مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

Telegram Google Plus Linked In همه چیز در مورد الگوریتم mobile first index


درین به شما در رابطه الگوریتم Mobile First Index خوا هیم اذعان کرد سئو در مشهد و اینکه بعد از آن نکاتی را خواهید دانست که به شما امداد می نماید تا سکو بهتری در SERP داشته باشید.


از هنگامی که گوگل برای او‌لین توشه ذکر کرد که در سال 2016 قرار میباشد الگوریتم Mobile First Index را منتشر نماید، داده ها بسیار متعددی منتشر شده‌است. در طی سال های اخیر، گوگل داده ها و بروزرسانی های جدیدی را راجع به چگونگی کوشش الگوریتم Mobile First Index و طرز به کارگیری از آن ارائه داده میباشد.

درپی نوشته‌ی علمی، به شما در رابطه الگوریتم Mobile First Index خوا هیم خاطرنشان کرد و اینکه بعد از آن نکاتی را خواهید دانست که به شما یاری می نماید تا درجه بهتری در SERP داشته باشید.

این نوشته‌علمی از مطالب یادگرفتن seo گروه اینترنت وان میباشد که امید‌واریم گزینه اعتنا شما قرار بگیرد.

نیاز به هیچ سیرتکامل تثبیت مقاله غیروابسته ای برای ورژن تلفن همراه وجود ندارد!

از فی مابین همگی موردها روایت شده در امر الگوریتم Mobile First Index، یکی مهم‌ترین مواقعی که می بایست به آن توجه کرد، همین میباشد. بخش اعظمی از اشخاص وجود دارا هستند که علاوه بر تثبیت ورژن دسکتاپ یک وبسایت در گوگل، مبادرت به تثبیت مطالب برای ورژن تلفن همراه نیز می نمایند که عملا فعالیت بی اثر ای میباشد و نیاز به چنین کاری وجود ندارد.

صرفا برای اطمینان از عدم سوء تفاهم، گوگل اظهار داشته میباشد که هیچ تثبیت غیروابسته ای برای گوشی نیست. در ازای، Mobile First Index بدین معنا میباشد که گوگل در سکو اولیه از ورژن تلفن همراه شیت اینترنت برای هدف ها سکو بندی و فهرست بندی به کارگیری می نماید. در سال 2018، گوگل توضیح اعطا کرد که با الگوریتم Mobile First Index، URL ورژن فرندلی تلفن همراه وب سایت شما تثبیت میشود. در شرایطی که تارنما شما دارنده URL های گوشی و دسکتاپ مستقل میباشد، Google URL گوشی را به یوزرها گوشی و URL دسکتاپ را به یوزرها دسکتاپ نشان می‌دهد.
برای بهبود بهینه سازی تارنما نیاز دارید تا ورژن تلفن همراه وب سایت خویش را باصرفه نمائید.

در آخر سال 2017، گوگل اعلام‌کرد که ربات ها به آرامی آغاز به تثبیت مطالب ذیل الگوریتم Mobile First Index می نمایند. تا مارس 2018، گوگل اظهار داشت که آن‌ها شرکت کردن پهناور را توسعه و گسترش میدهند و به تارنما ها فرمان داده اند که برای آغاز فعالیت Mobile First Index مهیا شوند.

حتی از تاریخ این نوشته ی علمی نیز، کلیه تارنما ها برای الگوریتم Mobile First Index فعال نشده اند. در آگوست سال 2019، جان مولر صاحبان وبسایت را ترغیب کرد، اشخاصی که زیر پوشش این الگوریتم قرار نگرفته اند بردبار باشند چون در غایت وب سایت هایشان منتقل گردد.

مارتین کولر، که در رابطه ها توسعه و گسترش دهندگان Google عمل می نماید، توضیح اعطا کرد که هیچ راهی نیست که دقیقا بدانید چه موقع یک سایت وارد الگوریتم Mobile First Index می گردد و در به عبارتی برهه زمانی، کاری نیست که بتوانید سریعتر فرآیند را انجام دهید. Google آمادگی یک سایت را برای آمدن به الگوریتم Mobile First Index بر طبق برابری متن، پیوند ها، تصاویر و فیلم ها و همینطور داده های ساختاری گردیده و ابرداده های دیگر انتخاب می نماید.

