مقالات حرفه اي سئو سايت مقالات حرفه اي سئو سايت .

مقالات حرفه اي سئو سايت

Rich Snippets چيست و چه تاثيري بر افزايش كليك سايت دارد؟


ريچ كاردز و ريچ اسنيپتز فرمت‌هاي تازه اكران حاصل جست‌وجو در گوگل مي‌باشند سئو در مشهد  كه تأثير بسزايي در ارتقا نرخ كليك يا اين كه سي‌تي‌آر وب سايت دارا‌هستند. در يك سخن، اين فرمت‌هاي اكران حاصل به ما امداد مي‌نمايند تا دقت استفاده كننده را در برگه حاصل جلب كرده و اورا به‌سوي تارنما خويش بكشانيم. به عبارتي‌طور كه در تصوير مشاهده مي كنيد براي اكران شما در كاغذ حاصل، سه وضعيت متفاوت وجود داراست. وضعيت نخستين به عبارتي شرايط پيش‌فرض ميباشد. شرايط مياني ريچ اسنيپتز اسم داراست و مدتي ميباشد كه به‌طور بزرگ در اينترنت فارسي مشاهده مي گردد. براي فعال سازي آن ميتوانيد از منو اينترنت‌مستر تولز و يا اين كه كدهاي جيسون و ميكرو ديتا استعمال نمائيد.


وضعيت سوم يا اين كه به عبارتي ريچ كاردز ورژن تكامل‌يافته ريچ اسنيپتس ميباشد ولي در اينترنت فارسي چندان رواجي نداشته و بيان كننده گوگل موقتيً تمايلي به فعال سازي آن در اينترنت فارسي ندارد.


ميدونم كه در ابتدا گفتم ميتونيد در صفحه هاي وب لاگ از اين قابليت و امكان به كارگيري فرمائيد، هنوزم ميگم ميتونيد به كارگيري نماييد البته بهتره به كار گيري نكنيد يا اين كه در حالتي كه به كارگيري مي كنيد هوشمندانه به كار گيري فرماييد. چرا؟

خب معمولا هر كدوم از صفحه ها بلاگ مرتبط با جواب به يك پرسش استفاده كننده مي‌باشد. غرض اساسي ما معمولا باخبر سازي كاربر در منش رضاي خداوند وجود ندارد. معمولا يك مقصود مالي پشت مورد مي‌باشد. ميخوايم با جذب استفاده كننده به سايتمون اون رو با محصول ها يا اين كه خدماتمون آشنا كنيم يااينكه از روش تبليغات باطن تارنما پول دربياريم.

درصورتي كه با به كارگيري از اسكيماي FAQPage مجموع محتواي اون نوشته ي علمي رو به نيكي پوشش بديم ممكنه خيلي از كاربر ها از باطن همون شيت SERP پاسخ سوالشون رو بگيرن و ديگه وارد سايتمون نشند. بنابر اين براي صفحه هاي مقاله‌ها بهتره يا اين كه از اين اسكيما به كار گيري نكينم يا اين كه در صورتي استعمال مي كنيم پاسخ پرسش كاربر رو به طور بدون نقص نديم، طوري كه متوجه بشه اين بخشي از پاسخ مي باشد و چهت نيل به پاسخ بي نقص مي بايست وارد سايتمون بشه.

 

احتمالا محتوايي كه نوشتم، محتواي جامعي وجود ندارد، درصورتي كه سوالي داشتيد قطعا همين جا بپرسيد، در‌حالتي كه جوابش رو بدونم مسلما پاسخ ميدم و در وحله نخستين از اينكه محتوايي كه نوشتم چشم گرديده ذوق زده ميشم و بعدش هم از حل كردن قضيه شما شادمان ميشم D:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۱:۴۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

روش بررسي و آناليز سئوي سايت رقبا


seo (سئو وبسايت براي موتورهاي كاوش) يكي رقابتي ترين شبكه هاي بازاريابي آنلاين ميباشد سئو در مشهد كه براي موفقيت در‌اين رقابت، همه جوانب آن را در لحاظ بگيريد و به صورت مداوم به آناليز تارنما خويش و همينطور وب سايت رقبا بپردازيد.

يكي مهمترين اقدامات در فرايند سئوي هر سايتي، ارزيابي حالت سئوي تارنما رقبا ميباشد. اين فرآيند بايستي به طور به طور كاملً ظريف صورت بپذيرد چون خروجي آن هدف ها seo شما‌را انتخاب كرده و از طرفي به شما در گزينش استراتژي كلي سئوي سايتتان امداد مي نمايد.

بسته به نوع، حوزه كار و ديده اندازه فرآيند بهينه سازي، نظارت رقبا با دقت به تعداد فاكتورهاي جان دار جهت ارزيابي، ممكن ميباشد كاري پيچيده و زمان بر باشد.

از اين رو براي تسهيل اجراي مراحل نظارت بهينه سازي تارنما حريف هاي خويش، اينفوگرافيك پايين با در حيث به چنگ آوردن فاكتورهاي مختلف همانند شناسايي حريف ها، توده ‌آوري كليدواژه‌ ها، ارزيابي معيار اهميت اين كليدواژه و گزينش پاياني آن‌ها تنظيم شده‌است.

 

 

 

چهار مرحله مهم براي ارزيابي seo تارنما حريف ها
همانگونه كه در اينفوگرافيك بالا نيز مشاهده كرديد، نظارت سئوي وبسايت رقبا در چهار مرحله اساسي دسته بندي مي‌شود.

شناسايي رقباي بالقوه در بهينه سازي
اين مرحله ابتدايي خصوصا در صورتي جديد استارت به عمل بر روي سئوي سايتي نموده ايد كه داده ها كافي و يا اين كه شناخت جامعي با آن حوزه نداريد، حائز اهميت بسيار متعددي ميباشد.

در لحاظ داشته باشيد حريف شما الزاما موسسات و يا اين كه سايت هايي كه يك مدل محتوا، سرويس ها و يا اين كه توليدات تماما شبيه با شما‌را ارائه مي‌دهند، نيستند بلكه حريف هاي حقيقي از حيث بهينه سازي وبسايت هايي ميباشند كه با جستجوي كليدواژه غرض شما در كاغذ نتيجه ها كاوش اكران دارا‌هستند.

نظارت بهينه سازي تارنما رقبا
بعداز اين كه رقباي بالقوه خويش را شناسايي كرديد، حال مي بايست تارنما هايي كه دارنده مرتبه به سري در كليدواژه هاي غرض شما ميباشند را غربال كرده تا رقباي حقيقي وب سايت خويش را شناسايي نمائيد.

