مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

اصلا نرخ پرش به چه معناست؟!


تمامی ما دوست داریم بدانیم عموم چقدر به کسب و کارمان دقت نشان میدهند سئو در مشهد و تا چه ترازو چیره کار کرده‌ایم. نرخ پریدن به شما می گوید سایتتان تا چه ترازو آیتم اعتنا عموم قرار گرفته میباشد.

به امداد بانس ریت (bounce rate) به راحتی خواهید فهمید یوزرها با وب سایت شما در تعامل خیر و خوبی میباشند و یا این که بعداز سپری شد یک‌سری ثانیه آن را شکاف می‌کنند.

در شرایطی‌که می خواهید حیث عموم را به کسب و عمل خویش جلب فرمایید، اولی و اصلی‌ترین قدمی که می توانید بردارید، ایجاد یک وبسایت رشته‌ای میباشد.

طراحی وب با صرفه گردیده، پرسرعت و کاربرپسند فعالیت سادگی وجود ندارد. در حالتی‌که اطمینان ندارید خودتان از پس این فعالیت برمی‌آیید، می‌توانید از وب سایت ساز وبزی امداد بگیرید.

برای اینکه اسم برندتان پرآوازه گردد و وبسایت شما در نتیجه ها کاوش زودتر نشان داده گردد بایستی اثبات گام باشید!

یعنی چه؟ یعنی بعداز طراحی وب خویش، مهیا چک کوشش آن و تأثیری که بر روی بازدیدکنندگان می گذارد، باشید.

معیارهایی همانند نرخ پریدن برای شما که در این شیوه مملو از فراز و نشیب گام برداشته‌اید، همانند چراغی در ظلمت خواهد بود.

 

به هیچ عنوان نرخ پریدن به چه معناست؟!
گوگل نرخ پریدن را تحت عنوان "درصد مجموع جلسات وب سایت که یوزرها در آن تنها یک کاغذ را مشاهده می‌نمایند" تمجید می‌کند.

به عبارت دیگر، در‌صورتی‌که کاربری به وب سایت شما آمد و روی هیچ یک از دکمه‌های دیگر کلیک نکرد و یا این که هیچ کاغذ‌ای را غیر از برگه‌ای که روی آن قرار داشت، گشوده نکرد، گوگل این شرایط را یک پریدن در لحاظ می گیرد.

تعداد این یوزرها تقسیم بر تعداد تمام بازدیدکنندگان، نرخ پریدن وبسایت را گزینش می‌نماید.

بدین ترتیب، نرخ پریدن بالا بدین معناست که تعداد بازدیدکنندگانی که به تارنما شما وارد میشوند و از کلیک کردن بر روی هر چیز دیگری رویگردان می‌باشند، معدود وجود ندارد!

صحیح برعکس آن، نرخ پریدن تحت نشان میدهد که یوزرها تعامل خیر با وب سایت برقرار کرده و به بخش‌های گوناگون آن رمز می زنند.

از آنجاکه نرخ پریدن گویای این واقعیت میباشد که چه تعداد کاربری با وبسایت شما رابطه برقرار نکرده‌اند، معیاری خیر برای آنالیز کیفیت وب سایت شما محسوب میشود.

دقت داشته باشید که عامل عدم رضایت یوزرها قادر است خیلی معمولی باشد. به صورت نمونه در صورتی پباده سازی سایتتان کاربرپسند نباشد ممکن میباشد بازدیدکنندگان متعددی را فراری دهد.

چنانچه سایتی غیرحرفه‌ای به حیث رسد و به کارگیری از آن مشقت بار باشد، بازدیدکنندگان ترجیح میدهند، به یک وبسایت دیگر بروند.

دقیقا به همین استدلال میباشد که برای باصرفه‌سازی نتیجه ها موتورهای کاوش، ساخت وب سایت قضیه حائز اهمیتی هست.

در شرایطی که کالا خویش را به صحت معرفی نکنید و یا این که مطابق با واژه کلیدی محتوا ارائه ندهید، کاربر با‌گاز از تارنما شما بیرون می شود.

به امداد ابزارهای مختلفی می‌توانید نرخ پریدن را احتساب فرمایید. یکی‌از این ابزار گوگل انالیتیک می باشد. شما می‌توانید از نصیب ‘Behavior در گوگل انالیتیک، نرخ پریدن وب سایت خودتان را مشاهده فرمائید.

 

 

 

 

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۸:۵۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)