مقالات حرفه اي سئو سايت مقالات حرفه اي سئو سايت .

مقالات حرفه اي سئو سايت

چه كنيم تا بيشترين اعتبار به صفحه دوم منتقل شود؟

با توليد زنجيره‌ي ريدايركت موتورهاي جست‌وجو را سركار نگذاريد!
از ساخت و ساز زنجيره‌ي ريدايركت بپرهيزيد. هنگامي از ريدايركت ۳۰۱ به كار گيري ميكنيد سئو در مشهد كاغذ‌ي اوليه از ايندكس حذف مي‌گردد، البته بعداز مدتي ممكن ميباشد ورقه‌ي دوم هم ناپديد گردد، اينجاست كه مورد نياز مي‌گردد مجدد كاغذ‌ي دوم را روي برگه‌ي سوم ريدايركت فرماييد و بعدا ممكن ميباشد مجدد اين واقعه بيفتد و يك زنجيره‌ي ريدايركت صحيح خواهد شد. به تعدادي عامل نبايد زنجيره ساخت فرماييد:

اوليه از همگي اينكار سرعت را تا حد متعددي زير مياورد و اين ابدا براي اينترنت‌تارنما خوب وجود ندارد زيرا نرخ دفع مخاطب را بيشتر مي‌نمايد.
در هر انتقال بخشي از اعتبار شيت منتقل نميشود. در حالتي‌كه در هر انتقال گوگل ۵ درصد از اعتبار كاهش دهد حدود ۸۵ درصد اعتبار شيت به URL چهارم منتقل مي گردد.
گوگل معمولا ۳-۴ ريدايركت را دنبال مي‌نمايد و آن گاه براي اينكه در لوپ ريدايركت گير نكند ادامه نمي‌دهد.
صفحه هاي 404 لزوما معاند شما نيستند!

برخي مواقع اذن بدهيد صفحه ها ۴۰۴ باشند و آن‌ها‌را ريدايركت نكنيد. گوگل سفارش كرده در مواقع پايين ابدا از ريدايركت استعمال نكنيد و اذن بدهيد شيت در موقعيت خطاي ۴۰۴ باقي بماند:

ريدايركت صفحه ها سابق به شيت مهم
تايپ كردن محتواي تقلبي
استعمال از ربات‌هايي كه سبب ساز ميشوند صفحه هاي ۴۰۴ ايندكس نشوند.
كليه‌ي اين امور منجر ميگردند شناسايي ساختار اينترنت‌وب سايت شما براي موتورها جست‌وجو دشوار‌خيس گردد.

گوگل اعلام كرده كه صفحه ها ۴۰۴ به جايگاه‌بندي وبسايت لطمه نمي‌زنند و روش‌هايي براي تعمير آنها هم به شما ميدهد. از آنجايي كه آنها در حاصل جست‌وجو ظواهر نميشوند تا جايي كه مايحتاج وجود ندارد، آنان‌را ريدايركت نكنيد.

گوگل زرنگ، اينترنت‌مسترهاي تيزهوش‌خيس!
وقتي كه ريدايركت ۳۰۲ اشتباها به مكان ۳۰۱ مصرف شود، گوگل پس از مدتي متوجه اين نادرست مي شود و مثل ريدايركت ۳۰۱ اعتبار را انتقال مي دهد. البته بهرحال ۳۰۱ و ۳۰۲ دو امر گوناگون ميباشند، كه پيام‌هاي متفاوتي به موتور جست‌وجو مي‌فرستند. گهگاه اينترنت‌مسترها از اين ترفند استعمال مي‌نمايند تا Sandbox Effect گوگل كه تا قبل از اين توضيح داديم را خنثي و معدود‌اثر نمايند. البته به هرحال به هيچ وجه پيشنهاد نمي شود اين دو ريدايركت را به مكان هم به كار گيري فرماييد.

درصورتي كه از اصغر به اكبر تغيير و تحول نام داديد گوگل اكبر را با تاخير به رسميت ميشناسد
همان طور كه گفتيم، هنگامي از ريدايركت ۳۰۱ براي تغيير و تحول دامنه به كارگيري ميكنيد از يك سري هفته تا يك‌سري ماه ارتفاع مي كشد تا اعتبار برگه و پيوند‌هايش منتقل شوند. براي همين ميباشد كه خيلي از اينترنت‌وب سايت‌ها تغيير تحول دامنه را تا جايي كه ميتوانند عقب مي‌اندازند. البته بهرحال گهگاه موردنياز ميباشد دامنه را تغيير و تحول دهيد و از ريدايركت ۳۰۱ به كارگيري نمائيد. ولي بايستي بدانيد كه گوگل يك سري ماه نياز داراست تا مطمئن گردد شما از اين تغيير تحول قصد شومي نداشتيد و درين زمان انتظار افت ترافيك را داشته باشيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۹:۴۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

20 درس از سئو كه بايد بدانيد (بخش اول)


در دنياي seo منبع اساسي علم، تجربيات ماست؛ البته براي خريداري كردن هر تجربه‌اي، سئو در مشهد بايستي بهاي آن را بپردازيم (در امر بهينه سازي وبسايت، شايد به بها پنالتي شدن سايتمان به پايان برسد) ولي منش ديگر اين ميباشد كه از تجربه‌هاي ساير افراد سواي هيچ بهايي به كار گيري كنيم. ۲۰ درس از بهينه سازي بر طبق اين تجربيات درج شده ميباشد.

جنيفر متيو، رئيس بهينه سازي Github كه از عظيم‌ترين و شناخته‌گرديده‌ترين كمپاني‌هاي ارائه تكنولوژي ميباشد، بيش تر از ۲۰ سال ميباشد كه درزمينه‌ي seo فعاليت مي كند.
ايشان در نوشته ي علمي‌اي كه در ژورنال Search Engine منتشر كرده به نظارت ۲۰ آيتم از نكات مهمي كه در بهينه سازي تجربه كرده، ميپردازد.

در‌اين نوشته‌علمي تاپ بهينه سازي، به قسمت اوليه اين تجارب كه دربرگيرنده ۵ آيتم ابتدايي اين سئوكار ميباشد، ميپردازيم. به‌طور حتم ۲۰ سال فعاليت با تارنما‌ها و كمپاني‌هاي متعدد نكات ارزشمندي را در ادامه داراست.

 

كليه‌چيز تغيير تحول مي‌نمايد.
seo در دست مردان بود؛ و خير زنان
براي باصرفه‌سازي و seo نبايد تنها به علم seo اكتفا فرمائيد.
تكنولوژي اهميت متعددي داراست.
ارتباط ها در بهينه سازي اصلي ميباشد.
همگي‌چيز تغيير و تحول مي‌نمايد.
در سال‌هاي او‌لين كه seo روي عمل آمده بود، معضل‌هاي خيلي كمتري براي فعالان اين حوزه وجود داشت. در آن برهه زماني شما با تعيين يك عبارت كليدي و به كار گيري از آن در محتوا، تيتر، توضيحات و متاتگ ها مي‌توانستيد وبسايت خويش را با صرفه فرماييد.
هيچ ابزاري براي بررسي كلمه ها كليدي وجود نداشت؛ و رقباي متعددي هم نبودند.
ولي فعلا الگوريتم‌هاي پيچيده‌اي وجود داراست كه دائماً اينترنت‌وب سايت‌ها را به مرتبه‌هاي تحت ميكشد. المان‌هاي ديگري مثل فردي‌سازي (Personalizing)، ساكن‌سازي (Localization) و … seo وب سايت را پيچيده‌خيس از قبلي كرده‌اند.

