مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

گوگل درباره رپورتاژ آگهی چه نظری دارد؟


طی یک سری سال قبلی ارائه رپورتاژ اطلاع رسانی، دربین وبسایت ها محبوبیت خاصی پیدا نموده است. سئو در مشهد رپورتاژهای اطلاع رسانی در واقعیت محتوایی می‌باشند که در عوض پول و در قالب یک نوشته‌ی‌علمی منتشر می‌شوند.

 

یکی‌از گرفتاری های اساسی گوگل مدام این بوده که جنبه تبلیغاتی بودنِ بیشتر رپورتاژهای اطلاع رسانی به وسیله نویسندگان یا این که اینترنت مسترها به طور شفاف اکران داده نمیشود و درصورتی که هم می‌شود، به قدری نامحسوس میباشد که خواننده متوجه تبلیغاتی بودن این محتواها نمی‌شود. گوگل این نگرانی را دارااست که تکثیر این محتواهای مبلغی موجب فریب دادن یوزرها وب و سوق دادنشان به سمت تجارت های نامعتبر گردد.

این موضوع وقتی برای گوگل اساسی شد که در فوریه سال 2013، تارنما Interflora که در انگلستان در مورد فروش گل آنلاین کار میکرد، کمپین رپورتاژ اطلاع رسانی بزرگی به‌راه‌انداخت و در نتیجه ها پیج رنک گوگل نقص‌ ساخت. این در حالی بود که کل محتوای ساخت گردیده در کمپین Interflora تحت عنوان رپورتاژ اطلاع رسانی معین گردیده بودند و پیوند های قرار گرفته در‌این مقاله‌ها همه با انکر تکست های Exact Match سئو گردیده بودند تا بتوانند شایسته ترین سود را در جایگاه بندی حاصل کاوش به دست آورند. وقتی که گوگل متوجه این مورد شد، بی درنگ سایت Interflora را به همپا وبسایت های نشر دهنده رپورتاژهای اطلاع رسانی اش جریمه کرد.

صحت دارد که در سال 2013 سایت Interflora با گوگل پنالتی مواجه شد، البته از آن سال به آن‌گاه اینترنت مسترهای بیشتری برای بهبود سکو وبسایت خویش در حاصل جستجوی گوگل به‌این طریق از بازاریابی آنلاین روی آوردند. به همین عامل مت کاتس، قیم گروه اینترنت اسپم گوگل تصمیم گرفت تا هشدارهای ما یحتاج را دراین باره به اینترنت مسترها بدهد.

مت کاتس طی یک ویدیو به اینترنت مسترها هشدار بخشید چنانچه که قصد به کار گیری از رپورتاژ اطلاع رسانی را دارا‌هستند می بایست به دو نکته دقت نمایند. نخستین اینکه مطمئن شوند پیوند های مستعمل در محتوای اطلاع رسانی به صورتNofollow باشند تا تاثیری بر روی نتیجه ها جستجوی طبیعی گوگل نداشته باشند. در غیر اینصورت رپورتاژ اطلاع رسانی ارائه گردیده با خرید لینک و پیوند هیچ فرق نمیکند.

 

ایشان همینطور ادامه داد:

در‌حالتی که نوشته ی علمی تان به طور رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد می بایست مطمئن گردید که مخاطبان از این قضیه باخبر می باشند. رپورتاژ اطلاع رسانی تان می بایست به شکلی باشد که کاربر در به عبارتی نگاه متوجه گردد با یک محتوای تبلیغاتی رمز و عمل دارااست، آن گاه تمایل به قرائت آن بگیرد.

 

 

گوگل از اینترنت مسترها می‌خواهد به یوزرها خویش اطلاع دهند که با یک محتوای تبلیغاتی رمز و عمل دارا‌هستند.

 

در واقعیت چیزی که گوگل میخواهد این میباشد که لینک و پیوند های جانور در رپورتاژ اطلاع رسانی دارنده تگ "rel=”no follow باشند تا هیچ تغییری بر روی پیج رنک گوگل اعمال نشود چون پیوند های رپورتاژ اطلاع رسانی نباید با لینک و پیوند های خریدنی یکسان باشند (در غیر این شکل وبسایت خاطی حریمه میشود). همینطور، مخاطبان می بایست از به عبارتی نخست با تبلیغاتی بودن این محتوها واقف باشند.

عده بندی: رپورتاژ بدهیم یا این که خیر؟
شاید برای اکثری از شما این پرسش اتفاق افتاده که تکلیف چه است؟ از طرفی رپورتاژ اطلاع رسانی قادر است به جایگاه بندی تارنما شما در حاصل کاوش یاری دهد و از طرف دیگر گوگل مخالف رمز دشوار پیوند های Follow جانور در آن میباشد.

بایستی به شما بگوییم حالا اکثری از سایت های عالم در هم اکنون ارائه رپورتاژ اطلاع رسانی بر خلاف قواعد گوگل می باشند. شما نیز میتوانید از این طریق به کارگیری فرمایید. ولی بایستی دقت داشته باشید که نباید کمپین وسیع ای دراین باره ساخت‌و‌ساز نمایید. بهتر میباشد هر دو ماه یا این که سه ماه یک توشه، یک رپورتاژ در تارنما های دارای اعتبار منتشر فرمائید. به علاوه می بایست به خیال داشته باشید که تعداد پیوند هایی که در محتوای خویش قرار می دهید نباید بیشتر از 5 عدد باشد. براین اساس گوگل به مشقت میتواند غیر طبیعی بودن لینک و پیوند های Follow شما‌را تشخیص دهد.

همینطور درصورتی که نگران می باشید که ارائه رپورتاژ به سئوی وبسایت تان ضرر و زیان برساند یا این که قصد ندارید ضوابط گوگل را به دور بزنید، بهتر میباشد از تگ Nofollow در پیوند های مو جود در آن به کار گیری نمائید. بنابراین خیر فقط سایت تان به وسیله گوگل جریمه نخواهد شد، بلکه می‌توانید از ترافیک نتیجه ها از رپورتاژ به کارگیری کرده و نرخ تبدیل خویش را ارتقا دهید


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۳۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)