مقالات حرفه اي سئو سايت مقالات حرفه اي سئو سايت .

مقالات حرفه اي سئو سايت

گوگل تگ منيجر (GTM) چيست؟


گوگل تگ منيجر يا اين كه به اختصار GTM (Google Tag Manager) سئو در مشهد ابزاري براي محاسبه عكس‌العمل‌هاي يوزرها نسبت به لينك و پيوند‌هاي داخلي ميباشد، صفحه هاي فرود، پست‌ها، تصاوير و ... ميباشد. با اين ابزار مي توانيم برخورد مشتريان را نسبت به شيوه‌هاي گوناگون بازاريابي، رنگ‌ها، تصاوير متفاوت و نگارش‌هاي متنوع متوجه شويم و مبتني بر آن هر توشه كمپيني چيره‌خيس از گذشته منش بيندازيم.
اما وظيفه گوگل تگ منيجر عده‌آوري داده‌ها از وبسايت ميباشد؛ ولي براي عرضه آن ها به ما نياز به يك ابزار تجزيه و چك داده مثل گوگل آناليتيكس نياز دارااست. با ما ياور باشيد تا بيشتر با اين ابزار فوق‌العاده گران بها و طرز كاربرد آن آشنا گرديد.

گوگل تگ منيجر (Google Tag Manager) چه است؟


براي اينكه بتوانيم در ديجيتال ماركتينگ غالب كار كنيم نياز به داده‌هاي كاركشته و جامعي داريم. اين داده‌ها دربرگيرنده اطلاعاتي از اخلاق و رفتار مشتريان و يوزرها و عكس‌العملشان نسبت به كارايي‌هاي ما در دنياي آنلاين مي شود. هر نوع اينترنت‌سايتي كه داشته باشيد، خواه يك اينترنت‌وب سايت وسيع تجارت الكترونيك، يك اينترنت‌وب سايت فردي يا اين كه يك كسب و فعاليت كوچك، فهم و شعور اينكه عموم چه‌گونه با وب سايت شما رابطه برقرار مي‌نمايند بسيار ضروري ميباشد.
بعضا ابزارها به همين مراد (فهم رفتارهاي يوزرها در وب سايت) ساخت‌و‌ساز گرديده‌اند كه يكي‌از مشهور‌ترين آنان گوگل آناليتيكس ميباشد. ولي در صورتي‌كه به تنهايي مصرف شود محدوديت‌هاي مرتبط با خويش را دارااست. البته تگ كردن مطالب تارنما و به كارگيري از گوگل تگ منيجر به هم پا گوگل آناليتيكس مي تواند داده ها بيشتري در باب اخلاق مشتريان تارنما در اختيارتان بگذارد.
فعلا كه با كاربرد گوگل تگ منيجر آشنا شديد، بد وجود ندارد با معنا تگ نيز آشنا گرديد. تگ‌ها در واقع كدهايي ميباشند كه براي عده‌آوري داده ها و ارسال آن به افراد ثالث به يك وبسايت اضافه مي گردند. در گوگل تگ منيجر، اين فرد ثالث به عبارتي گوگل آناليتيكس ميباشد.
گوگل تگ منيجر داده ها دربردارنده خلق و خوي يوزرها در تارنما را به گوگل آناليتيكس مي‌فرستد. گوگل آناليتيكس يك ابزار تجزيه و نظارت وبسايت ميباشد و قادر است مديريت تارنما را در جريان حاصل قرار دهد.
مي توانيد از تگ‌ها براي هدف ها مختلفي به كار گيري فرمائيد. مثلا:

