چطور از تخريب برند خود در اينترنت جلوگيري كنيم؟
چطور از تخريب مارك خويش در وب خودداري كنيم؟
جواب بدين پرسش پاره اي طاقت فرسا ميباشد، نكته قابل توجه آن ميباشد سئو در مشهد كه معمولا اين طرز براي برندهايي به كار گيري مي شود كه شناخته گرديده و داراي اعتبار ميباشند اما رابطه بدون واسطه و كاركشته با مخاطبين خويش ندارند. در واقع اين تكنيك ها هنگامي كارآمد كه ميباشد كه خويش شما توجهي به ترازو رضايت مشتريان نداشته ايد.
در صورتي كارِ مارك در شبكه هاي عمومي مطلوب و دائمي باشد، جواب گويي به انتقادها و سوال هاي سريع صورت پذيرد، ارتباط ها همگاني آنلاين به طور دائمي و هدفمند طرح ريزي گرديده باشد؛ هيچ كس نميتواند با استعمال از تكنيك هاي seo منفي مارك شمارا تخريب نمايد و حتي در صورتي چنين عمل هايي دور از حقيقت صورت پذيرد احتمالا مشتريان با مسئوليت شما جواب آن ها را خواهند بخشيد.
در فيض براي پرهيز از اين تكنيك ها شايسته ترين چاره ها عبارتند از:
پايش مستمر وب، براي سنجش ترازو رضايت يوزرها از توليد ها و سرويس ها شماست.
كار هدفمند در شبكههايعمومي و رابطه هميشگي با مخاطبين.
تكثير خبرها و داده ها مربوط به كسب و فعاليت شما در وب سايت هاي تخصصي و خبرگزاري ها.
گزارش صفحه ها مخرب و نظرها بي شالوده به مديران وبسايت ها و گوگل.
بخت پيروزي در به كارگيري از seo منفي چقدر ميباشد؟
گروه نبرد با اسپم گوگل طي سالهاي پيشين همواره بر اين نكته تاكيد داشته اند كه بهينه سازي منفي و تكنيك هاي مربوط به آن تاثيري بر درجه بندي حاصل كاوش ندارند. كاهش تاثير بك پيوند، شناسايي وب سايت هاي مخرب و در دسترس گذاشتن ابزار Disavow Tool و Spam Report نشان ميدهد كه گوگل اراده دورازشوخي براي تقابل با seo منفي داراست.
اما اين به آن معنا وجود ندارد كه ما از چك موقعيت وب سايت خويش و پيوند هاي فرنگي آن غافل شويم. تحت عنوان يك كارشناس بهينه سازي شما مدام در اكنون آناليز شرايط ايندكس صفحه ها، سرعت بار گذاري، پيوند هاي اخذ گرديده و … مي باشيد؛ در فيض هر تغيير تحول ناگهاني يا اين كه پيش گويي نشده در سكو بندي و آمار بازديد وب سايت قادر است زنگ خطري براي نظارت احتمال جريمه گوگل و بهينه سازي منفي باشد.
پياده سازي تكنيك هاي بهينه سازي منفي معمولا كاري سخت ميباشد و انجام آن هزينه متعددي را براي شخص متخاصم به يار خواهد داشت اما پيشگيري از آن طاقت فرسا وجود ندارد.
هر چقدر تاكيد شما بر ساختوساز محتواي گرانبها و جلب رضايت يوزرها بيشتر باشد، اعتبار و مقام مارك شما در نزد گوگل و عموم ارتقا خواهد يافت و هرچقدر كه اعتبار شما بيشتر باشد احتمال اثرگذاري اين تكنيك ها بر وب سايت شما كاهش مييابد.
در واقع بهينه سازي منفي معمولا نقاط ضعف مارا مقصود قرار مي دهد. اين هجوم ها، جداي از عواقب احتمالي آن (كه قابل رفع مي باشند) به شما ياري ميكند كه تا براي رويش و ارتقاي مارك خويش سعي نماييد.
كلام نهايي
بعداز مطالعه اين نوشتهعلمي ممكن ميباشد فكر كنيد كه بهينه سازي منفي آنقدرها هم بدور از دسترس وجود ندارد و ميتوانيد با به كار گيري از آن فضاي رقابتي كسب و عمل خويش را معمولي خيس نماييد.
پيش از تصميم گيري اين نكته را در حيث بگيريد كه، برهه زماني و تمركز مهم ترين سرمايه شما براي پيروزي در بهينه سازي ميباشد. در صورتي اين سرمايه صرف زخم رساندن به رقباي خويش نمائيد عملا از تمركز بر روي كسب و عمل خويش به دور خواهيد شد و همين رخداد موجب ميشود رقباي جديدي بدين عرصه ورود نمايند.
وجود رقابت در هر كسب و كاري، موجب پرورش تمامي اشخاصي ميشود كه در آن حوزه كار ميكنند و درحالتي كه فضاي رقابتي بين شما آلوده و كثيف خواهد شد همگي عده اي كه بهاين بازي وارد ميگردند در غايت خسارت خواهند كرد.
احتمالا شما هم مثال هايي از تبليغات ادوردز با اسم رقبا را در گوگل چشم ايد، برخورد خويش شما نسبت بهاين حادثه چه بوده ميباشد؟ زمانيكه مشتريان شما متوجه رفتارهاي غيرحرفه اي و غيراخلاقي شما براي برد را متوجه شوند تمايل كمتري براي به كارگيري از سرويس ها و توليد ها شما خواهند داشت.
در صورتيكه شما هم مثال هايي از تخريب برندهاي ديگر يا اين كه به كارگيري از تكنيك هاي بهينه سازي منفي را مشاهده نموده ايد، لطفا در قسمت ايده ها همين شيت با ما به اشتراك بگذاريد.
برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب