مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

تجزیه و تحلیل جستجوی موبایلی

لغات جستجوشده با سکو ی بالا
چه کلمات جستجوشده ای بیشترین ترافیک را به سوی تارنما شما هدایت نموده است؟ سئو در مشهد به قسمت Queries بروید و Clicks و Impressions را گزینش نمائید. براین اساس می‌توانید داده ها دارای انسجام و قابل اطمینانی در امر کلمات کاوش گردیده بوسیله مخاطب موبایلی فعلی شما و عباراتی که دارنده بیشترین نرخ کلیک می‌باشند، به دست می‌آورید:

صفحات با مرتبه ی بالا
به نصیب Pages بروید و Position را تعیین نمائید. در‌این قسمت می‌توانید کاغذ هایی که منجر چشم شدن بیشتر سایت شما از روش تلفن همراه، گردیده اند را ملاحظه کنید.

صفحه ها با سکو ی بالا اما نرخ کلیک تحت
در بخش گزارش Search Analytics، روی Pages، آن‌گاه Clicks، آن گاه CTR و در پایان Position کلیک فرمایید. بنابراین می‌توانید کاغذ هایی که مرتبه ی بالا دارا هستند اما لزوماً نرخ کلیک بالایی ندارند را گزینش فرمائید. این حاصل قادر است نشان دهنده ی چگونگی اکران داده شدن قسمت های مرتبط با تارنما شما در حاصل کاوش موبایلی، مانند محتوای متای سئو نشده، باشد.

این صفحه های را به صورت دستی در تلفن همراه کاوش فرمایید و مشاهده کنید که چرا نرخ کلیک آن ها تحت میباشد.

جستجوی کلیدواژه های موبایلی
هم اکنون برهه زمانی آن رسیده میباشد که پتانسیل کاوش شدن به وسیله یوزرها را، برای کلیدواژه هایی که جدیدا در نسخه دسکتاپ سایت خویش به عمل برده اید، و همینطور کلمات کاوش گردیده ی به دست آمده (در قسمت های قبلی) که اکنون آیتم مقصود قرار نداده اید، تحلیل فرمایید.

Keyword planner
با به کارگیری از Keyword planner گوگل، میتوانید گزینش نمایید که هر یک‌سری وقت یکبار کلیدواژه های کنونی و کلیدواژه های احتمالی در موتورهای کاوشگر موبایلی کاوش می‌شوند.

هنگام جستجوی یک کلیدواژه ی خاص، با مقایسه ی search volume trends با mobile trends می‌توانید ترازو محبوبیت آن کلیدواژه را در تلفن همراه بررسی نمائید:

حین این مقایسه، با ارتقا بازه زمانی ی هنگامی می‌توانید ترازو ارتقاء یا این که کاهش محبوبیت یک عبارت جستجوشده را در سالهای اخیر آنالیز فرمائید:

بخش دیگری که بایستی ارزیابی نمایید تب Keyword ideas میباشد، که تنی چند از کلیدواژه هایی که با عبارت کاوش گردیده ی متبوع به نوعی رابطه دارا‌هستند را اکران میدهد:

خصوصیت Autocomplete گوگل (بی نقص کردن اتوماتیک لغت ها) در تلفن همراه

علاوه بر استعمال از Keyword Planner، شما بایستی خودتان هم یکسری کاوش را به طور دستی انجام دهید. خصوصیت Autocomplete گوگل یک ابزار دارای فایده برای جستجوی کلیدواژه ها میباشد. روش ی فعالیت این ابزار این چنین میباشد که بر طبق آنچه دیگر یوزرها کاوش کرده اند، عبارتی که میخواهید سرچ فرمائید را حدس میزند، و به همین عامل به خیر نشان دهنده ی خلق و خوی یوزرها در جستجوهای اینترنتی میباشد.

تحلیل نسخه موبایلی و دسکتاپ سایت رقبا

دیدن و نظارت کردن صفحات وب سایت رقبا، با هر ساختاری که برای نسخه دسکتاپ یا این که موبایلی خویش در لحاظ گرفته باشند (در رابطه با ساختار صفحه ها سایت ها، در نوشته‌ی‌علمی ی بعدی تماما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد)، میتواند برای شما بسیار دارای فایده باشد. محاسبه این تارنما ها، میتواند برای تشخیص هرگونه تفاوت در بین نسخه گوشی یا این که دسکتاپ سایت ها در استفاده کلیدواژه ها، به پژوهش ها شما راجع به کلیدواژه ها یاری دهد. این مبحث را در نوشته‌ی علمی ی بعدی ادامه خوا‌هیم بخشید.

 


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۳۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)