مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

راهنمای کامل گزارش AMP در سرچ کنسول جدید


در نوشته ی علمی‌های گذشته اشاره کردیم که سیاست نو گوگل، اهمیت بخش اعظمی برای امکان به کارگیری سئو در مشهد  در گوشی قائل میباشد. به همین استدلال در سرچ کنسول تازه گوگل بخشی به نقل از AMP تخصیص داده شده‌است.

یکی‌از راه و روش‌هایی که با آن خواهیم توانست تجربه یوزرها موبایلی را خوشایندتر کنیم، به کارگیری از قاب ورک AMP میباشد؛ محصولی از گوگل که چارچوبی برای کدنویسی با مقصود بالا بردن سرعت وب سایت در تلفن‌های همپا مهیا می‌نماید. در صورتی در طراحی وب خویش از این قاب ورک استعمال کرده باشید، میتوانید گزارش AMP در سرچ کنسول تازه را مشاهده کنید. در‌این نوشته ی علمی کلیه توضیحات مورد نیاز در رابطه این گزارش و خطاهای آن را محاسبه میکنیم.

AMP چه چیزی است؟
AMP خلاصه Accelerate mobile pages و یکی‌از ابزارهای گوگل میباشد که در اوایل سال ۲۰۱۶ معرفی شد. این پروژه یک کادر ورک متن گشوده میباشد که به طور کامل با تکنولوژی‌های جانور در اینترنت ایجاد شده است. این قاب ورک به طراحان یاری می‌نماید صفحه های HTML را با وسعت نادر پباده سازی نمایند. نادر بودن وسعت سرعت بار گذاری صفحه ها را ارتقا میدهد. در واقع AMP سبب ساز پیشرفت در عملکرد صفحه های دربردارنده متن، تصویر، برنامه کودکان و کلیپ روی تلفن همراه‌های تلفن همراه میشود.

این ابزار به ویژه راجع‌به تارنما‌هایی که محتوای زیاد دارا هستند، مانند تارنما‌های خبری، بسیار امداد‌کننده میباشد و سبب می شود یوزرها گوشی بتوانند به راحتی آنان را بخوانند.

بیشتر بخوانید : ارزیابی بی نقص قسمت Sitemaps در سرچ کنسول تازه
در گزارش AMP چه چیزهایی میبینیم؟


درین گزارش داده ها کلی صفحه های AMP تارنما خویش را مشاهده میکنید و متوجه میشوید چه خطاهایی بازدارنده اکران این صفحه ها در حاصل گوگل میشوند. دسته‌بندی مبنی بر نوع نقص‌ انجام یافته میباشد. با کلیک روی هر مورد میتوانید صفحاتی را که زیر تاثیر این غلط می‌باشند را مشاهده کنید و از جزئیات دیگری مانند شیوه رفع اختلال و اطلاع دادن به گوگل با خبر گردید.

برای دیدن نمودارهایی که تاثیر خطاها و اصلاحیه‌ها را نشان میدهند روی آیتم status کلیک نمایید. ممکن میباشد در‌این ورقه صرفا فهرستی از مثال‌ها را ملاحظه کنید. انگیزه احتمالا این میباشد که گوگل فقط هزار نشانی را در هر جدول اکران می دهد یا برخی از صفحه های را نتوانسته میباشد شناسایی نماید.

در شرایط ایده‌آل می بایست:

تعداد خطاهای گزارش AMP در وبسایت‌تان صفر باشد.
تعداد صفحه ها AMP در سرچ کنسول با تعداد تمام صفحه های AMP در وبسایت برابر باشد.
خطاهای گزارش AMP در سرچ کنسول


ممکن میباشد در گزارش AMP با خطاهایی مواجه گردید. این اشتباهات بازدارنده اکران ورقه در نتیجه ها گوگل میگردند. در‌این قسمت فهرست اشتباهات و معنای هر کدام را محاسبه میکنیم.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۱:۰۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)