مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

چگونه استرس سئو را مدیریت کنیم؟


مدیر استرس درین حوزه، یک فرآیند طولانی‌زمان میباشد که قبل از بستن قرارداد ابتدا می گردد  سئو در مشهد و تا انتها پروژه ادامه دارااست. بخشی از آن به تقویت ذهن و شخصیت خودتان بستگی داراست و نصیب دیگر، تکنیک‌هایی میباشد که در طی مسیر بایستی به عمل ببندید. راهکارهای هر مرحله را با هم تحلیل میکنیم.

تضمین و تعهد نا ممکن ندهید!

اکثری از ما با اشتباهاتی که در مرحله بستن قرارداد مرتکب می‌شویم خویش را در معرض فشارهای دیوانه شدید قرار می دهیم. مواقعی میباشند که با رعایت کردن‌شان میتوانید از بروز بخش اعظمی ایرادات در آینده پیش‌گیری فرمائید. مهم ترین قضیه، تعهداتی میباشد که به صاحبکار می دهیم. این اختلال به ویژه در باب عده ای که جدیدا وارد این حوزه گردیده‌اند و میخواهند به هر قیمتی که گردیده پروژه بگیرند، بیشتر مشاهده می شود. آن ها فارغ از آنالیز و محاسبه کافی، تضمین‌های خیره کننده و غریب به صاحب کار میدهند و از جمله درجه یک را در برخی از کیوردها تضمین می‌نمایند. همین موضوع یکی اصلی ترین عامل ها استرس‌زا در مقطع انجام پروژه میباشد. اصولا تضمین یک درجه خاص قابلیت و امکان ندارد. به یک برهان به طور کامل بی آلایش: شما نمی‌توانید چیزی را که کنترلی روی آن ندارید تضمین فرمائید!

گهگاه ما از مضمون‌ و معنی مهم seo مسافت میگیریم. بهینه سازی یا این که Search Engine Optimization یعنی با صرفه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو. این کل کاری میباشد که ما میتوانیم انجام دهیم. تارنما را به سیرتکامل‌ای باصرفه‌سازی کنیم که موتورهای جست‌وجو آن را بهتر ببینند و اعتبار بیشتری برایش قائل شوند.

 

تصمیم‌گیرنده پایانی الگوریتم‌ها می باشند و ما کنترلی روی گزینش‌های آن ها نداریم. موتورهای جست‌وجو معیارهای خاص خویش را دارا هستند و مبنی بر سیاست‌های خویش فعالیت می‌نمایند. در چنین قوانینی، تضمین سکو عملا بی مضمون‌ و نا ممکن میباشد. این تضمین‌های بی‌شالوده سبب ساز میگردد سئوکارها در طی پروژه مدام در هم اکنون هراس باشند و این واهمه نمی‌گذارد به خیر از گنجایش‌های فرضی خویش استعمال نمایند. ما در بهینه سازی فرضیه‌های مختلفی ارائه میدهیم و آنان را اجرایی میکنیم. هر تئوری ممکن میباشد سود‌نصیب باشد یا این که نباشد. کسی غالب میباشد که بتواند شایسته ترین تئوری‌ها را ارائه دهد و در شکل سود نگرفتن هم، بتواند مسیر دیگری پیدا نماید.

این نکته را هم در لحاظ داشته باشید که وضعیت هر پروژه با پروژه دیگر متعدد میباشد. استراتژی‌هایی که برای یک پروژه موءثر بوده‌اند ممکن میباشد در پروژه دیگر بی‌اثر باشند. هر کس خویش را به درجه یک پایبند کرده‌باشد، متحمل فشار دیوانه بسیار سنگینی گردد و این فشار سبب ساز میشود نتواند راه‌حل‌های جایگزین پیدا نماید. به طور کلی می‌قدرت اعلام کرد، در قرارداد بهینه سازی خواهیم توانست تعهد بدهیم البته تضمین خیر! میتوانیم وفادار شویم که تمامی شغل های مایحتاج را مبنی بر علم و توان خویش انجام دهید و همگی این کوشش‌ها را در قالب گزارش‌های منظم به اطلاع صاحبکار برسانید. تضمینی چهت نیل به یک سود معین نیست.

اعتماد صاحب کار را جلب نمایید!

