مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

چرا گوگل PBN ها را شناسایی و جریمه می‌کند؟

برای شناخت با اهمیت لغات کلیدی در بهینه سازی این نوشته‌ی علمی به شما سفارش می شود.

در مرحله بعد از آن مبادرت به تایپ کردن محتوای یونیک و دیدنی نمائید. سئو در مشهد درین مرحله بایستی بسیار ظریف کار فرمایید. کوشش نمایید بدر محتوای خویش به هر سوالی که ممکن میباشد ذهن کاربر را مشغول نماید جواب دهید. از تکرار بیش تر از حد عبارات کلیدی بپرهیزید. به مکان آن میتوانید مساوی های مطلوب گزینش فرمایید. کارایی فرمائید در جاهایی که نیاز میباشد از تصاویر و فیلم های مطلوب به کارگیری فرمایید. بعد از اینکه فعالیت ساخت و ساز محتوا به انتها رسید، می بایست لینک و پیوند ها داخلی را ساخت و ساز فرمایید. شما میتوانید هر تعداد که بخواهید لینک و پیوند داخلی ساخت‌و‌ساز فرمائید. ولی اعتنا داشته باشید که‌این عمل را به طوری تماما طبیعی انجام دهید. ما سفارش میکنیم که در یک نوشته ی علمی حدودا 1000 واژه و کلمه ای فی مابین 3 تا 4 پیوند داخلی ساخت فرمائید.

نکته ای که بایستی برای برد فارغ از به کار گیری از بک لینک و پیوند به آن اعتنا ویژه داشته باشید، مدیر تارنما میباشد. شما بایستی برای وبسایت خویش رئیس واحد تعیین نمائید. چون برای برد در ساخت‌و‌ساز پیوند های داخلی مدیریت تارنما بایستی احاطه کافی بر مجموع محتواهای قبل تارنما داشته باشد. تا بتواند با استعمال از آن مبادرت به ایجاد محتواهای نو نماید و بتواند به آنان پیوند بدهد. به همین برهان تلاش نمائید برای وب سایت خویش یک مدیریت مشخص داشته باشید. و از تغییر تحول رئیس اجتناب فرمائید. در‌حالتی که به هر دلیلی بدون چاره به تغییر و تحول رئیس وبسایت می باشید، برهه زمانی مدت موردنیاز را در مشت رئیس نو قرار دهید تا بتواند احاطه کافی بر کل محتواهای جان دار در وبسایت پیدا نماید.

چرا گوگل PBN ها را شناسایی و جریمه می‌نماید؟
گوگل الگوریتم های خاصی برای سکو بندی دارااست. غرض گوگل از تولید الگوریتم ها این میباشد که مدیران وب سایت ها جای این که بر ارتقاء تعداد پیوند های داخلی و فرنگی وبسایت خویش متمرکز شوند، تمرکز مهم خویش را بر ساخت‌و‌ساز محتواهای اختصاصی بفرد بگذارند. به عبارت دیگر، گوگل رغبت دارااست که کیفیت شغل های تولیدی را ارتقاء دهد. البته در کانال های PBN به هیچ عنوان توجهی به کیفیت محتواها نمی‌شود. یعنی به هیچ وجه به ذوق و ذائقه استفاده کننده احترام نهاده نمیشود. فقط با صرف هزینه ، مدیران رغبت دارا‌هستند به مقصود مهم خویش یعنی سودآوری برسند. ولی گوگل می‌خواهد منفعت را در اجرو پاداش به همت مدیران به آن کادو بدهد.

بک پیوند PBN

در به کارگیری از کانال PBN، مدیران جای این که سعی بر آشنایی استفاده کننده و سعی برای کسب رضایت وی داشته باشند، با ساخت‌و‌ساز پیوند های داخلی و فرنگی صرفا می‌خواهند به فایده برسند. در واقعیت، گوگل تمرکز مهم خویش را بر رضایت کاربر و کیفیت عمل قرار داده میباشد. این در حالی میباشد که رضایت کاربر و کیفیت محتوا دو عاملی میباشد که در کانال PBN ابدا به آن اهمیت داده نمی‌شود. به همین برهان، برهان گوگل این نوع تکنیک را کلاه سیاه معرفی و آن را جریمه می نماید.

گوگل چه‌طور PBN ها را شناسایی می‌نماید؟
مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث خواهد شد که PBN از سوی گوگل شناسایی گردد تعداد بالای پیوند های خروجی آن میباشد. چون اکثر اوقات اشخاص با به کار گیری از این نوع کانال ها در ساخت و ساز لینک و پیوند ها افراط می نمایند. البته برخی اوقات ممکن میباشد گوگل در شناسایی وبسایت های خلاف‌کار در گیر نادرست گردد. ولی استدلال اساسی شناسایی و جریمه وبسایت PBN وجود بک لینک و پیوند های زیاد میباشد. ادله اساسی دیگر یکسان بودن IP و صاحب و مالک وب سایت هایی میباشد که به یکدیگر لینک و پیوند می‌دهند. فقط موردی که قادر است مالک تارنما اساسی و وبسایت پیوند دهنده مشترک باشد، راجع به ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند های داخلی میباشد. ولی در بک لینک و پیوند ها یا این که پیوند های فرنگی در‌صورتی‌که IP یا این که صاحب هر دو تارنما مشترک باشد، مطلقا این گزینه از سوی گوگل تحت عنوان PBN شناخته و جریمه میگردد.

به چه شکل می‌قدرت PBN های رسمی تولید (که به وسیله گوگل شناسایی و جریمه نشویم)
استعمال از کانال بلاگ سری

 


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۴:۵۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)