مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

گوگل آنالیتیکس چگونه در سئو وب سایت به ما کمک می کند؟


گوگل آنالیتیکس یک کدام از ابزارهای کاربردی بررسی ترافیک برای کسب و عمل‌ها هست.

عوارض به کار گیری از گوگل آنالیتیکس درین نوشته‌ی علمی معرفی میگردد.

پیروزی در دنیای کسب و کاری های اینترنتی به خصوص تارنما ها نیاز به بررسی و نظارت های مداوم دارااست. سئو در مشهد  در موضوع وب سایت ها، ابزار های گوناگونی وجود دارااست که با به کارگیری از آنها می‌اقتدار به آنالیز و محاسبه تارنما خویش و وب سایت های حریف پرداخت تا گزینه پسند الگوریتم های گوگل واقع شویم و حاصل بهتری در نتیجه ها گوگل بدست بیاوریم. در شرایطی که بخواهیم دارای شهرت‌ترین این ابزارها که در موضوع محاسبه و ارزیابی معیارهای بهینه سازی آیتم به کار گیری قرار می گیرند را اسم ببریم می توانیم به: وورنک، ahrefs، ماز و گوگل آنالیتیکس اشاره کنیم.


گوگل آنالیتیکس – ابزارهای بدون‌پول محاسبه
گوگل آنالیتیکس چه می باشد؟
گوگل آنالیتیکس، یک خدمت بدون‌پول تجزیه و بررسی ترافیک وبسایت میباشد که کمپانی گوگل از سال ۲۰۰۵ در دست یوزرها قرار داده میباشد. گوگل نظارت، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز از اسم های دیگری میباشد که در کشور‌ایران برای گوگل آنالیتیکس به عمل می رود.

این ابزار می‌تواند نقش یک دستیار رئیس را برای مدیران تارنما ها بازی نماید. گوگل آنالیتیکس به مدیریت تارنما امداد می نماید که در رابطه ترافیک ورودی وبسایت، داده ها مفیدی به دست آورد. این داده ها در شرایطی‌که گزینه دقت قرار بگیرد، قادر است تحولی در کسب و عمل آن سایت بوجود بیاورد.

امروزه گوگل آنالیتیکس ابزار مهمی برای کشف، تعبیر و رابطه میان الگوهای معنادار در ترافیک وبسایت ها است، که به صورت عظیم بوسیله یوزرها به کار گیری می‌گردد.

یکی مهمترین خصوصیت های گوگل آنالیتیکس که آن را در کشور‌ایران دوستداشتنی نموده است مجانی بودن آن میباشد. گوگل آنالیتیکس ابزار چندان پیچیده ای وجود ندارد و فعالیت کردن با آن برای عده ای که با دنیای اینترنت آشنا میباشند فعالیت دشواری وجود ندارد، این قضیه یک کدام از دیگر از خصوصیت های مثبت گوگل آنالیتیکس میباشد که یوزرها را به استعمال از آن تشویق می نماید.

یکی‌از مهمترین خصوصیت های گوگل آنالیتیکس که آن را در کشور‌ایران دوستداشتنی نموده است مجانی بودن آن میباشد. گوگل آنالیتیکس ابزار چندان پیچیده ای وجود ندارد و عمل کردن با آن برای عده ای که با دنیای اینترنت آشنا می‌باشند عمل دشواری وجود ندارد، این مورد یک کدام از دیگر از خصوصیت های مثبت گوگل آنالیتیکس میباشد که یوزرها را به به کار گیری از آن تشویق می نماید.


گوگل آنالیتیکس – ابزارهای بدون‌پول آنالیز تارنما
کاربردهای گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس به شما نشان میدهد که:
معیار بازدید از سایت شما چه طور بوده میباشد.
از در بین بازدیدکنندگان یک‌سری درصد یوزرها نو بوده اند و یکسری درصد تا قبل از اینً به سایت شما رمز زده اند.
بیشترین و کمترین بازدیدها مرتبط با کدام صفحات بوده میباشد.
معدل وقتی یوزرها، زمانی که از تارنما شما به کارگیری می نمایند چقدر میباشد.
نرخ تبدیل در سایت شما تعدادی درصد میباشد.
داده ها رفتاری یوزرها به چه شکل میباشد.
کدام مطالب آیتم دقت یوزرها قرار گرفته میباشد.
شیوه جذب مخاطب چه‌گونه بوده میباشد و مخاطب از چه طریقی به سایت شما وارداتی میباشد.
گوگل آنالیتیکس یا این که گوگل نظارت چه می باشد و چه طور فعالیت می‏نماید؟
به عبارت بی آلایش، گوگل آنالیتیکس چندین خط کد ردیابی را در کد سایت شما قرار می‌دهد. این کد عمل های متعدد یوزرها را زمانی که از وبسایت شما بازدید می‏نمایند، یار با خصوصیات یوزرها (مانند سن، کالا، علائق) تثبیت می نماید. بعداز آنکه مخاطب از تارنما شما بیرون شد، مجموع این داده ها را به سرور ارسال می‏نماید. بعد از آن گوگل آنالیتیکس داده های گردآوری گردیده از سایت شمارا از روش چند سطح گردآوری می نماید:

سطح استفاده کننده یا این که User level مرتبط با اقدامات هر استفاده کننده
سطح بازدید یا این که Session level هر بازدید مخصوص
سطح بازدید صفحه ها یا این که Pageview level هر بازدید منحصربه‌فرد از برگه
سطح اتفاق افتاد یا این که Event level کلیک دکمه، اکران کلیپ، و غیره
شاید این پست هم برایتان جذاب باشد : نقشه وبسایت یا این که sitemap چه می باشد و چه تاثیری در seo دارااست؟

 

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۳۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)