تحليل اينكه استفاده كننده تا چه مقدار شيت اينترنت‌وبسايت را به سمت ذيل رديابي مي‌نمايد
ذيل لحاظ قرار دادن ارسال فرم‌ها
انجام و هدايت نظرسنجي‌ها
ساخت‌و‌ساز هيت مپ‌ها
بازاريابي دوباره
رديابي طرز ورود اشخاص به وب سايت.
دانلود كردن فولدر‌ها
تعداد كليك بر روي لينك و پيوند‌هاي خاص
مورد ها حذف گرديده از سبد خريد
و موردها شبيه
مزاياي گوگل تگ منيجر GTM
گوگل تگ منيجر بخش اعظمي از امور را براي ما بي آلايش نموده است؛ در شرايطي‌كه مي‌خواستيم براي هر مراد و هدفي كه داريم يك تگ مخصوص تعريف‌و‌تمجيد كنيم، علاوه بر اينكه هر تگ نياز به تايپ كردن يك كد غيروابسته داشت، رديابي و تحليل آن نيز بسيار مقطع‌بر و سخت ميشد. ولي گوگل تگ منيجر ابزاري ميباشد كه همگي اين‌ها را به طور اتومات انجام ميدهد. با وجود GTM امور بسيار بي آلايش‌خيس و سريع‌خيس پيش مي روند. بدين ترتيب شايد بتوان بيان كرد وسيع‌ترين مزيت اين ابزار به كارگيري سهل و آسان از آن سواي بسط‌دهنده ميباشد.
شايد با خويش تصور كنيد زيرا اسم گوگل بر روي اين ابزار نهاده گرديده، صرفا با محصول ها گوگل مثل گوگل آناليتيكس سازگار ميباشد؛ ولي در واقع يكي از ديگر از مزاياي گوگل تگ منيجر همين ميباشد كه مي تواند با اكثري از نرم‌افزار‌هاي ديگري كه از تگ به كارگيري مي‌نمايند نيز هماهنگ خواهد شد.

معايب و نقاط ضعف گوگل تگ منيجر
با وجود آنكه گوگل تگ منيجر يكي شايسته ترين ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ ميباشد البته اين ابزار نيز مانند هر ابزار ديگري نقاط ضعفي هم دارااست مثلا گروه پشتيباني مشخصي ندارد. با وجود آنكه پوشه راهنماي اين ابزار در دسترس ميباشد البته در شرايطي كه بعداز به كارگيري به مشكلي برخورديد، مشخص و معلوم وجود ندارد كه چگونه مي بايست آن را برطرف نماييد.
به علاوه، اگرچه GTM نياز به نرم‌افزار‌نويسي را معدود مي‌نمايد؛ ولي آن را تماما از در بين نمي‌پيروزي. حتي با وجود گوگل تگ منيجر يك اپليكيشن‌نويس بايستي باشد تا به هر كاغذ وب سايت كد پياله بيفزايد.
از طرف ديگر GTM براي به كار گيري از تگ‌هاي سفارشي مسلماً امداد يك شخص آشنا به كدنويسي نياز ميباشد. هر يك‌سري تگ‌هاي معمولي‌اي هم درين ابزار وجود دارا هستند كه قابل به كار گيري به وسيله مجموع اشخاص با هر سطحي از علم ميباشند؛ البته تگ‌هاي سفارشي ساختار پيچيده‌تري دارا‌هستند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۱:۲۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو نقشه گوگل چگونه است ؟


پيش از توضيح در زمينه‌ي بهينه سازي نقشه گوگل بايستي بدانيد كه تثبيت كسب و عمل شما در نقشه گوگل قادر است شمارا در جستجوهاي محلي ياري دهد. اين يعني چه؟

يعني در شرايطي‌كه شما بتوانيد محل كسب و عمل خويش را در نقشه گوگل تثبيت نماييد اين قابليت بوجود مي‌آيد كه افرادي كه سرويس ها شمارا كاوش مي نمايند و به شما نزديكتر مي باشند، سئو در مشهد شمارا جلوتر از بقيه افراد تحت عنوان سود پيدا نمايند!

اين عاليه! مگه خير؟!

در صورتي‌كه تا بحال اين فعاليت انجام نداده ايد مي‌توانيد با كليك بر روي لينك و پيوند تثبيت جاي در نقشه گوگل بيزينس خويش را در گوگل مپ تثبيت نماييد.

بعداز تثبيت كسب و عمل شما در نقشه گوگل، بصورت محلي يا اين كه شهري رقابتي براي اكران كسب و امور شكل ميگيرد!

گرديده تا بحال خدماتي را سرچ فرماييد و بعداز يك يا اين كه دو فيض و گاها در به عبارتي نخست با نقشه گوگلي مواجه گرديد كه سه كسب و فعاليت را به شما نشان مي‌دهد؟

seo نقشه گوگل
بدين كه شما در ابتدا حاصل نقشه گوگل با اعتنا به لغت ها كليديتان قرار بگيريد seo نقشه گوگل گفته ميشود.

در ميان كسب و كارهايي كه در آن‌ها رقابت سئوي شديدي دربين ميباشد بهينه سازي نقشه گوگل يك كدام از لبريز طرفدارترين راهكارها براي بالا بودن ميباشد!

