مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

روش بررسی و آنالیز سئوی سایت رقبا


seo (سئو وبسایت برای موتورهای کاوش) یکی رقابتی ترین شبکه های بازاریابی آنلاین میباشد سئو در مشهد که برای موفقیت در‌این رقابت، همه جوانب آن را در لحاظ بگیرید و به صورت مداوم به آنالیز تارنما خویش و همینطور وب سایت رقبا بپردازید.

یکی مهمترین اقدامات در فرایند سئوی هر سایتی، ارزیابی حالت سئوی تارنما رقبا میباشد. این فرآیند بایستی به طور به طور کاملً ظریف صورت بپذیرد چون خروجی آن هدف ها seo شما‌را انتخاب کرده و از طرفی به شما در گزینش استراتژی کلی سئوی سایتتان امداد می نماید.

بسته به نوع، حوزه کار و دیده اندازه فرآیند بهینه سازی، نظارت رقبا با دقت به تعداد فاکتورهای جان دار جهت ارزیابی، ممکن میباشد کاری پیچیده و زمان بر باشد.

از این رو برای تسهیل اجرای مراحل نظارت بهینه سازی تارنما حریف های خویش، اینفوگرافیک پایین با در حیث به چنگ آوردن فاکتورهای مختلف همانند شناسایی حریف ها، توده ‌آوری کلیدواژه‌ ها، ارزیابی معیار اهمیت این کلیدواژه و گزینش پایانی آن‌ها تنظیم شده‌است.

 

 

 

چهار مرحله مهم برای ارزیابی seo تارنما حریف ها
همانگونه که در اینفوگرافیک بالا نیز مشاهده کردید، نظارت سئوی وبسایت رقبا در چهار مرحله اساسی دسته بندی می‌شود.

شناسایی رقبای بالقوه در بهینه سازی
این مرحله ابتدایی خصوصا در صورتی جدید استارت به عمل بر روی سئوی سایتی نموده اید که داده ها کافی و یا این که شناخت جامعی با آن حوزه ندارید، حائز اهمیت بسیار متعددی میباشد.

در لحاظ داشته باشید حریف شما الزاما موسسات و یا این که سایت هایی که یک مدل محتوا، سرویس ها و یا این که تولیدات تماما شبیه با شما‌را ارائه می‌دهند، نیستند بلکه حریف های حقیقی از حیث بهینه سازی وبسایت هایی میباشند که با جستجوی کلیدواژه غرض شما در کاغذ نتیجه ها کاوش اکران دارا‌هستند.

نظارت بهینه سازی تارنما رقبا
بعداز این که رقبای بالقوه خویش را شناسایی کردید، حال می بایست تارنما هایی که دارنده مرتبه به سری در کلیدواژه های غرض شما میباشند را غربال کرده تا رقبای حقیقی وب سایت خویش را شناسایی نمائید.

مقاله دارای ربط seo ورژن تلفن همراه تارنما در 10 گام
افزون بر آن، درین مرحله میتوانید با پژوهش ها کلیدواژه، لیست کلیدواژه های مقصود خویش را برای پروژه بسط دهید. برای انجام این عمل بایستی از منابعی بالاتر از داده های ارگانیک فعلی و همینطور داده ها رقبای خویش که به آن دسترسی دارید، به کارگیری نمائید. آنالیز کلیدواژه هایی که خیر شما و خیر حریف هایتان در آنها جایگاه ای ندارید قادر است مجال های تازه را در مراحل بهینه سازی وب سایت شما ساخت و ساز نماید.

مقایسه تارنما خویش با تارنما رقبا
فعلا که وبسایت های حریف خویش را شناسایی و لیست کلیدواژه های غرض خویش را تنظیم کردید. می بایست وبسایت خویش را با استعمال از داده های دارای ربط جهت حق تقدم بندی کلیدواژه های مقصود با وب سایت حریف هایتان مقایسه نمائید. این پروسه به طور کلی دربرگیرنده نظارت رابطه کلیدواژه ها با تولید ها یا این که سرویس ها خویش، مرتبه فعلی، دامنه کاوش آنان، صفحه های جایگاه بندی، محبوبیت پیوند ها، سئو محتوا و ویژگی ها شیت نتیجه ها کاوش می‌گردد.

تعیین کلیدواژه های مقصود
بعداز طی کردن سه مرحله بالا، هم اکنون مقطع آن رسیده تا داده های گردآوری گردیده از وب سایت خودتان و حریف هایتان را نظارت نمایید. فیض این ارزیابی بایستی یافت کردن شایسته ترین کلیدواژه برای اجرا فرایند بهینه سازی در کوتاه دوران و بلند دوران باشد. کلیدواژه های منتخب شما می بایست بیشترین واحد سنجش کاوش و سودآوری را داشته باشند.

ابزارهای محاسبه سئوی وب سایت رقبا
به غیر از ابزارهای مرسوم موتورهای کاوش همانند وبمستر تولز و گوگل آنالیتیکس، ابزارهای دیگری نیز وجود دارا هستند که می‌توانید با استعمال از آن‌ها فرایند بررسی بهینه سازی را تسهیل اعطا کرد. درپی به معرفی بعضا از این ابزارها می‌پردازیم:

جهت شناسایی حریف ها می‌توانید از ابزارهایی همانند Domain بهینه سازی Analysis ،Alexa Top Sites و SimilarWeb Websites Ranking & Sites Profile به کارگیری نمائید.
جهت شناسایی کلیدواژه ها میتوانید از ابزاهایی همانند SEMRush for keyword data ،SuggestMrx و Ubersuggest استعمال نمایید.
جهت محاسبه مرتبه بندی ها میتوانید از ابزارهایی همانند Authority labs ،Positionly و Advanced Web Ranking به کار گیری نمایید.
جهت چک ترازو محبوبیت میتوانید از ابزارهایی همانند Moz بهینه سازی Toolbar ،OpenSiteExplorer ،CognitiveSEO Backlink Explorer و MajesticSEO استعمال فرمائید.
جهت محاسبه باصرفه بودن صفحه ها می‌توانید از ابزارهایی همانند Moz On-Page Grader ،SEOchat’s Page Comparison tool و Web page سئو analysis tool استعمال نمایید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۴:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)