مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

Rich Snippets چیست و چه تاثیری بر افزایش کلیک سایت دارد؟


ریچ کاردز و ریچ اسنیپتز فرمت‌های تازه اکران حاصل جست‌وجو در گوگل می‌باشند سئو در مشهد  که تأثیر بسزایی در ارتقا نرخ کلیک یا این که سی‌تی‌آر وب سایت دارا‌هستند. در یک سخن، این فرمت‌های اکران حاصل به ما امداد می‌نمایند تا دقت استفاده کننده را در برگه حاصل جلب کرده و اورا به‌سوی تارنما خویش بکشانیم. به عبارتی‌طور که در تصویر مشاهده می کنید برای اکران شما در کاغذ حاصل، سه وضعیت متفاوت وجود داراست. وضعیت نخستین به عبارتی شرایط پیش‌فرض میباشد. شرایط میانی ریچ اسنیپتز اسم داراست و مدتی میباشد که به‌طور بزرگ در اینترنت فارسی مشاهده می گردد. برای فعال سازی آن میتوانید از منو اینترنت‌مستر تولز و یا این که کدهای جیسون و میکرو دیتا استعمال نمائید.


وضعیت سوم یا این که به عبارتی ریچ کاردز ورژن تکامل‌یافته ریچ اسنیپتس میباشد ولی در اینترنت فارسی چندان رواجی نداشته و بیان کننده گوگل موقتیً تمایلی به فعال سازی آن در اینترنت فارسی ندارد.


میدونم که در ابتدا گفتم میتونید در صفحه های وب لاگ از این قابلیت و امکان به کارگیری فرمائید، هنوزم میگم میتونید به کارگیری نمایید البته بهتره به کار گیری نکنید یا این که در حالتی که به کارگیری می کنید هوشمندانه به کار گیری فرمایید. چرا؟

خب معمولا هر کدوم از صفحه ها بلاگ مرتبط با جواب به یک پرسش استفاده کننده می‌باشد. غرض اساسی ما معمولا باخبر سازی کاربر در منش رضای خداوند وجود ندارد. معمولا یک مقصود مالی پشت مورد می‌باشد. میخوایم با جذب استفاده کننده به سایتمون اون رو با محصول ها یا این که خدماتمون آشنا کنیم یااینکه از روش تبلیغات باطن تارنما پول دربیاریم.

درصورتی که با به کارگیری از اسکیمای FAQPage مجموع محتوای اون نوشته ی علمی رو به نیکی پوشش بدیم ممکنه خیلی از کاربر ها از باطن همون شیت SERP پاسخ سوالشون رو بگیرن و دیگه وارد سایتمون نشند. بنابر این برای صفحه های مقاله‌ها بهتره یا این که از این اسکیما به کار گیری نکینم یا این که در صورتی استعمال می کنیم پاسخ پرسش کاربر رو به طور بدون نقص ندیم، طوری که متوجه بشه این بخشی از پاسخ می باشد و چهت نیل به پاسخ بی نقص می بایست وارد سایتمون بشه.

 

احتمالا محتوایی که نوشتم، محتوای جامعی وجود ندارد، درصورتی که سوالی داشتید قطعا همین جا بپرسید، در‌حالتی که جوابش رو بدونم مسلما پاسخ میدم و در وحله نخستین از اینکه محتوایی که نوشتم چشم گردیده ذوق زده میشم و بعدش هم از حل کردن قضیه شما شادمان میشم D:


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۱:۴۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)