مقالات حرفه اي سئو سايت مقالات حرفه اي سئو سايت .

مقالات حرفه اي سئو سايت

قوانين جديد سئو در سال 2016


مقررات seo وب سايت در سال هاي قبلي تغييرات بسزايي نموده است. سئو در مشهد كارشناسان در سال 2016 پند هاي جديدي در سمت و سوي seo كرده اند .كارشناسان بر اين اعتقاد مي‌باشند كه زمان ي تمركز بر روي كلمه ها كليدي به انتها رسيده و در حال حاضر تجربه پا در‌اين ميان گذارده ميباشد.در حال حاضر به محاسبه 6 پروسه اساسي در seo ميپردازيم.


مضمون ها و بازديد ها :

در قبلي عبارات كليدي نقش متعددي در جايگاه سايتداشتند ولي ديگر عبارات كليدي عنصري براي بالا رفتن سكو وب سايت محسوب نميشوند.موتور هاي جست و جو درپي رضايت يوزرها از تارنما شما براي بهبود مرتبه مي باشند و ديگر فقط كليك استفاده كننده اساسي نيست.

مطالب گرانبها بيشتر از لغات كليدي ! :

در سال نو اهميت كلمه ها كليدي در تگهاي headerكمتر شده‌است.موتور هاي جست و جويبار گوگل در ادامه مطالب تازه و مفهومي مي باشند .اين به‌اين مفهوم وجود ندارد كه از كلمه ها كليدي به كارگيري نشود ، ولي تاثير آنها در سكو بندي نادر رنگتر شده‌است و مطالب تارنما جايگاهي مهمي را به خويش تخصيص داده ميباشد.

مطالب و محتواي unique:

مي بايست همت نمائيد كه ساخت و ساز محتواي تارنما خويش را اعم از تصاوير ، فيلم يا اين كه مقاله يا اين كه محتواي منحصربه‌فرد بالا ببريد و تعداد بازديد كننده را براي تارنما خويش بالا ببريد.مي بايست مطالب شما يوزرها را مجذوب خويش نمايد.

ارتفاع مقاله ها :

در سال هاي پيشين تعداد عبارات گزينه تاييد براي seo و موتور هاي جست و جو نسبت به بازه حالا كمتر بوده ميباشد. در قانون ها تازه بهينه سازي ارتفاع اندازه ي لغات به 1200_1500 واژه و كلمه ارتقا پيدا نموده است. هر چه مطالب شما طولاني خيس باشد جايگاه ي اهميت آن از ديد گوگل فراتر مي رود.اين موردها مي‌تواند سكو ي شما‌را در موتور هاي جست و جويبار گوگل بالا غالب شود.

وب سايت خويش را از نگاه مشاهده در تلفن همراه هاي هوشمند باصرفه سازيد :

اعتنا داشته باشيد كه امروزه استعمال از موبايل هاي هوشمند به صورت بزرگ اي در اكنون ارتقاء ميباشد و تعداد كاربراني كه با تلفن هاي ياروهمدم خويش وارد تارنما شما مي‌شوند مي بايست اين قابليت و امكان را داشته باشند كه بتوانند وبسايت شمارا سواي بهم ريختگي مشاهده و از مطالب آن به شايسته ترين نحو به كارگيري كنند.

تصاوير دارنده متن :

براي تصاوير خويش متن را فراموش نكنيد ! موتور هاي جست و جويبار گوگل نمي توانند تصاوير را لمس نمايند البته توضيحات شما به آن‌ها براي فهم تصاويرتان ياري مي نمايد و اين قضيه منجر فراگير شدن عكس شما مي گردد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۲:۱۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بازاريابي موتورهاي جستجو (Search Engine Marketing (SEM

video سئو
اصطلاح سئوي كليپ در معناي سئو محتواي ويدئويي براي ارتقاء ترافيك موتورهاي كاوش ميباشد. سئو در مشهد مقصود از سئوي كليپ اين ميباشد كه ويدئوي شما علاوه بر جستجوي ارگانيك، در حاصل جستجوي موتورهاي جستجوي كليپ نيز ظواهر خواهد شد. به‌اين شكل كه ترافيك به سمت تارنما شما روانه خواهد شد خير به سمت هاست ويدئوي شما.
web beacon
لامپ اينترنت يك تصوير گرافيكي روشن ميباشد كه در يك محاسبه بر خلق و خوي استفاده كننده استعمال مي‌شود.
تارنما يا اين كه در يك نشاني اينترنتي قرار مي‌گيرد و براي سيستم رئيس محتوا (content management system (CMS) / web content management (WCM)
سيستم مدير محتوا (CMS) كه سيستم مدير اينترنت (WCM) نيز ناميده مي گردد، يك اپليكيشن يا اين كه گروه اي از اپليكيشن ها و ابزارهايي ميباشد كه يك سازمان را كار كشته مي سازد كه به ساخت‌و‌ساز، دستكاري، مرور و نشر متن هاي الكترونيكي بپردازد. اكثري از سيستم هاي رئيس محتوا يك اGU بر طبق اينترنت دارا‌هستند كه ناشران را قوي مي سازد تا با به كارگيري از يك مرورگر و به طور آنلاين به CMS دسترسي داشته باشند. ابزارها، آناليزگرها و اصطلاحات گزارش گيري
absolute unique visitor
بازديد كننده اختصاصي مطلق، در واقع گزارشي ميباشد از نوع بازديد كننده (visitor type). يعني در يك مدت معلوم، بازديد كنندگان وب سايت شما‌را (هر بازديد كننده يك توشه) شمارش مي نمايد.
average page depth
معدل عمق شيت يا اين كه عمق بازديد، ابزاري براي اندازه گيري تعداد صفحه ها سايت شما ميباشد كه يك بازديد كننده در زمان يك سيشن مرورگر مشاهده مي نمايد.
average time on site
معدل بازه در تارنما، يك نوع گزارش از بازديد كننده ميباشد كه اطلاعاتي در امر مدت صرف گرديده (در واحد دقيقه يا اين كه ثانيه) بازديد كننده در وبسايت شما ارائه مي‌دهد.
asic metrics
معيارهاي شالوده، اصطلاحي ميباشد كه براي ارجاع به اصلي ترين داده ها مايحتاج براي فهم و شعور ترازو به كارگيري وب سايت به عمل برده ميگردد. معيارهاي اساس دربرگيرنده داده هاي تحت ميباشد: بازديد، پريدن (bounce). اكران صفحه ها، ميانگين بازه صرف گرديده در وب سايت و بازديدهاي نو.
conversion rate
را انجام داده اند، براي مثال خريد
نرخ تبديل، در معناي درصد بازديد كنندگاني ميباشد كه يك عمليات خاص كرده اند، يا اين كه يك كتاب الكترونيكي را دانلود كرده اند، كليك كرده اند و ..


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۳:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

الگوريتم مديك (Medic) گوگل; آشنايي با تغييرات اعمالي


يك كدام از جديدترين الگوريتم هاي گوگل در ماه August سال ۲۰۱۸ ، الگوريتم Medic اسم دارااست. سئو در مشهد  درين برگه قصد داريم راجع‌به اين الگوريتم حرف كنيم و نكات كليدي را در‌اين ارتباط به شما فراگيري دهيم.

با مطالعه اين فراگيري بدون پول، مي‌توانيد بر موج تغييرات اخير الگوريتم موتور جستجوي گوگل سوار گرديده، از ضرر بيشتر پرهيز كرده و درجه تارنما خويش را در حاصل سرچ گوگل ارتقا دهيد.