seo در دست مردان بود؛ و خير زنان
در سال‌هاي نخستين پيدايش بهينه سازي، مجموع كمپاني‌ها، كنفرانس ها، بلاگ‌هاي حوزه بهينه سازي و … بوسيله مردان اداره مي شد؛ البته اكنون حتي يك سازمان زنان در ناحيهي seo وجود داراست كه به وسيله Areej Abuali تأسيس‌گرديده كه سعي آن براي تغيير و تحول نگاه متخصصان به زنان فعال در‌اين صنعت ميباشد.
تني چند از زنان پيشتاز در seo عبارت‌اند از: Rhea Drysdale, Dana Lookadoo و Gillian Muessig (مؤسس SEOMoz.com)


براي باصرفه‌سازي و بهينه سازي نبايد تنها به علم seo اكتفا نماييد.
seo دربرگيرنده دو مضمون‌ اساسي ميباشد:
– مخاطب از چه كلمه ها كليدي براي جستجوهايش استعمال مي‌نمايد.
– غرض مخاطب از جستجوي عبارت كليدي چه چيزي است و انتظار چه سود‌اي را دارااست.با فرارفتن از لغات كليدي در محتوا، ساختار URL و داده‌هاي ساختاريافته، به استفاده كننده نشان مي‌دهيد كه وب سايت شما دقيقاً به عبارتي چيزي ست كه در‌پي آن ميباشند.
داشتن ديده‌اندازي براي پباده سازي، رمانتيك كه مخاطب هنگام به كار گيري از آن داراست، بازاريابي مخاطبان بازار غرض و فهم و شعور تكنيك‌هاي وب سايت، به برد كلي seo امداد مي‌نمايد.
زماني يك كارشناس بهينه سازي بيشتر از نقش و مسئوليت‌هاي خويش كار نمايد، رويكردهاي خلاقانه‌اي براي حل اشتباهات كشف مي‌نمايد.

تكنولوژي اهميت متعددي دارااست.
سئوكاران متعددي در مذاكره‌هاي شغلي صرفا به دليل آنكه به‌اندازه‌ي كافي فني نيستند، رد ميشوند. پس به‌تيتر يك سئوكار، بازه زماني كافي براي يادگيري seo فني تخصيص دهيد تا بتوانيد يك اينترنت‌وب سايت را در بعدها عظيم رئيس نماييد. صحيح مثل مجموعه مهندسي‌تان backend و frontend را خاطر بگيريد.
مطمئن باشيد كه‌اين مشقت بار‌كوشي به كارتان ميايد. چراكه ميتوانيد نصيب‌هايي از وب سايت را هندل نماييد كه فعاليت مهندسان اپليكيشن ميباشد، بدين‌ترتيب در طي صرفه‌جويي مي كنيد.
از طرفي احاطه به بهينه سازي فني سبب ساز ارائه چاره‌هاي خلاقانه براي اشتباهات فوق‌العاده پيچيده مي گردد.


رابطه ها در seo اساسي ميباشد.
شايد خيره كننده باشد البته مدام شايسته ترين شيوه‌ها، باعث به برد در بهينه سازي وب سايت نميشود. به گفته‌ي خانم جنيفر ۹۰% پيروزي در seo درگرو اطمينان از مهارت كساني ست كه با آن ها فعاليت ميكنيد. در حالتي كه نتوانيد مهندسان، نويسندگان محتوا، طراحان و حتي سرمايه‌گذاران كمپاني را توجيه فرمائيد، مجموع كوشش‌هاي انجام شده در seo بي‌فيض مي ماند.
براي مثالً در صورتي نويسندگان محتوا شعور صدق از seo نداشته باشند، نگران تعادل في مابين كلمات كليدي و مترادف و هم معني‌هاي آن نيستند.
در حالتي كه مهندسان در باصرفه‌سازي همياري نكنند، وبسايت سرگرم مشكلاتي مي شود كه كيفيت دامنه را زير مي آورد و از تمامي اصلي‌خيس در شرايطي كه مديران كمپاني از بهينه سازي چيزي ندانند يا اين كه به آن اطمينان نداشته باشند، بدين ترتيب به حد كافي از گروه حمايت نميكنند و اين سبب مي شود كه پروژه ماه‌ها ارتفاع بكشد و در مواقعي حتي ممكن ميباشد هيچوقت به آخر و عاقبت نرسد.


در پايان مي بايست بدانيم كه تجربه‌هاي ما نهايي ندارد. بخصوص در دنياي تكنولوژي كه لحظه‌به‌لحظه در درحال حاضر به‌روزرساني ست، پيروزي از آن‌كسي ميباشد كه دائماً به تجربيات خويش اضافه كند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۶:۲۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

اسكيما چيست و انواع آن كدامند


شايد در رابطه اسكيما و اهميت آن در seo و كسب درجه بهتر در نتيجه ها گوگل شنيده باشيد. سئو در مشهد در‌اين مقاله قصد داريم بدين قضيه بپردازيم كه دقيقا اسكيما چه است و آن گاه 9 آيتم از گونه هاي رايج آن را معرفي كنيم.
اسكيما يكي مهم‌ترين‌ ترندهاي seo و با صرفه‌سازي نتيجه ها گوگل در سال 2020 ميباشد كه مي بايست دقت ويژه‌اي به آن داشته باشيم. در‌حالتي كه تارنما وردپرسي داشته باشيد مي توانيد به ياري پلاگين‌ها اسكيماي موردنظر را تهيه نماييد و در صورتي تارنما خويش را با گويش‌هايي زيرا php يا اين كه asp نوشته‌ايد، مي بايست كدهاي ما يحتاج را اضافه فرمائيد.
اكنون كه‌اين كليه از اسكيما گفتيم، اين عبارت به چه معناست، چه كمكي به ما مي‌نمايد و اشكال آن كدامند؟

اسكيما چه است؟
Schema Markup در واقع نوعي نماد‌گذاري داده ها ميباشد ياري مي‌نمايد تا يوزرها در ورقه نتيجه ها بهتر و سريع‌خيس شمارا پيدا نمايند و نرخ كليك لينك و پيوند‌هايتان فراتر رود. اين قضيه روي بهينه سازي نيز اثر مثبت داراست. در واقع با استعمال از اسكيما روبات‌هاي موتورهاي كاوش رويت كرد بهتري نسبت به محتواي صفحه ها پيدا مي‌نمايند، موتور جستجوي گوگل با محاسبه اسكيماي صفحه ها اينترنت، حاصل متفاوتي را در نتيجه ها خويش اكران مي دهد كه به آن ها ريچ اسنيپت مي گوييم.

براي كسب داده ها بيشتر در امر rich snippet ها، اين نوشته‌ي علمي را مطالعه نماييد: ريچ اسنيپت چه است

در واقع، اسكيما كدي ميباشد كه براي افزودن داده ها ما يحتاج ذيل تگ تيتر وب سايت استعمال ميگردد و به موتورهاي كاوش ياري مي‌نمايد تا فهم و شعور بهتري از محتواي شما داشته باشند و علاوه بر نتيجه ها مورد نياز، داده ها بيشتري را در ورقه حاصل به آن ها نشان دهند.
اسكيما براي مجموع گونه هاي محتوا مانند مقاله ها، فيلم‌ها، حادثه ها، رستوران‌ها، كمپاني‌ها و... كاربردي ميباشد. وبسايت schema.org استانداردهاي اسكيما را به شما معرفي مي‌نمايد و قابليت تست و مشاهده اسكيماهاي متفاوت را در چنگ شما قرار مي دهد. پيرو با بعضي از گونه هاي پر كاربرد schema بيشتر آشنا مي‌شويم:

1- اسكيماي سازماني (Organizational Schema)
اين اسكيما به معرفي يك سازمان داراي ارتباط ميباشد و دربرگيرنده اطلاعاتي زيرا اسم سازماني، لوگو، داده ها تماس، داده ها دسترسي و وضعيت مكاني و نشاني پروفايل كانال‌هاي اجتماعي مي گردد.
در‌صورتي‌كه اسم شركت Oracle را در گوگل كاوش فرمائيد، كناره سمت راست بالا يك مستطيل قرمز رنگ مي‌بنيد كه اسم، لوگو و اسم سازماني آن را نشان مي دهد، مستطيل سبزرنگ اكران‌دهنده حالت مكاني و داده ها تماس و مستطيل سبزرنگ نمايانگر پروفايل كانال‌هاي اجتماعي ميباشد.
براي اين عمل بايستي از كدهاي استعمال پايين نماييد:

