مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

نکته‌های سئو برای انتشاردهندگان محتوا: ۱۱ روش برای افزایش بازدیدکنندگان سایت


درپی راهی برای بهبود حالت خویش در ورقه نتیجه ها جستجوی گوگل می باشید؟ سئو در مشهد هر نوع با صرفه‌سازی‌ای که به فکرتان می‌رسیده برای محتواهای وبسایت‌تان انجام داده‌اید؟ این ۱۱ نحوه را هم برای ارتقاء بازدیدکنندگان تارنما آزمون نمائید!

هنگامی صحبت از seo به بین میاید، اکثر انتشاردهندگان محتوا کل تمرکز خویش را روی با صرفه کردن محتواهایی که ایجاد می‌نمایند می گذارند. در حالی که‌این مسئله فقط نیمی از ماجراست. طی سال‌های اخیر، الگوریتم‌های گوگل به شیوه شگفت آوری پیچیده و توسعه یافته گردیده‌اند. معیارهایی که برای شناسایی یک محتوای ارزشمند دارا‌هستند، دیگر به تعداد کلمه ها و تعدد به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی محدود نمیشود.

۱۱ طرز برای ارتقاء بازدیدکنندگان تارنما
مقصود گوگل این میباشد که به یوزرها یاری دهد تا به جواب پرسش خویش برسند. در صورتی می خواهید گوگل وبسایت شمارا به یوزرها نشان دهد، می بایست با قانون ها وی بازی نمایید. به‌دنبال ۱۱ طریق راهبردی برای ارتقا بازدیدکنندگان وب سایت را معرفی می کنیم که میتواند در ابتدا رفتن سکو‌تان در نتیجه ها کاوش امداد به سزایی بکند.

ساختار وبسایت خویش را با صرفه نمائید
در می سال ۲۰۲۰ گوگل اعلام‌کرد که به زودی آپدیتی ارائه می‌نماید که سیگنال‌های تجربه کاربری را با بقیه معیارها مخلوط خواهد کرد. این آپ تو دیت رسانی یعنی دیگر فقطً باصرفه‌سازی محتوا برای اکران در گوشی کفاف نمی دهد. وبسایت شما می بایست برای استفاده کننده آنقدر دیدنی و استعمال از آن ریلکس باشد که تجربه کاربری نیکی برای وی بسازد.

چهت نیل به چنین مرحله‌ای، تکان کردن یا این که Navigation وبسایت خویش را با صرفه فرمائید. آن نصیب‌هایی که قرار میباشد استفاده کننده و ربات‌های کاوش ببینند را در شایسته ترین مکان وبسایت قرار دهید. هرکسی که تارنما شمارا گشوده می‌نماید می بایست در یک نگاه بفهمد که عمل شما چه میباشد و از کدام قسمت‌ها میتواند نیاز خویش را برطرف نماید. داشتن یک وبسایت مپ یا این که نقشه وب سایت مطلوب هم میتواند به گوگل نشان دهد که کدام صفحه های از دید شما در حق تقدم میباشند.

seo داخلی وبسایت را بدون شوخی بگیرید
مطمئن گردید که اصول بهینه سازی داخلی را به نیکی میشناسید. برای مطالعه بیشتر در این باره می توانید مقاله “چه‌گونه به شایسته ترین صورت روی بهینه سازی داخلی وبسایت فعالیت کنیم” را مشاهده کنید. ولی در کل رعایت مورد ها ذیل می تواند امداد به سزایی به بهینه سازی آن پیج تارنما بکند:

تیتر بهینه سازی را با لغت ها کلیدی با صرفه فرمایید: کلمه و واژه کلیدی شیت را ترجیحاً در اولِ عبارت تیتر بهینه سازی قرار دهید تا کاربر در اولی نگاه آن را ببیند.
توضیحات متا را بدون نقص نمایید: در یک یا این که دو پاراگراف توضیح دهید که محتوای شما در زمینه‌ی چه است و فراموش نکنید که لغت ها کلیدی را هم در آن بگنجانید. هرچه این جمله ها ترغیب کننده‌خیس باشند اقبال کلیک شدن روی پیوند وبسایت شما فراتر می‌رود.
تیتر کاغذ و تیتر seo را یکسان قرار دهید: اما می توانید یه خرده آن‌ها‌را تغییر و تحول دهید اما به سیرتکامل‌ای نباشد که استفاده کننده سردرگم خواهد شد.
از تیترهای heading در متن خویش به کار گیری فرمایید: بهتر میباشد بعداز هر ۳۰۰ واژه و کلمه یک تیتر قرار دهید که خوانایی مقاله‌تان بالا برود.
پروفایل نویسندگان را کامل شدن فرمایید
اینکه چه کسی محتوای شمارا می‌نویسد اهمیت بخشید. از وقتی که گوگل روی معنی E-A-T تمرکز بیشتری نموده است، نقش نویسندگان برجسته‌خیس شده‌است. E مخفف expertise به معنای تخصص داشتن، A مخفف authoritativeness به معنای قدرتمند و دارای اعتبار بودن و T مخفف trustworthiness به معنای قابل اعتماد بودن. مولف‌ای که‌این خصوصیت‌ها را داشته باشد از نگاه گوگل محتوایی باارزش ساخت و ساز می‌نماید.