آنچه درين مقاله ياد خواهيد گرفت اكران سرفصل ها
درباره‌ي تغييرات الگوريتمي گوگل
تحت عنوان يك مجموعه ديجيتال ماركتينگ و seo ، اعضاي گروه آكادمي فرين هنگامي كه تغييرات ناگهاني در جايگاه وبسايت هاي در چنگ را به طور هماهنگ مي بينند، تحت عنوان يك آيتم محتمل به به روز شدن الگوريتم گوگل فكر مي‌كنند.

در حين هر سال گوگل معمولا تعدادي آپ ديت الگوريتمي پهناور مي‌دهد كه تغييرات آن ها بر روي تارنما ها به طور كامل مشاهده ميشود. در 1 سال قبل گوگل با ارائه الگوريتم هاي Fred و مديك، تا اينجاي عمل دو الگوريتم اساسي ، پهناور و تاثير گذار روي فعاليت متخصصين بهينه سازي را ارائه داده ميباشد.

اعلام قانوني الگوريتم مديك يا اين كه Medic
الگوريتم مديك طبق گفته خويش گوگل، يك به روز الگوريتم هسته گوگل به حساب مي‌آيد:

پوشه robots.txt چه مي باشد و چه طور فعاليت مي نمايد؟
ترجمه توئيت گوگل:

معمولا هر روز، گوگل تغييراتي را براي بهبود نتيجه ها خويش انجام مي‌دهد. برخي از تغييرات حول يك موضوعيت خاص مي باشند. برخي از تغييرات الگوريتم ، تغييرات هسته گوگل ميباشند. هفته پيشين ، ما يك آپ تو ديت الگوريتم هسته داشتيم. ما به صورت معمول در زمان سال بارها اين عمل را انجام مي‌دهيم…

 

بيشتر چه تارنما هايي پايين تاثير الگوريتم مديك قرار گرفته اند؟
الگوريتم مديك، يك الگوريتم گلوبال و جهاني ميباشد. بدين معني كه روي همه وب سايت ها در حوزه هاي متعدد و در لهجه هاي مختلف مي‌تواند تاثير مثبت يا اين كه منفي داشته باشد. در تصوير ذيل كه به وسيله Moz ارائه گرديده مي‌بينيم كه دسته وبسايت هاي حوزه تندستي، بيشترين تاثير را از الگوريتم مديك گرفته اند.

 

همينطور تارنما seroundtable هم آمار مشابهي را در قضيه الگوريتم مديك ارائه ميكند: با اطلاع از حوزه تاثير گذاري مديك ميتوان مشاهده كرد بهتري نسبت بدين الگوريتم داشت.

 

ولي… ما مي بايست پس از اين تغيير و تحول الگوريتمي به وجود آمده ، چه تغييري در مراحل بهينه سازي وب سايت خويش انجام دهيم؟

پس از مديك ، ما بايستي چه عمل كنيم؟ فراگيري seo براي مديك
بعداز الگوريتم مديك، خبرهايي راجع‌به آن سريعا پخش شد اما كمتر تارنما داخلي و فرنگي به ارائه راه‌حل براي وب سايت هايي كه با افت سكو مواجه گرديده بودند پرداخت. به جهت پيدا نكردن يك چاره خوب ، مجموعه آكادمي فرين با دقت به تجربيات و تغييراتي كه در حاصل پروژه هاي بهينه سازي خويش چشم به ارائه راهكارهايي پرداخته ميباشد

دقت داشته باشيد كه‌اين راهكارها بر پايه ي محاسبه روي پروژه هاي گروه آكادمي فرين بوده و شايد بر كل وب سايت ها فيض قسمت نباشد. البته راهكارهاي پيشنهادي آكادمي فرين براي در امان ماندن از افت درجه بعد از الگوريتم مديك:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۷:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چك ليست سئو


هر مدت كه شما يك وب سايت تازه را فعال سازي ميكنيد نيازي به يك نظارت ليست سئو در مشهد داريد تا از صحيح بودن كليه پارامترهاي بهينه سازي مطمئن گرديد. راهكارهايي وجود دارااست كه در هر قوانيني و در هر سايتي بايستي اجرا شوند و به نوع تارنما بستگي ندارد. در‌اين ارزيابي ليست seo به ذكر مهم‌ترين مورد ها ميپردازيم.


اين نظارت ليست seo و راهكارهاي سئو طوري نوشته و گزينش گرديده كه براي همگي صاحبين وبسايت ها كارامد باشد. اصلي ترين اشتباهي كه اشخاص در هنگام واكنش با يك آناليز ليست seo مي نمايند اينست كه در آغاز همگي آن را مي‌خوانند و در پايان شم مي نمايند كه بر هيچكدام از مورد ها آن مسلط نيستند. در فيض اين آن ليست را كنار ميگذارند. اين روش تامل در خصوص بررسي ليست ها درست وجود ندارد و بهتر ميباشد با يه خرده عملكرد بتوانيد اين مورد ها را پياده سازي و اجرا فرمائيد، حتي در صورتي نياز به صرف بازه زماني بيشتري براي يادگيري آنها داشته باشيد.

گوگل آناليتيكس را نصب نمائيد
گوگل آناليتيكس دوستداشتني ترين ابزار آمارگير وبسايت در دنيا به شمار مي رود. ورژن مجاني آن نسبتاً كل چيزهايي كه براي گزارشگيري و فهم و شعور خلق و خوي يوزرها نياز داريد را در چنگ شما مي‌گذارد.

در موضوع بهينه سازي وب سايت اين ابزار به شما امداد مي نمايد تا معيار ترافيك تارنما از موتورهاي كاوش را اندازه بگيريد، دوست داستني ترين صفحه هاي تارنما را شناسايي نماييد، ترازو بانس ريت وبسايت را مشاهده كرده و مورد ها بسيار ديگري را نيز مقايسه نمائيد.

كنسول جستجوي گوگل را فعال سازي نماييد
اين ابزار كه با اسم وبمستر تولز گوگل نيز شناخته مي‌گردد، يك ابزار به طور كامل بدون‌پول ميباشد كه مطلوب وبمسترها و صاحبين وبسايت ها مي‌باشد. با به كار گيري از اين ابزار، حالت تارنما خويش را از نگاه موتور جستجوي گوگل مشاهده كرده و داده ها خير و خوبي را دراين مورد به شما ارائه ميدهد. سفارش مي‌كنيم كه فراگيري بدون نقص وبمستر تولز گوگل را قطعا مطالعه فرماييد.

وبمستر تولز بينگ را فعال‌ساز‌ي نماييد
اين ابزار مساوي وبمستر تولز گوگل براي موتور جستجوي بينگ وابسته به مايكروسافت ميباشد. بينگ به طور پيشفرض موتور جستجوي دو مرورگر وب اكسپلورر و مايكروسافت اج ميباشد. اين زمينه موجب گرديده كه موتور كاوش گر بينگ قريه درصد از جستجوي جهاني را به خويش تخصيص دهد.

آيا از وردپرس استعمال مي‌كنيد؟ افزونه گوگل آناليتيكس گوگل را نصب فرمائيد
اين افزونه به كساني كه در قضيه مراقبت از وبسايت آماتور مي‌باشند ياري اكثري مي نمايد و با استعمال از آن ميتوانيد كد منحصر به فرد گوگل آناليتيكز را به راحتي در وبسايت وردپرسي خويش قرار دهيد.

آيا از وردپرس به كار گيري ميكنيد؟ ورژن بدون‌پول Yoast بهينه سازي را نصب نماييد
افزونه Yoast بهينه سازي يك افزونه مجاني براي وردپرس ميباشد كه به صورت شگفت انگيزي در seo محتوا به شما امداد مي نمايد. با استعمال از اين افزونه ميتوانيد به راحتي تگ كانونيكال، تگ تازه ايندكس و نقشه وبسايت ساخت و ساز نمائيد. ورژن مجاني اين پلاگين بسيار كارامد ميباشد و حدودا مجموع مواقعي كه در seo به آن نياز داريد را به شما نثار مي نمايد.

