بالاست و به همین عامل بهتر میباشد خیلی به تدریج در‌این تارنما ها پیوند سازی فرمایید. از جمله هفته ای صرفا یکی بک پیوند از این وب سایت ها بگیرید.

برای تولید بک لینک و پیوند در‌این وب سایت ها در آغاز در آنان عضو گردید. آن گاه اکانت کاربری خویش را می بایست با ایمیلی که برای شما ارسال می گردد تایید فرمایید. وارد نمایه کاربری خویش گردید و به بخش پیکربندی یا این که بازنویسی پروفایل بروید. آن‌گاه در فیلد مرتبط با نشانی وب سایت یا این که در نصیب بیوگرافی می‌توانید نشانی وبسایت خویش را قرار دهید و پیوند خویش را تثبیت نمایید.

 

https://disqus.com

https://www.ted.com

http://www.livejournal.com

http://www.last.fm

https://soundcloud.com

http://www.deviantart.com

https://about.me

http://myfolio.com

http://www.quora.com

https://klout.com

http://fiverr.com

https://github.com

http://skillpages.com

https://issuu.com

https://www.behance.net

https://www.ask.fm

http://dribbble.com

https://ello.co

http://imgur.com

http://www.instapaper.com

http://www.scribd.com

http://rediff.com

http://reverbnation.com

http://screencast.com

http://sheknows.com

http://siftery.com


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۰:۲۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بهبود استراتژی مربوط به لینک های داخلی سایت

۵- بهبود استراتژی مرتبط با لینک و پیوند های داخلی تارنما

پیوندهای داخلی برای یاری به Googlebot در فهم و شعور ساختار وبسایت ضروری میباشند. سئو در مشهد  علاوه بر این، لینک داخلی به شما قابلیت و امکان می‌دهد تا مطالب را بر پایه ی سلسله مراتب ساخت‌و‌ساز کرده و در آن به مهم ترین صفحه های بالاترین مقدار داده گردد.برای کسب داده ها در حوزه Googlebot به شما توصیه می شود نوشته ی علمی منحصربه‌فرد ما web crawler چه است را مطالعه کند.

 


برای وبسایت‌هایی که پیوند های داخلی متعددی در آن قرار ندارد، کارایی برای بهبود رابطه در میان صفحه ها می‌‌‌‌تواند راهی سریع برای ارتقا مرتبه تارنما در حاصل گوگل باشد.

 


ولی پرسش اینجاست که نقشه حرارتی چه کمکی به ما دراین باره می نماید؟

 


بهره به کار گیری از نقشه های حرارتی برای اندازه گیری همت پیوند داخلی این میباشد که آنان داده ها خاصی در رابطه محل کلیک یوزرها ارائه می‌دهند.

 


شما میتوانید با استناد بدین قضیه، شایسته ترین جای برای جایگذاری پیوند ها را معین کرده و ترافیک بیشتری را به صفحه های دارای ارتباط ارسال فرمایید.

 


۶- ساخت ساختار مطلوب برای مسافرت مشتری

وبسایت شما بایستی به نحوی تهیه خواهد شد که یوزرها را به سمت مطالب دارای ربط که مطابق با هدف ها ما در مهاجرت مشتری میباشد موعظه نماید.

 


به ذکر معمولی خیس، شما بایستی مطمئن گردید که همگی لینک و پیوند ها و صفحه ها شما با یکدیگر همیاری دارا‌هستند تا بازدیدکنندگان را به مسیری درست (برای مثال کاغذ پرداخت) هدایت نمایند.

 


در هنگام تحلیل صفحه ها بدین نکته دقت نمائید که بعداز کلیک یوزرها بر روی یک پیوند چه اتفاقی می افتد؟

 


و بعد از آن به سوال ها ذیل جواب دهید:

 


یوزرها چه هنگامی را در برگه تازه سپری می نمایند؟

 


تا چه حد ورقه را پیمایش می نمایند؟

 


واحد سنجش زد خورد یوزرها با مطالب تا چه اندازه ای میباشد؟

 


آیا با بازدید آن کاغذ مخاطب از وبسایت بیرون میگردد؟

 


۷- خواسته از یافتن موادسازنده غیر قابل درک و حیران کننده در هیت مپ چه چیزی است؟

مزیت دیگر به کارگیری از نقشه های حرارتی، این میباشد که صاحب و مالک سایت، به داده ها قابل قبولی در رابطه موادتشکیل دهنده سرگردان کننده در برگه دست می‌یابد.

 


آیا تا به امروز برای شما اتفاق افتاده میباشد که از اینترنت سایتی بازدید نمایید که در آن موردها قابل کلیک می باشند البته به شما یاری نمیکنند تا به کاغذ بعدی بروید؟

 


در صورتی‌که این تجربه برای شما نامطلوب میباشد برای یوزرها وب سایت شما هم همچنین خواهد بود. مواقعی که نشان میدهند قابل کلیک میباشند البته در واقع با کلیک بر روی آنان مخاطب به شیت خاصی هدایت نمی‌‌‌‌‌‌خواهد شد، نمی توانند انتظارات را برآورده نمایند.