 

 

2- اسكيماي اشخاص
به عبارتي‌طور كه معين ميباشد اين اسكيما عملكردي شبيه مثال سازماني داراست، با اين تفاوت كه داده ها اشخاص مانند اسم، تاريخ به دنياآمدن، نشاني، تحصيلات و اعضاي خانواده را اكران ميدهد. از جمله مي توانيد Mark Zuckerberg را كاوش فرمائيد.


script type=”application/ld+json”>
{“u0040context”:”http://schema.org”,”u0040type”:”Person”,
“name”:”Mark Zuckerberg”,
“jobTitle”:”Founder and CEO”,
“address”:{“u0040type”:”PostalAddress”,
“addressLocality”:”Palo Alto, California”},
“affiliation”:[{“u0040type”:”Organization”,
“name”:”Chan Zuckerberg Initiative”},
{“u0040type”:”Organization”,
“name”:”Facebook”}]}

 

3- اسكيماي كسب‌وكارهاي محلي
اكثري از كسب‌وكارها به طور محلي عمل مي‌نمايند و از اين رو سئوي محلي نيز برايشان اصلي ميباشد. اسكيماي كسب‌وكارهاي محلي براي اين دست از شغل ها يا اين كه شعبات برندهاي پهناور خيلي كاربردي ميباشد. اين عمل به مصرف‌كنندگان محلي امداد مي‌نمايد خيلي شل شرايط مكاني كمپاني و ديگر داده ها نظير نشاني، ساعتها كاري، منو، داده ها تماس و... را مشاهده نمايند.
نصيب مرتبط با Business Action به كسب‌وكارها امداد مي‌نمايد تا داده ها بيشتري در رابطه سفارشات و رزروها ارائه نمايند تا يوزرها به كامل شدن مبادرت موردنظر خويش تشويق شوند.

 


1285 Beacon St


Brookline, MA 02446


Boston, MA

 


4- اسكيماي توليدها و سيستم سفارش
به ياري اين اسكيما ميتوانيد داده ها مايحتاج براي فروش يك كالا يا اين كه سرويس مانند بها، موقعيت موجودي و جزئيات ديگر را در كاغذ حاصل اكران دهيد. با وجود اين سيستم آفرها نياز به ارزش و واحد مبلغي داراست تا آيتم مطلوب را سفارش نمايد، البته اسكيما فرآورده صرفا نياز به اسم متاع داراست.


data-thumbnail=”bottom-thumbnails”
data-slideshow-animation=”none”
data-slideshow-speed=”6″
itemscope itemtype=”http://schema.org/Product”>
Ski Goggles PRO


600164

 


PERFORMANCE SKI GOGGLES WITH FRAMELESS DESIGN

INTERCHANGEABLE LENS SYSTEM

OTG (OVER-THE-GLASSES) DESIGN

UNIVERSAL HELMET COMPATIBILITY

WHAT YOU GET: 1 x OutdoorMaster Goggles PRO, 1 x Protective Case, 1 x Carrying Pouch

 

 

 

 

 


.99

 

 

 

5- اسكيماي بردكرامبز
چنانچه با بردكرامبز شناخت داشته باشيد، در واقع اكران مسير يك ورقه ميباشد. اسكيماي اين قسمت نيز لينك و پيوند‌هاي مسير از برگه مهم تا كاغذ موردنظر را نشان مي دهد كه نهايي لينك و پيوند ميباشد. اين عمل به يوزرها امداد مي‌نمايد تا موقعيتشان را ببينند و منجر كاهش نرخ پريدن هم مي گردد.

 

 

6- اسكيماي مقاله‌ها
به عبارتي‌طور كه معلوم ميباشد اين اسكيما براي وبلاگ‌پست‌ها و خبرها به عمل مي‌رود. اين نحوه ياري مي‌نمايد تا ادراك محتواي شما براي موتورهاي كاوش خيلي معمولي‌خيس خواهد شد.
اگرچه در نصيب مرتبط با خبر‌ها روز، Fox News در جايگاه يك گريزو فرار دارااست، اما نوشته‌ي‌علمي‌اي با تيتر Hoda Kotb Savannah Guthrie Are Today's New Anchor Team از تارنما People.com بالاي آن نشان داده مي شود، حتي در‌حالتي كه مقام آن در سكو هشتم باشد و در ورقه اوليه هم قرار نگيرد.

 


7- اسكيماي كليپ
هنوز هم خزش محتواي ويديويي براي موتورهاي كاوش ريلكس وجود ندارد و نياز به توضيحات تكميلي داريد. به همين برهان اسكيماي ويديوي روشي بسيار خوب براي ياري به خزش گوگل و ايندكس محتواي‌ ويديويي ميباشد كه آن را در برگه حاصل Google Video به اكران در مي آورد.

 

 

 

 

 


8- اسكيماي روي داد
اين اسكيما داده ها بيشتري زيرا تاريح برگزاري، وضعيت مكاني و بها را به رويدادهايي زيرا كنسرت، همايش، وبينار، فستيوال و... اضافه مي‌نمايد.

 


9- اسكيماي فرمان پخت
اين اسكيما هم براي صفحه هاي دربرگيرنده امر پخت طعام به كارگيري ميشود كه ريچ اسنيپت اين فرمان را نشان مي دهد. با اينكه گوگل تنها به اسم امر طبخ خوراك نياز دارااست اما ميتوانيد دو آيتم از موردها ذيل را به كار گيري فرماييد:

مقطع مهيا‌سازي، بازه زماني پخت، دوران تمام يا اين كه مواد مايحتاج
تصوير
داده ها غذايي
محاسبه

 

10- اسكيماي Review/Rating
اين استاندارد معمولا همپا با اسكيما جنس استعمال ميگردد و به محاسبه امتياز كالا بوسيله يوزرها ميپردازد. در واقع با به كار گيري از اين اسكيما به روبات‌هاي گوگل اطلاع مي دهيم كه يوزرها چه امتيازي به جنس متبوع داده‌اند. استانداردهاي Review و Rating مي توانند با اسكيماهاي ديگر مانند hotel نيز به كار گيري شوند، در قبلي قابليت به كار گيري از اين استانداردها ياروهمدم با اسكيماي article نيز بود كه گوگل در بروزرساني‌هاي خويش آن را حذف كرد.

تصوير ذيل سود به كارگيري از rating schema در حاصل گوگل را نشان ميدهد:

 

11- اسكيماي سوال ها متداول (FAQ)
اين اسكيما هم يكي مرسوم‌ترين مواقعي ميباشد كه به كار گيري مي شود. اكران سوال‌هاي متداول نشان مي دهد يوزرها بيشتر چه سوالاتي پرسيده‌اند و چه پاسخ‌هايي اخذ كرده‌اند. به كارگيري از اسكميماي سوالهاي متداول با وجود اينكه استاندارد نسبتا جديدي ميباشد البته تخت‌گاز موردپسند مديران وب سايت‌ها و يوزرها قرار گرفت. استدلال اين مورد طريق اكران متعدد آن در نتيجه ها گوگل ميباشد. در تصوير پايين يك مثال از اكران اين نوع از اسكيما را مشاهده ميكنيد:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۴:۴۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

موتورهاي جستجو يا Search Engines


معمولاً با شنيدن اصطلاح موتور كاوش يا اين كه Search Engine به حافظه گوگل و ياهو مي افتيم.