مقاله داراي ربط seo ورژن تلفن همراه تارنما در 10 گام
افزون بر آن، درين مرحله ميتوانيد با پژوهش ها كليدواژه، ليست كليدواژه هاي مقصود خويش را براي پروژه بسط دهيد. براي انجام اين عمل بايستي از منابعي بالاتر از داده هاي ارگانيك فعلي و همينطور داده ها رقباي خويش كه به آن دسترسي داريد، به كارگيري نمائيد. آناليز كليدواژه هايي كه خير شما و خير حريف هايتان در آنها جايگاه اي نداريد قادر است مجال هاي تازه را در مراحل بهينه سازي وب سايت شما ساخت و ساز نمايد.

مقايسه تارنما خويش با تارنما رقبا
فعلا كه وبسايت هاي حريف خويش را شناسايي و ليست كليدواژه هاي غرض خويش را تنظيم كرديد. مي بايست وبسايت خويش را با استعمال از داده هاي داراي ربط جهت حق تقدم بندي كليدواژه هاي مقصود با وب سايت حريف هايتان مقايسه نمائيد. اين پروسه به طور كلي دربرگيرنده نظارت رابطه كليدواژه ها با توليد ها يا اين كه سرويس ها خويش، مرتبه فعلي، دامنه كاوش آنان، صفحه هاي جايگاه بندي، محبوبيت پيوند ها، سئو محتوا و ويژگي ها شيت نتيجه ها كاوش مي‌گردد.

تعيين كليدواژه هاي مقصود
بعداز طي كردن سه مرحله بالا، هم اكنون مقطع آن رسيده تا داده هاي گردآوري گرديده از وب سايت خودتان و حريف هايتان را نظارت نماييد. فيض اين ارزيابي بايستي يافت كردن شايسته ترين كليدواژه براي اجرا فرايند بهينه سازي در كوتاه دوران و بلند دوران باشد. كليدواژه هاي منتخب شما مي بايست بيشترين واحد سنجش كاوش و سودآوري را داشته باشند.

ابزارهاي محاسبه سئوي وب سايت رقبا
به غير از ابزارهاي مرسوم موتورهاي كاوش همانند وبمستر تولز و گوگل آناليتيكس، ابزارهاي ديگري نيز وجود دارا هستند كه مي‌توانيد با استعمال از آن‌ها فرايند بررسي بهينه سازي را تسهيل اعطا كرد. درپي به معرفي بعضا از اين ابزارها مي‌پردازيم:

جهت شناسايي حريف ها مي‌توانيد از ابزارهايي همانند Domain بهينه سازي Analysis ،Alexa Top Sites و SimilarWeb Websites Ranking & Sites Profile به كارگيري نمائيد.
جهت شناسايي كليدواژه ها ميتوانيد از ابزاهايي همانند SEMRush for keyword data ،SuggestMrx و Ubersuggest استعمال نماييد.
جهت محاسبه مرتبه بندي ها ميتوانيد از ابزارهايي همانند Authority labs ،Positionly و Advanced Web Ranking به كار گيري نماييد.
جهت چك ترازو محبوبيت ميتوانيد از ابزارهايي همانند Moz بهينه سازي Toolbar ،OpenSiteExplorer ،CognitiveSEO Backlink Explorer و MajesticSEO استعمال فرمائيد.
جهت محاسبه باصرفه بودن صفحه ها مي‌توانيد از ابزارهايي همانند Moz On-Page Grader ،SEOchat’s Page Comparison tool و Web page سئو analysis tool استعمال نماييد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۴:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

انكرتكست عريان يا Naked Link Anchors


انكرتكست كلمه و واژه كليدي + اسم تجاري يا اين كه Brand + keyword Anchor
استعمال از واژه و كلمه كليدي و اسم تجاري در متن پيوند يكي‌از ديگر از طريق‌هاي خوب و معدود‌خطر سئو در مشهد  براي ساخت و ساز پيوند‌هاي خوب ميباشد. اين نوع انكر تكست معمولاً دربرگيرنده اسم مارك شما به ياور واژه كليدي غرض‌تان ميباشد.

از جمله عبارت تبليغات اينترنتي نوين، انكر‌تكست بسيار نيكي ميباشد كه مشتمل بر اسم مارك نوين و واژه كليدي مربوط به تارنما ميباشد.

به طبع بخوانيد: بك لينك و پيوند نخريد، بك پيوند بسازيد!
انكرتكست تصوير يا اين كه Image Anchors
براي آنكه مراحل لينك و پيوند بيلدينگ شما از لحاظ گوگل طبيعي باشد، بهتر ميباشد هر از گهگاه در تصاوير وبسايت‌تان، لينك و پيوند قرار دهيد. در چنين قوانيني، Alt Tag تصوير تحت عنوان انكر تكست شناسايي مي گردد.

به اين ترتيب درصورتي كه تصوير تارنما شما تگ Alt نداشته باشد، هيچ متني براي لينكش شناسايي نميشود. به نمونه پايين دقت نماييد:

به كار گيري از تگ Alt تحت عنوان انكر تكست” />


درپي سرويس ها بهينه سازي ميباشيد؟
ما علم موردنياز براي ارتقا اعتبار و درجه شما در گوگل را داريم. پس خوبه با ما تماس حاصل نماييد.
براي مشورت كردن مجاني، همين حال حاضر با ما تماس حاصل نماييد.
انكرتكست مترادف يا اين كه LSI Anchors
LSI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing ميباشد. به طور زير لفظي اين عبارت فهرست‌سازي معنايي پنهان معنا ميگردد.

در‌اين نوع انكر تكست به مكان استعمال از كلمه و واژه كليدي غرض‌تان، از كلمات مترادف و هم معني يا اين كه مشتقات آن به كارگيري ميكنيد. به عنوان مثال در‌صورتي‌كه كلمه و واژه كليدي "گل فروشي" را غرض قرار داده‌ايد، متن لينك و پيوند LSI آن قادر است عباراتي مانند "گل فروشي آنلاين"، "فروش اينترنتي گل و گياه" يا اين كه "گل تزئيتي آنلاين" باشد.

مزيت پيوند LSI اين ميباشد كه به كوئري جستجوي يوزرها بسيار مشابه ميباشد. در حالتي‌كه عبارت گل فروشي را در گوگل كاوش فرمائيد، جستجوهاي مربوط به آن را در انتهاي ورقه مشاهده خواهيد كرد:

 

انكرتكست Partial Match
حضور نسبي (يا اين كه جزئي) كلمه و واژه كليدي در انكرتكست با تيتر Partial Match شناخته مي‌گردد. به عنوان مثال عبارت راهنماي لينك و پيوند بيلدينگ توسعه يافته، يك انكرتكست Partial Match ميباشد.

انكرتكست طولاني يا اين كه Long Tail Anchors
فقط تفاوت انكرتكست طولاني (يا اين كه دم دراز) با Partial Match، طولاني بودن آن ميباشد. به عنوان مثال پيوند‌هاي گوگل 200 فاكتور را براي سكو‌بندي وب سايت نظر مي‌نمايد و گوگل ادوردز خدمت تبليغاتي گوگل ميباشد، انكرتكست طولاني دارا هستند.