پر‌نور کردن ذهن کارفرماهایی که با بهینه سازی شناخت ندارند فعالیت معمولی‌ای وجود ندارد. آن ها مبالغ متعددی هزینه می‌نمایند و توقع دارا‌هستند فیض را به وضوح و به‌سرعت مشاهده نمایند. بهتر میباشد از روز نخستین به طور کامل صریح و پر‌نور موضع خویش را بیان نمایید تا به شما و کارتان اعتماد نمایند. در شرایطی که بتوانید این قضیه را به آنها منتقل نمائید که کسب سود عالی برای کارشناس seo حتی بیشتر از صاحب کار اصلی میباشد، تا حدود متعددی اعتمادشان را جلب خواهید کرد و در سود، فشارها تا حدود متعددی نادر می گردند. ما با قبول یک علاوه بر انرژی و زمانی که صرف می کنیم، اعتبار شغلی خویش را هم در معرض تست قرار می دهیم. هیچ کس نمی خواهد یک پروژه ناکامی خورده را در کارنامه خویش داشته باشد!

هزینه‌ها را تفکیک نمایید!

نکته دیگری که می بایست در هنگام تهیه و تنظیم قرارداد به آن دقت داشته باشید، تفکیک هزینه‌ها میباشد. دو نوع قرارداد وجود داراست:

پولی کلی به صاحبکار اعلام میکنید و کلیه هزینه‌های دیگر را با به عبارتی مبلغ پوشش می‌دهید.
هزینه‌ای را تحت عنوان حق مشورت، محاسبه و تدوین استراتژی برای فرد خودتان در لحاظ می گیرید و باقی پرداخت‌ها را به صاحب کار می‌سپارید.


در وضع و اوضاع اقتصادی سرزمین ما، ارزش‌ها هر روز تغییر و تحول می‌نمایند. هزینه تامین محتوا، پیوند‌سازی، تبلیغات کلیکی، رپورتاژ و … همیشه در نوسان میباشد و درصورتی که با یک قرارداد کلی، پرداخت آن ها را خودتان تقبل نمایید، ممکن میباشد متضرر گردید. به علاوه، گهگاه مبتنی بر احتمالات خویش در یک ماه رپورتاژهای سنگینی توصیه می‌دهید و ناچار میشوید از کلیه یا این که بخشی از سهم خویش دیده‌پوشی فرمائید. این را هم در حیث بگیرید که ممکن میباشد همگی این هزینه‌ها، تاثیری را که انتظار دارید روی وب سایت نگذارند!

برای پیشگیری از این شرایط، بهتر میباشد از صاحب کار بخواهید هزینه‌های مورد نیاز را شخصا تقبل نماید. در‌این‌صورت‌ شما یک درامد اثبات ماهانه دارید و نصیب مهمی از گرفتاری‌هایتان حذف میگردند. صاحب کار هم هزینه تامین محتوا، پیوند‌سازی، رپورتاژ و دیگر مورد ها موردنیاز را با ارزش روز پرداخت می‌نماید.

رابطه با صاحبکار را در دست گرفتن نمائید!

مورد اساسی دیگر، در دست گرفتن تماس‌های صاحب کار میباشد. این معظلی میباشد که همگی سئوکارها با آن مواجه می‌باشند! بسته بدین که چه تعداد پروژه داشته باشید، تعداد تماس‌ها مختلف میباشد. زمانی جایگاه وبسایت سقوط می‌نماید، زمانی سکو مدتی اثبات ما‌نده میباشد، با هر آپ تو دیت نو و … شما او‌لین کسی می‌باشید که صاحبکار با وی تماس می گیرد. گهگاه وقت‌ها پیشنهادهایی برای بهبود موقعیت تارنما به شما می دهند، گهگاه صرفا می خواهند نگرانی‌شان را بروز بدهند، گهگاه در اواسط پروژه تصمیم می گیرند روی عبارات کلیدی دیگر هم عمل نمایند و حتی گهگاه صرفا به دلگرمی نیاز دارا‌هستند!

واحد سنجش تاثیر این تماس‌ها به توان تمرکز شما بستگی دارااست. این که بتوانید بعداز حرف با صاحبکار مجدد حرفه اذهان و عمل‌های خویش را از رمز بگیرید و تمرکزتان به هم نخورد، اقتدار فرضی بالایی می‌طلبد که اکثر ما فاقد آن هستیم. معمولا با این تماس‌ها مبتلا استرس می‌شویم و تلاش می کنیم و شغل های بیشتری انجام دهیم و این موضوع به از هم گسیختگی استراتژی seo سبب میگردد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۷:۴۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)