مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

انکرتکست عریان یا Naked Link Anchors


انکرتکست کلمه و واژه کلیدی + اسم تجاری یا این که Brand + keyword Anchor
استعمال از واژه و کلمه کلیدی و اسم تجاری در متن پیوند یکی‌از دیگر از طریق‌های خوب و معدود‌خطر سئو در مشهد  برای ساخت و ساز پیوند‌های خوب میباشد. این نوع انکر تکست معمولاً دربرگیرنده اسم مارک شما به یاور واژه کلیدی غرض‌تان میباشد.

از جمله عبارت تبلیغات اینترنتی نوین، انکر‌تکست بسیار نیکی میباشد که مشتمل بر اسم مارک نوین و واژه کلیدی مربوط به تارنما میباشد.

به طبع بخوانید: بک لینک و پیوند نخرید، بک پیوند بسازید!
انکرتکست تصویر یا این که Image Anchors
برای آنکه مراحل لینک و پیوند بیلدینگ شما از لحاظ گوگل طبیعی باشد، بهتر میباشد هر از گهگاه در تصاویر وبسایت‌تان، لینک و پیوند قرار دهید. در چنین قوانینی، Alt Tag تصویر تحت عنوان انکر تکست شناسایی می گردد.

به این ترتیب درصورتی که تصویر تارنما شما تگ Alt نداشته باشد، هیچ متنی برای لینکش شناسایی نمیشود. به نمونه پایین دقت نمایید:

به کار گیری از تگ Alt تحت عنوان انکر تکست” />


درپی سرویس ها بهینه سازی میباشید؟
ما علم موردنیاز برای ارتقا اعتبار و درجه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس حاصل نمایید.
برای مشورت کردن مجانی، همین حال حاضر با ما تماس حاصل نمایید.
انکرتکست مترادف یا این که LSI Anchors
LSI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing میباشد. به طور زیر لفظی این عبارت فهرست‌سازی معنایی پنهان معنا میگردد.

در‌این نوع انکر تکست به مکان استعمال از کلمه و واژه کلیدی غرض‌تان، از کلمات مترادف و هم معنی یا این که مشتقات آن به کارگیری میکنید. به عنوان مثال در‌صورتی‌که کلمه و واژه کلیدی "گل فروشی" را غرض قرار داده‌اید، متن لینک و پیوند LSI آن قادر است عباراتی مانند "گل فروشی آنلاین"، "فروش اینترنتی گل و گیاه" یا این که "گل تزئیتی آنلاین" باشد.

مزیت پیوند LSI این میباشد که به کوئری جستجوی یوزرها بسیار مشابه میباشد. در حالتی‌که عبارت گل فروشی را در گوگل کاوش فرمائید، جستجوهای مربوط به آن را در انتهای ورقه مشاهده خواهید کرد:

 

انکرتکست Partial Match
حضور نسبی (یا این که جزئی) کلمه و واژه کلیدی در انکرتکست با تیتر Partial Match شناخته می‌گردد. به عنوان مثال عبارت راهنمای لینک و پیوند بیلدینگ توسعه یافته، یک انکرتکست Partial Match میباشد.

انکرتکست طولانی یا این که Long Tail Anchors
فقط تفاوت انکرتکست طولانی (یا این که دم دراز) با Partial Match، طولانی بودن آن میباشد. به عنوان مثال پیوند‌های گوگل 200 فاکتور را برای سکو‌بندی وب سایت نظر می‌نماید و گوگل ادوردز خدمت تبلیغاتی گوگل میباشد، انکرتکست طولانی دارا هستند.

انکرتکست Exact Match
شاید بتوان اعلام‌کرد Exact Match مهم ترین انکرتکست مو جود میباشد. در Exact Match، شما صرفا از واژه و کلمه کلیدی مقصود‌تان را در متن پیوند استعمال میکنید. صحت دارد که متن لینک و پیوند Exact Match تاثیر متعددی بر ارتقاء درجه وبسایت شما دارااست، البته به کارگیری بیشتراز حد از این نوع لینک و پیوند می تواند منجر جریمه شدن وبسایت‌تان گردد.

مثلا در حالتی که کلمه و واژه کلیدی یکی صفحه هاِ تارنما‌تان پیوند بیلدینگ میباشد، متن لینک و پیوند‌هایی که برای آن شیت می‌سازید، به عبارتی واژه کلیدی پیوند بیلدینگ خواهد بود.


درپی ارتقا فروش چندبرابری می‌باشید؟
ما به شما امداد می کنیم با تبلیغات گوگل و کمترین هزینه در جایگاه‌های نخستین گوگل قرار بگیرید.
برای مشورت کردن بدون‌پول، همین شرایط فعلی با ما تماس حاصل نمایید.

موتورهای کاوش گر روز آپ دیت هوشمندتر میشوند. بدین ترتیب بیش تر از پیشین نسبت به دست اندرکاران جزئیِ سکو‌بندی تارنما اهمیت می دهند. یکی این فاکتورهای اصلی در سکو‌بندی، دارای ربط بودن مورد پیوند‌هاست.

موتورهای کاوش به دو شیوه میتوانند مورد یک شیت را تشخیص دهند: محتوای جان دار در شیت و انکرتکست لینک و پیوند‌هایی که برای آن کاغذ ساخته‌اید. چنانچه موتورهای کاوش نتوانند از روش این دو فاکتور، زمینهِ محتوای شما‌را تشخیص دهند؛ قرار دریافت کردن وبسایت شما در درجه بالای حاصل‌شان سخت شود. می خواهید بدانید موتورهای کاوش به چه شکل عمل می‌نمایند؟

به این ترتیب بهتر میباشد محتوای تارنما شما با متن پیوند‌هایتان هم خوانی داشته باشد. این منطبق علاوه بر بهبود جایگاه شما در نتیجه ها کاوش، تجربه کاربری خیر و خوبی را هم به بازدیدکنندگان میدهد چون هنگامی بازدیدکننده بر روی لینکی با تیتر 10 نحوه برای رفع سردرد کلیک می‌نماید با ورود به شیت، انتظار دارد که 10 نحوه برای برطرف کردن سردرد مطالعه نماید. در صورتیکه مخاطب محتوای وعده داده گردیده در متن پیوند را پیدا نکند، مطمئن باشید در کسری از ثانیه اینترنت‌وبسایت‌تان را شکاف می‌نماید.

عملکرد فرمائید از انکرتکست‌های متنوع در مراحل پیوند بیلدینگ خویش به کار گیری نمائید. وجود پیوند‌های متنوع منجر میگردد گوگل ساختارِ پیوند‌های وبسایت‌تان را طبیعی بداند و به وب سایت‌تان بیشتر اهمیت دهد. در نوشته‌ی‌علمی بعدی طرز‌های با صرفه‌سازی انکرتکست لینک و پیوند‌ها و روش توزیع‌شان را برایتان توضیح خواهم اعطا کرد.

خرسند می شوم که ایده ها و پیشنهادات شمارا در رابطه این نوشته‌علمی بدانم. همینطور، درصورتی که در قضیه فراگیری بهینه سازی سوالی دارید از روش بینش‌ها با ما در تماس باشید. اینجانب و همکارانم تلاش میکنیم به بی آلایش‌ترین صورت ممکن به سوالهای شما جواب دهیم.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۲۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)