انكرتكست Exact Match
شايد بتوان اعلام‌كرد Exact Match مهم ترين انكرتكست مو جود ميباشد. در Exact Match، شما صرفا از واژه و كلمه كليدي مقصود‌تان را در متن پيوند استعمال ميكنيد. صحت دارد كه متن لينك و پيوند Exact Match تاثير متعددي بر ارتقاء درجه وبسايت شما دارااست، البته به كارگيري بيشتراز حد از اين نوع لينك و پيوند مي تواند منجر جريمه شدن وبسايت‌تان گردد.

مثلا در حالتي كه كلمه و واژه كليدي يكي صفحه هاِ تارنما‌تان پيوند بيلدينگ ميباشد، متن لينك و پيوند‌هايي كه براي آن شيت مي‌سازيد، به عبارتي واژه كليدي پيوند بيلدينگ خواهد بود.


درپي ارتقا فروش چندبرابري مي‌باشيد؟
ما به شما امداد مي كنيم با تبليغات گوگل و كمترين هزينه در جايگاه‌هاي نخستين گوگل قرار بگيريد.
براي مشورت كردن بدون‌پول، همين شرايط فعلي با ما تماس حاصل نماييد.

موتورهاي كاوش گر روز آپ ديت هوشمندتر ميشوند. بدين ترتيب بيش تر از پيشين نسبت به دست اندركاران جزئيِ سكو‌بندي تارنما اهميت مي دهند. يكي اين فاكتورهاي اصلي در سكو‌بندي، داراي ربط بودن مورد پيوند‌هاست.

موتورهاي كاوش به دو شيوه ميتوانند مورد يك شيت را تشخيص دهند: محتواي جان دار در شيت و انكرتكست لينك و پيوند‌هايي كه براي آن كاغذ ساخته‌ايد. چنانچه موتورهاي كاوش نتوانند از روش اين دو فاكتور، زمينهِ محتواي شما‌را تشخيص دهند؛ قرار دريافت كردن وبسايت شما در درجه بالاي حاصل‌شان سخت شود. مي خواهيد بدانيد موتورهاي كاوش به چه شكل عمل مي‌نمايند؟

به اين ترتيب بهتر ميباشد محتواي تارنما شما با متن پيوند‌هايتان هم خواني داشته باشد. اين منطبق علاوه بر بهبود جايگاه شما در نتيجه ها كاوش، تجربه كاربري خير و خوبي را هم به بازديدكنندگان ميدهد چون هنگامي بازديدكننده بر روي لينكي با تيتر 10 نحوه براي رفع سردرد كليك مي‌نمايد با ورود به شيت، انتظار دارد كه 10 نحوه براي برطرف كردن سردرد مطالعه نمايد. در صورتيكه مخاطب محتواي وعده داده گرديده در متن پيوند را پيدا نكند، مطمئن باشيد در كسري از ثانيه اينترنت‌وبسايت‌تان را شكاف مي‌نمايد.

عملكرد فرمائيد از انكرتكست‌هاي متنوع در مراحل پيوند بيلدينگ خويش به كار گيري نمائيد. وجود پيوند‌هاي متنوع منجر ميگردد گوگل ساختارِ پيوند‌هاي وبسايت‌تان را طبيعي بداند و به وب سايت‌تان بيشتر اهميت دهد. در نوشته‌ي‌علمي بعدي طرز‌هاي با صرفه‌سازي انكرتكست لينك و پيوند‌ها و روش توزيع‌شان را برايتان توضيح خواهم اعطا كرد.

خرسند مي شوم كه ايده ها و پيشنهادات شمارا در رابطه اين نوشته‌علمي بدانم. همينطور، درصورتي كه در قضيه فراگيري بهينه سازي سوالي داريد از روش بينش‌ها با ما در تماس باشيد. اينجانب و همكارانم تلاش ميكنيم به بي آلايش‌ترين صورت ممكن به سوالهاي شما جواب دهيم.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۲۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

راهنماي كامل گزارش AMP در سرچ كنسول جديد


در نوشته ي علمي‌هاي گذشته اشاره كرديم كه سياست نو گوگل، اهميت بخش اعظمي براي امكان به كارگيري سئو در مشهد  در گوشي قائل ميباشد. به همين استدلال در سرچ كنسول تازه گوگل بخشي به نقل از AMP تخصيص داده شده‌است.

يكي‌از راه و روش‌هايي كه با آن خواهيم توانست تجربه يوزرها موبايلي را خوشايندتر كنيم، به كارگيري از قاب ورك AMP ميباشد؛ محصولي از گوگل كه چارچوبي براي كدنويسي با مقصود بالا بردن سرعت وب سايت در تلفن‌هاي همپا مهيا مي‌نمايد. در صورتي در طراحي وب خويش از اين قاب ورك استعمال كرده باشيد، ميتوانيد گزارش AMP در سرچ كنسول تازه را مشاهده كنيد. در‌اين نوشته ي علمي كليه توضيحات مورد نياز در رابطه اين گزارش و خطاهاي آن را محاسبه ميكنيم.

AMP چه چيزي است؟
AMP خلاصه Accelerate mobile pages و يكي‌از ابزارهاي گوگل ميباشد كه در اوايل سال ۲۰۱۶ معرفي شد. اين پروژه يك كادر ورك متن گشوده ميباشد كه به طور كامل با تكنولوژي‌هاي جانور در اينترنت ايجاد شده است. اين قاب ورك به طراحان ياري مي‌نمايد صفحه هاي HTML را با وسعت نادر پباده سازي نمايند. نادر بودن وسعت سرعت بار گذاري صفحه ها را ارتقا ميدهد. در واقع AMP سبب ساز پيشرفت در عملكرد صفحه هاي دربردارنده متن، تصوير، برنامه كودكان و كليپ روي تلفن همراه‌هاي تلفن همراه ميشود.

اين ابزار به ويژه راجع‌به تارنما‌هايي كه محتواي زياد دارا هستند، مانند تارنما‌هاي خبري، بسيار امداد‌كننده ميباشد و سبب مي شود يوزرها گوشي بتوانند به راحتي آنان را بخوانند.

بيشتر بخوانيد : ارزيابي بي نقص قسمت Sitemaps در سرچ كنسول تازه
در گزارش AMP چه چيزهايي ميبينيم؟


درين گزارش داده ها كلي صفحه هاي AMP تارنما خويش را مشاهده ميكنيد و متوجه ميشويد چه خطاهايي بازدارنده اكران اين صفحه ها در حاصل گوگل ميشوند. دسته‌بندي مبني بر نوع نقص‌ انجام يافته ميباشد. با كليك روي هر مورد ميتوانيد صفحاتي را كه زير تاثير اين غلط مي‌باشند را مشاهده كنيد و از جزئيات ديگري مانند شيوه رفع اختلال و اطلاع دادن به گوگل با خبر گرديد.