ولي اين خطا وجود ندارد. گوگل و ياهو، دو مثال از موتورهاي كاوشگر اينترنت مي باشند  سئو در مشهد  و به عنوان مثال داراي اسم و رسم‌ترين موتورهاي كاوش محسوب ميشوند.

ولي موتور كاوش (SE) قرار وجود ندارد الزاماً در اينترنت كاوش نمايد.

تعريف‌و‌تمجيد موتور كاوش (كلاً‌خيس) ميتواند به طور پايين باشد:

موتورهاي جستجو گر تيم‌اي از قابل انعطاف افزارها و دشوار افزارها ميباشند كه ميتوانند در يك فضاي معلوم بين وسعت عظيم‌اي از اطلاعات، داده ها يا اين كه داده‌هاي مد حيث يوزرها يا اين كه قابل انعطاف افزارها را كاوش نمايند.

اين كاوش ميتواند روي هارد ديسك كامپيوتر شما، روي ياد‌ي گوشي شما، در يك مقر داده يا اين كه در فضاي اينترنت صورت بپذيرد.

در‌حالتي كه موتور كاوش در فضاي اينترنت در ادامه داده ها بگردد، به آن موتور جستجو گر اينترنت گفته مي‌گردد.

 

در دنياي تكنولوژي، به هر سيستمي كه في مابين وسعت متعددي از داده ها، داده‌هاي مشخصي را كاوش نمايد، موتور كاوش گفته مي‌گردد.

ولي آنچه امروزه معمولاً به اسم موتور كاوش مي‌شنويم، خلاصه‌ گرديده‌ي عبارت موتور جستجوي اينترنت يا اين كه Web Search Engine ميباشد كه به جهت فراگير شدن آن، به صورت كوتاه گرديده‌ي موتور كاوش گزينه استعمال قرار مي گيرد.

با بسط دنياي اينترنت و ارتقاء غيرقابل تصور ايجاد محتوا، اهميت موتورهاي كاوش بيشتر از قبلي شد و مي بينيم كه امروز، موتور جستجوي گوگل تحت عنوان برگزيدگان موتور جستجوي فعلي در دنيا، يك كدام از از وسيع ترين ارگانهاي اقتصادي عالم محسوب ميشود.

در‌حالتي كه كه علاقمند به مطالعه‌ي تاريخچه اول موتورهاي كاوش در وب باشيد، زونن رايش در يكي كلاسيك‌ترين نوشته‌ي علمي‌هايي كه منبع استناد بخش اعظمي از وب سايت‌هاي ديگر هم است، اين تاريخچه را با تمركز و جزئيات ذكر نموده است.

البته شايد مهم ترين نكته در خصوص موتورهاي كاوش اين باشد كه گوگل، كه امروز حاكميت اين صنعت را در چنگ دارااست، در مقايسه با كمپاني‌هاي ديگري مانند ياهو و آلتاويستا، يك كمپاني نو محسوب ميشود و ديرتر از ساير وارد بازار شده‌است.

اين مورد، معمولاً تحت عنوان يكي مثالهاي كلاسيك در استراتژي مطرح مي‌گردد كه پايان بودن يا اين كه ديرتر وارد يك بازار شدن، مدام مشكل وجود ندارد و ميتواند مزيت هم محسوب خواهد شد.

درصورتي كه كه علاقمند به پي بردن سهم بازار هر كدام از موتورهاي جستجوي وب باشيد، شايد نمودار تحت (از www.netmarketshare.com) كه سهم بازار مرتبط با مقدمه سال ۲۰۱۶ را نشان مي دهد، براي شما اثرگذار باشد:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۸:۰۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

featured snippet چيست؟ تاثير آن بر سئو سايت چه مي باشد


featured snippet چه ميباشد؟
امروز به سراغ بخشي از گوگل رفتيم كه كليه ي ما يكبار دست كم با آن رو به رو شديم .  سئو در مشهد  زماني شما در گوگل گلمه اي يا اين كه چيزي را سرچ ميكنيد براي شما باكس اي در بالاي برگه نشان ميدهد كه يك توضيح خلاصه از چيزي كه شما در ذهن داريد را به شما ارائه مي نمايد كه پيش از آمدن به تارنما خاصي بدانيد در رابطه چه چيزي درحال مطالعه مي‌باشيد. اين اسنيپت ها مي‌تواند به طور ويدئويي يا اين كه به طور تصويري باشند. اين فعاليت را گوگل از سال 2014 وارد عمل نموده است كه بتواند براي يوزرها خويش جست و جو و مطالعه را به آسوده ترين حالتش برساند. در شرايطي‌كه بتوانيد به آن وارد گرديد مي‌توانيد بازديد وب سايت خويش را زياد فرمائيد.

featured snippet از كجا گردآوري ميگردد
در صورتي‌كه شما بخواهيد وارد اين ليست گرديد مسلما بايستي كد درخواست اينكه در‌اين جعبه قرار بگيريد را در كد هاي تارنما خويش قرار دهيد هنگامي اين كا را انجام دهيد گوگل وبسايت شمارا ارزيابي مي نمايد در حالتي كه مطالب شما به استاندارد هاي گوگل رسد چكيده اي از مطالب شما‌را گردآوري مي نمايد و به كل وب سايت هاي مقبول خويش راز ميزند و چكيده اي از كل آن ها را برداشت مي نمايد و وارد اسنيپت مي نمايد هنگامي مجموع مطالب را به طور خلاصه گردآوري كرد وارد جعبه مي نمايد.

پرسش اصلي
چرا گوگل لينك و پيوند كل تارنما هايي كه از آن‌ها مقاله بر مي‌دارد را در جعبه خويش نمي گذارد؟
چون گوگل تنها و تنها لينك و پيوند سايتي را قرار ميدهد كه كاملا آن را قبول دارااست و از مطالب آن مطمئن ميباشد.

featured snippet چه مي باشد؟

چرا وبسايت هاي اهل ايران را در‌اين جعبه نميبينيم؟
شايد با خودتان بگوييد چرا در‌اين جعبه ها مطالب اهل ايران چرا نيست؟ متاسفانه تا جايي كه اينجانب مي دونم وب سايت هايي كه اهل ايران مي‌باشند به دلايلي كه گوگل تشخيص داده ميباشد اذن قرار دادن مطالب خويش را درين جعبه ندارند:) اما خوب ويكي پديا برنده به انجام اين عمل شده‌است كه مقاله فارسي درين جعبه قرار دهد.

چه طور مي اقتدار از اين باكس انصراف بخشيد
زماني گوگل شمارا وارد اين باكس نمايد البته شما نميخواهيد يا اين كه به هر دليلي از بودن در‌اين جعبه لذت نمي بريد به هيچ عنوان گونه هاي ندارد زيرا تماما به ذوق و سليقه شما رابطه داراست يكي منش هايي كه شما بتوانيد از اين جعبه بيرون گرديد به كارگيري از كد پايين ميباشد:

<“meta name = “googlebot” content = “nosnippet>
شما با استعمال از اين كد ميتوانيد به گوگل بگوييد كه نمي‌خواهيد جزو محتواهاي جعبه گرديده ي گوگل باشيد.

)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۴:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

استفاده از تقويمي منظم و هماهنگ در راه توليد محتوا و ويرايش آن


به كارگيري از تقويمي منظم و هماهنگ در منش ساخت و ساز محتوا و بازنويسي آن

 

به كارگيري از روزنگار هاي محتوايي – ويرايشي منظم و هماهنگ از وسيع ترين رازهاي سئو در مشهد خلاقيت و پيشرفت ما در زمان هاي وقتي معين براي انجام كاري خاص ميباشد . چنانچه بخواهيم اين نوع روز‌نگار را به زباني بي آلايش براي ره پويان بهبود بهينه سازي تضميني با ديجيتال ماركتينگ توضيح دهيم ، مي بايست بگوييم كه جمعي از اشخاص ليستي از شغل هاي نيمه تمام و بي حد و حصري براي انجام دارا‌هستند كه به آن to-do list نامحدود مي‌گوييم ( در پي اين صحبت كه خيلي از ما معتقديم كه فعاليت همه ندارد ! ) و اشخاصي ديگر همگي بازه زماني خويش را براي پيشبرد كارها فقط يك مشتري صرف مي نمايند .