كنسول جستجوي گوگل را همواره براي كشف ارورها، محتواي تكراري، صفحه هاي سواي تيتر و ديگر خطاهاي تكنيكي بررسي نمائيد
با به كار گيري از اين ايزار مي اقتدار تلاش تارنما را در موتور جستجوي گوگل افزايش بخشيد و خطاهاي احتمالي را كشف كرد. همينطور اين ابزار، داده هايي در زمينه ي درجه تارنما، ترازو مشاهده و نرخ تبديل آن ارائه ميدهد.

 

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۰:۴۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

انواع محتواي سئو شده كدامند؟

ابزار LSI Graph

3. مدام از محتواي متني در كنار بقيه اشكال محتوا به كار گيري نمائيد
موتورهاي كاوش همواره فهم بهتري از متن‌ها نسبت به بقيه گونه هاي محتوا دارا هستند. سئو در مشهد  بنابريان حتي در شرايطي كه به طور تخصصي بر روي اشكال ديگر محتوا عمل مي‌كنيد، مسلما از ورژن متني آن نيز در كنار آن به كار گيري كرده تا موتورهاي كاوش به ادراك بهتري از محتواي ورقه برسند.

براي مثال فرض ميكنيم كه يك اينفوگرافيك عالي ساخت‌و‌ساز كرده و قصد تكثير آن را در وب لاگ وبسايت داريد. فقط به نشر اينفوگرافيك بسنده نكرده و قطعا پاره اي محتواي متني مربوط به موضع اينفوگرافيك نيز به پست اضافه نمائيد.

مي‌توانيد از همين معني در بقيه گونه هاي محتوا مانند عكس، كليپ يا اين كه صدا به كار گيري فرمائيد. از جمله در صورتي‌كه پستي به صورت يك پادكست به تارنما افزوده ايد، بد وجود ندارد كه توضيحات بيشتري از آن را به‌دنبال به آن اضافه كنيد. از جمله قرار دادن رونوشتي از كلام هاي روايت شده در پادكست قادر است به يوزرها و موتورهاي كاوش ياري كرده تا به ادراك بهتري از موضع پادكست برسند.

4. جواب صدق به نيت مهم يوزرها داده و آن‌ها را از در آغاز راضي نگه داريد
پيش از نشر هر نوع پستي در سايت، بايد در آغاز از نيت اساسي يوزرها براي جستن محتواي پست آيتم نظرتان باخبر گرديد. به عبارت ديگر بايستي بفهميد كه يوزرها از جستجوي واژه كليدي متبوع شما چه قصدي داشته و در‌پي چه نوع محتوايي مي‌باشند.

سهل ترين رويه براي انجام اين عمل به كار گيري از گوگل ميباشد، به اين دليل‌كه اين موتور كاوش توان متعددي در ادراك مراد يوزرها به ازاي كلمه ها متعدد كاوش داراست. براي اين فعاليت از فرايند پايين پيروي نمائيد:

فرض مي‌كنيم كه شما قصد تايپ كردن محتوايي در رابطه مسئله seo داخلي چه ميباشد داريد. اولي گام جستجوي اين عبارت در موتور جستجوي گوگل و مشاهده نتيجه ها آن ميباشد. به عنا وين مورد ها و ديسكريپشن آن ها اعتنا نماييد.

در شرايطي كه نگاه دقيقي به جزئييات گزينه ها نماييد، به چشم مي‌خورد كه گوگل در همت براي جواب بدين پرسش يوزرها ميباشد. اين سر مشق به شما اعلام مي نمايد كه براي تايپ كردن يك محتواي خوب با تيتر seo داخلي چه است، بايستي جواب جامع و واضحي بدين سوال بدهيد.

به عبارت ديگر مقصود يوزرها از جستجوي اين عبارت، تلاوت تعريف و تمجيد دقيقي از بهينه سازي داخلي ميباشد. در‌صورتي‌كه به پست تارنما ما كه جايگاه يك گوگل را در‌اين عبارت در مشت دارااست اعتنا نمائيد، مشاهده خواهيد كرد كه ما در محتواي اين پست جواب دقيقي به‌اين پرسش داده ايم.

5. محتواي بلند بنويسيد
مطالعات متعددي نشان ميدهند كه محتواي بلند همت بهتري از خويش در نتيجه ها كاوش و شبكه هاي مردمي بر مكان ميگذارند.

با اينكه واقعيت اين قضيه به طور كامل پر‌نور ميباشد، ولي نبايست فقط به خيال و خاطر تايپ كردن محتواي بلند، متون را به طور بي مضمون‌ و اسپم نوشته و كيفيت آن را از حافظه ببريد. كيفيت محتوا مدام بر كميت آن حق تقدم دارااست در شرايطي‌كه محتواي شما قابليت و امكان جذب اشتراك گذاري و لايك بيشتري داراست، مطمئنا مي‌تواند مرتبه بهتري در حاصل كاوش كسب نمايد، هر يك سري در حالتي كه محتواي بلندتر اكثري نيز در ديگر وب سايت ها وجود داشته باشد.

ما در تارنما رادزاد كارايي كرده ايم كه اكثر زمان ها محتواي بلندي را مانند همين مقاله به يوزرها ارائه دهيم، به دليل آنكه اين موضع در رابطه مقاله ها بهينه سازي به طور كامل منطقيست. اين به عبارتي چيزيست كه يوزرها در ادامه آن بوده و رقبايمان نيز سعي بر تبعيت از آن دارا هستند.

محتواي بلند را سئو نماييد
يكي طريق هاي seo محتواي بلند، به فعاليت بردن جدول عنا وين محتوا در بالاي پست ميباشد تا يوزرها بتوانند به آساني به قسمت هاي متعدد آن هدايت شوند. همينطور با اينكار اين اقبال را به دست مي‌آوريد كه گوگل عنوان ها قسمت هاي متعدد محتواي بلندتان را به طور وب سايت لينك و پيوند (Sitelink) در نتيجه ها كاوش اكران دهد.

6. پيوند هاي داخلي به بقيه محتواهاي داراي ارتباط وب سايت بدهيد
يك كدام از قسمت هاي ديگر محتواي seo گرديده، پيوند سازي داخليست. به طبع در محتواي وب سايت خويش پيوند هايي به بقيه صفحه ها داراي ارتباط داده تا يوزرها داده ها بيشتري از موضوعات شبيه بيابند. همينطور با اين فعاليت موتوهاي كاوش نيز به پايش و ايندكس بيشتر وب سايت شما خواهند پرداخت.

لينك و پيوند هاي داخلي موجب ساخت رابطه معنايي ميان محتواي صفحه هاي متعدد وب سايت مي شوند و اين مورد به گوگل ياري مي نمايد تا معنا هر برگه را بهتر فهم نمايد. در هنگام لينك و پيوند دادن به ديگر صفحه هاي وبسايت از انكر تكست هاي مرتبطي استعمال فرماييد تا پايشگرها شعور بهتري از محتواي برگه لينك و پيوند گرديده به دست بياورند.