نخستين بودن در نقشه گوگل يك كدام از اركان seo محلي تارنما ميباشد، البته فعلا في مابين صاحبان كسب و امور اين پرسش مطرح ميباشد كه مهم‌ترين معيارها براي اكران يك بيزينس در نقشه گوگل چه مي باشد؟

ما در‌اين نصيب قصد داريم معيارهاي معمولي البته مهمي را به شما معرفي كنيم كه در شرايطي كه اين امور را انجام دهيد ميتوانيد تا حد بسيار متعددي بر روي seo نقشه گوگل كسب و كارتان تاثير بگذاريد.

چطور در نقشه گوگل نخستين باشيم ؟
فاكتورهاي اساسي براي اكران فراتر كسب و عمل شما در نقشه گوگل عبارت ميباشد از:

يكتا بودن NAP (name,address,phone) در دايركتوري ها و شبكه‌هاي‌عمومي
بودن NAP در هدر يا اين كه فوتر وبسايت
وجود NAP در كاغذ تماس با ما
استعمال از ifream گوگل مپ براي اكران نقشه در برگه تماس با ما
استعمال از review و ستاره دار كردن كسب و عمل بوسيله حساب هاي متعدد گوگل
فاكتورهاي ديگري كه ميتواند تاثير بر روي بهينه سازي نقشه گوگل كسب و كارتان داشته باشد:

عمر دامنه
تعداد و توان بك پيوند ها به وب سايت
دقت داشته باشيد كه تغييراتي كه شما ساخت و ساز مي‌كنيد گاها يك ماه به ارتفاع مي انجامد تا فيض اش در گوگل اكران داده خواهد شد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۱:۰۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

گوگل درباره رپورتاژ آگهي چه نظري دارد؟


طي يك سري سال قبلي ارائه رپورتاژ اطلاع رساني، دربين وبسايت ها محبوبيت خاصي پيدا نموده است. سئو در مشهد رپورتاژهاي اطلاع رساني در واقعيت محتوايي مي‌باشند كه در عوض پول و در قالب يك نوشته‌ي‌علمي منتشر مي‌شوند.

 

يكي‌از گرفتاري هاي اساسي گوگل مدام اين بوده كه جنبه تبليغاتي بودنِ بيشتر رپورتاژهاي اطلاع رساني به وسيله نويسندگان يا اين كه اينترنت مسترها به طور شفاف اكران داده نميشود و درصورتي كه هم مي‌شود، به قدري نامحسوس ميباشد كه خواننده متوجه تبليغاتي بودن اين محتواها نمي‌شود. گوگل اين نگراني را دارااست كه تكثير اين محتواهاي مبلغي موجب فريب دادن يوزرها وب و سوق دادنشان به سمت تجارت هاي نامعتبر گردد.

اين موضوع وقتي براي گوگل اساسي شد كه در فوريه سال 2013، تارنما Interflora كه در انگلستان در مورد فروش گل آنلاين كار ميكرد، كمپين رپورتاژ اطلاع رساني بزرگي به‌راه‌انداخت و در نتيجه ها پيج رنك گوگل نقص‌ ساخت. اين در حالي بود كه كل محتواي ساخت گرديده در كمپين Interflora تحت عنوان رپورتاژ اطلاع رساني معين گرديده بودند و پيوند هاي قرار گرفته در‌اين مقاله‌ها همه با انكر تكست هاي Exact Match سئو گرديده بودند تا بتوانند شايسته ترين سود را در جايگاه بندي حاصل كاوش به دست آورند. وقتي كه گوگل متوجه اين مورد شد، بي درنگ سايت Interflora را به همپا وبسايت هاي نشر دهنده رپورتاژهاي اطلاع رساني اش جريمه كرد.

صحت دارد كه در سال 2013 سايت Interflora با گوگل پنالتي مواجه شد، البته از آن سال به آن‌گاه اينترنت مسترهاي بيشتري براي بهبود سكو وبسايت خويش در حاصل جستجوي گوگل به‌اين طريق از بازاريابي آنلاين روي آوردند. به همين عامل مت كاتس، قيم گروه اينترنت اسپم گوگل تصميم گرفت تا هشدارهاي ما يحتاج را دراين باره به اينترنت مسترها بدهد.