در همين ارتباط خويش مخلوق شخصي را مي شناختم كه در حين اتمام وقت اداري و در انتها هر روز ، همواره موقعيت شغل هاي خويش را اعلام ميكرد كه چه تعداد وظيفه انجام نشده داشته ميباشد و امروز به آنان نرسيده ، اين در حاليست كه اينجانب مطمئنم در شرايطي‌كه اين شخص صد عمل گوناگون را براي خويش در طي روز تمجيد ميكرد ، دست كم ۸۰ درصد آن‌ها بي به كارگيري و غير ضروري بودند و مي توانست آن‌ها را حذف كرده و يا اين كه منتخبي بيست تايي از آنان‌را انجام دهد .

در خلال جواب به اينكه چه‌گونه محتواي بهتري ساخت كنيم مي بايست اظهار‌كرد كه تقسيم عمل با اين نحوه با عدم وجود آن هيچ فرقي ندارد! اين توضيحات بدين ادله داده شد كه بدانيد در حالتي‌كه هر عمل را در به عبارتي هنگامي كه برايش تعريف‌و‌تمجيد نموده ايد انجام نداده و اين‌شيوه را به يك عادت دائمي و روزمره تبديل نكنيد ، تورم امور هر روز بيشتر گرديده و لحظه اي كه به خويش مي‌آييد ، با عظيم اي از شغل هاي سنگين و استرس زا روبرو خواهيد شد . مجله‌نگاران فن‌اي براي ساخت محتوايي كه حتي همين فردا نياز به تنظيم و انتشارش را دارا هستند ، يك روزنگار مجله نگاري را تمجيد و تهيه و تنظيم مي نمايند . به كارگيري از تقويمي منظم و هماهنگ در منش نويسندگي و بازنويسي آن ، كليد ساخت‌و‌ساز محتوايي قوي است و امداد شاياني به بهبود اوضاع و احوال مطالب تارنما گروه شما – به ويژه در قضيه قصه سرايي كه پيشتر به آن اشاره شده‌است – مي نمايد . اين در حاليست كه كسب و شغل هاي متفاوت نيز بايستي براي بهبود موقعيت ساخت و ساز محتواي خويش اين روز‌نگار را به وجود آورند . بعضا از شركت هاي مطرح براي طبقه بندي روزنگار خويش دارنده تقسيمات فصلي است ، اين در حالي ميباشد كه بعضي ديگر دارنده تقسيم بندي هاي ماهانه بوده و با دقت به فصول و تايم ها سنگين و مدل شدن كارشان اين حالت را از پيش تمجيد مي‌نمايد . به همين عامل پيشنهاد ما اين ميباشد كه بدون اينكه تا چه واحد سنجش ميخواهيد درين طرح ريزي توسعه يافته و آن را عملي نماييد ، مسلماً يك كدام از آن‌ها‌را داشته و در روش نگارش ، تاريخ نگارش مقاله ها ، آپلود آن‌ها ، رسيدگي به كانال اجتماعي ، وبلاگ هاي مهمان و پست هاي ويديويي به عمل ببنديد . مجدداً نياز به يادآوريست كه شركت هاي حاذق و سرشناس براي پيشبرد هدف ها خويش دارنده تقويمي منظم و هماهنگ مي‌باشند ، پس درصورتي كه مي‌خواهيد تا به موفقيتي بلند دوران دست پيدا نماييد ، شما نيز از اين طرز به كارگيري فرمائيد .

 

۱۰– اَبَر تمركز

 

پاياني نكته در مقاله چه‌گونه محتواي بهتري ساخت‌و‌ساز كنيم ، آيا مي‌خواهيد تا مطلبي بسيار قوي را در كوتاه ترين مقطع ممكن بنويسيد ؟ خبرنامه نگاران براي پاسخگويي بدين پرسش و اينكه چه‌گونه محتواي بهتري ايجاد كنيم ، هم‌زمان با اين كه تسك هاي نوشتاري خويش را بدون نقص مي نمايند ، نيم نگاهي نيز به نقطه پايان يا اين كه موعد تحويل آن دارا هستند . منش وصال بدين سطح از توان ، از در ميان بردن همگي كارداران حواس پرتي و تمركزي ويژه روي اصل مقاله ميباشد ، لذا اين اشخاص اساتيد غلبه بر عامل ها حواسپرتي و ايراد در تمركز مي باشند . در همين ارتباط در بقيه مقالاتي كه درخصوص كاهش كارداران حواس پرتي و از في مابين بردن آن‌ها در تارنماي سئوياب گفته شده ميباشد ، ميتوانيد تمامي عامل ها نا مطلوب را از كنار خويش حذف كرده و تمامي انرژي ، اقتدار و تمركز خويش را بر روي تاءمل به مقاله متبوع خويش بگذاريد . گفتنيست كتاب « عمل عميق» (Deep Work) نوشته “كال نيوپورت ” (Cal Newport’s) اثريست كه به همگي فوت و فن و الزامات انباشته كردن حواس پرداخته ميباشد ، پس چنانچه در اين‌راه خلل بزرگي داريد ، مجال مطالعه اين كتاب را از دست ندهيد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۹:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو سايت مقدماتي


بهينه سازي تارنما مقدماتي پيش پيشگفتار و مراحلي ميباشد سئو در مشهد كه بايستي در همگي وب سايت ها اجرا در بيايد تا بتوانند در حاصل كاوش قرار گيرند.

اينكه شما مورد ها و اصول seo را ندانيد و يا اين كه در داخل تارنما خويش رعايت ننماييد موجب مي گردد كه شما در نتيجه ها كاوش قرار نگيريد و حتما آن خيلي از اقبال هاي بازاريابي و ماركتينگ آنلاين را از دست مي دهيد.

ما در آپسئو قصد داريم فراگيري seo وبسايت را از مقدماتي تا توسعه يافته سرويس شما هواداران عزيز ارائه نماييم.

فهرست عنوان ها
پروسه بهينه سازي وبسايت مقدماتي
پيكربندي و تنظيمات تيتر و اسم وبسايت
seo وبسايت مقدماتي در مقابل seo وب سايت ماهر
روند بهينه سازي تارنما مقدماتي
در شرايطي كه بخواهيد بهينه سازي وبسايت مقدماتي را براي وبسايت خويش اجرا نماييد شايد بخواهيد بدانيد چه فرايند و قدم هايي را بايستي طي فرمائيد ، با فراگيري seo وب سايت به وسيله آپسئو هم پا گرديد.

پيكربندي و تنظيمات تيتر و اسم وبسايت
تهيه و تنظيم نمودن پيكربندي و تنظيمات وب سايت اولي آيتمي ميباشد كه بايستي اجرا نمائيد ، تيتر و اسم تارنما را متناسب با واژه و كلمه كليدي خويش تعيين كنيد ؛ در واقع در شرايطي كه قضيه كاري شما يادگرفتن سئو وبسايت ميباشد عنوان شيت خويش را بهينه سازي تارنما بگذاريد.

بعداز آن هدينگ ها را رعايت كنيد ، h1 تگ تيتر كاغذ هست و اين را بدانيد كه هر ورقه از وب سايت شما يك تيتر منحصربه‌فرد بفرد داراست ، پس تگ h1 براي هر برگه از وبسايت شما مي بايست يونيك و يكتا باشد.

ايجاد محتوا نيز قدم بعدي ميباشد كه بايستي با ساخت‌و‌ساز و تكثير روزمره محتوا كه داراي ارتباط به كسب و فعاليت شما باشد ياروهمدم ميگردد.

