مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

منظوراز تحقیق کلمه کلیدی یا keyword Research چیست؟

سرچ دارای ربط گوگل

مثلا search related به ما می گوید برای واژه و کلمه کلیدی “پت شاپ” که شما سرچ کردید ، سئو در مشهد  یوزرها دیگر واژه و کلمه هایی مانند “پت شاپ چه می باشد؟ ” یا این که “پت شاپ پرنده ها” را سرچ کرده اند.

این را نیز درنظر بگیرید که برای هر واژه ی کلیدی بایستی چه شیت ای از وب سایت شما اکران داده خواهد شد . به عنوان مثالً ” پت شاپ ” یک کلمه و واژه کلیدی بسیار خوب میباشد و در هنگام سرچ شدن می بایست کاغذ ی اساسی وب سایت شما اکران داده گردد.

خیلی از مواقع نمی‌دانیم کدام کاغذ از وب سایت ما با کدام لغات کلیدی بایستی جزو نتیجه ها نخستین گوگل اکران داده شوند و بعداز زحمت های بسیار و صرف هزینه و انرژی ورقه ی ما در برگه ی نخستین حاصل گوگل نشان داده می شود ولی با واژه و کلمه ی کلیدی نادرست!

به عنوان مثال استفاده کننده ” پت شاپ چه میباشد؟ ” را سرچ کرده و شیت ی مهم وبسایت ما اکران داده شده‌است و استفاده کننده پس از داخل شدن به وبسایت ما سریع آن را شکاف میکند چون محتوایی که دنبال آن بوده اکران داده نشده میباشد و به هیچ عنوان غرض وی از سرچ آن واژه و کلمه با چیزی که ما برایش اکران داده ایم گوناگون بوده میباشد.

مطلقا هر کس واژه و کلمه ی ” پت شاپ چه است؟ ” را سرچ میکند بایستی شیت ای گوناگون با شخصی که واژه و کلمه ی ” پت شاپ ” را سرچ کرده مشاهده نماید .

در واقع میتوان اظهار‌کرد کاربری که ” پت شاپ ” را سرچ میکند می‌خواهد با پت شاپ ها آشنا گردد، خریدی انجام دهد یا این که مورد ها به این شکل . البته هر که ” پت شاپ چه میباشد؟ “را سرچ می نماید میخواهد بفهمد این واژه و کلمه ای که جدید شنیده میباشد ، به هیچ وجه ً به چه معناست ؛ پس موردنیاز میباشد یک کاغذ ی مختلف بسازیم با تیتر هایی مثل : ” پت شاپ جیست؟ ” “پت شاپ انلاین چه میباشد؟ ” “چه مزیت هایی داراست؟” و… .

از Google Suggest یاری بگیریم!
همینطور دومی قسمت از گوگل که میتوان برای تحقیق عبارات کلیدی از آن به کار گرفت Google suggest است. می پندارم مایحتاج میباشد که یک تعریف‌و‌تمجید و توضیح کلی از Google Suggest یا این که سفارش گوگل داشته باشیم.

در دانش گاه تپسل بخوانید! شیوه ها و فرایند پژوهش ها بازار
توصیه گوگل یا این که Google Suggest چه می باشد؟
در تصویر پایین واژه و کلمه کلیدی “خرید غذای گربه” در گوگل سرچ گردیده و پیش از کلیک گوگل نتایجی را به ما توصیه می دهد. این حاصل درواقع کلیدواژه یا این که عبارت هایی می باشند که یوزرها در گوگل سرچ میکنند و ممکن میباشد که گزینش ما هم باشد.پس قسمت دوم از تحقیق لغت ها کلیدی هم Google Suggest هست.

گوگل ساجست

تحقیق عبارات کلیدی با چک وبسایت‌های حریف!
یک کدام از شایسته ترین و قدرتمند ترین کارهایی که تا به هم اکنون تجربه کردم آنالیز رقبا بوده و خواهد بود.مدام بخاطر داشته باشید برای نظارت شرایط بازار در هر ناحیهای میتوان از رقبا یاری گرفت و با محاسبه تارنما‌شان به موردها خیر و خوبی رسید. برای تحقیق عبارات کلیدی هم میتوان از وب سایت‌های حریف یاری گرفت و نظارت کرد که هر سایتی با چه لغت ها کلیدی بالا میباشد.(در شیت اولیه گوگل هست)

در آغاز نیاز میباشد که در هر توشه سرچ در حوزه خودتان تارنما رقبا را پیدا کرده و در یک پوشه اکسل یا این که گوگل صفحه لیست فرمائید.ممکن میباشد تنی چند از وب سایت ها در نتیجه ها متفاوت، شبیه باشند، اما گشوده هم آنان را می نویسیم و ارزیابی می کنیم که هریک از آنان چنددفعه تکرار گردیده اند.

شما تا اینجا یک لیست حریف پیدا نموده اید که حدوداً می‌توانید بفهمید که رقبای مهم شما چه تارنما هایی می باشند و یکسری تحقیق جامع در زمینه ی عبارات کلیدی که می‌شود اعلام کرد، دست‌کم می تواند بالای ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلمه و واژه ی کلیدی هم باشد. سفارش می کنم مسلما یک‌سری ساعت روی این تحقیق مقطع بگذارید، اکثری از مواقع به هیچ وجه این انجام نمیشود و صرفا روی ۱۰۰ واژه ی کلیدی فعالیت میکنیم و تارنما خویش را جلو می بریم و بعداز ۲ ماه گشوده هم کلمه ها کلیدی را تغییر تحول می‌دهیم .

 

تبلیغ در فضای دوست داستنی‌ترین برنامه‌های گوشی در تپسل
تپسل، به شما یاری می‌نماید تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خویش در فرمت‌های متفاوت تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در دوستداشتنی‌ترین اپ‌ها و بازی‌های موبایلی اجرا فرمایید و مارک خویش را در مقابل دیده مخاطبان هدفتان قرار دهید.


از وبسایت الکسا برای نظارت رقبا امداد بگیرید!
یک کدام از شایسته ترین ابزار برای تحلیل کلمه ها کلیدی که رقبای شما با آن برگه نخستین گوگل می‌باشند وبسایت الکسا میباشد.همانگونه که در تصویر پایین می بینید 5 واژه و کلمه کلیدی که یکی رقیبان در حوزه حیوان‌ها خانگی داشته در وبسایت الکسا قابل مشاهده میباشد و می‌توانید از آن فایده بگیرید.

در‌حالتی که ورژن پرمیوم تارنما الکسا را داشته باشید بیش تر از 5 کلمه و واژه کلیدی را می‌توانید محاسبه فرمایید.

تحقیق لغت ها با وبسایت الکسا


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۶:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)