ولی که تنهاً بی نقص کردن پروفایل نویسندگان قرار وجود ندارد کمکی به سکو شما در شیت حاصل جستجوی گوگل بکند. ولی این سیگنال را به موتورهای کاوش میدهد که شما روشن و قابل اعتماد می باشید. محتوایی که ساخت می کنید از یک منبع دارای اعتبار تنظیم میشود. یادتان نرود تجربه کاربری خوب شایسته ترین رویه برای ارتقا بازدیدکنندگان تارنما میباشد.

وب سایت خویش را برای گوگل دیسکاور مهیا نمائید
Google Discover یک قسمت تازه محتوایی میباشد که بوسیله گوگل اضافه گردیده و با اعتنا به علائق یوزرها، هر روز محتواهای نو و برتر را به وی نشان میدهد. این خصوصیت سبب گردیده تا بخش اعظمی از تکثیر دهندگان محتوا بدین تاءمل بیفتند که چطور محتوایشان درین ردیف چشم گردد. این یک سری موردی که ادامه توضیح می دهیم می تواند راهی برای ورود به گوگل دیسکاور و در فیض ارتقا بازدید کنندگان تارنما شما باشد:

محتوای دارای اعتبار و دیدنی ساخت فرمائید: گوگل محتوای شمارا با نیاز یوزرها مقایسه می‌نماید و در شکل مطلوب بودن آن را به میلیون‌ها استفاده کننده اکران خواهد اعطا کرد.
محتوای مدام سبز بسازید: در رابطه محتواهای ever green تا قبل از اینً در وبسایت تریبون مفصل توضیح داده‌ایم. این نوع محتواها هیچ وقت منقضی نمیشوند و اقبال شمارا برای چشم شدن در گوگل دیسکاور بالا میبرند.
از تصاویر و کلیپ استعمال نمائید: این نوع محتواها از دید گوگل بی نیاز‌خیس می‌باشند و امروزه ۸۵ درصد از کسب و شغل های عالم از محتواهای ویدیویی برای معرفی خویش به کارگیری می‌نمایند.
از چندین لهجه در وب سایت خویش پشتیبانی فرمائید: گوگل این نوع وبسایت‌ها را می تواند به اشخاص بیشتری در سرتاسر عالم نشان بدهد.


حواستان به تصاویری که در صفحه ها به کار گیری میکنید باشد
فرقی ندارد که برای گوگل دیسکاور محتوای خویش را باصرفه می کنید یا این که برای SERP، تصاویر نقش مهمی در تجربه کاربری ایفا می‌نمایند. تا جایی که می توانید از تصاویر اوریجینال، نمودار و گرافیک‌های تهیه و تنظیم گردیده به وسیله گروه محتوای خودتان را منتشر فرمایید. البته در صورتیکه نشد، ایرادی ندارد در‌صورتی‌که از تصاویر دست دوم دارای ارتباط هم به کارگیری فرمائید. در هر شکل موارد ذیل را مدنظر قرار دهید:

تصاویر خویش را با صرفه فرمایید تا سرعت بارگذاری ورقه بالا برود.
اسم تصویر را تغییر و تحول و کلمه و واژه کلیدی را در آن مکان دهید.
یک متن جایگزین بهینه سازی گردیده با کلمه و واژه کلیدی بنویسید.
ساختار نشانی عکس را نظارت نمایید که در شایسته ترین موقعیت باشد. گوگل این گزینه را در امتیازدهی تصاویر در لحاظ میگیرد.
تصاویر خویش را برای چشم شدن در گوشی فراهم نمائید.
برای ارتقاء بازدیدکنندگان وب سایت خبر ها را به‌سرعت نشر دهید
درصورتی که میخواهید در حوزه کسب و فعالیت خویش مدام پیشرو باشید، مرجع خبر ها گردید. خبرهای دست اولیه و محتواهای آپدیت میتواند به ارتقاء بازدیدکنندگان وب سایت یاری دهد. در هر حیطهای که فعالیت میکنید، لیستی از نهایی ترندهای روز عالم را داشته باشید، توییر حساب‌های اصلی صنعت خویش را دنبال فرمائید. در لینکدین و فیسبوک فعال باشید و میدان رقابت را در کانال‌های اجتماعی خالی نکنید.

برای اینکه کسب و کارتان در بین این تمامی خبر و پست‌های تازه روزمره به دیده بیاید، تا جایی که می توانید گوناگون باشید. همت فرمایید به کلیه چیز از جنبه دیگری نگاه نمائید. مخاطبین نوع نگاه‌های گوناگون را می‌پسندند.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۳:۱۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)