براي ديدن نمودارهايي كه تاثير خطاها و اصلاحيه‌ها را نشان ميدهند روي آيتم status كليك نماييد. ممكن ميباشد در‌اين ورقه صرفا فهرستي از مثال‌ها را ملاحظه كنيد. انگيزه احتمالا اين ميباشد كه گوگل فقط هزار نشاني را در هر جدول اكران مي دهد يا برخي از صفحه هاي را نتوانسته ميباشد شناسايي نمايد.

در شرايط ايده‌آل مي بايست:

تعداد خطاهاي گزارش AMP در وبسايت‌تان صفر باشد.
تعداد صفحه ها AMP در سرچ كنسول با تعداد تمام صفحه هاي AMP در وبسايت برابر باشد.
خطاهاي گزارش AMP در سرچ كنسول


ممكن ميباشد در گزارش AMP با خطاهايي مواجه گرديد. اين اشتباهات بازدارنده اكران ورقه در نتيجه ها گوگل ميگردند. در‌اين قسمت فهرست اشتباهات و معناي هر كدام را محاسبه ميكنيم.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۱:۰۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نياز حياتي مردم جهان به وجود الگوريتم هاي گوگل


نياز حياتي عموم دنيا به وجود الگوريتم هاي گوگل

همانگونه كه مي‌دانيم گوگل بر بازار جستجوي جهاني حاكم ميباشد.  سئو در مشهد گوگل بيشتراز 80٪ از بازار جهاني جست و جو در موتور هاي جست و جو را ذيل احاطه خويش قرار داده ميباشد. از آنجايي كه گوگل در سراسر دنيا شناخته شده‌است و عموم همواره پيرو تنوع و وجود اطلاعاتي ظريف و صحيح ميباشند. بدين ترتيب مي بايست گوگل فرمان العمل هايي را اجرا نمايد كه علاوه بر بالا بردن سطح اعتبار خويش، سبب ارتقا دانايي استفاده كننده خواهد شد.

صدق داده ها گوگل، ميتواند سهم متعددي بر جذابيت آن داشته باشد. در واقع كاربر گوگل نياز داراست تا موتور جست و جو گر گوگل او‌را در تعيين جنس يا اين كه وصال به اهدافش كمك نمايد. هدف ها و علايق هر فرد با استعمال از تجربه، مشورت و ... به دست مي‌آيد، به اين ترتيب مخاطبان از گوگل انتظار دارا‌هستند، كه همواره مطالبي را نشان دهد كه علاوه بر جذابيت، آن‌ها‌را قانع نمايد.

امروزه هنگامي از اشخاص منظور ميگردد موتور هاي جست و جو را اسم ببرند، بي شك اكثريت آن ها اسم گوگل را مياورند. حقيقت مگر گوگل چه نموده است كه ذهن مخاطبان خويش را فارغ از انديشه به سمت خويش سوق مي‌دهد؟

در جواب به‌اين پرسش بايستي اذعان كرد كه Google ، به طور آراسته و متواتر، اپ هاي خويش بهبود مي‌بخشد و خصوصيت هاي بيشتري را اضافه مي نمايد تا بتوان به ياري تبلت و موبايل موبايل هوشمند به آن دسترسي داشت. احتمالاً مهم‌ترين عاملي كه Google را نزد مصرف كننده قابل اعتماد و كارآمد تلقي نموده است، استعمال از الگورريتم هاي اختصاصي خويش و به روز شدن مداوم آنها به دليل وصال هر چه زودتر استفاده كننده به مقصد ميباشد.

اين روز ها نسبت به 10 سال قبل، شيوه عمل گوگل تا حد متعددي عوض شده ميباشد. چون موتور هاي جست و جو Google، به صورت مداوم الگوريتم هاي خويش را بهبود ميبخشد تا شايسته ترين فيض ممكن را به جست و جو كننده بدهد. الگوريتم هاي Google در واقع يك سيستم پيچيده مي‌باشند كه براي بازيابي اطلاعات، از فهرست جست و جوي‌بار آن به كارگيري مي‌شود. الگوريتم ها بلافاصلهً شايسته ترين نتيجه ها ممكن را براي يك پرس و جو ارائه ميدهند. موتور كاوشگر Google از تركيبي از الگوريتم ها و سيگنال هاي مرتبه بندي مختلف براي ارائه صفحه ها اينترنت جايگاه بندي گرديده بوسيله رابطه در صفحه ها حاصل موتور جست و (SERPS) به كار گيري مي نمايد.

در حين يك ده سال پيشين، الگوريتم هاي گوگل آن را به يك موتور جست و جويبار پيشرو تبديل كرده اند. وجود يك‌سري آپ تو ديت رساني عمده در اكثر اوقات الگوريتم هاي Google سبب ساز گرديده تا اين موتور جست و جو گر همواره به آينده اي براق دست يابد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۶:۴۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

روش هاي توليد محتوا

ساخت و ساز محتواي بلند (Long – Form content)
دعوا ساخت محتواي بلند از هنگامي داغ شد كه وب سايت Backlinko با آناليز يك ميليون وبسايت  سئو در مشهد  و مقايسه دست اندركاران شبيه در لينك و پيوند ها، به صورت معدل، به عدد ۱۸۹۰ واژه در مطالب آن ها رسيده بود، اما وبسايت serpIQ هم چنين چك را انجام اعطا كرد و به عدد ۲۴۵۰ رسيد. منابع مختلفي چنين اعدادي را نقل كرده اند. ولي پرسش اينجا ميباشد، آيا براي هر مطلبي مي بايست محتواي بلند ساخت و ساز كنيم؟

محتواي بلند وقتي مفهوم پيدا مي نمايد كه :

پيام بي نياز باشد
هنگامي كه ما تشخيص دهيم بايستي بيشتر توضيح دهيم تا بتوانيم منظورمان را برسانيم يا اين كه اين مقاله ما به قدري زوايا و كناره هاي گوناگون دارااست كه براي رساندن منظورمان به طور بدون نقص، بايستي درباره‌ي آن بيشتر توضيح دهيم. براي مثالً يكسري مقاله داراي ارتباط، اثر گذار و داده هايي كه ممكن ميباشد استفاده كننده پيرو آنان بگردد (پيام بي نياز، خير پيام اصلي)

 

در حيث تصاحب كردن مسئله و صنعت
در حيث داشته باشيد كه شكيبايي و مقطع هر كه راجع‌به مسائل مالي مطالعه مي نمايد و افرادي كه در زمينه ي گجت ها مطالعه دارا‌هستند به يك واحد سنجش وجود ندارد. به همين عامل مسئله مجموع تارنما و حتي مسئله به عبارتي پست بخصوص براي هر استفاده كننده مي بايست از نظر بلندي يا اين كه خلاصه بودن در آن دسته بندي كه در نمودار پايين ميبينيد (به طور پيشنهادي) قرار بگيرد.