 


هیت مپ می‌‌تواند به شما یاری دهد تا این نصیب‌ها را شناسایی کرده و تصحیح فرمائید.

 


با تصحیح موادتشکیل دهنده غیر قابل درک در صفحه های احتمالا نرخ پریدن و نرخ خروج تارنما شما تا حد مناسبی کاهش پیدا می‌‌‌‌نماید.

 


توده‌‌‌‌‌بندی

شعور چگونگی تعامل بازدید کنندگان با محتوا، ساختار و موادتشکیل دهنده جان دار در صفحه ها تارنما، به شما قابلیت و امکان می‌‌دهد استراتژی خویش را تغییر تحول دهید تا در غایت یوزرها بتوانند مطالب لازم خویش را مشاهده کرده و در نقطه ایده‌آل تبدیل شوند.

 


هیت مپ به بازاریابان این قابلیت و امکان را می‌دهد تا به سادگی خطاها مرتبط با تصویر، متن، CTA و هر عنصر جان دار در کاغذ را شناسایی نمایند.

 


ولی نقشه های حرارتی  فقط ابزار برای بهبود تجربه کاربری نیستند و شما میتوانید از دیگر ابزارهایی که در آینده به معرفی آنها خوا‌هیم پرداخت نیز استعمال نمایید امید‌وار‌یم با قرائت این نوشته‌ی علمی با Heatmap چه است آشنا گردیده باشید هم اکنون با درج ایده ها خویش، به ما در بهبود کیفیت مطالب امداد نمایید.

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۸:۱۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو چه کمکی به کسب و کارها در دوران کرونا می‌کند


آغاز سال 99 در کشور‌ایران هم‌زمان با تمامی گیری کووید 19 بود و عوابق بسیار شدیدی سئو در مشهد برای اکثری از کسب و امور در جمهوری اسلامی ایران داشت.تا جایی که تعداد متعددی از شغل ها به تعطیلی کشیده شد و شرکتها ناچار شدند به تعدیل ها یگسترده ای دست بزنند.

طبیعتا در‌این زمان دارایی تبلیغات و مارکتینگ کمپانی‌ها هم کاهش یافته و نیاز به طریق‌هایی دارا هستند که با به کارگیری از آن با کمترین هزینه بتوانند به مشتریان جدیدی دست پیدا نمایند که مثلا شایسته ترین این نحوه‌ها به کارگیری از اصول بهینه سازی چهت نیل به جایگاه های برتر گوگل و جذب کاربر میباشد.

seo چه می‌باشد و چه تاثیری در وبسایت ما دارااست

شما در هر کسب و کاری که باشید، صدها تارنما حریف دارید که هر روز هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌گردد و می بایست بتوانید از در میان اینهمه تارنما خودتان را به مشتریان اکران دهید و کاربر جذب فرمائید که‌این عمل با امداد بهینه سازی و seo وبسایت انجام میشود.

با یاری اصول seo شما وبسایت خویش را به صورتی استاندارد سازی میکنید که از لحاظ گوگل بها و اعتبار حضور در سکو یک گوگل را داشته باشد و به‌تدریج صفحه های تارنما شما روی عبارات کلیدی گوناگون در حاصل گوگل به کاربرها اکران پیدا می‌نمایند.

seo در دوبخش کلی انجام می گردد که دربرگیرنده بهینه سازی داخلی و فرنگی وبسایت میباشد.

در seo داخلی شما وب سایت را سئو میکنید و اشتباهات جان دار در آن را رفع می‌کنید که ممکن میباشد در موضوعات:ساختار و سیستم مدیر محتوای تارنما، چینش و تنظیمات وب سایت، محتوای ساخت گردیده و صفحه های ما یحتاج در وبسایت، سرعت وبسایت و امکان برخورد گرا بودن برای یوزرها گوشی، لینکسازی داخلی فی مابین مطالب و مواقعی از این دست باشد و همگی این موردها با سنجش حالت فعلی تارنما و اشتباهات مو جود و تدوین یک استراتژی مطلوب قابل رفع کردن میباشد.

در مقابل سئوی خارجی وب سایت وجود داراست که مشتمل بر ایجاد و ساخت و ساز بک لینک و پیوند برای وب سایت از روشهای گوناگون و عمل در شبکه های عمومی میباشد.فرایند سئوی خارجی تارنما هم بایستی با استراتژی مطلوب و به آهستگی به خصوص در ماه های نخستین صورت پذیرد و پس از مدتی می شود به آن سرعت بیشتری بخشید و تعداد بک لینکها را زیاد کرد.