7. پيوند هاي فرنگي به ديگر سايت ها داراي ارتباط و داراي اعتبار بدهيد
در كنار پيوند دادن به مطالب درون وب سايت، بهتر ميباشد كه به بقيه مطالب كيفيت عالي ولي در بيرون از وب سايت نيز لينك و پيوند دهيد. اين مطالب بايستي داري خصوصيت هاي پايين باشند:

به يوزرها ياري كرده تا داده ها بيشتري از زمينه گزينه نظرشان كسب نمايند.
تارنما متبوع معتبر متعددي باشد.
در دادن لينك و پيوند هاي فرنگي افراط نكنيد، ولي درصورتي كه شم ميكنيد كه به كارگيري از يك پيوند فرنگي به طور كامل منطقيست، مسلما نسبت به انجام اين فعاليت مبادرت نمائيد.
8. به خوانايي مقاله دقت متعددي فرمائيد
محتواي صفحه ها تارنما بايستي خوانايي متعددي داشته باشند. فقط به تايپ كردن مقاله اكتفا نكرده و با ساختار دهي به آن، تلاوت آن را براي يوزرها تسهيل فرماييد. براي انجام اين عمل موارد ذيل را رعايت فرمائيد:

از پارگراف هاي كوتاه استعمال فرمائيد.
از فونت هاي قطور و كج (ايتاليك) براي اشاره بيشتر به قسمت هاي اساسي محتوا منفعت ببريد.
از ليست ها به كارگيري فرماييد.
از جمله‌ها كوتاه به كار گيري نماييد.
از يك فونت خوانا و نسبتا درشت براي خوانايي هر چه بهتر محتوا به كار گيري فرماييد
فضاهاي خالي كافي در بين پارگراف ها اضافه فرمائيد
9. قسمت هاي غير متني را seo فرمائيد
همان گونه كه در اولِ اين مقاله نيز بيان كرديم، محتوا فقط به صورت متن وجود ندارد و انواع مختلفي ميتواند داشته باشد. در هنگام افزودن محتواي غير متني به صفحه ها از سئو آن ها غافل نشويد. شايع ترين محتواي غير متني تصاوير ميباشند و براي seo هر چه بهتر بايد واجد شرايط تحت باشند:

اسم فولدر تصاوير باصرفه باشد. (مشتمل بر عبارات كليدي باشد)
دارنده متن جايگزين باصرفه گرديده باشد.
تيتر مرتبطي كه تعريف كننده تصوير ميباشد، در ذيل آن درج شده باشد.
10. از داده هاي ساختار يافته براي تعريف محتواي خويش به موتورهاي كاوش استعمال فرماييد
داده هاي ساختار يافته به موتورهاي كاوش امداد مي نمايند تا محتواي برگه را به صحت فهم و شعور نمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۰:۰۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بررسي دقيق رپورتاژ آگهي شما


آيا اينك روي رپورتاژها سپرده گذاري كرده‌ايد؟ سئو در مشهد چه‌گونه ميتوانيد اطمينان نتايج فرماييد كه رپورتاژ اطلاع رساني شما نرخ تبديل را ارتقا ميدهد؟

با اعتنا به پيشرفت صنعت رپورتاژ، شايسته ترين شيوه‌ها براي تايپ كردن اين نوع تبليغات در قالب محتوا كدام اند؟ در اينجا مي توانيد رپورتاژ خويش را به طور ظريف و جزئي ارزيابي كرده و از روندهاي فوق الذكر نيز براي ادامه‌ي فعاليت خويش به كار گيري فرماييد.

 

يادگرفتن رپورتاژ اطلاع رساني
در بالا مجموع اشاره‌هايي كه به مارك خويش كرده‌ايد را از محتوا حذف نمائيد و از خودتان بپرسيد، “آيا اين محتوا هنوز موثر، ديدني و ديدني ميباشد؟”

در‌صورتي‌كه جواب آري ميباشد، يعني در مسير صحت قرار گرفته‌ايد.

در مرحله‌ي آن‌گاه، نگاهي به برگه‌ي متبوع بيندازيد و اطمينان نتايج نماييد كه پباده سازي و قالب كلي ورقه با صفحه ها ديگر شما هماهنگي داشته باشد.

رپورتاژ اطلاع رساني بايستي متناسب با مدل تارنما باشد. علاوه براين، استفاده كننده به آنچه معمولا درين وبسايت چشم عادت داراست، پس رپورتاژ شما نيز مي بايست با آن هم خواني داشته باشد.

همينطور، نگاهي به محتواي پيروز تارنما بياندازيد و دقت نماييد كه قالب و لحن رپورتاژ شما نيز در انطباق با آن محتوا باشد. آيا اين محتوا احساس داراي اعتبار بودن را به كاربر منتقل مي‌نمايد؟ آيا حقيقي به حيث مي رسد؟ آيا با محتواي قبل چاپ كننده منطبق داراست؟ در‌اين‌صورت‌، رپورتاژ اطلاع رساني شما صحيح پباده سازي گرديده و پيروز خواهد بود.رپورتاژ اطلاع رساني سازگار با موبايل نيز نوعي تبليغات ضروري محسوب ميشود.در سال 2019، بيشتراز 50٪ ترافيك اينترنت جهاني از روش دستگاه‌هاي گوشي بوده و به راحتي مي‌اقتدار ذكر كرد كه تلفن‌هاي هوشمند جايگاهي مستمر و اساسي در معاش اشخاص و دنياي ديجيتال خواهند داشت. از آنجايي كه ارتقاء نرخ تبديل از روش گوشي يك رخداد قطعي ميباشد، محتواي شما در قالب گوشي نيز مي بايست به طور منظم، معلوم و ريلكس در چنگ مخاطب قرار بگيرد تا بتوانيد بخت تبديل خويش را بيشتر نمائيد. اين اصل در زمينه‌ي گونه هاي متفاوت ساخت‌و‌ساز محتوا صحت مي‌نمايد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۷:۳۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

ليستي از شبكه هاي اجتماعي و سوشيال بوكمارك ها براي ساخت بك لينك رايگان قوي و دائمي


توليد بك پيوند به وسيله هاست هاي بدون پول
يك كدام از ديگر از طريق هاي ايجاد بك پيوند بدون پول به كار گيري از هاست هاي بدون پول ميباشد. سئو در مشهد هاستينگ هايي مي باشند كه صرفا هاست بدون پول ارائه ميدهند. از روش اين وب سايت ها ميتوانيد به راحتي يك تارنما با وردپرس ساخت و ساز نماييد و مطالب خويش را در آن به اشتراك بگذاريد.

جذاب ميباشد بدانيد براي ساخت‌و‌ساز تارنما در هاست هاي بدون پول نيازي هم به دامين نداريد و ميتوانيد تارنما خويش را روي ساب دامين به عبارتي تارنما ها راه‌اندازي نماييد. در اين‌حالت بك پيوند هاي شما روي دامين اساسي كه آتوريتي بالايي دارااست ساخته ميشوند.

 

ليست هاست هاي مجاني اهل ايران براي ساخت و ساز بك لينك و پيوند
gigfa.com

vcn.ir

zili.ir

ss0.ir

pcshared.com

 

اعتنا: از روش هاست هاي مجاني هم ميتوانيد براي ساخت‌و‌ساز PBN هاي خويش مبادرت فرماييد.