 

 

براي Gadgets ، Web News و Health مي شود به ترتيب zoomit.ir ، asriran.com و Hidoctor.ir را در اينترنت فارسي نمونه زد. به صورت معدل اين وب سايت ها نيز از نمودار بالا پيروي كرده اند.

راجع‌به نوع مقاله بايستي توضيح بخشيد كه مراد اين ميباشد درصورتي كه شما در اكنون ساخت و ساز كاغذ اي براي وبسايت ميباشيد كه قرار ميباشد محتواي بنيادي باشد (cornerstone) مشاجره “محتواي بلند” مي‌تواند درين نصيب موثر باشد.(اولي توشه سال ۲۰۰۷ تارنما copyblogger مشاجره محتواي بنيادي را پيش كشيد. در سال هاي قبلي آنقدر اين دعوا اصلي شد كه تارنما copyblogger در سال هاي ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شش مقاله ديگر را دراين مورد منتشر كرد. ) زيرا در محتواي بنيادي شما بايستي هرآنچه كه نياز به توضيح اول دارااست را با پيوند، نمودار، صورت، جدول، عكس، فيلم، فايلي براي دانلود و … بيان نمائيد، منطقي ميباشد كه محتواي بنيادي، محتواي بلند باشد. (يعني در شرايطي‌كه به آن جامعيتي كه محتواي بنيادي تعريف‌و‌تمجيد مي‌گردد نباشد، ديگر محتواي بنيادي وجود ندارد)

محتواهاي بنيادي شاكله هاي اساسي يك سايت مي باشند. (محتواي بنيادي پس از يافت كردن لغات كليدي اساسي كسب و فعاليت آنلاين، مي بايست ساخته خواهد شد. شما بايستي براساس مهم ترين عبارات كليدي، محتواي بنيادي خويش را بسازيد.)


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۶:۱۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

انواع روش هاي سئو كردن يا بهينه سازي سايت


اشكال طريق هاي seo كردن يا اين كه seo وبسايت
كلا در يادگرفتن seo وب سايت 2 نحوه براي سئو وبسايت در عصر فراگيري seo وبسايت فراگيري  سئو در مشهد داده مي‌گردد seo داخلي وب سايت و سئو آف پيج تارنما اين يك تقسيم بندي كلي ميباشد و هركدام جزئيات خاص خويش را دارا هستند و تمامي جزئيات بسيار اساسي مي باشند .

 

بهينه سازي داخلي وب سايت On Page سئو يا اين كه seo درون كاغذ
انجام بهينه سازي بر روي شيت (در درون وب سايت) به معناي سئو سايت شما براي تأثيرگذاري بر حاصل جستجوي ارگانيك ميباشد. اين كليه كاري ميباشد كه ميتوانيد در تارنما انجام دهيد. در شرايط كلي هر كاري كه در باطن وب سايت براي بهبود بهينه سازي انجام مي دهيد به آن seo داخلي On Page بهينه سازي وب سايت مي‌گويند. اموزش seo داخلي وب سايت جنبه هاي فني و تكنيك هاي مختلفي دارااست:

 

برچسب هاي متا
عنا وين جالب براي محتواها
ساختار صحيح نشاني ها URL
تصاوير با صرفه براي جستجوگرها
محتواي كيفيت عالي و ما يحتاج يوزرها
استعمال از داده هاي ساختاري يا اين كه seo تكنيكال
seo سرعت سايت
و…

سئوي آف پيج تارنما Of Page بهينه سازي يا اين كه بهينه سازي خارج برگه
offpage تارنما دربرگيرنده مجموع تكنيك هايي ميباشد كه در خارج وب سايت انجام مي گردد به عنوان مثال توليد بك لينك و پيوند براي صفحه ها وب سايت.سئوي خارجي Of Page سئو يك كدام از مهم‌ترين و تاثير گذارترين تكنيك هاي فراگيري seo وبسايت ميباشد . هر چقدر offpage وبسايت شما قادر اجرا خواهد شد به به عبارتي اندازه سكو هاي بهتري و پايدارتري مي‌گيريد.

 

تايپ كردن پست مهمان
عمل در رسانه هاي اجتماعي
همياري با اينفلوئنسرها
تايپ كردن مطالب گران بها ، به اين ترتيب عموم دوست دارا هستند به وبسايت شما لينك و پيوند دهند (در جمهوري اسلامي ايران يك رويا ميباشد)
و…

موتورهاي كاوش چه طور فعاليت مي نمايند؟
يك كدام از مهمترين مباحث فراگيري بهينه سازي وبسايت احاطه بي نقص بر طريق فعاليت و كارايي موترهاي كاوش ميباشد. در صورتي مي‌خواهيد به يك بهينه سازي عمل ماهر تبديل گرديد و فراگيري بدون نقص seo را فهم و شعور نماييد نخست بايستي طرز فعاليت موتورهاي كاوش را فهم و شعور نماييد.درين نصيب از فراگيري بدون پول seo وب سايت شما مي آموزيد كه :

 

موتورهاي كاوش چه‌طور فعاليت مي نمايند ؟
چه گونه يوزرها وب از موتورهاي كاوش به كار گيري مي نمايند؟
بياييد با تمركز بيشتري مبحث موتورهاي كاوش را ارزيابي كنيم و عادي ترين دست اندركاران جايگاه بندي كه شما مي بايست روي آن‌ها تمركز فرمائيد را بشناسيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۹:۱۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چطور بعضي صفحات وب سايت قابل جستجو است


چرا بعضا از صفحه هاي وب سايت براي موتورهاي كاوش قابل دسترسي نيستند؟
در‌صورتي‌كه شما يوزرها تارنما خويش را ملزم ميكنيد پيش از دسترسي به محتواي وبسايت، سئو در مشهد فرم آنلايني را لبريز نمايند، به احتمال زياد موتورهاي كاوش چنين نواحي مراقبت گرديده اي را هيچ وقت مشاهده نكنند. فرم ها ممكن ميباشد مستلزم اسم كاربري و كلمه و واژه عبور يا اين كه فرمي مربوط به حيث سنجي باشند. به هر شكل، در هر دو آيتم خزندگان موتورهاي كاوش تلاشي براي لبريز كردن فرم نخواهند كرد. بنابراين، محتوا و پيوند هاي موجودي كه در پشت فرم جاي دارد براي موتورهاي كاوش نامرئي به حساب آورده مي شود.