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۵:۳۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

آموزش رایگان سئو – آپدیت ۲۰۲۰


یادگرفتن بدون پول بهینه سازی – ۲۰۲۰
یادگرفتن بهینه سازی، موضوعی پربازدید در بین دیجیتال مارکتر ها و علاقمندان به حوزه سئو در مشهد است. شرکتهای و اساتید متعددی زمان های آموزشی seo را با مخارج هنگفت برگزار می نمایند که با تحلیل آن ها متوجه شدیم، در بیشتر موردها (این مقاله در موردها اندکی درستگو وجود ندارد) چیزی بیرون از مطالب این نوشته ی علمی را عرضه نمی‌کنند. لکن بر آن شدیم تا مطالبی را با ترتیب مطلوب جمع آوری کرده و در دست علاقمندان این حوزه در اختیار بگذاریم. امید‌واریم قبل از کمپانی در کلاس های آموزشی بهینه سازی، این نوشته‌علمی را تا پایان مطالعه نمائید و بعد از آن، در صورتی‌که نیازی شم کردید در کلاس های تخصصی این هفت قدم کمپانی فرمائید.

همینطور: برای فراگیری بهتر هریک از این گامها میتوانید با جستجوی بیشتر، مقاله‌ها و کلیپ های آموزشی متعددی را به بدون‌پول در وب پیدا نمائید.

نوشته‌ی علمی پیش رو به نحوه content curation و گردآوری مطالب کاربردی و بی نقص و چینش آن مطالب طبق ساختار آموزشی سرفصل های بهینه سازی فراهم شده‌است.

هر قسمت و هر قدم بعداز کاوش و تعیین شایسته ترین و کاربردی ترین مقاله ها از سایتهای دارای اعتبار فارسی، تعیین و جمع آوری شده‌است.

در آخر این نوشته‌علمی پیوند منبع همه مطالب مندرج در نوشته‌ی‌علمی جهت محافظت مالکیت معنوی قرار داده شده‌است.

seo چه چیزی است؟


بهینه سازی برگرفته از عبارت Search Engine Optimization میباشد که کلمه ها معادلی زیرا سئو یا این که seo موتور کاوش دارااست که کلیه آنان به یک معنا می‌باشند و می قدرت آن را بصورت تحت تمجید نمود:

بهینه سازی (باصرفه‌سازی موتور کاوش) به معنای فریب و یا این که ویرایش موتور‌های کاوش با نحوه‌های غیر اخلاقی وجود ندارد. آنها برای یاری کردن به بهبود رویت و رابطه وبسایت‌ها در حاصل جستجوی طبیعی با مقصود وصال به سکو‌بندی بالا، ساخت گردیده‌اند.

بهینه سازی را می‌اقتدار تیم‌ای از طریق‌ها برای تغییر تحول استراتژیک وبسایت‌ها دانست. این پروسه به ذکر مهم‌ترین عامل ها دارای ربط برگه و ارتقاء اهمیت آن در شیت نتیجه ها کاوش، می پردازد.

بهینه سازی روند بی آلایش‌ای وجود ندارد که به راحتی پیاده‌سازی خواهد شد چون مستلزم علم زیاد، دانش پیش مورد‌ای و حوصله میباشد. موتور‌های کاوش با تغییر تحول مداوم الگوریتم‌های درجه‌بندی خویش غیر قابل پیش‌بینی می باشند؛ بدین ترتیب وظیفه مهندسین seo بروز نگه داشتن داده ها خویش دراین مورد میباشد.

seo تارنما یا این که seo وبسایت یکی عمل هایی میباشد که به وسیله سئوکار انجام میشود.

الگوریتم درجه‌بندی گوگل دارنده بیشتراز ۲۰۰ واحد سنجش جهت سکو‌بندی یک وبسایت میباشد. از این رو مهندسین بهینه سازی می‌بایست مهم ترین این میزان‌ها را جهت پیاده‌سازی پیروز seo بدانند.

