مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

چطور بعضی صفحات وب سایت قابل جستجو است


چرا بعضا از صفحه های وب سایت برای موتورهای کاوش قابل دسترسی نیستند؟
در‌صورتی‌که شما یوزرها تارنما خویش را ملزم میکنید پیش از دسترسی به محتوای وبسایت، سئو در مشهد فرم آنلاینی را لبریز نمایند، به احتمال زیاد موتورهای کاوش چنین نواحی مراقبت گردیده ای را هیچ وقت مشاهده نکنند. فرم ها ممکن میباشد مستلزم اسم کاربری و کلمه و واژه عبور یا این که فرمی مربوط به حیث سنجی باشند. به هر شکل، در هر دو آیتم خزندگان موتورهای کاوش تلاشی برای لبریز کردن فرم نخواهند کرد. بنابراین، محتوا و پیوند های موجودی که در پشت فرم جای دارد برای موتورهای کاوش نامرئی به حساب آورده می شود.

لینک و پیوند های جانور در کدهای غیر قابل تجزیه جاوا اسکریپت
در حالتی که از جاوا اسکریپت برای پیوند های خویش به کار گیری میکنید، متوجه خواهید شد که موتورهای کاوش آن پیوند ها را نمی خزند یا این که اعتنا بسیار یه خرده به پیوند های جانور درین کدها نشان میدهند. در حالتی که میخواهید صفحه ها شما بوسیله ربات های موتورهای کاوش گر ایندکس شوند، می بایست لینک و پیوند های استاندارد HTML را جایگزین جاوا اسکریپت های جانور در هر ورقه نمایید.

پیوند به صفحاتی که به وسیله پوشه Robots.txt مسدود گردیده اند
متا تگ در اختیار گرفتن ربات های موتور کاوش و فولدر robots.txt به صاحبان تارنما اذن می‌دهند دسترسی خزنده های موتور کاوش به یک صفحۀ خاص را محدود نمایند. تنها به خیال و خاطر داشته باشید که می بایست صفحاتی را مسدود نمائید که حقیقتا نیازی به ایندکس شدن آنها در موتورهای کاوش ندارید. بسیار پیش آمده میباشد که به کارگیری از این متا تگ یا این که فولدر robot.txt سبب ساز مسدود کردن کلی ربات های موتور جستجو گر شده‌است. پس در به کار گیری از آنان اعتنا فرمایید.

دوری از به کار گیری از قاب ها یا این که آی قاب ها
از حیث فنی، پیوند های جانور در قاب ها و آی کادر ها قابل خزیدن می‌باشند، البته هر دوی این مورد ها مشکلاتی را در مورد سازماندهی و تعقیب کردن پیوند ها برای موتورهای کاوش ساخت و ساز می نمایند. سفارش میکنیم تا حد قابلیت از این مورد ها خودداری کنید، مگر اینکه مخاطب ماهر باشید و شعور خیر از طرز ایندکس و تعقیب کردن لینک و پیوند ها در قاب ها داشته باشید.

پیوند های مو جود در صفحاتی که صدها یا این که هزاران پیوند دارا هستند
موتورهای کاوش صرفا تعداد محدودی از پیوند های جانور در یک شیت را میخزند. این محدودیت در شمارش برای تشخیص اسپم و گزینش سکو بندی ضروری میباشد. صفحاتی که هزاران لینک و پیوند در خویش دارا‌هستند ممکن میباشد ابداً خزیده و ایندکس نشوند.

نکته: چنانچه شما بتوانید از موردها بالا در تارنما خویش دوری نمائید، پیوند هایی پاک و قابل ایندکس خواهید داشت که به ربات های کاوش اذن می‌دهند به راحتی به محتوایتان دسترسی داشته باشند.

تگ "Rel="nofollow چه می‌باشد؟


تگ "Rel="nofollow را می اقتدار با امر پایین به فعالیت پیروزی:

Best بهینه سازی Ever!

پیوند ها ممکن میباشد تگ ها و صفات متعددی داشته باشند. موتورهای کاوش نسبتاًَ همۀ آن ها را نادیده می‌گیرند. صرفا یک استثنا دراین مورد وجود دارااست و آن هم تگ "Rel="nofollow میباشد. در نمونه بالا افزودن تگ "Rel="nofollow به لینک و پیوند، به موتورهای کاوش می‌گوید که مالک وبسایت دوست ندارد پیوند متبوع تحت عنوان تاییدیه تارنما اشاره گردیده، تعبیر گردد.

همانگونه که می‌دانید صفت Nofollow به طور زیر الفظی به موتورهای کاوش امر می‌دهد که لینکی را دنبال نکنند (هر یک‌سری در بعضا از موردها این لینک و پیوند ها نیز دنبال میشوند). تگ nofollow روشی میباشد که به صاحبان وب سایت ها یاری می نماید از نظر ها و پیوند های اسپم به طور اتومات خودداری نمایند. پیوند هایی که تگ nofollow دارا‌هستند بوسیله هر موتور جستجویی به روش متفاوتی تعبیر می‌شوند، البته شفاف میباشد که همچون لینک و پیوند های عادی با آن‌ها واکنش نمی‌کنند.

آیا پیوند های nofollow بد میباشند؟
اگرچه لینک و پیوند های nofollow همچون پیوند های Follow باارزش نیستند، ولی چنین پیوند هایی تحت عنوان نصیب طبیعیِ پروفایل لینک و پیوند پیوند بیلدینگ وب سایت ها محسوب می گردند. یک وب سایت با لینک و پیوند های داخلی فراوان میتواند لینک و پیوند های nofollow بیشتری نیز داشته باشد و این مسئله به هیچ عنوانً چیز بدی وجود ندارد. در واقعیت، فاکتورهای درجه بندی نشان میدهد که وبسایت هایی که جایگاه فراتر دارا هستند، درصد بیشتری از لینک و پیوند های دریافتی nofollow را در مشت دارا‌هستند.

گوگل
گوگل ذکر نموده است که در بیشتر مورد ها، آنان لینک و پیوند های nofollow را دنبال نمیکنند و این سیرتکامل لینک و پیوند ها ارزشی برای درجه بندی ندارند. در اصل! به کار گیری از لینک و پیوند های nofollow سبب می‌شود گوگل پیوند غرض را از نمودار کلی وبسایت بیرون نماید. این لینک و پیوند ها هیچ وزنی ندارند و تحت عنوان متن HTML تعبیروتفسیر میگردند. با این وجود ، بیشتر صاحبان وب سایت ها بر این باورند که حتی یک لینک و پیوند nofollow از سایتی با آتوریتی بالا می‌تواند تحت عنوان آرم اعتماد و اعتبار تعبیر و تفسیر گردد.

بینگ و یاهو
بینگ که حاصل کاوش در یاهو را نیز مهیا می نماید، ذکر نموده است که لینک و پیوند های nofollow را در نمودار پیوند ها قرار نمی دهد. هر یک سری خزندگان آن‌ها ممکن میباشد از این پیوند ها برای یافتن صفحه ها نو در یک وبسایت به کار گیری نمایند.براین اساس، اگرچه این موتور کاوش این لینک و پیوند ها را دنبال می نماید، البته از آنان برای محاسبات سکو بندی خویش به کار گیری نمی نماید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۱:۵۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)