مت كاتس طي يك ويديو به اينترنت مسترها هشدار بخشيد چنانچه كه قصد به كار گيري از رپورتاژ اطلاع رساني را دارا‌هستند مي بايست به دو نكته دقت نمايند. نخستين اينكه مطمئن شوند پيوند هاي مستعمل در محتواي اطلاع رساني به صورتNofollow باشند تا تاثيري بر روي نتيجه ها جستجوي طبيعي گوگل نداشته باشند. در غير اينصورت رپورتاژ اطلاع رساني ارائه گرديده با خريد لينك و پيوند هيچ فرق نميكند.

 

ايشان همينطور ادامه داد:

در‌حالتي كه نوشته ي علمي تان به طور رپورتاژ اطلاع رساني ميباشد مي بايست مطمئن گرديد كه مخاطبان از اين قضيه باخبر مي باشند. رپورتاژ اطلاع رساني تان مي بايست به شكلي باشد كه كاربر در به عبارتي نگاه متوجه گردد با يك محتواي تبليغاتي رمز و عمل دارااست، آن گاه تمايل به قرائت آن بگيرد.

 

 

گوگل از اينترنت مسترها مي‌خواهد به يوزرها خويش اطلاع دهند كه با يك محتواي تبليغاتي رمز و عمل دارا‌هستند.

 

در واقعيت چيزي كه گوگل ميخواهد اين ميباشد كه لينك و پيوند هاي جانور در رپورتاژ اطلاع رساني دارنده تگ "rel=”no follow باشند تا هيچ تغييري بر روي پيج رنك گوگل اعمال نشود چون پيوند هاي رپورتاژ اطلاع رساني نبايد با لينك و پيوند هاي خريدني يكسان باشند (در غير اين شكل وبسايت خاطي حريمه ميشود). همينطور، مخاطبان مي بايست از به عبارتي نخست با تبليغاتي بودن اين محتوها واقف باشند.

عده بندي: رپورتاژ بدهيم يا اين كه خير؟
شايد براي اكثري از شما اين پرسش اتفاق افتاده كه تكليف چه است؟ از طرفي رپورتاژ اطلاع رساني قادر است به جايگاه بندي تارنما شما در حاصل كاوش ياري دهد و از طرف ديگر گوگل مخالف رمز دشوار پيوند هاي Follow جانور در آن ميباشد.

بايستي به شما بگوييم حالا اكثري از سايت هاي عالم در هم اكنون ارائه رپورتاژ اطلاع رساني بر خلاف قواعد گوگل مي باشند. شما نيز ميتوانيد از اين طريق به كارگيري فرماييد. ولي بايستي دقت داشته باشيد كه نبايد كمپين وسيع اي دراين باره ساخت‌و‌ساز نماييد. بهتر ميباشد هر دو ماه يا اين كه سه ماه يك توشه، يك رپورتاژ در تارنما هاي داراي اعتبار منتشر فرمائيد. به علاوه مي بايست به خيال داشته باشيد كه تعداد پيوند هايي كه در محتواي خويش قرار مي دهيد نبايد بيشتر از 5 عدد باشد. براين اساس گوگل به مشقت ميتواند غير طبيعي بودن لينك و پيوند هاي Follow شما‌را تشخيص دهد.

همينطور درصورتي كه نگران مي باشيد كه ارائه رپورتاژ به سئوي وبسايت تان ضرر و زيان برساند يا اين كه قصد نداريد ضوابط گوگل را به دور بزنيد، بهتر ميباشد از تگ Nofollow در پيوند هاي مو جود در آن به كار گيري نمائيد. بنابراين خير فقط سايت تان به وسيله گوگل جريمه نخواهد شد، بلكه مي‌توانيد از ترافيك نتيجه ها از رپورتاژ به كارگيري كرده و نرخ تبديل خويش را ارتقا دهيد


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۳۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