تاریخچه seo


یاهو اینترنت در سال ۱۹۹۵ او‌لین اصول seo را فعال‌سازی کرد.
گوگل در ۱۹۸۸ فعال‌ساز‌ی شد، که به تبع آن اصول نو seo را انتخاب نمود.
موتور جستجوی یاهو در سال ۲۰۰۰ الگوریتم آلتاویستا را رها کرده و به مکان آن از الگوریتم گوگل تبعیت نمود.
در سال ۲۰۰۱ جایگاه صفحه ها وبسایت‌ها از روش منوی ابزار نشان داده شد.
در سال ۲۰۰۵ یک الگوریتم نو به اسم تگ NoFollow معرفی شد.
در سال ۲۰۰۹ گوگل پارامتر کافئین را معرفی نمود که نقش اساسی را در seo (سئو) ایفا می‌نماید.
در سال ۲۰۱۱ پارامتر پاندا ساخت شوید که یک قدم مهم در تاریخ بهینه سازی (بهینه سازی) به حساب میآید.
در آپریل ۲۰۱۲ الگوریتم پنگوئن نیز به گروه اصول بهینه سازی اضافه شد.
در سپتامبر ۲۰۱۲ ای ام دی ( انطباق ظریف با دامنه) ساخت و ساز شوید.
و عاقبت در اکتبر ۲۰۱۲، ۶۵ بسته اجرایی به پارامترهای seo اضافه شد.
توسعه و گسترش seo با ورود گوگل
گوگل تحت عنوان یکی موتور جستجوهای دارای اعتبار و شناخته گردیده برای همگی یوزرها اینترنتی به شمار می رود. این موتور کاوش در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و بخاطر پباده سازی بی آلایش یوزرها متعددی را مجذوب خویش نمود. به همین استدلال همت های این مجموعه برای سئوسازی بسیار اصلی می‎باشد.

گوگل در اولِ عمل خویش فاکتورهایی همانند تعداد لغات کلیدی، تیتر‌بندی‌ها، تگ‌ها، لینک و پیوند‌ها و ساختارسایت را برای seo در لحاظ گرفت.

اکنون به انگیزه سوء استعمال بخش اعظمی از طراحان وبسایت‌ها، گوگل از فاکتورها و پارامترهایی که برای جایگاه بندی صفحه ها به کارگیری می‌نماید، پرده بر نمی دارااست.

در‌حالتی که چه بسیار از طراحان تارنما‌ها براساس تجارب فردی خویش برخی از این پارامترها را ذکر می‌نمایند، البته مجموع فاکتورها و الگوریتم‌های رقم خورده موتورهای کاوش و بالاخص گوگل را در بر نمی گیرد.

با ورود این موتور کاوش تغییرات متعددی در عرصه seo شکل گرفت چنانکه در سال ۲۰۰۴، طیف وسیعی از پارامترهای نامشخصی را در اصول سکو بندی خویش برای کاهش تأثیر از لینک و پیوند‌های بازنویسی گردیده، انتخاب کرد. در سال ۲۰۰۵، گوگل استارت به فردی سازی نتیجه ها کاوش برای هر استفاده کننده نمود.

فعلا نیز تعداد الگوریتم‌ها و پارامترهای رقم خورده از سوی موتورهای کاوش بطور بدون نقص ذکر نشده‎اند بطوری که در سال ۲۰۰۷ میلادی، خبر نامه نیویورک تایمز اعلام کرد که موتورهای کاوش برای درجه‌بندی وبسایت‌ها، بیش تر از ۲۰۰ فاکتور متعدد را به فعالیت میبرد.

حالا نیز بهینه سازی در هم اکنون کامل شدن بوده و موتورهای کاوش همچنان در همت برای اضافه نمودن پارامترها و الگوریتم‌های تازه می باشند.

فرآیند اساسی سئوی وبسایت چه است


تکنیکال seo
تحقیق واژه کلیدی (Keyword Research)
تگ‌های تیتر را باصرفه‌سازی نمایید
تیتر‌های متای (Meta Titles) دارای ارتباط تولید نمائید
چک رقبا
باصرفه‌سازی سئوی داخلی (On-Page بهینه سازی)
باصرفه‌سازی offpage seo (Off-Page Optimization)
سوشیال سیگنال
قدم نخستین: تکنیکال seo


بهینه سازی تکنیکال به با صرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت از حیث فنی اشاره دارااست. برخلاف سئوی خارجی یا این که بهینه سازی داخلی، بیشتر کارهایی که در seo تکنیکال می کنیم مربوط به موتور کاوش، مسائل فنی اینترنت‌تارنما، ربات‌ها، کدهای نرم افزار نویسی و… میباشند.

مقصود مهم اجرای seo تکنیکال در سایت، فراهم کردن سایتی میباشد که در مرحله اولیه برای ربات‌های موتور کاوش به راحتی قابل شعور و ارزیابی باشد و در مرحله دوم سایتی که ساختار صحیحی داشته و مخاطب از بودن در آن و فعالیت کردن با قسمت‌های مختلفش، لذت غالب شود!

۱. سرعت تارنما
شاید برای شما هم جذاب باشد بدانید که گوگل زمانی قرار میباشد یک برگه از اینترنت سایتتان را به نتیجه ها نخستین بیاورد، تحت عنوان یک فاکتور اصلی سرعت آن را نسبت با گاز صفحه های رقبا محاسبه می‌نماید. این یعنی ممکن میباشد سرعت بار گذاری ذیل سایت شما؛ سبب گردد محتوای دیدنی و مفیدتان در مقابل مشاهده کرد یوزرها قرار نگرفته و به قسم خودمان «به پول تبدیل نشود!»