لينك و پيوند هاي جانور در كدهاي غير قابل تجزيه جاوا اسكريپت
در حالتي كه از جاوا اسكريپت براي پيوند هاي خويش به كار گيري ميكنيد، متوجه خواهيد شد كه موتورهاي كاوش آن پيوند ها را نمي خزند يا اين كه اعتنا بسيار يه خرده به پيوند هاي جانور درين كدها نشان ميدهند. در حالتي كه ميخواهيد صفحه ها شما بوسيله ربات هاي موتورهاي كاوش گر ايندكس شوند، مي بايست لينك و پيوند هاي استاندارد HTML را جايگزين جاوا اسكريپت هاي جانور در هر ورقه نماييد.

پيوند به صفحاتي كه به وسيله پوشه Robots.txt مسدود گرديده اند
متا تگ در اختيار گرفتن ربات هاي موتور كاوش و فولدر robots.txt به صاحبان تارنما اذن مي‌دهند دسترسي خزنده هاي موتور كاوش به يك صفحۀ خاص را محدود نمايند. تنها به خيال و خاطر داشته باشيد كه مي بايست صفحاتي را مسدود نمائيد كه حقيقتا نيازي به ايندكس شدن آنها در موتورهاي كاوش نداريد. بسيار پيش آمده ميباشد كه به كارگيري از اين متا تگ يا اين كه فولدر robot.txt سبب ساز مسدود كردن كلي ربات هاي موتور جستجو گر شده‌است. پس در به كار گيري از آنان اعتنا فرماييد.

دوري از به كار گيري از قاب ها يا اين كه آي قاب ها
از حيث فني، پيوند هاي جانور در قاب ها و آي كادر ها قابل خزيدن مي‌باشند، البته هر دوي اين مورد ها مشكلاتي را در مورد سازماندهي و تعقيب كردن پيوند ها براي موتورهاي كاوش ساخت و ساز مي نمايند. سفارش ميكنيم تا حد قابليت از اين مورد ها خودداري كنيد، مگر اينكه مخاطب ماهر باشيد و شعور خير از طرز ايندكس و تعقيب كردن لينك و پيوند ها در قاب ها داشته باشيد.

پيوند هاي مو جود در صفحاتي كه صدها يا اين كه هزاران پيوند دارا هستند
موتورهاي كاوش صرفا تعداد محدودي از پيوند هاي جانور در يك شيت را ميخزند. اين محدوديت در شمارش براي تشخيص اسپم و گزينش سكو بندي ضروري ميباشد. صفحاتي كه هزاران لينك و پيوند در خويش دارا‌هستند ممكن ميباشد ابداً خزيده و ايندكس نشوند.

نكته: چنانچه شما بتوانيد از موردها بالا در تارنما خويش دوري نمائيد، پيوند هايي پاك و قابل ايندكس خواهيد داشت كه به ربات هاي كاوش اذن مي‌دهند به راحتي به محتوايتان دسترسي داشته باشند.

تگ "Rel="nofollow چه مي‌باشد؟


تگ "Rel="nofollow را مي اقتدار با امر پايين به فعاليت پيروزي:

Best بهينه سازي Ever!

پيوند ها ممكن ميباشد تگ ها و صفات متعددي داشته باشند. موتورهاي كاوش نسبتاًَ همۀ آن ها را ناديده مي‌گيرند. صرفا يك استثنا دراين مورد وجود دارااست و آن هم تگ "Rel="nofollow ميباشد. در نمونه بالا افزودن تگ "Rel="nofollow به لينك و پيوند، به موتورهاي كاوش مي‌گويد كه مالك وبسايت دوست ندارد پيوند متبوع تحت عنوان تاييديه تارنما اشاره گرديده، تعبير گردد.

همانگونه كه مي‌دانيد صفت Nofollow به طور زير الفظي به موتورهاي كاوش امر مي‌دهد كه لينكي را دنبال نكنند (هر يك‌سري در بعضا از موردها اين لينك و پيوند ها نيز دنبال ميشوند). تگ nofollow روشي ميباشد كه به صاحبان وب سايت ها ياري مي نمايد از نظر ها و پيوند هاي اسپم به طور اتومات خودداري نمايند. پيوند هايي كه تگ nofollow دارا‌هستند بوسيله هر موتور جستجويي به روش متفاوتي تعبير مي‌شوند، البته شفاف ميباشد كه همچون لينك و پيوند هاي عادي با آن‌ها واكنش نمي‌كنند.

آيا پيوند هاي nofollow بد ميباشند؟
اگرچه لينك و پيوند هاي nofollow همچون پيوند هاي Follow باارزش نيستند، ولي چنين پيوند هايي تحت عنوان نصيب طبيعيِ پروفايل لينك و پيوند پيوند بيلدينگ وب سايت ها محسوب مي گردند. يك وب سايت با لينك و پيوند هاي داخلي فراوان ميتواند لينك و پيوند هاي nofollow بيشتري نيز داشته باشد و اين مسئله به هيچ عنوانً چيز بدي وجود ندارد. در واقعيت، فاكتورهاي درجه بندي نشان ميدهد كه وبسايت هايي كه جايگاه فراتر دارا هستند، درصد بيشتري از لينك و پيوند هاي دريافتي nofollow را در مشت دارا‌هستند.

گوگل
گوگل ذكر نموده است كه در بيشتر مورد ها، آنان لينك و پيوند هاي nofollow را دنبال نميكنند و اين سيرتكامل لينك و پيوند ها ارزشي براي درجه بندي ندارند. در اصل! به كار گيري از لينك و پيوند هاي nofollow سبب مي‌شود گوگل پيوند غرض را از نمودار كلي وبسايت بيرون نمايد. اين لينك و پيوند ها هيچ وزني ندارند و تحت عنوان متن HTML تعبيروتفسير ميگردند. با اين وجود ، بيشتر صاحبان وب سايت ها بر اين باورند كه حتي يك لينك و پيوند nofollow از سايتي با آتوريتي بالا مي‌تواند تحت عنوان آرم اعتماد و اعتبار تعبير و تفسير گردد.

بينگ و ياهو
بينگ كه حاصل كاوش در ياهو را نيز مهيا مي نمايد، ذكر نموده است كه لينك و پيوند هاي nofollow را در نمودار پيوند ها قرار نمي دهد. هر يك سري خزندگان آن‌ها ممكن ميباشد از اين پيوند ها براي يافتن صفحه ها نو در يك وبسايت به كار گيري نمايند.براين اساس، اگرچه اين موتور كاوش اين لينك و پيوند ها را دنبال مي نمايد، البته از آنان براي محاسبات سكو بندي خويش به كار گيري نمي نمايد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۱:۵۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چگونه استرس سئو را مديريت كنيم؟


مدير استرس درين حوزه، يك فرآيند طولاني‌زمان ميباشد كه قبل از بستن قرارداد ابتدا مي گردد  سئو در مشهد و تا انتها پروژه ادامه دارااست. بخشي از آن به تقويت ذهن و شخصيت خودتان بستگي داراست و نصيب ديگر، تكنيك‌هايي ميباشد كه در طي مسير بايستي به عمل ببنديد. راهكارهاي هر مرحله را با هم تحليل ميكنيم.