بهينه سازي تارنما مقدماتي در مقابل بهينه سازي وبسايت ماهر
seo وبسايت ماهر از بهينه سازي تارنما مقدماتي وقتي متمايز ميگردد كه بخواهيم در كلمه ها كليدي مشقت بار خيس رقابت كنيم.

در‌اين حالت سطح رقابت بيشتر ميباشد و مي بايست فشار و عملكردي كه در وب سايت خويش داريد را با درصد فراتر به انجام رسانيد.

ساخت محتوا در وسعت بالا ، پيوند سازي قدرتمندتر و در وسعت بيشتر ، كار بيشتر براي برندسازي ، عمل در شبكه‌هاي‌اجتماعي مواقعي ميباشند كه در بهينه سازي وب سايت ماهر قرار ميگيرند.

به‌اين شكل كه بهينه سازي تارنما ماهر موردها بهينه سازي وبسايت مقدماتي ميباشد كه با سعي و فشار بيشتر و توانا خيس انجام مي گردد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۹:۲۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نامك در سئو


نامك در seo مسلما براي خيلي از وبمستران نامي آشنا به لحاظ مي‌رسد ،  سئو در مشهد اين تيتر را معمولا با اسم هاي ديگري نظير لينك و پيوند يكتا نيز ميشناسند ، ولي سوالي كه همواره ذهن اكثري از اشخاص مخصوصا سئوكار ها را درگير كرده اين ميباشد كه نامك فارسي يا اين كه انگليسي چه تفاوتي با هم دارا هستند يا اين كه كلاً لينك يكتا فارسي يا اين كه انگليسي را در هنگام seo وبسايت چطور به كار گيري كنيم.

فهرست عنوان ها
نامك در وردپرس چه است؟
url به فارسي
اختلال url فارسي
url فارسي يا اين كه انگليسي
عبارت كليدي در نامك
لينك يكتا
تبديل url فارسي به انگليسي
پلاگين وردپرسي تبديل url فارسي به انگليسي
seo وبسايت URL فارسي بهتر ميباشد يا اين كه انگليسي؟
چه فرمتي از URL در seo وب سايت بهتر ميباشد؟ URL فارسي بهتر ميباشد يا اين كه انگليسي
مزاياي گزينش URL فارسي در بهينه سازي وب سايت
مزاياي گزينش URL انگليسي در بهينه سازي
سئوالات متداول نامك در seo
نامك در وردپرس چه چيزي است؟
آنچه كه معلوم ميباشد اسم نامك در seo از سيستم رئيس محتواي وردپرس نشئت گرفته و عامل آن هم همگي گير بودن و محبوبيت وردپرس در طراحي وب سايت و بهينه سازي تارنما ها مي‌باشد.

به ظاهر نامك در وردپرس بيشتر به خيال ترجمه اين لغت انگليسي با اين اسم آوازه داراست.

url به فارسي
ما همواره از اينكه وبمستران از ما پرسش مي‌پرسند خرسند مي شويم و معتقديم اين شم فضولي اشخاص ميباشد كه سبب مي‌گردد seo وب سايت معناي فوق العاده اي به خويش بگيرد.

url فارسي يا اين كه انگليسي پرسش اكثر seo كاران و وبمستران عزيزي است كه مي خواهند بدانند كدام نامك در بهينه سازي بهتر ميباشد و URL فارسي بهتر ميباشد يا اين كه انگليسي؟ ، ما براي اين پرسش يك جواب داريم و آن اين ميباشد كه در فرآيند seo سازي تارنما در حالتي كه لهجه انگليسي شما جاري و خوب ميباشد به كارگيري از گويش انگليسي ايرادي ندارد.

ايراد url فارسي
از نظر فني url فارسي هيچ ايرادي ندارد ولي برخي معتقد ميباشند هنگام به كارگيري از url فارسي به اختلال زياد بودن تعداد كاراكتر هاي url فارسي مواجه مي‌شوند ، اين نقص‌ url فارسي در واقع به جهت تبديل و رمزگزاري جهت فهم بهتر مسير وبسايت بوسيله مرورگر ها و يك استاندارد جهاني هست.

url فارسي يا اين كه انگليسي
از مزاياي به كار گيري از url انگليسي مي شود به كوتاه بودن url اشاره نمود ، ولي همچنان ما باور داريم تفاوت متعددي در بين url فارسي يا اين كه انگليسي نيست ، ولي هم زمان از اينكه url انگليسي در بهينه سازي وب سايت مي‌تواند اثر مثبت داشته باشد را نيز رد نمي‌‌كنيم.

در ظاهر زماني مشاجره فاكتور هاي درجه بندي گوگل در سطح دامنه تارنما ها به در ميان مي‌آيد يك كدام از سيگنال هاي درجه بندي همين url هست ، ولي گوگل تا به درحال حاضر به طور بدون واسطه در هيچ كجا اشاره اي به url فارسي يا اين كه انگليسي نكرده ميباشد ، فقط ميگويد يو آر الي گزينش نمائيد كه كوتاه و فرندلي باشد.

در واقع ما متوجه شديم به كارگيري از اعداد و المان هايي نظير ، | _ و از اين دسته به مزاق گوگل خوش نمي آيد.

عبارت كليدي در نامك
آنچه يك نامك را مفهومي و براي بهينه سازي موءثر ميسازد وجود عبارت كليدي در نامك ميباشد كه سفارش ميكنيم به طبع به فعاليت برده خواهد شد.

لينك يكتا
كارايي نماييد در هنگام تايپ كردن و گزينش نامك در بهينه سازي از كليدواژه اساسي مسلما به كار گيري فرمائيد ، چون اين عمل سيگنال رابطه را به ياور دارااست همينطور در هنگام لينك و پيوند يكتا به فارسي كوتاه بودن و معنا دار بودن آن را فراموش نكنيد.

تبديل url فارسي به انگليسي
ما اعتقادي به تبديل url فارسي به انگليسي نداريم و حتي سفارش نمي‌شود با تبديل url فارسي به انگليسي ريسك افت مرتبه seo تارنما در گوگل را براي سايتتان آماده فرمائيد.

پلاگين وردپرسي تبديل url فارسي به انگليسي
متاسفانه براي تبديل url فارسي به انگليسي پلاگين هاي وردپرسي نيز وجود دارا هستند كه بصورت ماشيني مبادرت به تبديل url فارسي به انگليسي در وردپرس مي كنند ، اين سيرتكامل پلاگين ها توان فهم و شعور درست متن فارسي و ترجمه آن به url انگليسي را ندارند و اين خطر وجود داراست با تبديل url فارسي به انگليسي مفهوم و رابطه تمام برگه به خطر بيوفتد.

ابدا همت نكنيد براي سايتي كه بيش تر از 6 ماه از قدمت آن مي گذرد از تبديل url فارسي به انگليسي استعمال نماييد.

seo وبسايت URL فارسي بهتر ميباشد يا اين كه انگليسي؟
URL نشاني صفحه هاي به طور فارسي براي seo بهتر ميباشد يا اين كه انگليسي؟ اين سوالي ميباشد كه براي بخش اعظمي از يوزرها مطرح ميگردد.


اينترنت مسترها در طول ساخت‌و‌ساز محتوا براي وبسايت خويش اين پرسش را دارا هستند كه URL فارسي بهتر ميباشد يا اين كه انگليسي و اثرگذاري هر كدام در بهينه سازي وب سايت به چه شكل ميباشد.

درپي به تشريح قضيه نامگذاري URL در بهينه سازي خوا‌هيم پرداخت.

چه فرمتي از URL در بهينه سازي وبسايت بهتر ميباشد؟ URL فارسي بهتر ميباشد يا اين كه انگليسي
قبل از اينكه بخواهيم مطرح نماييد كه URL فارسي بهتر ميباشد يا اين كه انگليسي مي بايست شايسته ترين فرمت URL را از نظر گوگل و seo تارنما تيتر كنيم.