البته چرا سرعت؟ خب راستش گوگل به یوزرها اهمیت متعددی می دهد و پیرو هم یوزرها از درانتظار ماندن پای صفحه ها تلفن همراه یا این که رایانه برای گشوده شدن کاغذ تارنما شما خوششان نمی‌آید. یادم است در قبلی ما اهل ایران‌ها حتی حاضر بودیم برای قرائت یک نوشته ی علمی ۳۰۰ واژه و کلمه‌ای در سایتی مثل ترفندستان، یکسری دقیقه به برگه سپید رایانه در کافی نت نگاه کنیم و در انتظار بمانیم؛ البته امروز حتی ۱۰ ثانیه در انتظار ماندن آزارمان میدهد.

در صورتی‌که بخواهم یه خرده با آمار و اعداد حرف کنم؛ بایستی مقطع گشوده شدن هر کاغذ از تارنما شما چیزی میان ۲ تا ۷ ثانیه باشد. به این ترتیب تحت عنوان گام نخستین از بهینه سازی تکنیکال بایستی آغاز فرمایید به باصرفه کردن سرعت اینترنت سایتتان. چطور؟ یا این که با امداد فراگیری‌های سطح اینترنت یا این که یک نرم‌افزار نویس رشته‌ای و خبره.

۲. ساختار با صرفه گردیده برای ربات‌ها
گوگل و سایر موتورهای کاوشگر برای مشاهده صفحه ها اینترنت‌تارنما شما، از تعدادی ربات امداد می گیرند که به نام‌هایی مثل کراولر (crawler) یا این که خزنده، عنکبوت و… شناخته می گردند. نکته حائض اهمیت اینجاست که‌این خزنده‌ها خیلی بضاعت و توان بالایی در آنالیز صفحه ها اینترنت‌وب سایت ندارند. یعنی اینطور وجود ندارد که امروز یک نوشته ی علمی بنویسید، آن را به آرزو پروردگار ول نمایید و چشم به راه باشید که خزنده‌ها کاغذ‌تان را پیدا نمایند.

۳. پوشه robot.txt
تا جایی که اینجانب می دانم ربات‌ها موجودات گویش نفهمی می باشند و به راحتی نمیشود حالیشان کرد که ربات عزیز این برگه را ایندکس مکن!

البته خب با بعضا لهجه‌های نرم افزار نویسی میشود با آن ها سخن کرد. فولدر متنی robot.txt که در هاست اینترنت‌تارنما شما لود میگردد، دربردارنده چند امر اپلیکیشن نویسی میباشد که با ربات‌های موتور کاوش رابطه برقرار می‌نماید. ولی چرا؟

اصولا این فولدر به شما یاری می‌نماید نسبت به اخلاق و رفتار خزنده‌ها درباره‌ی اینترنت‌سایتتان، پاره ای در اختیار گرفتن داشته باشید. به عنوان مثالً میتوانید به یاری پوشه robot از آنان درخواست فرمائید که صفحاتی مثل برگه پرداخت و… سایتتان را ایندکس نکنند.

۴. صفحه ها ۴۰۴ و لینک و پیوند‌های شکسته
درصورتی که همین هم اکنون در گیر یک خوددرگیری مزمن بشوم و تصمیم بگیرم نوشته‌علمی فراگیری seo تکنیکال که در هم اکنون خواندنش میباشید را حذف کنم؛ هنگامی که بخواهید توشه دیگر به آن وارد گردید، با یک کاغذ ۴۰۴ روبرو خواهید شد. اصولا صفحه ها ۴۰۴ صفحاتی می‌باشند که محتوای آن تماما حذف گردیده‌ میباشد.

در‌پی هر لینکی که از اینترنت‌تارنما شما به صفحه ها ۴۰۴ وب سایت خودتان (یا این که دیگر افراد) داده خواهد شد؛ یک پیوند شکسته میباشد. خب؟ اصولا همگی این پیشگفتار‌چینی‌ها برای این بود که بیان‌کنم ربات‌های گوگل از این صفحه های ۴۰۴ متنفرند و وجودشان در وبسایت شما منجر کاهش توان بهینه سازی تکنیکالتان می شود.

راهکار چه می‌باشد؟ راهکار استعمال از ریدایرکت ۳۰۱ میباشد. به امداد این ریدایرکت شما میتوانید ربات‌ها و کاربرانی که وارد این صفحه های حذف گردیده میگردند را به صفحه ها دارای ارتباط (اکثر وقت ها ورقه مهم تارنما) هدایت نمائید.

۵. خودداری از وجود صفحه ها تکراری (duplicate content)
ایراد محتواهای تکراری اکثر زمان ها مشکلی میباشد که دکان‌های اینترنتی با آن روبرو می شوند. از جملهً فروشگاهی که در محصولاتش، ۵ گوشی LG سبک k8 دارااست و صرفا تفاوت آن ها در رنگشان میباشد. اصولا همگی این ۵ ورقه یک محتوا و توضیحات جنس یکسان و جزئیات شبیه دارا هستند.