تگ‎هاي هدر چيست و چه كاربردي دارد


تگ‎هاي هدر تگ‎هاي هدر گوناگوني وجود دارااست نظير H3 ،H2 ،H1 و غيره. اين تگ‎ها امداد به واضح كردن هدينگ‎ها و ساب هدينگ‎هاي مختلف مي‎نمايند. سئو در مشهد يك موتور كاوش فقط كار كشته به شناسايي هدينگ‎ها در زمانيكه در تگ H در HTML شيت، نماد گذاري گرديده باشند، هست. تگ‎هاي هدر به موتور‎هاي كاوش ياري مي‎نمايند كه به سادگي سطح محتوا را فهم نمايند. در پايين مثال ي تگ هاي H2 و H3 را مشاهده ميكنيد كه از همين مقاله برداشته شده‌است، همان طور كه مي‌بينيد، همانگونه كه تلاوت آن براي شما شل خيس ميباشد و تشخيص مي دهيد كه‌اين تگ ها تحت گروه ي هم ميباشند، موتور هاي كاوش نيز به همين راحتي اين قضيه را تشخيص مي‌دهند. فاكتور سوم: ساختار URL ساختار URL در طول با صرفه‎سازي وبسايت شما، بسيار اصلي ميباشد. اين ساختار مي بايست كوتاه، تعريف كننده و امداد كننده به دسته بندي صفحه ها شما باشد. شما مي‎توانيد لغت ها مربوط به محتواي سايت خويش را در لينك و پيوند‎هاي يكتاي وب سايت خويش قرار دهيد. از اعداد يا اين كه مواقعي نظير زيرخط (_) و چيز‎هاي شبيه در URL خويش استعمال نكنيد. به علاوه، شما مي‎توانيد از خط رابط (-) براي جداسازي دو واژه و كلمه گوناگون در URL به كار گيري فرمائيد. در شرايطي كه پيوندهاي يكتاي وبسايت شما به طور كامل با صرفه‎سازي گرديده باشند، به موتور‎هاي كاوش امداد مي‎نمايند تا به راحتي بتوانند آن ها را ايندكس نمايند. ميتوانيد مثال هاي يك ساختار URL را در وب سايت ما ملاحظه كنيد. هيچ وقت وبسايت هاي بزرگي مثل ديجيكالا يا اين كه باميلو رو ملاك سئوي خويش قرار ندهيد، آنان اپليكيشن و سيستم خاص خودشان را دارا‌هستند و در‌صورتي‌كه مارمولك را به حافظه داشته باشيد كه به تعداد بشر ها منش مي‌باشد چهت نيل به پروردگار. پس شما هم راهكار خويش را داريد. [bs-quote quote=”به هيچ وجه به‌اين حرفا وجود ندارد، دل بشر بايستي تميز باشه طرق وصال به معبود به عدد آدمهاست عبد و بنده تحت عنوان نماينده تام‌الاختيار پروردگار در‌اين محله و مجموع محله‌ها، به شما مي‌گم كه برو حالتو بكن صرفا مواظب باش اسراف نكني.” style=”default” align=”center” author_name=”رضا مارمولك” author_job=”نماينده تام الاختيار پروردگار” author_avatar=”https://www.ratin.agency/wp-content/uploads/2016/08/reza-بهينه سازي.jpg”][/bs-quote] فاكتور چهار: قرار دادن نوشته ي Alt براي تصاوير تصاوير بوسيله موتورهاي كاوش، قابل احضار شدن نيستند، به اين ترتيب براي ياري به اينكه عكس ها به وسيله روبات هاي موتورهاي كاوش، قابل قرائت شوند و در ديتابيس هايشان ايندكس گردند، بهتر ميباشد از نوشته ي Alt و يا اين كه تايپ كردن توضيح براي عكس استعمال فرماييد. اين عمل نيز يكي‌از مهم‌ترين فاكتور هاي سئوي داخلي مي‌باشد. شما همينطور ميتوانيد در توضيح عكس ها از عبارات كليدي داراي ربط به كارگيري نمائيد. اين عمل حتي سبب مي گردد در طي كاوش عكس متبوع با واژه ي كليدي داراي ربط، عكسي كه در وبسايت شما قراردارد، در درجه ي اوليه عكس ها قرار بگيرد و از آن نحوه نيز ترافيك به تارنما شما روان شود. فاكتور پنجم: seo محتوا محتوا نقشي مهمي در seo ايفا مي‎نمايد. شما بايستي محتوايي اختصاصي بفرد مجذوب كننده و آموزنده براي وبسايت خويش فرآهم آوريد. اين محتوا بايستي دربردارنده لغت ها كليدي داراي ارتباط و با لينك و پيوند هاي درست باشد. نبايد محتوا را با تايپ كردن بيشتراز حد كلمه ها كليدي، به اصطلاح خفه كرد. محتواي شما بايستي دارنده چگالي كلمه و واژه تا ۱٫۵ درصد با تركيبي از لغت ها مربوط به واژه كليدي اساسي باشد. اينجانب ابزار بهينه سازي quake را براي محاسبه بهتر توصيه ميكنم. فاكتور ششم: سرعت سايت سرعت سايت در درجه‎بندي در موتور كاوش اهميت بسزايي داراست. در صورتي‌كه وبسايت شما سرعت پاييني داراست يا اين كه سرعت گشوده شدن صفحه ها آن طولاني ميباشد، كسي از تارنما شما بازديد نخواهد كرد. سرعت وبسايت يك فاكتور اصلي در seo ميباشد كه ياري بسزايي در توليد يك تجربه ي كاربري بهتر براي يوزرها شما مي نمايد. در حيث داشته باشيد كه مدت بازشدن صفحه ها اينترنت سايتتان بايستي در ميان ۱ تا ۳ ثانيه باشد. (اما در كشور‌ايران شايد اين سرعت را تنها در فيلم هاي علمي تخيلي ببينيم.) شايسته ترين ابزار براي اندازه گيري سرعت ابزار خويش گوگل ميباشد. 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۵۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

