مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

روش های تولید محتوا

ساخت و ساز محتوای بلند (Long – Form content)
دعوا ساخت محتوای بلند از هنگامی داغ شد که وب سایت Backlinko با آنالیز یک میلیون وبسایت  سئو در مشهد  و مقایسه دست اندرکاران شبیه در لینک و پیوند ها، به صورت معدل، به عدد ۱۸۹۰ واژه در مطالب آن ها رسیده بود، اما وبسایت serpIQ هم چنین چک را انجام اعطا کرد و به عدد ۲۴۵۰ رسید. منابع مختلفی چنین اعدادی را نقل کرده اند. ولی پرسش اینجا میباشد، آیا برای هر مطلبی می بایست محتوای بلند ساخت و ساز کنیم؟

محتوای بلند وقتی مفهوم پیدا می نماید که :

پیام بی نیاز باشد
هنگامی که ما تشخیص دهیم بایستی بیشتر توضیح دهیم تا بتوانیم منظورمان را برسانیم یا این که این مقاله ما به قدری زوایا و کناره های گوناگون دارااست که برای رساندن منظورمان به طور بدون نقص، بایستی درباره‌ی آن بیشتر توضیح دهیم. برای مثالً یکسری مقاله دارای ارتباط، اثر گذار و داده هایی که ممکن میباشد استفاده کننده پیرو آنان بگردد (پیام بی نیاز، خیر پیام اصلی)

 

در حیث تصاحب کردن مسئله و صنعت
در حیث داشته باشید که شکیبایی و مقطع هر که راجع‌به مسائل مالی مطالعه می نماید و افرادی که در زمینه ی گجت ها مطالعه دارا‌هستند به یک واحد سنجش وجود ندارد. به همین عامل مسئله مجموع تارنما و حتی مسئله به عبارتی پست بخصوص برای هر استفاده کننده می بایست از نظر بلندی یا این که خلاصه بودن در آن دسته بندی که در نمودار پایین میبینید (به طور پیشنهادی) قرار بگیرد.

 

 

برای Gadgets ، Web News و Health می شود به ترتیب zoomit.ir ، asriran.com و Hidoctor.ir را در اینترنت فارسی نمونه زد. به صورت معدل این وب سایت ها نیز از نمودار بالا پیروی کرده اند.

راجع‌به نوع مقاله بایستی توضیح بخشید که مراد این میباشد درصورتی که شما در اکنون ساخت و ساز کاغذ ای برای وبسایت میباشید که قرار میباشد محتوای بنیادی باشد (cornerstone) مشاجره “محتوای بلند” می‌تواند درین نصیب موثر باشد.(اولی توشه سال ۲۰۰۷ تارنما copyblogger مشاجره محتوای بنیادی را پیش کشید. در سال های قبلی آنقدر این دعوا اصلی شد که تارنما copyblogger در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شش مقاله دیگر را دراین مورد منتشر کرد. ) زیرا در محتوای بنیادی شما بایستی هرآنچه که نیاز به توضیح اول دارااست را با پیوند، نمودار، صورت، جدول، عکس، فیلم، فایلی برای دانلود و … بیان نمائید، منطقی میباشد که محتوای بنیادی، محتوای بلند باشد. (یعنی در شرایطی‌که به آن جامعیتی که محتوای بنیادی تعریف‌و‌تمجید می‌گردد نباشد، دیگر محتوای بنیادی وجود ندارد)

محتواهای بنیادی شاکله های اساسی یک سایت می باشند. (محتوای بنیادی پس از یافت کردن لغات کلیدی اساسی کسب و فعالیت آنلاین، می بایست ساخته خواهد شد. شما بایستی براساس مهم ترین عبارات کلیدی، محتوای بنیادی خویش را بسازید.)


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۶:۱۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)