گوگل در مقابل محتواهای تکراری باطن وبسایت شما ساکت نمی‌شیند و ترجیح می دهد اعتبار سئوتان را کم کند.

البته خب چاره این نقص‌ چه است؟ چطور یک مغازه میتواند تولیدها شبیه را هم در اینترنت سایتش داشته باشد؟

خط مش حلی که خویش گوگل برای این ایراد انتخاب کرده، استعمال از تگ کنونیکال میباشد. با یاری این تگ شما میتوانید به گوگل بفهمانید که از در میان صفحه ها تکراری در سایتتان، کدام یکی از ورژن مهم میباشد و کدام را در حاصل ایندکس نکند.

۶. امنیت وب سایت!
گوگل نسبت به امنیت وبسایت‌های سطح اینترنت به شدت حساس میباشد. یعنی کافی میباشد ربات‌های این موتور کاوش متوجه شوند یک جوجه هکر به وب سایت شما نفوذ کرده تا آبرو و حیثیت‌تان را ببرند! اساسا در شرایطی که اینترنت‌وبسایت شما هک خواهد شد و گوگل آن را بفهمد، می بایست در مقطع بازه کوتاهی در انتظار کاهش جایگاه‌های آن باشید.

۷. تارنما مپ
تارنما‌مپ وبسایت هم مثل فولدر روبوت، یک فولدر متنی با فرمت xml میباشد؛ البته کارکرد آن ها با هم فرق دارااست. اساسا تارنما‌مپ فایلی میباشد که پیوند همگی صفحه ها و‌‌ب‌سایتتان داخل آن قرار می گیرد؛ از صفحه ها مقاله ها گرفته تا ورقه‌ها و… . ولی چرا؟

زیرا ربات‌های موتور کاوش به طور اتومات مدام تارنما‌مپ وب سایت شما‌را تحلیل می‌نمایند. آن ها با محاسبه لینک و پیوند‌های داخل این شیت، ریلکس‌خیس میتوانند صفحه های را پیدا کرده و آنها را چک نمایند. به این ترتیب با طراحی وب سایت مپ فرآیند خزش ربات‌ها روی سایتتان را شل‌خیس میکنید.

۸. استراکچر دیتاها
به صورت معمولی، گوگل به امداد تعدادی الگوریتم و فاکتورهای از پیش گزینش‌گردیده تشخیص می دهد که محتوای اینترنت‌تارنما شما چقدر کیفیت عالی میباشد. برای مثالً با محاسبه چگالی کلمه و واژه کلیدی، وجود لغات دارای ربط، تصاویر و… در متن محتوا می فهمد که ورقه شما چقدر برای بودن در نتیجه ها نخستین لیاقت دارااست؛ البته به صورت کلی بضاعت تشخیص محتوای خویش کاغذ را ندارد.

در‌پی یکسری کدهای اپ‌نویسی که به آنان استراکچر دیتا می گویند؛ میتوانند در آشنایی خویش محتوای کاغذ هم به گوگل یاری نمایند. در‌صورتی‌که شما از کدهای استراکچر دیتا در اپلیکیشن‌نویسی اینترنت‌سایتتان امداد بگیرید، گوگل محتوایتان را بهتر فهم و شعور کرده و در عوض زحمتی که میکشید؛ علاوه بر بر ارتقاء اعتبارتان، شیوه اکران سایتتان در حاصل را هم تغییر تحول میدهد.

۹. نشانی‌ ورقه‌ها را ساختارمند فرمائید

یکی از دیگر از فاکتورهای seo تکنیکال، مورد URL‌هاست. در واقع گوگل به زیبایی و کوتاه بودن نشانی صفحه ها وب سایت شما هم اهمیت میدهد. ولی خیر آنقدر زیاد اما در هر اکنون این موضوعی میباشد که می توانید با رعایت آن، سایتتان را نسبت به گذشته باصرفه‌خیس فرمائید. برای تولید URL صفحه ها بدین موردها اعتنا داشته باشید:

در URL از حروف بی‌معنا به کار گیری نکنید
از کلمه و واژه کلیدی به فارسی یا این که انگلیسی در URL استعمال فرمایید
ترجیحا نشانی صفحاتتان کوتاه باشد
۱۰. لینک و پیوند‌های بردکرامب (Breadcrumbs)
لینک و پیوند‌های بردکرامب به عبارتی پیوند‌ها یا این که مسیری می باشند که در صدر یا این که تحت صفحه های تارنما، به استفاده کننده اکران می دهند دقیقاً حال حاضر در کدام نقطه وب سایت قرار گرفته. تحت عنوان مثال به تصویر ذیل نگاه نمایید تا بهتر متوجه منظورم بشوید:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۰:۴۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