جان مولر همینطور مدتی به صاحبان سایت هشدار بخشید که به کارگیری از بخش اعظمی از جاوا اسکریپت ها در ساید ممکن میباشد بازدارنده از انتقال تارنما به الگوریتم Mobile First Index خواهد شد. هنگامی Google انتخاب کرد که یک وب سایت برای الگوریتم Mobile First Index فراهم میباشد، به اینترنت مسترها در پنل به محرمانه اطلاع داده می گردد.

 


الگوریتم Mobile First Index به طور پیش فرض در سایت های تازه اعمال می گردد

در شرایطی‌که سایت شما پس از 1 ژوئیه 2019 ساخته شده است، به صورت پیش فرض الگوریتم Mobile First Index فعال میشود. گوگل این اعلامیه را در ماه مه 2019 منتشر کرد و توضیح اعطا کرد که‌این تغییر‌و تحول در سایت هایی که تا قبل از این برای جستجوی Google ناشناخته بودند اعمال شده‌است.

مغایر سایت های منتشر گردیده پیش از اولیه ژوئیه 2019، گوگل به رئیس تارنما ها در کنسول کاوش اطلاع نمی دهد که وب سایت شما برای الگوریتم Mobile First Index فراهم شده‌است و خویش این وب سایت ها بایستی دنبال نمایند.
تجربه کاربری یکسان در ورژن گوشی و دسکتاپ برای یوزرها تارنما

گوگل نحوه هایی را به الگوریتم Mobile First Index در ژانویه سال 2020 اضافه کرد و تاکید بسیار زیاد بر ارائه یک تجربه یکسان در تلفن همراه و دسکتاپ داشت.
شیوه های با صرفه کردن وبسایت با الگوریتم Mobile First Index
فردی به اسم Matt Southern، درباره با Mobile First Index لیستی را منتشر کرد که میتواند به شما در seo و سئو تارنما یاری دهد.
ربات های گوگل می بایست بتوانند به صدق به محتواهای تارنما با ورژن دسکتاپ و گوشی رابطه بگیرند.
ورژن تلفن همراه تارنما می بایست با ورژن دسکتاپ تارنما یکسان باشد.
برچسب های متا ربات در وبسایت تلفن همراه و دسکتاپ یکسان باشد.
به کارگیری از عنوان ها یکسان در ورژن گوشی و ورژن دسکتاپ رعایت گردیده باشد.
ربات های گوگل بایستی اطمینان نتایج نمایند ورژن تلفن همراه و دسکتاپ از داده های ساختاری یکسان برخوردار میباشند.
موتور کاوش گر گوگل هشدار داده میباشد که در حالتی که به صورت هدفمند محتوای کمتری را در ورژن گوشی یک کاغذ نسبت به ورژن دسکتاپ ارائه دهید، ممکن میباشد بخش اعظمی از بازدیدهای تارنما خویش را از دست بدهید.
ورژن گوشی با الگوریتم Mobile First Index گوناگون میباشد!

ممکن میباشد برای یوزرها پرسش پیش بیاید که چه طور می قدرت ذیل الگوریتم Mobile First Index کار کرد. از این جهت می بایست بدانید که هنگامی که ربات های گوگل وارد تارنما شما می گردند و درصورتی که بتوانند یک متنی را که در ورژن دسکتاپ وب سایت شما وجود دارااست، بخوانند و همینطور آن متن را در ورژن گوشی شما نیز مشاهده نمایند، به راحتی می‌توانید وارد الگوریتم Mobile First Index گردید.

اعتنا فرمائید که ورژن گوشی با الگوریتم نقل شده گوناگون میباشد. در ورژن گوشی وب سایت شما محتواها میتوانند جور دیگری اکران داده شوند و یا این که کوتاه خیس و خلاصه خیس از ورژن دسکتاپ باشد. ولی الگوریتم Mobile First Index تاکید دارااست که می بایست محتواها در ورژن گوشی وبسایت و ورژن دسکتاپ، یکسان باشد. برای اینکه وب سایت خویش را مهیا داخل شدن به Mobile First Index نمائید، به شما سفارش می شود که محتواها را به طور یکسان در تارنما منتشر نمایید و همینطور سرعت تارنما خویش را به نحوی باصرفه نمایید که استفاده کننده کمترین بازه انتظار را برای Load کردن وب سایت بکشد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۵:۲۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)