مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

بهینه سازی داخلی و سرعت وب سایت


بهینه سازی داخلی و سرعت وب سایت
می توانید در رابطه این مسئله مقاله ها دیگر تارنما تریبون را مطالعه نمائید، سئو در مشهد  البته رعایت دو نکته کلی میتواند یاری متعددی به بهبود seo داخلی و سرعت وب سایت بکند:

بقیه تصاویر را معدود فرمائید: از یک افزونه وردپرسی (در حالتی که پایین پلتفرم وردپرس فعالیت میکنید) مانند Shortpixel استعمال نمایید تا تصاویر به طور خود کار فشرده و باصرفه‌سازی شوند.
کدهای HTML باصرفه نمائید: هر کاراکتر کدی که در ساختار وبسایت‌تان وجود دارااست، وقتی برای بار گذاری شدن میبرد. چنانچه از وردپرس به کارگیری می کنید، بهتر میباشد از ویرایشگر متنی به کار گیری نمایید جای این که با ویرایشگر بصری فعالیت نمائید. در این‌حالت میتوانید وسعت کدهای HTML برگه را ذیل‌خیس نگه دارید.
طبق گزارش گوگل، بیش تر از 50 درصد یوزرها، اینترنت سایتی که بیشتراز 3 ثانیه بار گذاری شیت‌اش ارتفاع بکشد را می‌بندند. پس عملکرد نمائید زمان مقطع بارگزاری تارنما خویش را کمتر از دو ثانیه نگه دارید.

واژه کلیدی غرض را در تیتر، توضیحات متا و تگ H1 قرار دهید
شاید با خویش بگویید، نخستین مقاله توضیح دادید که دیگر واژه و کلمه کلیدی و به کارگیری از آن در جاهای متفاوت ورقه اهمیتی ندارد، پس چه شد که یکی‌از آیتم‌ها را به آن تخصیص دادید؟ در پاسخ می بایست توضیح بدهیم که قرار وجود ندارد به صورت تمام دعوا عبارات کلیدی و به کار گیری درست از آنان‌را ندیده بگیریم. بلکه می بایست بدانیم اهمیت و قیمت آن‌ها به اندازه‌ای که در قبلی بود، دیگر وجود ندارد. پس در کنار با صرفه کردن برگه برای کلمه و واژه کلیدی غرض، اقدامات دیگری نیز برای بهینه سازی داخلی می بایست انجام دهیم.

اما بدون چاره نیستید که دقیقاً کلمه و واژه کلیدی خویش را به اجبار در کلیه قسمت‌ها جا بدهید. می توانید از لغات مترادف یا این که هم اندازه آنان هم به کار گیری نمایید. گوگل آنقدر رند میباشد که می تواند رابطه میان عبارات را متوجه خواهد شد. و نکته قابل توجه‌خیس اینکه هیچ شیت‌ای در گوگل فقط برای یک کلمه و واژه کلیدی مرتبه نمی‌گیرد. بیشتر صفحه ها با مرتبه بالا در شیت حاصل کاوش، برای دست‌کم 1000 کلمه و واژه کلیدی در جستجوها چشم میگردند.

به هرحال کلمه و واژه کلیدی یا این که مترادف‌های آن را در تگ تیتر، توضیحات متا، تگ H1 و هرجای دیگری که از لحاظ بهینه سازی داخلی می بایست قرار بگیرد، بگذارید.

از نشانی‌های URL کوتاه البته شفاف به کارگیری فرمایید
به نشانی تحت نگاه نمائید:

https://www.example.com/articles/322345.php

با دیدن این نشانی متوجه میشوید که باطن چه شیت ای میباشید یا این که کاغذ در رابطه چه موضوعی میباشد؟ بعید به حیث میرسد. ولی نشانی دهی ذیل به طور کاملً برعکس این موضوع را نشان میدهد:

https://www.example.com/how-to-lose-weight

این مثال یک نشانی دهی کوتاه ولی روشن میباشد. بهتر میباشد برای بهبود بهینه سازی داخلی واژه و کلمه کلیدی خویش را در نشانی URL و ترجیحاً در اولِ آن بیاورید. و در شرایطی که می توانید عبارتی کوتاه ولی توضیح دهنده در رابطه محتوای آن شیت بنویسید. گوگل در رابطه تأثیر نشانی URL در رنکینگ می گوید:

ولی تأثیر این فاکتور بسیار معدود میباشد. البته چیزی وجود ندارد که بخواهید نادیده‌اش بگیرید. در هر اکنون نیازی وجود ندارد تمام ساختار URL تارنما را تغییر‌و تحول دهید تا تنها کلمه و واژه کلیدی باطن آن قرار بگیرد.

به عبارت دیگر، در‌حالتی که میتوانید این عمل را انجام دهید اما اجباری برای آن وجود ندارد. به علاوه اینکه طبق آمار، و همچنین نموداری که درپی میبینید، نشانی URL‌های کوتاه میتوانند در جایگاه بالاتری نسبت به رقبا قرار بگیرند. خصوصاً که در‌صورتی‌که نشانی کاغذ‌ای بسیار طولانی باشد، در ورقه حاصل جستجوی گوگل بدون نقص چشم نمیشود و از حیث مخاطب نهفته می ماند.

 

متن جایگزین توضیحی برای تصاویر خویش بنویسید و اسم تصاویر را باصرفه فرمائید
تعداد متعددی از یوزرها اینترنتی، به طوری با دیدن برگه اکران خلل دارا هستند. برخی نابینا و بعضا نادر بینا می‌باشند. حتی اشخاص کوررنگ هم در دیدن تصاویر در گیر ایراد می گردند. اینجاست که متن جایگزین تصاویر می تواند به یاری آن‌ها بیاید. در‌حالتی که در توضیح تصویر خویش، متنی توصیفی و مطلوب بنویسید، ابزارهای شیت خوان می تواند این توضیح را برای استفاده کننده بخواند و او‌را در جریان وجود یک عکس قرار دهد.

به عنوان مثال در صورتی تصویر یک گربه بانمک را در متن خویش قرار داده‌اید، در نصیب کدهای HTML می بایست چنین کدی برای این عکس وجود داشته باشد:

”تصویر

علاوه بر اینکه بایستی alt text تصاویر را لبریز فرمایید، بهتر میباشد اسم فولدر تصاویر را نیز با صرفه کنید. یکی‌از مواقعی که در بهینه سازی داخلی کمتر به آن پرداخته می شود، بهینه سازی تصاویر میباشد. گوگل در اینباره می گوید:

متن جایگزین تصاویر اهمیت بسیار متعددی برای گوگل داراست. ولی درصورتی که می خواهید تصاویرتان در جایگاه‌بندی چشم شوند. با اینکار حتی در شرایطی‌که از lazy load (بارگزاری آرام تصاویر) هم به کار گیری نمایید، مخاطب پیش از دیدن عکس می داند درانتظار چه تصویری می بایست باشد.

کارایی فرمایید اسم و متن جایگزین تصاویر را دارای ربط، روشن و توصیفی تهیه نمائید تا در شیت نتیجه ها جستجوی تصاویر نیز چشم گردید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۱:۱۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)