Rich Snippets چیست و چه تاثیری بر افزایش کلیک سایت دارد؟


ریچ کاردز و ریچ اسنیپتز فرمت‌های تازه اکران حاصل جست‌وجو در گوگل می‌باشند سئو در مشهد  که تأثیر بسزایی در ارتقا نرخ کلیک یا این که سی‌تی‌آر وب سایت دارا‌هستند. در یک سخن، این فرمت‌های اکران حاصل به ما امداد می‌نمایند تا دقت استفاده کننده را در برگه حاصل جلب کرده و اورا به‌سوی تارنما خویش بکشانیم. به عبارتی‌طور که در تصویر مشاهده می کنید برای اکران شما در کاغذ حاصل، سه وضعیت متفاوت وجود داراست. وضعیت نخستین به عبارتی شرایط پیش‌فرض میباشد. شرایط میانی ریچ اسنیپتز اسم داراست و مدتی میباشد که به‌طور بزرگ در اینترنت فارسی مشاهده می گردد. برای فعال سازی آن میتوانید از منو اینترنت‌مستر تولز و یا این که کدهای جیسون و میکرو دیتا استعمال نمائید.


وضعیت سوم یا این که به عبارتی ریچ کاردز ورژن تکامل‌یافته ریچ اسنیپتس میباشد ولی در اینترنت فارسی چندان رواجی نداشته و بیان کننده گوگل موقتیً تمایلی به فعال سازی آن در اینترنت فارسی ندارد.


میدونم که در ابتدا گفتم میتونید در صفحه های وب لاگ از این قابلیت و امکان به کارگیری فرمائید، هنوزم میگم میتونید به کارگیری نمایید البته بهتره به کار گیری نکنید یا این که در حالتی که به کارگیری می کنید هوشمندانه به کار گیری فرمایید. چرا؟

خب معمولا هر کدوم از صفحه ها بلاگ مرتبط با جواب به یک پرسش استفاده کننده می‌باشد. غرض اساسی ما معمولا باخبر سازی کاربر در منش رضای خداوند وجود ندارد. معمولا یک مقصود مالی پشت مورد می‌باشد. میخوایم با جذب استفاده کننده به سایتمون اون رو با محصول ها یا این که خدماتمون آشنا کنیم یااینکه از روش تبلیغات باطن تارنما پول دربیاریم.

درصورتی که با به کارگیری از اسکیمای FAQPage مجموع محتوای اون نوشته ی علمی رو به نیکی پوشش بدیم ممکنه خیلی از کاربر ها از باطن همون شیت SERP پاسخ سوالشون رو بگیرن و دیگه وارد سایتمون نشند. بنابر این برای صفحه های مقاله‌ها بهتره یا این که از این اسکیما به کار گیری نکینم یا این که در صورتی استعمال می کنیم پاسخ پرسش کاربر رو به طور بدون نقص ندیم، طوری که متوجه بشه این بخشی از پاسخ می باشد و چهت نیل به پاسخ بی نقص می بایست وارد سایتمون بشه.

 

احتمالا محتوایی که نوشتم، محتوای جامعی وجود ندارد، درصورتی که سوالی داشتید قطعا همین جا بپرسید، در‌حالتی که جوابش رو بدونم مسلما پاسخ میدم و در وحله نخستین از اینکه محتوایی که نوشتم چشم گردیده ذوق زده میشم و بعدش هم از حل کردن قضیه شما شادمان میشم D:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۱:۴۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

روش بررسی و آنالیز سئوی سایت رقبا


seo (سئو وبسایت برای موتورهای کاوش) یکی رقابتی ترین شبکه های بازاریابی آنلاین میباشد سئو در مشهد که برای موفقیت در‌این رقابت، همه جوانب آن را در لحاظ بگیرید و به صورت مداوم به آنالیز تارنما خویش و همینطور وب سایت رقبا بپردازید.

یکی مهمترین اقدامات در فرایند سئوی هر سایتی، ارزیابی حالت سئوی تارنما رقبا میباشد. این فرآیند بایستی به طور به طور کاملً ظریف صورت بپذیرد چون خروجی آن هدف ها seo شما‌را انتخاب کرده و از طرفی به شما در گزینش استراتژی کلی سئوی سایتتان امداد می نماید.

بسته به نوع، حوزه کار و دیده اندازه فرآیند بهینه سازی، نظارت رقبا با دقت به تعداد فاکتورهای جان دار جهت ارزیابی، ممکن میباشد کاری پیچیده و زمان بر باشد.

از این رو برای تسهیل اجرای مراحل نظارت بهینه سازی تارنما حریف های خویش، اینفوگرافیک پایین با در حیث به چنگ آوردن فاکتورهای مختلف همانند شناسایی حریف ها، توده ‌آوری کلیدواژه‌ ها، ارزیابی معیار اهمیت این کلیدواژه و گزینش پایانی آن‌ها تنظیم شده‌است.