تضمين و تعهد نا ممكن ندهيد!

اكثري از ما با اشتباهاتي كه در مرحله بستن قرارداد مرتكب مي‌شويم خويش را در معرض فشارهاي ديوانه شديد قرار مي دهيم. مواقعي ميباشند كه با رعايت كردن‌شان ميتوانيد از بروز بخش اعظمي ايرادات در آينده پيش‌گيري فرمائيد. مهم ترين قضيه، تعهداتي ميباشد كه به صاحبكار مي دهيم. اين اختلال به ويژه در باب عده اي كه جديدا وارد اين حوزه گرديده‌اند و ميخواهند به هر قيمتي كه گرديده پروژه بگيرند، بيشتر مشاهده مي شود. آن ها فارغ از آناليز و محاسبه كافي، تضمين‌هاي خيره كننده و غريب به صاحب كار ميدهند و از جمله درجه يك را در برخي از كيوردها تضمين مي‌نمايند. همين موضوع يكي اصلي ترين عامل ها استرس‌زا در مقطع انجام پروژه ميباشد. اصولا تضمين يك درجه خاص قابليت و امكان ندارد. به يك برهان به طور كامل بي آلايش: شما نمي‌توانيد چيزي را كه كنترلي روي آن نداريد تضمين فرمائيد!

گهگاه ما از مضمون‌ و معني مهم seo مسافت ميگيريم. بهينه سازي يا اين كه Search Engine Optimization يعني با صرفه‌سازي براي موتورهاي جست‌وجو. اين كل كاري ميباشد كه ما ميتوانيم انجام دهيم. تارنما را به سيرتكامل‌اي باصرفه‌سازي كنيم كه موتورهاي جست‌وجو آن را بهتر ببينند و اعتبار بيشتري برايش قائل شوند.

 

تصميم‌گيرنده پاياني الگوريتم‌ها مي باشند و ما كنترلي روي گزينش‌هاي آن ها نداريم. موتورهاي جست‌وجو معيارهاي خاص خويش را دارا هستند و مبني بر سياست‌هاي خويش فعاليت مي‌نمايند. در چنين قوانيني، تضمين سكو عملا بي مضمون‌ و نا ممكن ميباشد. اين تضمين‌هاي بي‌شالوده سبب ساز ميگردد سئوكارها در طي پروژه مدام در هم اكنون هراس باشند و اين واهمه نمي‌گذارد به خير از گنجايش‌هاي فرضي خويش استعمال نمايند. ما در بهينه سازي فرضيه‌هاي مختلفي ارائه ميدهيم و آنان را اجرايي ميكنيم. هر تئوري ممكن ميباشد سود‌نصيب باشد يا اين كه نباشد. كسي غالب ميباشد كه بتواند شايسته ترين تئوري‌ها را ارائه دهد و در شكل سود نگرفتن هم، بتواند مسير ديگري پيدا نمايد.

اين نكته را هم در لحاظ داشته باشيد كه وضعيت هر پروژه با پروژه ديگر متعدد ميباشد. استراتژي‌هايي كه براي يك پروژه موءثر بوده‌اند ممكن ميباشد در پروژه ديگر بي‌اثر باشند. هر كس خويش را به درجه يك پايبند كرده‌باشد، متحمل فشار ديوانه بسيار سنگيني گردد و اين فشار سبب ساز ميشود نتواند راه‌حل‌هاي جايگزين پيدا نمايد. به طور كلي مي‌قدرت اعلام كرد، در قرارداد بهينه سازي خواهيم توانست تعهد بدهيم البته تضمين خير! ميتوانيم وفادار شويم كه تمامي شغل هاي مايحتاج را مبني بر علم و توان خويش انجام دهيد و همگي اين كوشش‌ها را در قالب گزارش‌هاي منظم به اطلاع صاحبكار برسانيد. تضميني چهت نيل به يك سود معين نيست.

اعتماد صاحب كار را جلب نماييد!

پر‌نور كردن ذهن كارفرماهايي كه با بهينه سازي شناخت ندارند فعاليت معمولي‌اي وجود ندارد. آن ها مبالغ متعددي هزينه مي‌نمايند و توقع دارا‌هستند فيض را به وضوح و به‌سرعت مشاهده نمايند. بهتر ميباشد از روز نخستين به طور كامل صريح و پر‌نور موضع خويش را بيان نماييد تا به شما و كارتان اعتماد نمايند. در شرايطي كه بتوانيد اين قضيه را به آنها منتقل نمائيد كه كسب سود عالي براي كارشناس seo حتي بيشتر از صاحب كار اصلي ميباشد، تا حدود متعددي اعتمادشان را جلب خواهيد كرد و در سود، فشارها تا حدود متعددي نادر مي گردند. ما با قبول يك علاوه بر انرژي و زماني كه صرف مي كنيم، اعتبار شغلي خويش را هم در معرض تست قرار مي دهيم. هيچ كس نمي خواهد يك پروژه ناكامي خورده را در كارنامه خويش داشته باشد!

هزينه‌ها را تفكيك نماييد!

نكته ديگري كه مي بايست در هنگام تهيه و تنظيم قرارداد به آن دقت داشته باشيد، تفكيك هزينه‌ها ميباشد. دو نوع قرارداد وجود داراست:

پولي كلي به صاحبكار اعلام ميكنيد و كليه هزينه‌هاي ديگر را با به عبارتي مبلغ پوشش مي‌دهيد.
هزينه‌اي را تحت عنوان حق مشورت، محاسبه و تدوين استراتژي براي فرد خودتان در لحاظ مي گيريد و باقي پرداخت‌ها را به صاحب كار مي‌سپاريد.


در وضع و اوضاع اقتصادي سرزمين ما، ارزش‌ها هر روز تغيير و تحول مي‌نمايند. هزينه تامين محتوا، پيوند‌سازي، تبليغات كليكي، رپورتاژ و … هميشه در نوسان ميباشد و درصورتي كه با يك قرارداد كلي، پرداخت آن ها را خودتان تقبل نماييد، ممكن ميباشد متضرر گرديد. به علاوه، گهگاه مبتني بر احتمالات خويش در يك ماه رپورتاژهاي سنگيني توصيه مي‌دهيد و ناچار ميشويد از كليه يا اين كه بخشي از سهم خويش ديده‌پوشي فرمائيد. اين را هم در حيث بگيريد كه ممكن ميباشد همگي اين هزينه‌ها، تاثيري را كه انتظار داريد روي وب سايت نگذارند!