سفارش ويژه هميار اينترنت : خريد بك لينك و پيوند كيفيت خوب، مستمر و تضميني

 

ساخت‌و‌ساز بك پيوند بوسيله وبسايت هاي اشتراك كليپ
يكي‌از شايسته ترين طرز ها براي توليد بك پيوند بدون‌پول و كيفيت عالي استعمال از تارنما هاي اشتراك ويديوي اهل ايران و فرنگي ميباشد. بوسيله عضويت در تارنما هاي اشتراك كليپ از روش كامل شدن ويژگي ها پروفايل تان مي‌توانيد بك پيوند بدون‌پول و كيفيت خوب بگيريد. همچنين با آپلود كليپ و گذاشتن لينك و پيوند تان در توضيحات ويدئو نيز در بعضا از وب سايت هاي اشتراك ويدئو مي‌توانيد بك پيوند اخذ نمائيد. به‌دنبال ليستي از شايسته ترين تارنما هاي اشتراك كليپ اهل ايران و فرنگي قراردارد.

youtube.com

dailymotion.com

vimeo.com

Aparat.com

namasha.com

namayesh.com

mp4.ir

inet.ir

mihanvideo.com

tamasha.com

dalfak.com

dinook.com

 

ايجاد بك پيوند بدون‌پول پروفايلي در تارنما هاي آتوريتي بالا
يكي شايسته ترين طرز ها براي ساخت‌و‌ساز بك لينك و پيوند هاي كيفيت بالا و مجاني توليد بك لينك و پيوند هاي پروفايلي ميباشد. ساخت و ساز بك لينك و پيوند در‌اين وب سايت ها بسيار معمولي ميباشد و تنها با عضويت در آنها مي‌توانيد براي سايت تان بك لينك و پيوند بگيريد. صرفا بدين نكته دقت داشته باشيد كه دامين آتوريتي اين وبسايت ها بالاست و به همين عامل بهتر ميباشد خيلي به تدريج در‌اين تارنما ها پيوند سازي فرماييد. از جمله هفته اي صرفا يكي بك پيوند از اين وب سايت ها بگيريد.

براي توليد بك لينك و پيوند در‌اين وب سايت ها در آغاز در آنان عضو گرديد. آن گاه اكانت كاربري خويش را مي بايست با ايميلي كه براي شما ارسال مي گردد تاييد فرماييد. وارد نمايه كاربري خويش گرديد و به بخش پيكربندي يا اين كه بازنويسي پروفايل برويد. آن‌گاه در فيلد مرتبط با نشاني وب سايت يا اين كه در نصيب بيوگرافي مي‌توانيد نشاني وبسايت خويش را قرار دهيد و پيوند خويش را تثبيت نماييد.

 

https://disqus.com

https://www.ted.com

http://www.livejournal.com

http://www.last.fm

https://soundcloud.com

http://www.deviantart.com

https://about.me

http://myfolio.com

http://www.quora.com

https://klout.com

http://fiverr.com

https://github.com

http://skillpages.com

https://issuu.com

https://www.behance.net

https://www.ask.fm

http://dribbble.com

https://ello.co

http://imgur.com

http://www.instapaper.com

http://www.scribd.com

http://rediff.com

http://reverbnation.com

http://screencast.com

http://sheknows.com

http://siftery.com


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۰:۲۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بهبود استراتژي مربوط به لينك هاي داخلي سايت

۵- بهبود استراتژي مرتبط با لينك و پيوند هاي داخلي تارنما

پيوندهاي داخلي براي ياري به Googlebot در فهم و شعور ساختار وبسايت ضروري ميباشند. سئو در مشهد  علاوه بر اين، لينك داخلي به شما قابليت و امكان مي‌دهد تا مطالب را بر پايه ي سلسله مراتب ساخت‌و‌ساز كرده و در آن به مهم ترين صفحه هاي بالاترين مقدار داده گردد.براي كسب داده ها در حوزه Googlebot به شما توصيه مي شود نوشته ي علمي منحصربه‌فرد ما web crawler چه است را مطالعه كند.

 


براي وبسايت‌هايي كه پيوند هاي داخلي متعددي در آن قرار ندارد، كارايي براي بهبود رابطه در ميان صفحه ها مي‌‌‌‌تواند راهي سريع براي ارتقا مرتبه تارنما در حاصل گوگل باشد.

 


ولي پرسش اينجاست كه نقشه حرارتي چه كمكي به ما دراين باره مي نمايد؟

 


بهره به كار گيري از نقشه هاي حرارتي براي اندازه گيري همت پيوند داخلي اين ميباشد كه آنان داده ها خاصي در رابطه محل كليك يوزرها ارائه مي‌دهند.

 


شما ميتوانيد با استناد بدين قضيه، شايسته ترين جاي براي جايگذاري پيوند ها را معين كرده و ترافيك بيشتري را به صفحه هاي داراي ارتباط ارسال فرماييد.

 


۶- ساخت ساختار مطلوب براي مسافرت مشتري

وبسايت شما بايستي به نحوي تهيه خواهد شد كه يوزرها را به سمت مطالب داراي ربط كه مطابق با هدف ها ما در مهاجرت مشتري ميباشد موعظه نمايد.

 


به ذكر معمولي خيس، شما بايستي مطمئن گرديد كه همگي لينك و پيوند ها و صفحه ها شما با يكديگر همياري دارا‌هستند تا بازديدكنندگان را به مسيري درست (براي مثال كاغذ پرداخت) هدايت نمايند.

 


در هنگام تحليل صفحه ها بدين نكته دقت نمائيد كه بعداز كليك يوزرها بر روي يك پيوند چه اتفاقي مي افتد؟

 


و بعد از آن به سوال ها ذيل جواب دهيد:

 


يوزرها چه هنگامي را در برگه تازه سپري مي نمايند؟

 


تا چه حد ورقه را پيمايش مي نمايند؟

 


واحد سنجش زد خورد يوزرها با مطالب تا چه اندازه اي ميباشد؟

 


آيا با بازديد آن كاغذ مخاطب از وبسايت بيرون ميگردد؟

 


۷- خواسته از يافتن موادسازنده غير قابل درك و حيران كننده در هيت مپ چه چيزي است؟

مزيت ديگر به كارگيري از نقشه هاي حرارتي، اين ميباشد كه صاحب و مالك سايت، به داده ها قابل قبولي در رابطه موادتشكيل دهنده سرگردان كننده در برگه دست مي‌يابد.

 


آيا تا به امروز براي شما اتفاق افتاده ميباشد كه از اينترنت سايتي بازديد نماييد كه در آن موردها قابل كليك مي باشند البته به شما ياري نميكنند تا به كاغذ بعدي برويد؟

 


در صورتي‌كه اين تجربه براي شما نامطلوب ميباشد براي يوزرها وب سايت شما هم همچنين خواهد بود. مواقعي كه نشان ميدهند قابل كليك ميباشند البته در واقع با كليك بر روي آنان مخاطب به شيت خاصي هدايت نمي‌‌‌‌‌‌خواهد شد، نمي توانند انتظارات را برآورده نمايند.

 


هيت مپ مي‌‌تواند به شما ياري دهد تا اين نصيب‌ها را شناسايي كرده و تصحيح فرمائيد.

 


با تصحيح موادتشكيل دهنده غير قابل درك در صفحه هاي احتمالا نرخ پريدن و نرخ خروج تارنما شما تا حد مناسبي كاهش پيدا مي‌‌‌‌نمايد.

 


توده‌‌‌‌‌بندي

شعور چگونگي تعامل بازديد كنندگان با محتوا، ساختار و موادتشكيل دهنده جان دار در صفحه ها تارنما، به شما قابليت و امكان مي‌‌دهد استراتژي خويش را تغيير تحول دهيد تا در غايت يوزرها بتوانند مطالب لازم خويش را مشاهده كرده و در نقطه ايده‌آل تبديل شوند.

 


هيت مپ به بازاريابان اين قابليت و امكان را مي‌دهد تا به سادگي خطاها مرتبط با تصوير، متن، CTA و هر عنصر جان دار در كاغذ را شناسايي نمايند.

 


ولي نقشه هاي حرارتي  فقط ابزار براي بهبود تجربه كاربري نيستند و شما ميتوانيد از ديگر ابزارهايي كه در آينده به معرفي آنها خوا‌هيم پرداخت نيز استعمال نماييد اميد‌وار‌يم با قرائت اين نوشته‌ي علمي با Heatmap چه است آشنا گرديده باشيد هم اكنون با درج ايده ها خويش، به ما در بهبود كيفيت مطالب امداد نماييد.