۱۱ افزونه تبليغاتي گوگل ادز كه فروش را افزايش مي دهند


تا حال براي شما هم اين پيش آمده؟ اينكه هر روز وارد حساب تان مي‌شويد تا سعي تبليغات و تعداد كليك هاي روز قبل را ملاحظه كنيد ولي متوجه ميشويد تعداد كليك ها آنقدري كه دلتان مي خواست وجود ندارد. سئو در مشهد يا اين كه براي مثال ميبينيد تمام ميزان دارايي روزمره تان صرف كليك هايي گرديده كه تاثير متعددي در نرخ تبديل لندينگ پيج نداشته اند. اينجانب هر دوي اين خطاها را تجربه كرده ام و تماما مي‌توانم دركتان كنم. تبليغات آنلاين بسيار رقابتي مي باشند و كسب و امور حاضرند هر كاري بكنند تا در اين مورد پيشتاز باشند. اين مورد براي تبليغات كليكي (PPC) هم تماما صحت مي نمايد. در غايت در ورقه نتيجه ها كاوش تعداد محدودي از تبليغات گوگل ادز اكران داده ميشوند پس كليك هاي با صرفه مي بايست در حق تقدم باشند. گوگل تعداد متعددي پلاگين يا اين كه Extension متعدد براي يوزرها تمجيد كرده كه قادر است سبب ساز ارتقا مرتبه تبليغ (Ad Rank) و نرخ كليك (CTR) گردد. در حالتي‌كه تبليغ شما تاييد گردد، داشتن Extension يا اين كه پلاگين تبليغاتي سبب ساز ميگردد كه تبليغتان فضاي بيشتري را در شيت نتيجه ها كاوش اشغال نمايد. طبق گفته گوگل ادز: اكستنشن ها عوارض بيشتري براي كليك روي تبليغ شما به مخاطب مي‌دهند در‌صورتي‌كه يك سري تبليغ در مرتبه هاي بالاي نتيجه ها كاوش قرار داشته باشند گوگل آنهايي را كه Extension دارا‌هستند در حق تقدم اكران قرار ميدهد.براي اينكه در درجه هاي بالاي تبليغات قرار بگيريد، نرخ‌گذاري تان بايستي رقابتي باشد و مي بايست از كلمه ها كليدي متقاعد كننده به كار گيري نمائيد تا Quality Score تان ارتقاء بيابد. مطلقا ميدانيد كه Quality score يا اين كه نمره كيفيت فراتر يعني كاهش ارزش كليك هاي شما. قابل ذكر ميباشد كه‌اين اكستنشن هاي گوگل ادز هيچ هزينه مازاد براي شما نخواهند داشت. Extension ها خصوصيت هاي كمكي ميباشند كه به شما ياري مي نمايند بيشتر در ديده يوزرها باشيد و CTR بيشتري داشته باشيد. سود اين مورد ها بازديد بيشتر از لندينگ پيج ميباشد. به اين ترتيب هر توشه كه روي Extension شما كليك ميگردد دقيقا به عبارتي هزينه اي را بايستي بپردازيد كه با كليك روي Headline پرداخت ميكنيد. بعضي از Extension ها پيوند خروجي دارا‌هستند در حالي كه ساير آنان اينطور نيستند. ولي حتي Extension هايي كه پيوند ندارند هم مي‌توانند اعتنا مخاطب را به خير به خودشان جلب نمايند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۱:۳۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)