از حيث seo URL بهتر مي‌باشد كه متناسب با واژه كليدي كاغذ و نيز واژه كليدي تارنما ميباشد.

خوانا بودن URL يعني اينكه قابل خوانش به زباني باشد اصلي ميباشد. كوتاه بودن نيز متريك ديگر در URL و نشاني صفحه هاي هست. اينكه URL ما به لهجه انگليسي باشد يا اين كه فارسي از حيث گوگل فرق چنداني نمي نمايد. چنانچه شما ترجمه قابل قبولي را از URL فارسي به انگليسي داشته باشيد پس گوگل كلمه ها كليدي را در URL ميتواند تشخيص دهد و فرقي نمي نمايد.

در‌پي به مزايايي كه تعيين URL به گويش فارسي و انگليسي داراست ميپردازيم.

مزاياي گزينش URL فارسي در seo تارنما
از جمله بالا اين نكته بدست مي‌آيد كه URL ما مي بايست قابل خوانش در لهجه و نيز كوتاه باشد. در‌حالتي كه عنوان شيت خويش را عينا در نشاني كاغذ و URL خويش به گويش فارسي بگذاريد و همينطور لغت ها اضافه را در آن مانند “و” “تا” “با” “در” “از” “پس” “بر” “ها” “هاي” و غيره را حذف فرمائيد پس شما فرمت قابل قبولي را براي URL صفحه هاي خويش تنظيم كرده ايد.

مزاياي تعيين URL انگليسي در بهينه سازي
چنانچه عنوان شيت خويش را به صدق ترجمه فرمائيد و در URL ورقه خويش درج فرمائيد پس گوگل به عبارتي كلمه ها كليدي را در نشاني برگه مي‌خواند. گزينش URL به گويش انگليسي مزيتي كه نسبت به گويش فارسي دارااست اين ميباشد كه در طول لينك و پيوند گذاري و بك پيوند سازي وسعت لغت ها كمتري را مي‌گيرد. در شرايطي‌كه شما بخواهيد براي تارنما خويش را وب سايت هاي متعدد لينك و پيوند سازي نماييد URL فارسي با تعداد كاركترهاي بيشتر يار و همدم ميباشد

سئوالات متداول نامك در seo
نامك در seo به چه اندازه اصلي ميباشد؟
وجود اسم درست در نشاني دهي صفحه هاي از اهميت متعددي شامل است ، يك نامك داراي ربط ميتواند يك سيگنال خوب باشد.

نامك مطلوب چه خصوصيت هايي داراست؟
يك نامك مطلوب ، كوتاه ، دربرگيرنده لغت ها كليدي مقصود و سواي به كارگيري از حروف و نشانه هاي ممنوعه ميباشد.

نامك انگليسي خوب ميباشد يا اين كه فارسي؟
هيچ مستندي بابت اينكه نامك فارسي باشد يا اين كه انگليسي در seo موقتا مو جود وجود ندارد ، البته هر دو گويش يك عمل را انجام مي‌دهند. ولي خوب لهجه فارسي يك امتياز ميباشد.

آيا لينك يكتا به عبارتي نامك ميباشد؟
آري در وردپرس ترجمه تازه نامك را لينك و پيوند يكتا نهاده اند و اين فقط ترجمه ميباشد و نامك با اسم يو آر ال نيز شناخته مي گردد.

لينك و پيوند يكتا يكسري چاراكتر بايستي باشد؟
بستگي به سه آيتم داراست:
تعداد حروف در لغات كليدي
تعداد كلمه ها به فعاليت رفته در كليدواژه
عدم محدوديت در كوتاه كردن لينك يكتا

اسلاگ يا اين كه slug چه ميباشد؟
slug به عبارتي url ميباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۱:۵۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

توضيحات و محتواي متني لندينگ پيج


درسته كه تيتر و زيرعنوان‌ها از اهميت بالايي برخوردارن و سئو در مشهد كاربر رو جذب مي‌كنن. ولي جذب شدن كفاف نميدهد. ممكنه به يك عبارت كاربر جذب شيت شما شه البته وقتي كه متوجه مقصود شما نشد شيت رو شكاف كنه. تلاش كنين كليه مخاطبان رو مد لحاظ قرار به‌اين و براي اشخاصي كه مدام پرسش دارن توضيحات تكميلي به لهجه معمولي تنظيم كنين تا در گير سردرگمي نشن. با سايتچين يار و همدم باشيد!

توضيحات تكميلي به طبع نبايد در قالب يك متن با گزاره مستقل باشه. يك تصوير يا اين كه متن ذيل تصوير، اينفوگرافيك و … هم مي‌تونه بسيار موثر واقع بشه. حتي مفيدتر از يك متن بلند و بدون نقص! از فهرست‌ها هم غافل نشين.

جريان منطقي محتواي لندينگ پيج
اينكه از تصاوير، تيتر و متن جذابي به كارگيري كنين بسيار مهمه. ولي همگي اين محتواها مي بايست با يك ديگر در رابطه باشن و ولي به ترتيب در چنگ مخاطب قرار بگيرن. در اين حالت يك مسير خوب براي دادن داده ها و در عين درحال حاضر جذب مشتري خواهيد داشت.

كوشش كنين پس از تيتر جذابي كه نوشتين منافع مشتري رو ذكر كنين و به خير توليد ها و سرويس ها خودتون رو معرفي كنين. در بعضا از ارزش‌هاي كاغذ بخصوص در انتهاي ورقه از يك Call to action خوب و جالب امداد بگيرين. اينكه در كدام بخش از ورقه از دكمه‌هاي كال تو اكشن به كارگيري كنين بسيار مهمه.

اگه بتونين جذابيت رو در كليه مكان شيت نگهداري كنين ديزاين فرود طولاني بسيار اثربخش خواهد بود. ولي اگه مطمئن نيستيد بتونين اين فعاليت رو انجام به‌اين، تلاش كنين كاغذ ارتفاع مطلوب و معقولي داشته باشه.

يك مسئله وحشيانه تعريف و تمجيد كنين
تمامي‌ ما از حزن، درد و موضوعات خشن و دلهره آور فراري هستيم. پس هر كاري مي كنيم تا در معاش به هر نحوي با اين احساسات رو به رو نشويم. در واقع اين سرشت تمامي آدم‌ها و برهان بقا بودهه. به همين استدلال آدم‌هاي مدرن به توليد ها يا اين كه خدماتي كه احساسات و اتفاقات بد رو از اون ها بدور كنه عشق‌مند هستن.

پس كوشش كنين يك خلل رو مطرح كنين. در‌اين‌صورت‌ ذهن استفاده كننده مشغول ايراد گرديده و پيرو چاره خواهد بود. بعد از آن راه‌حل رو جلوي شيوه قرار به اين. در واقع محصول ها يا اين كه سرويس ها شما بايستي حل كننده اين اختلال باشن.

از احساسات خوب كلام بزنيد
ما بشر‌ها همونقدر كه از احساسات بد بيزار هستيم به احساسات خير و خوبي نظير خوشحالي، هيجان، ادب و … عشق نشون مي‌ديم. بعداز ذكر يك نقص‌ و ارائه چاره از شم خوب حل شدن نقص‌ سخن كنين. در واقع با اينكار احساس لذت به كارگيري از محصول ها خويش رو كه راه‌حل ايراد هستن به استفاده كننده القا خواهيد كرد. مي تونين در لندينگ پيج كمپين هاي مسابقه اي به كاربر به طور صريح اعلام كنين كه قراره چه چيزي به دست بياره!