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۸:۱۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو چه كمكي به كسب و كارها در دوران كرونا مي‌كند


آغاز سال 99 در كشور‌ايران هم‌زمان با تمامي گيري كوويد 19 بود و عوابق بسيار شديدي سئو در مشهد براي اكثري از كسب و امور در جمهوري اسلامي ايران داشت.تا جايي كه تعداد متعددي از شغل ها به تعطيلي كشيده شد و شركتها ناچار شدند به تعديل ها يگسترده اي دست بزنند.

طبيعتا در‌اين زمان دارايي تبليغات و ماركتينگ كمپاني‌ها هم كاهش يافته و نياز به طريق‌هايي دارا هستند كه با به كارگيري از آن با كمترين هزينه بتوانند به مشتريان جديدي دست پيدا نمايند كه مثلا شايسته ترين اين نحوه‌ها به كارگيري از اصول بهينه سازي چهت نيل به جايگاه هاي برتر گوگل و جذب كاربر ميباشد.

seo چه مي‌باشد و چه تاثيري در وبسايت ما دارااست

شما در هر كسب و كاري كه باشيد، صدها تارنما حريف داريد كه هر روز هم به تعداد آن‌ها افزوده مي‌گردد و مي بايست بتوانيد از در ميان اينهمه تارنما خودتان را به مشتريان اكران دهيد و كاربر جذب فرمائيد كه‌اين عمل با امداد بهينه سازي و seo وبسايت انجام ميشود.

با ياري اصول seo شما وبسايت خويش را به صورتي استاندارد سازي ميكنيد كه از لحاظ گوگل بها و اعتبار حضور در سكو يك گوگل را داشته باشد و به‌تدريج صفحه هاي تارنما شما روي عبارات كليدي گوناگون در حاصل گوگل به كاربرها اكران پيدا مي‌نمايند.

seo در دوبخش كلي انجام مي گردد كه دربرگيرنده بهينه سازي داخلي و فرنگي وبسايت ميباشد.

در seo داخلي شما وب سايت را سئو ميكنيد و اشتباهات جان دار در آن را رفع مي‌كنيد كه ممكن ميباشد در موضوعات:ساختار و سيستم مدير محتواي تارنما، چينش و تنظيمات وب سايت، محتواي ساخت گرديده و صفحه هاي ما يحتاج در وبسايت، سرعت وبسايت و امكان برخورد گرا بودن براي يوزرها گوشي، لينكسازي داخلي في مابين مطالب و مواقعي از اين دست باشد و همگي اين موردها با سنجش حالت فعلي تارنما و اشتباهات مو جود و تدوين يك استراتژي مطلوب قابل رفع كردن ميباشد.

در مقابل سئوي خارجي وب سايت وجود داراست كه مشتمل بر ايجاد و ساخت و ساز بك لينك و پيوند براي وب سايت از روشهاي گوناگون و عمل در شبكه هاي عمومي ميباشد.فرايند سئوي خارجي تارنما هم بايستي با استراتژي مطلوب و به آهستگي به خصوص در ماه هاي نخستين صورت پذيرد و پس از مدتي مي شود به آن سرعت بيشتري بخشيد و تعداد بك لينكها را زياد كرد.

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۵:۳۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

آموزش رايگان سئو – آپديت ۲۰۲۰


يادگرفتن بدون پول بهينه سازي – ۲۰۲۰
يادگرفتن بهينه سازي، موضوعي پربازديد در بين ديجيتال ماركتر ها و علاقمندان به حوزه سئو در مشهد است. شركتهاي و اساتيد متعددي زمان هاي آموزشي seo را با مخارج هنگفت برگزار مي نمايند كه با تحليل آن ها متوجه شديم، در بيشتر موردها (اين مقاله در موردها اندكي درستگو وجود ندارد) چيزي بيرون از مطالب اين نوشته ي علمي را عرضه نمي‌كنند. لكن بر آن شديم تا مطالبي را با ترتيب مطلوب جمع آوري كرده و در دست علاقمندان اين حوزه در اختيار بگذاريم. اميد‌واريم قبل از كمپاني در كلاس هاي آموزشي بهينه سازي، اين نوشته‌علمي را تا پايان مطالعه نمائيد و بعد از آن، در صورتي‌كه نيازي شم كرديد در كلاس هاي تخصصي اين هفت قدم كمپاني فرمائيد.

همينطور: براي فراگيري بهتر هريك از اين گامها ميتوانيد با جستجوي بيشتر، مقاله‌ها و كليپ هاي آموزشي متعددي را به بدون‌پول در وب پيدا نمائيد.

نوشته‌ي علمي پيش رو به نحوه content curation و گردآوري مطالب كاربردي و بي نقص و چينش آن مطالب طبق ساختار آموزشي سرفصل هاي بهينه سازي فراهم شده‌است.

هر قسمت و هر قدم بعداز كاوش و تعيين شايسته ترين و كاربردي ترين مقاله ها از سايتهاي داراي اعتبار فارسي، تعيين و جمع آوري شده‌است.

در آخر اين نوشته‌علمي پيوند منبع همه مطالب مندرج در نوشته‌ي‌علمي جهت محافظت مالكيت معنوي قرار داده شده‌است.

seo چه چيزي است؟


بهينه سازي برگرفته از عبارت Search Engine Optimization ميباشد كه كلمه ها معادلي زيرا سئو يا اين كه seo موتور كاوش دارااست كه كليه آنان به يك معنا مي‌باشند و مي قدرت آن را بصورت تحت تمجيد نمود:

بهينه سازي (باصرفه‌سازي موتور كاوش) به معناي فريب و يا اين كه ويرايش موتور‌هاي كاوش با نحوه‌هاي غير اخلاقي وجود ندارد. آنها براي ياري كردن به بهبود رويت و رابطه وبسايت‌ها در حاصل جستجوي طبيعي با مقصود وصال به سكو‌بندي بالا، ساخت گرديده‌اند.

بهينه سازي را مي‌اقتدار تيم‌اي از طريق‌ها براي تغيير تحول استراتژيك وبسايت‌ها دانست. اين پروسه به ذكر مهم‌ترين عامل ها داراي ربط برگه و ارتقاء اهميت آن در شيت نتيجه ها كاوش، مي پردازد.

بهينه سازي روند بي آلايش‌اي وجود ندارد كه به راحتي پياده‌سازي خواهد شد چون مستلزم علم زياد، دانش پيش مورد‌اي و حوصله ميباشد. موتور‌هاي كاوش با تغيير تحول مداوم الگوريتم‌هاي درجه‌بندي خويش غير قابل پيش‌بيني مي باشند؛ بدين ترتيب وظيفه مهندسين seo بروز نگه داشتن داده ها خويش دراين مورد ميباشد.

seo تارنما يا اين كه seo وبسايت يكي عمل هايي ميباشد كه به وسيله سئوكار انجام ميشود.

الگوريتم درجه‌بندي گوگل دارنده بيشتراز ۲۰۰ واحد سنجش جهت سكو‌بندي يك وبسايت ميباشد. از اين رو مهندسين بهينه سازي مي‌بايست مهم ترين اين ميزان‌ها را جهت پياده‌سازي پيروز seo بدانند.

