مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

چگونه یک URL یا وب‌سایت را در موتورهای جستجو ثبت کنیم؟


در شرایطی‌که اخیرا اینترنت‌سایتی روی یک دامنه نو تولید کرده‌اید، سئو در مشهد احتمالاً قرار وجود ندارد درجا آن را در نتیجه ها کاوش ملاحظه کنید. تا‌زمانیکه گوگل و دیگر موتورهای کاوش ندانند که اینترنت‌وبسایت شما وجود دارااست، سایتتان حتی ایندکس هم نمیشود. نخستین از کلیه برای آن دسته از عده ای که پیرو کشف کردن جواب این پرسش میباشند که چرا موتورهای کاوش وبسایت آنان‌را پیدا نمیکنند، توضیح بدهیم که در واقع چه اتفاقی دارااست می‌ افتد؟ راهنمای گوگل در رابطه شیوه همت گوگل اینگونه توضیح میدهد:

پیش از اینکه شما حتی آغاز به کاوش کردن فرمایید، گوگل داده ها صفحه ها اینترنت را در یک ایندکس کاوش سازماندهی می‌نماید. ایندکس مشابه به یک کتابخانه میباشد، با این تفاوت که بیشتر از کل کتابخانه‌های جهان داده ها در خویش حفظ می نماید!

در شرایطی که اینترنت‌وب سایت شما در ایندکس گوگل نباشد، هیچ یوزری در زمان کاوش آن را پیدا نخواهد کرد. گوگل بایستی بداند که اینترنت‌وب سایت شما وجود دارااست تا بتواند آن را کرول نماید و در ایندکس خویش قرار دهد. درین راهنمای قدم به قدم حافظه میگیرید که چطور وب سایت خویش را در گوگل تثبیت فرمایید.

آیا مورد نیاز میباشد که به طور دستی، URL نو یا این که نشانی وبسایت را در گوگل تثبیت کنیم؟
خیر، نیازی وجود ندارد برای ایندکس شدن مطلقاً خودتان اینترنت سایتتان را در گوگل تثبیت فرمایید. ولی برای یک اینترنت‌تارنما نو، معمولاً سریعترین خط مش همین میباشد. گوگل بایستی بداند که اینترنت‌وبسایت شما وجود دارااست. سپس میتواند تارنما شمارا کرول نماید و صفحه های آن را ایندکس کند.

کرولرهای گوگل با جستن نشانی‌های تازه و تعقیب کردن پیوند‌های جان دار در آن ها، استارت به شناسایی صفحه های نو می‌نمایند.

تا‌هنگامیکه سایت‌تان به جایی از اینترنت متصل باشد، نیازی وجود ندارد به طور دستی آن را در گوگل تثبیت نمائید. به دلیل آن که گوگل بالاخره شمارا پیدا خواهد کرد. ولی با اینکار میتوانید این روند را سرعت ببخشید.

چقدر ارتفاع میکشد تا گوگل URL کاغذ یا این که تارنما مرا ایندکس نماید؟
نمیشود اعلام کرد مقطع مشخصی برای این مورد وجود دارااست. البته مطمئن هستیم که‌این فرایند از قبلی تاکنون بسیار سریعتر حادثه می‌ افتد. طبق گزارشی از هاب اسپات، به صورت معدل ۱۳۷۵ دقیقه (هم اندازه ۲۳ ساعت) ارتفاع می کشد تا گوگل بتواند به طور اتوماتیک یک ورقه تازه را پیدا نماید. این در حالی میباشد که در حالتی که شیت را در سرچ کنسول گوگل تثبیت نمایید، این واقعه در ۱۴ دقیقه می‌ افتد.

دوران هنگامی که ممکن میباشد ارتفاع بکشد تا گوگل محتوای تازه شما‌را پیدا نماید، متعلق به متغیرهای متعددی میباشد. به عنوان مثال تعداد پیوند‌های فرنگی‌ای که به محتوای شما داده گردیده یااینکه صفحاتی که به شما اشاره کرده‌اند یک‌سری وقت یکبار به وسیله گوگل کرول میشوند. کلاً، بهتر میباشد که هر کاغذ یا این که URL جدیدی که تولید می کنید، به طور دستی به گوگل معرفی فرمائید تا سرعت ایندکس شدن آن را بالا ببرید.

چطور یک URL را در گوگل تثبیت کنیم؟
طرق متفاوتی برای این عمل وجود دارااست. بسته به وضعیت بایستی تعیین نمائید که از کدام نحوه این فعالیت را انجام دهید. در‌پی آیتم‌هایی که پیش رو دارید را با هم میبینیم.

چطور ارزیابی کنیم که آدرسی ایندکس شده‌است یا این که خیر؟
پیش از هرچیز، محاسبه فرمائید که آیا گوگل نشانی مدنظر شما‌را از گذشته ایندکس نموده است یا این که نه. از ابزار URL Inspection سرچ کنسول گوگل به کار گیری نمایید و نشانی خویش را در قاب جستجوی آن وارد نمائید. در سود این نظارت، دو موقعیت به وجود میاید.

 

یا این که با پیغام بالا رو به رو می شوید که یعنی کاغذ شما تا قبل از اینً ایندکس شده‌است.

 

یا این که این پیغام را میبینید که نشان میدهد کاغذ مدنظر شما در گوگل نیست.

ولی یک شیوه بی آلایش‌خیس هم برای ارزیابی سوای به کار گیری از این ابزار گوگل وجود دارااست. پیش از URL مدنظر خویش، کلمه و واژه Site: را وارد فرمایید و در گوگل کاوش کنید. مانند مثال ذیل:

site:example.com/url-of-the-page

شیوه‌های تثبیت URL در گوگل
برای تثبیت یک نشانی تازه در گوگل نحوه‌های مختلفی وجود دارااست. البته اولیه از همگی می بایست یک نکته‌ای را معین کنیم. شما با این طریق‌ها نشانی URL مدنظر خویش را در گوگل “تثبیت” نمیکنید. بلکه صرفا گوگل را با خبر می کنید که چنین کاغذ‌ای در اینترنت “وجود” داراست. احتمالاً با این تعریف‌و‌تمجید، مشاهده کرد بهتری نسبت به آنچه در‌پی میگوییم پیدا میکنید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۰:۱۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)