از نقل عهدوپيمان به كارگيري كنين
فرض كنيم يك مخاطب با كسب و عمل شما آشنا وجود ندارد و براي اولي توشه وارد وبسايت شما گرديده. آيا بايستي به راحتي و با چندين متن و عكس جالب به شما اعتماد كنه؟ آيا اعتماد كردن به همين راحتيه؟ مطلقا پاسخ خيره. به همين عامل عملكرد كنين در برگه فرود خويش نقل پيمان‌ها و كلام‌هاي سايرافراد بخصوص اشخاص داراي اعتبار رو ببينن. به عنوان مثال نظرها و تجربيات بقيه مشتريان و … مي‌تونه بسيار موثر باشه.

درج شيوه هاي ارتباطي و ارائه گارانتي
كوشش كنين در قسمت قابل قبولي از كاغذ فرود طرق ارتباطي با كسب و انيميشن رو در چنگ استفاده كننده قرار به اين. اين داده ها مي‌تونه مشتمل بر نشاني، شماره تماس، آدرس اينترنتي يا اين كه كاغذ تماس با ما كمپاني باشه. در اينصورت علاوه بر رابطه بهتر با استفاده كننده در وي احساس اعتماد توليد مي‌كنين.

استعمال از نمادهاي الكترونيكي مثل اينماد و … و سخن از ارائه ضمات نسبت به سرويس ها و توليدها هم بسيار موءثر ميباشد و بايستي انجام شه.

گزينش واژه كليدي مطلوب براي شيت فرود
بايستي يك واژه و كلمه كليدي مطلوب براي برگه فرود كمپين هاي مسابقه اي يا اين كه هر شيت فرود ديگه اي كه در اكنون پباده سازي اون هستين گزينش كنين. اين تعيين اهميت بخش اعظمي در پيروزي شما داره. به علاوه اگه قصد به كارگيري از گوگل ادز رو دارين مي بايست در گزينش كلمه و واژه كليدي حساس باشيد. سفارش ما امداد به چنگ آوردن از كارشناس seo و ارزيابي و AB test كاغذ اس.

تبليغات كنين
هنگامي يك يك ورقه فرود عالي پباده سازي كرديد كارايي كنين از تبليغات بخصوص تبليغات بنري در وب سايت‌هاي داراي ارتباط و پر بازديد ديگر استعمال كنين. دراين‌صورت بازديد شيت خويش رو ارتقاء داده و مسلما مشترياني پيدا مي‌كنين.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۵۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

كلمات كليدي LSI چيست و چه تاثيري بر روي سئوي سايت دارد؟


زماني از seo حرف مي كنيم بي اختيار ذهن ما به سمت كليدواژه‌‌هاي اصلي سئو در مشهد و مالامال رقابت مي‌‌‌‌رود. غافل از اينكه تكرار كلمه ها مانند قبلي براي گوگل اصلا مهم نيست. گوگل با به‌‌‌‌روزرساني‌هاي مكرر الگوريتم خويش بسيار باذكاوت‌خيس از قديمي، مطالب را ارزيابي و تارنما‌‌ها را مرتبه‌بندي مي‌‌نمايد. به كار گيري از واژه كليدي LSI يك كدام از طريق­هايي ميباشد كه گوگل براي فهم و شعور بهتر مطالب و محتواي وبسايت­ها از آن استعمال مي­نمايد ولي توضيح در رابطه LSI چه ميباشد و كاربرد آن در seo موضوعي ميباشد كه درين نوشته ي علمي به صورت مفصل به ان مي­پردازيم.

فهرست اين نوشته‌ي علمي ( با كليك روي هر تيتر به آن نصيب منتقل مي‌شويد) نهفته
خواسته از لغت ها كليدي LSI چه مي باشد ؟
۴ برهان به كارگيري از عبارات كليدي LSI
۱- دوري از اسپم شناخته شدن شيت يا اين كه نوشته‌ي‌علمي بوسيله گوگل
۲- كشف ايده‌‌هاي بيشتر در رابطه محتوا
۳- ارائه يك مقاله بي نياز و بي نقص به مخاطب
۴- مقام بهتر درSERP (حاصل گوگل)
تفاوت لغات كليدي دم دراز (Long Tail) با لغت ها كليدي LSI چه است ؟
فراگيري استخراج واژه كليدي LSI
Searches Related to
Google Image Tag
Google Keyword Planner
Keywordtool
چه‌طور از كلمه و واژه كليدي LSI در نوشته ي علمي خويش استعمال كنيم؟
عده بندي
سوالهاي متداول
خواسته از عبارات كليدي LSI چه چيزي است؟
عوارض استعمال از لغت ها كليدي LSI
چه گونه از كليدواژه هاي LSI در نوشته‌ي علمي خويش استعمال كنيم؟
مراد از لغات كليدي LSI چه است ؟
عبارات كليدي (LSI (Latent Semantic Indexing اصطلاحات مربوط به مضمون‌ مي باشند كه موتورهاي كاوش براي فهم و شعور عميق مطالب در يك ورقه اينترنت از آنان به كار گيري مي‌نمايند. براي فهم و شعور بهتر اين زمينه به نمونه پايين اعتنا فرمائيد:

فرض نماييد قرار ميباشد براي يك مورد مانند “مراسم عروسي” نوشته‌علمي بنويسيد. كليدواژه ­­­­هايي كه به احتمال زياد از آن ها در مقاله استعمال خواهيد كرد عبارتند از:

برگزاري مراسم عروسي

پاي كوبي عروسي

كيك عروس داماد

كادوي پايكوبي تزويج

نوا خنده رو

سالن عروسي

در واقع اين كليدواژه‌ها، به عبارتي لغات كليدي LSI براي كليدواژه “مراسم عروسي” مي‌باشند.

نكته اي كه بايستي به آن دقت داشته باشيد اين ميباشد كه لغت ها LSI، الزاما كليدواژه­هاي هم معني نيستند و كليه عباراتي كه به كليدواژه مقصود شما مجاورت ميباشد را دربرگيرنده مي‌گردد.

در تصوير تحت عبارات LSI مرتبط با كليدواژه “گزينش هاست” مشخص و معلوم شده‌است.

 

۴ برهان به كارگيري از عبارات كليدي LSI
مجموعاَ ۴ عامل عمده براي اين فعاليت وجود داراست كه به ترتيب عبارتند از:

۱- خودداري از اسپم شناخته شدن برگه يا اين كه نوشته‌علمي بوسيله گوگل
لغت ها كليدي LSI اعتبار محتوا را ارتقاء ميدهد. درضمن هيچ خطري بابت تكرار مداوم لغت ها كليدي در شيت، شمارا تهديد نخواهد كرد. همينطور سواي نياز به تكرار كليدواژه مي‌‌توانيد سواي استرس در رابطه مورد حرف فرمائيد.

۲- كشف ايده‌‌هاي بيشتر در رابطه محتوا
با به كارگيري از لغات LSI مي‌اقتدار موضوعات و تيترهاي متنوعي ساخت. اين عمل دست شما‌را براي پرداختن به موضوعات گوناگون گشوده خواهد گذاشت.

۳- ارائه يك مقاله بي نياز و بي نقص به استفاده كننده
با كلمه ها كليدي LSI ، شما مي‌‌‌توانيد مخلوط‌‌‌‌‌هاي بيشتري از كلمه و واژه كليدي متبوع را پوشش دهيد. به همين خيال و خاطر محتواي شما بي نياز‌‌‌‌‌خيس و نرخ خروج يوزرها از برگه نيز كمتر خواهد بود.

۴- منزلت بهتر درSERP (حاصل گوگل)
با دقت به الگوريتم‌‌‌هاي تازه گوگل، سايت‌‌‌‌‌‌هايي در حاصل برتر اكران داده مي‌‌‌شوند كه جواب سوالهاي بيشتري در محتواي آن‌‌‌‌‌‌ها جاي دارد. با به كار گيري از كليدواژه‌‌‌‌‌هاي LSI مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانيد به راحتي اين عمل را انجام دهيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۹:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)