تاريخچه seo


ياهو اينترنت در سال ۱۹۹۵ او‌لين اصول seo را فعال‌سازي كرد.
گوگل در ۱۹۸۸ فعال‌ساز‌ي شد، كه به تبع آن اصول نو seo را انتخاب نمود.
موتور جستجوي ياهو در سال ۲۰۰۰ الگوريتم آلتاويستا را رها كرده و به مكان آن از الگوريتم گوگل تبعيت نمود.
در سال ۲۰۰۱ جايگاه صفحه ها وبسايت‌ها از روش منوي ابزار نشان داده شد.
در سال ۲۰۰۵ يك الگوريتم نو به اسم تگ NoFollow معرفي شد.
در سال ۲۰۰۹ گوگل پارامتر كافئين را معرفي نمود كه نقش اساسي را در seo (سئو) ايفا مي‌نمايد.
در سال ۲۰۱۱ پارامتر پاندا ساخت شويد كه يك قدم مهم در تاريخ بهينه سازي (بهينه سازي) به حساب ميآيد.
در آپريل ۲۰۱۲ الگوريتم پنگوئن نيز به گروه اصول بهينه سازي اضافه شد.
در سپتامبر ۲۰۱۲ اي ام دي ( انطباق ظريف با دامنه) ساخت و ساز شويد.
و عاقبت در اكتبر ۲۰۱۲، ۶۵ بسته اجرايي به پارامترهاي seo اضافه شد.
توسعه و گسترش seo با ورود گوگل
گوگل تحت عنوان يكي موتور جستجوهاي داراي اعتبار و شناخته گرديده براي همگي يوزرها اينترنتي به شمار مي رود. اين موتور كاوش در سال ۱۹۹۸ تأسيس شد و بخاطر پباده سازي بي آلايش يوزرها متعددي را مجذوب خويش نمود. به همين استدلال همت هاي اين مجموعه براي سئوسازي بسيار اصلي مي‎باشد.

گوگل در اولِ عمل خويش فاكتورهايي همانند تعداد لغات كليدي، تيتر‌بندي‌ها، تگ‌ها، لينك و پيوند‌ها و ساختارسايت را براي seo در لحاظ گرفت.

اكنون به انگيزه سوء استعمال بخش اعظمي از طراحان وبسايت‌ها، گوگل از فاكتورها و پارامترهايي كه براي جايگاه بندي صفحه ها به كارگيري مي‌نمايد، پرده بر نمي دارااست.

در‌حالتي كه چه بسيار از طراحان تارنما‌ها براساس تجارب فردي خويش برخي از اين پارامترها را ذكر مي‌نمايند، البته مجموع فاكتورها و الگوريتم‌هاي رقم خورده موتورهاي كاوش و بالاخص گوگل را در بر نمي گيرد.

با ورود اين موتور كاوش تغييرات متعددي در عرصه seo شكل گرفت چنانكه در سال ۲۰۰۴، طيف وسيعي از پارامترهاي نامشخصي را در اصول سكو بندي خويش براي كاهش تأثير از لينك و پيوند‌هاي بازنويسي گرديده، انتخاب كرد. در سال ۲۰۰۵، گوگل استارت به فردي سازي نتيجه ها كاوش براي هر استفاده كننده نمود.

فعلا نيز تعداد الگوريتم‌ها و پارامترهاي رقم خورده از سوي موتورهاي كاوش بطور بدون نقص ذكر نشده‎اند بطوري كه در سال ۲۰۰۷ ميلادي، خبر نامه نيويورك تايمز اعلام كرد كه موتورهاي كاوش براي درجه‌بندي وبسايت‌ها، بيش تر از ۲۰۰ فاكتور متعدد را به فعاليت ميبرد.

حالا نيز بهينه سازي در هم اكنون كامل شدن بوده و موتورهاي كاوش همچنان در همت براي اضافه نمودن پارامترها و الگوريتم‌هاي تازه مي باشند.

فرآيند اساسي سئوي وبسايت چه است


تكنيكال seo
تحقيق واژه كليدي (Keyword Research)
تگ‌هاي تيتر را باصرفه‌سازي نماييد
تيتر‌هاي متاي (Meta Titles) داراي ارتباط توليد نمائيد
چك رقبا
باصرفه‌سازي سئوي داخلي (On-Page بهينه سازي)
باصرفه‌سازي offpage seo (Off-Page Optimization)
سوشيال سيگنال
قدم نخستين: تكنيكال seo


بهينه سازي تكنيكال به با صرفه‌سازي اينترنت‌وبسايت از حيث فني اشاره دارااست. برخلاف سئوي خارجي يا اين كه بهينه سازي داخلي، بيشتر كارهايي كه در seo تكنيكال مي كنيم مربوط به موتور كاوش، مسائل فني اينترنت‌تارنما، ربات‌ها، كدهاي نرم افزار نويسي و… ميباشند.

مقصود مهم اجراي seo تكنيكال در سايت، فراهم كردن سايتي ميباشد كه در مرحله اوليه براي ربات‌هاي موتور كاوش به راحتي قابل شعور و ارزيابي باشد و در مرحله دوم سايتي كه ساختار صحيحي داشته و مخاطب از بودن در آن و فعاليت كردن با قسمت‌هاي مختلفش، لذت غالب شود!

۱. سرعت تارنما
شايد براي شما هم جذاب باشد بدانيد كه گوگل زماني قرار ميباشد يك برگه از اينترنت سايتتان را به نتيجه ها نخستين بياورد، تحت عنوان يك فاكتور اصلي سرعت آن را نسبت با گاز صفحه هاي رقبا محاسبه مي‌نمايد. اين يعني ممكن ميباشد سرعت بار گذاري ذيل سايت شما؛ سبب گردد محتواي ديدني و مفيدتان در مقابل مشاهده كرد يوزرها قرار نگرفته و به قسم خودمان «به پول تبديل نشود!»

البته چرا سرعت؟ خب راستش گوگل به يوزرها اهميت متعددي مي دهد و پيرو هم يوزرها از درانتظار ماندن پاي صفحه ها تلفن همراه يا اين كه رايانه براي گشوده شدن كاغذ تارنما شما خوششان نمي‌آيد. يادم است در قبلي ما اهل ايران‌ها حتي حاضر بوديم براي قرائت يك نوشته ي علمي ۳۰۰ واژه و كلمه‌اي در سايتي مثل ترفندستان، يكسري دقيقه به برگه سپيد رايانه در كافي نت نگاه كنيم و در انتظار بمانيم؛ البته امروز حتي ۱۰ ثانيه در انتظار ماندن آزارمان ميدهد.

در صورتي‌كه بخواهم يه خرده با آمار و اعداد حرف كنم؛ بايستي مقطع گشوده شدن هر كاغذ از تارنما شما چيزي ميان ۲ تا ۷ ثانيه باشد. به اين ترتيب تحت عنوان گام نخستين از بهينه سازي تكنيكال بايستي آغاز فرماييد به باصرفه كردن سرعت اينترنت سايتتان. چطور؟ يا اين كه با امداد فراگيري‌هاي سطح اينترنت يا اين كه يك نرم‌افزار نويس رشته‌اي و خبره.

۲. ساختار با صرفه گرديده براي ربات‌ها
گوگل و ساير موتورهاي كاوشگر براي مشاهده صفحه ها اينترنت‌تارنما شما، از تعدادي ربات امداد مي گيرند كه به نام‌هايي مثل كراولر (crawler) يا اين كه خزنده، عنكبوت و… شناخته مي گردند. نكته حائض اهميت اينجاست كه‌اين خزنده‌ها خيلي بضاعت و توان بالايي در آناليز صفحه ها اينترنت‌وب سايت ندارند. يعني اينطور وجود ندارد كه امروز يك نوشته ي علمي بنويسيد، آن را به آرزو پروردگار ول نماييد و چشم به راه باشيد كه خزنده‌ها كاغذ‌تان را پيدا نمايند.

۳. پوشه robot.txt
تا جايي كه اينجانب مي دانم ربات‌ها موجودات گويش نفهمي مي باشند و به راحتي نميشود حاليشان كرد كه ربات عزيز اين برگه را ايندكس مكن!