براي پيشگيري از اين شرايط، بهتر ميباشد از صاحب كار بخواهيد هزينه‌هاي مورد نياز را شخصا تقبل نمايد. در‌اين‌صورت‌ شما يك درامد اثبات ماهانه داريد و نصيب مهمي از گرفتاري‌هايتان حذف ميگردند. صاحب كار هم هزينه تامين محتوا، پيوند‌سازي، رپورتاژ و ديگر مورد ها موردنياز را با ارزش روز پرداخت مي‌نمايد.

رابطه با صاحبكار را در دست گرفتن نمائيد!

مورد اساسي ديگر، در دست گرفتن تماس‌هاي صاحب كار ميباشد. اين معظلي ميباشد كه همگي سئوكارها با آن مواجه مي‌باشند! بسته بدين كه چه تعداد پروژه داشته باشيد، تعداد تماس‌ها مختلف ميباشد. زماني جايگاه وبسايت سقوط مي‌نمايد، زماني سكو مدتي اثبات ما‌نده ميباشد، با هر آپ تو ديت نو و … شما او‌لين كسي مي‌باشيد كه صاحبكار با وي تماس مي گيرد. گهگاه وقت‌ها پيشنهادهايي براي بهبود موقعيت تارنما به شما مي دهند، گهگاه صرفا مي خواهند نگراني‌شان را بروز بدهند، گهگاه در اواسط پروژه تصميم مي گيرند روي عبارات كليدي ديگر هم عمل نمايند و حتي گهگاه صرفا به دلگرمي نياز دارا‌هستند!

واحد سنجش تاثير اين تماس‌ها به توان تمركز شما بستگي دارااست. اين كه بتوانيد بعداز حرف با صاحبكار مجدد حرفه اذهان و عمل‌هاي خويش را از رمز بگيريد و تمركزتان به هم نخورد، اقتدار فرضي بالايي مي‌طلبد كه اكثر ما فاقد آن هستيم. معمولا با اين تماس‌ها مبتلا استرس مي‌شويم و تلاش مي كنيم و شغل هاي بيشتري انجام دهيم و اين موضوع به از هم گسيختگي استراتژي seo سبب ميگردد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۷:۴۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چگونه سئو كسب و كار شما را تحت تاثير قرار مي‌دهد؟


در‌صورتي‌كه شما يك كسب و عمل مي باشيد، داشتن استراتژي سئوي مستمر براي موتورهاي كاوش سئو در مشهد براي شما فوايد خاصي به همدم خواهد داشت. براي اولي توشه در تاريخ بازاريابي يوزرها نيت حقيقي وواقعي خويش را از روش كلماتي كه در موتورهاي كاوش تايپ مي‌نمايند، ذكر مينمايند و بيشتراز هر مدت ديگري از پيشين شما مي‌توانيد همت‌هاي بهينه سازي خويش را تحت عنوان يك شبكه بازاريابي، اندازه گيري نمائيد.

با اينكه موتورهاي كاوش براي فهرست كردن صفحه هاي شما از شما مبلغي اخذ نميكنند، طرح ريزي و اجراي بهينه سازي در سازمان شما به طبع مجاني وجود ندارد. شما نياز داريد كه مدت، پول و منابع را براي انجام اين فعاليت به صورت صحيح، هزينه كنيد. خبر خوب اين ميباشد كه‌اين عمل به شما چهت نيل به يك قله مرتفع در بازاريابي امداد مي‌نمايد. seo مخاطبان مقصود بيشتري برايتان جذب مي‌نمايد و تاثير كوشش‌هاي شما‌را به طور معيار رجوع و برگشت سرمايه اندازه گيري ميكند.

هر روز و هر ثانيه محتواهاي بيشتري در اينترنت به اكران در مي‌آيد و مشتريان شما براي يافتن فيض صحيح نياز به موتور كاوش دارا‌هستند در واقع هر چه اينترنت وسيع‌خيس گردد، معيار به كارگيري از موتورهاي كاوش نيز بيشتر شود، عموم براي يافتن جواب سوال ها خويش كاوش مي‌نمايند.

براي خريد يك جنس، براي يافتن مكاني براي طعام تناول كردن، براي رزرو مهاجرت خويش، براي قرائت خبر‌ها، هر كاري كه در دنياي وب انجام مي‌دهيد با كاوش شروع خواهد شد و ديگر صرفا با كامپيوتر خانواده انجام نمي‌پذيرد. انفجار گوشي ها و تبلت هاي متصل به وب به‌اين مضمون‌ ميباشد كه ما به كاوش در هر مكان عالم دسترسي داريم، چيزي كه عموم كاوش مي‌نمايند، نمايانگر نيت‌هاي آنهاست يا اين كه كارهايي كه قصد انجام آن را در طول معيني دارا هستند و اين به طور سنتي ليوان مقدس پژوهش ها بازاريابي محسوب ميشود. در صورتي كسي عبارت ذيل را كاوش كند يا اين كه تحت عنوان بازارياب بسيار سهل ميباشد كه بدانيم، بدنبال چه مي‌باشند.

نقش موتورهاي كاوش تطابق عبارت هاي كاوش گرديده با شايسته ترين صفحه هاي با مورد داراي ربط ميباشد و چنانچه شما دوربين مي‌فروشيد، به‌اين مضمون‌ ميباشد كه مي‌توانيد محتواي داراي ربط توليد نمائيد كه نيازهاي كاوشگر را در حين صحيح مرتفع كند. در اصل بهينه سازي گوگل قادر است يك جريان از يوزرها مقصود و ترافيك هاي مقصود دار كه احتمالا در‌پي آن مي باشيد را مهيا كند. البته بيش تر از آن، يكي‌از وسيع ترين فوايد سئو موتورهاي كاوش قابليت و امكان اندازه گيري نتيجه ها شماست. شما از داده هاي آماري وب سايت خويش براي يافتن اينكه چقدر در جذب مخاطبان موتورهاي كاوش پيروز ميباشيد مي توانيد فايده بگيريد و مي توانيد مشاهده كنيد كه اعمال آن يوزرها آيا در راستاي هدف ها كسب و عمل شما ميباشد يا اين كه نه. شما واحد سنجش تاثير داشتن محتواي خويش را در سوي جذب و جلو رفتن يوزرها، از روش قيف فروش مي توانيد كارهايي را كه در وب سايت شما و وراي آن انجام ميدهند و انجام نمي‌دهند را اندازه بگيريد. با اتصال دلار و سنت حقيقي به هر فعاليت كه با يك جستجوي بي آلايش شروع خواهد شد، شما حقيقتا قدرتمند خواهيد بود كه از روش شبكه بهينه سازي رجوع سرمايه را اندازه گيري كنيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۷:۰۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)