 

 

 

چهار مرحله مهم برای ارزیابی seo تارنما حریف ها
همانگونه که در اینفوگرافیک بالا نیز مشاهده کردید، نظارت سئوی وبسایت رقبا در چهار مرحله اساسی دسته بندی می‌شود.

شناسایی رقبای بالقوه در بهینه سازی
این مرحله ابتدایی خصوصا در صورتی جدید استارت به عمل بر روی سئوی سایتی نموده اید که داده ها کافی و یا این که شناخت جامعی با آن حوزه ندارید، حائز اهمیت بسیار متعددی میباشد.

در لحاظ داشته باشید حریف شما الزاما موسسات و یا این که سایت هایی که یک مدل محتوا، سرویس ها و یا این که تولیدات تماما شبیه با شما‌را ارائه می‌دهند، نیستند بلکه حریف های حقیقی از حیث بهینه سازی وبسایت هایی میباشند که با جستجوی کلیدواژه غرض شما در کاغذ نتیجه ها کاوش اکران دارا‌هستند.

نظارت بهینه سازی تارنما رقبا
بعداز این که رقبای بالقوه خویش را شناسایی کردید، حال می بایست تارنما هایی که دارنده مرتبه به سری در کلیدواژه های غرض شما میباشند را غربال کرده تا رقبای حقیقی وب سایت خویش را شناسایی نمائید.

مقاله دارای ربط seo ورژن تلفن همراه تارنما در 10 گام
افزون بر آن، درین مرحله میتوانید با پژوهش ها کلیدواژه، لیست کلیدواژه های مقصود خویش را برای پروژه بسط دهید. برای انجام این عمل بایستی از منابعی بالاتر از داده های ارگانیک فعلی و همینطور داده ها رقبای خویش که به آن دسترسی دارید، به کارگیری نمائید. آنالیز کلیدواژه هایی که خیر شما و خیر حریف هایتان در آنها جایگاه ای ندارید قادر است مجال های تازه را در مراحل بهینه سازی وب سایت شما ساخت و ساز نماید.

مقایسه تارنما خویش با تارنما رقبا
فعلا که وبسایت های حریف خویش را شناسایی و لیست کلیدواژه های غرض خویش را تنظیم کردید. می بایست وبسایت خویش را با استعمال از داده های دارای ربط جهت حق تقدم بندی کلیدواژه های مقصود با وب سایت حریف هایتان مقایسه نمائید. این پروسه به طور کلی دربرگیرنده نظارت رابطه کلیدواژه ها با تولید ها یا این که سرویس ها خویش، مرتبه فعلی، دامنه کاوش آنان، صفحه های جایگاه بندی، محبوبیت پیوند ها، سئو محتوا و ویژگی ها شیت نتیجه ها کاوش می‌گردد.

تعیین کلیدواژه های مقصود
بعداز طی کردن سه مرحله بالا، هم اکنون مقطع آن رسیده تا داده های گردآوری گردیده از وب سایت خودتان و حریف هایتان را نظارت نمایید. فیض این ارزیابی بایستی یافت کردن شایسته ترین کلیدواژه برای اجرا فرایند بهینه سازی در کوتاه دوران و بلند دوران باشد. کلیدواژه های منتخب شما می بایست بیشترین واحد سنجش کاوش و سودآوری را داشته باشند.

ابزارهای محاسبه سئوی وب سایت رقبا
به غیر از ابزارهای مرسوم موتورهای کاوش همانند وبمستر تولز و گوگل آنالیتیکس، ابزارهای دیگری نیز وجود دارا هستند که می‌توانید با استعمال از آن‌ها فرایند بررسی بهینه سازی را تسهیل اعطا کرد. درپی به معرفی بعضا از این ابزارها می‌پردازیم:

جهت شناسایی حریف ها می‌توانید از ابزارهایی همانند Domain بهینه سازی Analysis ،Alexa Top Sites و SimilarWeb Websites Ranking & Sites Profile به کارگیری نمائید.
جهت شناسایی کلیدواژه ها میتوانید از ابزاهایی همانند SEMRush for keyword data ،SuggestMrx و Ubersuggest استعمال نمایید.
جهت محاسبه مرتبه بندی ها میتوانید از ابزارهایی همانند Authority labs ،Positionly و Advanced Web Ranking به کار گیری نمایید.
جهت چک ترازو محبوبیت میتوانید از ابزارهایی همانند Moz بهینه سازی Toolbar ،OpenSiteExplorer ،CognitiveSEO Backlink Explorer و MajesticSEO استعمال فرمائید.
جهت محاسبه باصرفه بودن صفحه ها می‌توانید از ابزارهایی همانند Moz On-Page Grader ،SEOchat’s Page Comparison tool و Web page سئو analysis tool استعمال نمایید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۴:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)