البته خب با بعضا لهجه‌هاي نرم افزار نويسي ميشود با آن ها سخن كرد. فولدر متني robot.txt كه در هاست اينترنت‌تارنما شما لود ميگردد، دربردارنده چند امر اپليكيشن نويسي ميباشد كه با ربات‌هاي موتور كاوش رابطه برقرار مي‌نمايد. ولي چرا؟

اصولا اين فولدر به شما ياري مي‌نمايد نسبت به اخلاق و رفتار خزنده‌ها درباره‌ي اينترنت‌سايتتان، پاره اي در اختيار گرفتن داشته باشيد. به عنوان مثالً ميتوانيد به ياري پوشه robot از آنان درخواست فرمائيد كه صفحاتي مثل برگه پرداخت و… سايتتان را ايندكس نكنند.

۴. صفحه ها ۴۰۴ و لينك و پيوند‌هاي شكسته
درصورتي كه همين هم اكنون در گير يك خوددرگيري مزمن بشوم و تصميم بگيرم نوشته‌علمي فراگيري seo تكنيكال كه در هم اكنون خواندنش ميباشيد را حذف كنم؛ هنگامي كه بخواهيد توشه ديگر به آن وارد گرديد، با يك كاغذ ۴۰۴ روبرو خواهيد شد. اصولا صفحه ها ۴۰۴ صفحاتي مي‌باشند كه محتواي آن تماما حذف گرديده‌ ميباشد.

در‌پي هر لينكي كه از اينترنت‌تارنما شما به صفحه ها ۴۰۴ وب سايت خودتان (يا اين كه ديگر افراد) داده خواهد شد؛ يك پيوند شكسته ميباشد. خب؟ اصولا همگي اين پيشگفتار‌چيني‌ها براي اين بود كه بيان‌كنم ربات‌هاي گوگل از اين صفحه هاي ۴۰۴ متنفرند و وجودشان در وبسايت شما منجر كاهش توان بهينه سازي تكنيكالتان مي شود.

راهكار چه مي‌باشد؟ راهكار استعمال از ريدايركت ۳۰۱ ميباشد. به امداد اين ريدايركت شما ميتوانيد ربات‌ها و كاربراني كه وارد اين صفحه هاي حذف گرديده ميگردند را به صفحه ها داراي ارتباط (اكثر وقت ها ورقه مهم تارنما) هدايت نمائيد.

۵. خودداري از وجود صفحه ها تكراري (duplicate content)
ايراد محتواهاي تكراري اكثر زمان ها مشكلي ميباشد كه دكان‌هاي اينترنتي با آن روبرو مي شوند. از جملهً فروشگاهي كه در محصولاتش، ۵ گوشي LG سبك k8 دارااست و صرفا تفاوت آن ها در رنگشان ميباشد. اصولا همگي اين ۵ ورقه يك محتوا و توضيحات جنس يكسان و جزئيات شبيه دارا هستند.

گوگل در مقابل محتواهاي تكراري باطن وبسايت شما ساكت نمي‌شيند و ترجيح مي دهد اعتبار سئوتان را كم كند.

البته خب چاره اين نقص‌ چه است؟ چطور يك مغازه ميتواند توليدها شبيه را هم در اينترنت سايتش داشته باشد؟

خط مش حلي كه خويش گوگل براي اين ايراد انتخاب كرده، استعمال از تگ كنونيكال ميباشد. با ياري اين تگ شما ميتوانيد به گوگل بفهمانيد كه از در ميان صفحه ها تكراري در سايتتان، كدام يكي از ورژن مهم ميباشد و كدام را در حاصل ايندكس نكند.

۶. امنيت وب سايت!
گوگل نسبت به امنيت وبسايت‌هاي سطح اينترنت به شدت حساس ميباشد. يعني كافي ميباشد ربات‌هاي اين موتور كاوش متوجه شوند يك جوجه هكر به وب سايت شما نفوذ كرده تا آبرو و حيثيت‌تان را ببرند! اساسا در شرايطي كه اينترنت‌وبسايت شما هك خواهد شد و گوگل آن را بفهمد، مي بايست در مقطع بازه كوتاهي در انتظار كاهش جايگاه‌هاي آن باشيد.

۷. تارنما مپ
تارنما‌مپ وبسايت هم مثل فولدر روبوت، يك فولدر متني با فرمت xml ميباشد؛ البته كاركرد آن ها با هم فرق دارااست. اساسا تارنما‌مپ فايلي ميباشد كه پيوند همگي صفحه ها و‌‌ب‌سايتتان داخل آن قرار مي گيرد؛ از صفحه ها مقاله ها گرفته تا ورقه‌ها و… . ولي چرا؟

زيرا ربات‌هاي موتور كاوش به طور اتومات مدام تارنما‌مپ وب سايت شما‌را تحليل مي‌نمايند. آن ها با محاسبه لينك و پيوند‌هاي داخل اين شيت، ريلكس‌خيس ميتوانند صفحه هاي را پيدا كرده و آنها را چك نمايند. به اين ترتيب با طراحي وب سايت مپ فرآيند خزش ربات‌ها روي سايتتان را شل‌خيس ميكنيد.

۸. استراكچر ديتاها
به صورت معمولي، گوگل به امداد تعدادي الگوريتم و فاكتورهاي از پيش گزينش‌گرديده تشخيص مي دهد كه محتواي اينترنت‌تارنما شما چقدر كيفيت عالي ميباشد. براي مثالً با محاسبه چگالي كلمه و واژه كليدي، وجود لغات داراي ربط، تصاوير و… در متن محتوا مي فهمد كه ورقه شما چقدر براي بودن در نتيجه ها نخستين لياقت دارااست؛ البته به صورت كلي بضاعت تشخيص محتواي خويش كاغذ را ندارد.

در‌پي يكسري كدهاي اپ‌نويسي كه به آنان استراكچر ديتا مي گويند؛ ميتوانند در آشنايي خويش محتواي كاغذ هم به گوگل ياري نمايند. در‌صورتي‌كه شما از كدهاي استراكچر ديتا در اپليكيشن‌نويسي اينترنت‌سايتتان امداد بگيريد، گوگل محتوايتان را بهتر فهم و شعور كرده و در عوض زحمتي كه ميكشيد؛ علاوه بر بر ارتقاء اعتبارتان، شيوه اكران سايتتان در حاصل را هم تغيير تحول ميدهد.

۹. نشاني‌ ورقه‌ها را ساختارمند فرمائيد

يكي از ديگر از فاكتورهاي seo تكنيكال، مورد URL‌هاست. در واقع گوگل به زيبايي و كوتاه بودن نشاني صفحه ها وب سايت شما هم اهميت ميدهد. ولي خير آنقدر زياد اما در هر اكنون اين موضوعي ميباشد كه مي توانيد با رعايت آن، سايتتان را نسبت به گذشته باصرفه‌خيس فرمائيد. براي توليد URL صفحه ها بدين موردها اعتنا داشته باشيد:

در URL از حروف بي‌معنا به كار گيري نكنيد
از كلمه و واژه كليدي به فارسي يا اين كه انگليسي در URL استعمال فرماييد
ترجيحا نشاني صفحاتتان كوتاه باشد
۱۰. لينك و پيوند‌هاي بردكرامب (Breadcrumbs)
لينك و پيوند‌هاي بردكرامب به عبارتي پيوند‌ها يا اين كه مسيري مي باشند كه در صدر يا اين كه تحت صفحه هاي تارنما، به استفاده كننده اكران مي دهند دقيقاً حال حاضر در كدام نقطه وب سايت قرار گرفته. تحت عنوان مثال به تصوير ذيل نگاه نماييد تا بهتر متوجه منظورم بشويد:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۰:۴۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)