مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

الگوریتم گوگل فرد google fred چیست؟


آیا در اوایل این سال سکو تارنما شما با افت مواجه شده‌است.  سئو در مشهد در‌حالتی که چنین میباشد، شما صرفا نیستید. در مارس 2017، گوگل الگوریتمی را به اسم گوگر شخص بروز رسانی کرد. که مسئول رویارویی با بهینه سازی کلاه سیاه بود.
الگوریتم گوگل شخص google fred چه می باشد؟
الگوریتم گوگل شخص چه میباشد؟ الگوریتم گوگل شخص تاکتیک های seo کلاه سیاه را، که برای کسب درآمد های ناگهانی پباده سازی گردیده اند را غرض قرار می‌دهد. الگوریتم گوگل شخص وب سایت هایی را که تبلیغات بیش تر از حد داشته باشند و یا این که محتوای بی قیمت ایجاد کرده باشند را پایین تاثیر قرار می‌دهد.

چه گونه با گوگل شخص رویارویی کنیم
در اینترنت مستر صفحاتی از وبسایت که به وسیله گوگل شخص مجازات گردیده اند را با زرد مشاهده میکنید. کافیست که پیوند های فرنگی این صفحه ها را حذف و بروز رسانی نمایید.

چرا صفحه ها وب سایت بوسیله گوگل شخص اسپم شناخته میگردند
دست اندرکاران پایین سبب ساز میگردد که صفحه های وبسایت شما به وسیله گوگل شخص اسپم شناخته شوند:

درصد زیاد تبلیغات
محتوایی که معمولا در قالب وبلاگ تولید می‌گردد و هدفی جز سکو به چنگ آوردن ندارد.
محتوای دارنده لینکهای تبلیغاتی زیاد و یا این که لینکهای فرنگی زیاد و محتوای بسیار بی کیفیت خیس از سایتهای شبیه.
تبلیغات فریبنده: مانند دکمه های اجرای فیلم و غیره که بجای فعالیت مهم به شیت تبلیغی لینک و پیوند می‌شوند.
محتوای معدود وسعت
تجربه کاربری منفی
خطاها گوشی
پیکربندی تهاجمی
کسب درآمد تهاجمی
چه‌طور متوجه تاثیرات منفی الگویتم گوگل شخص بر روی تارنما خویش شویم
در شرایطی‌که شما تنزل مرتبه شدیدی را در اوایل همین سال تجربه نموده اید. احتمال زیاد وب سایت شما با این الگوریتم تنبیه شده‌است.

چه‌گونه از تبعات منفی گوگل شخص رها گردید
در شرایطی که وبسایت شما بوسیله الگوریتم گوگل شخص در گیر افت مرتبه شده‌است . می بایست از قراردادن لینک و پیوند فرنگی در تارنما دوری کرده و محتوای کیفیت عالی ساخت فرمایید.

معمولا سه ماه تا جایگاه دهی دوباره به تارنما مقطع مایحتاج میباشد . به این ترتیب برای بدست آوردن مقام گذشته خویش شکیبا باشید.

راهکارهای، رهایی از افت مرتبه ناشی از الگوریتم گوگل شخص را میتوان بصورت پایین لیست کرد:

نادر کردن تعداد تبلیغات در وب سایت
محتوای کیفیت عالی ساخت‌و‌ساز نمایید
جای تبلیغات تارنما خویش را بازنگری فرمائید، تا موجب تجربه کاربری منفی نشوید.
بطور آراسته تجربه کاربری تارنما خویش را محاسبه و تصحیح فرمائید.
مطمئن گردید که مقصود محتوای شما با مقصود متا تگ های شما یکسان میباشد.
در وب سایت خویش جنبش نمایید، هنگام مراجعه به صفحه های گوناگون مطمئن گردید که یوزرها می توانند به صفحه ها دلخواه خویش منتقل شوند.

چه‌طور خطاها وب سایت خویش را متوجه شویم
در نوشته‌ی‌علمی به چه شکل اشتباهات بهینه سازی تارنما را متوجه گردیده و آنان‌را حل کنیم در رابطه طریق یافتن و حل اشتباهات وب سایت را بصورت بدون نقص دعوا کرده ایم . برای قرائت ادامه این متن، مطالعه نوشته‌ی‌علمی روایت شده الزامی میباشد.

افت و کاهش درجه یک وبسایت ممکن میباشد به دست اندرکاران مختلفی بستگی داشته باشد. به چه شکل میتوان برهان قطعی افت جایگاه را یافت؟

ابزارهای مختلفی برای در اختیار گرفتن seo تارنما جان دار می‌باشند. برخی از آن‌ها مجانی و برخی دیگر نیازمند پرداخت هزینه هستند. این ابزارها می‌توانند امداد نمایند تا خطاها تارنما خویش را یافته و رفع کنیم.

سکو الکسا:
مرتبه الکسا تعداد مراجعین به وب سایت شمارا نشان می‌دهد . هرچه مرتبه الکسای تارنما شما کمتر باشد مراجعین وب سایت شما بیشتر بوده اند.

جایگاه الکسا را میتوان بصورت جعلی زیر آورد. به این ترتیب بدین مرتبه بصورت صد در صد نمی اقتدار توکل کرد البته در صورتیکه خودتان مسئول seo وب سایت می باشید و می دانید که از راهکار های تقلبی به کارگیری نکرده اید، مرتبه الکسا قادر است به شما نشان دهد راهکار های شما چه تعداد استفاده کننده را به وبسایت شما منتقل نموده است.

گوگل اینترنت مستر تولز:
با دقت به قابلیت فریب الکسا و تقلب برای کاهش مرتبه تارنما شما بهتراست که وبسایت خویش را در گوگل اینترنت مستر تثبیت و تحلیل نمائید. در گوگل اینترنت مستر می توانید عبارات کلیدی وب سایت و واحد سنجش استفاده کننده ارسالی از هر واژه و کلمه را تحلیل نمایید.

گوگل آنالیتیکس :
در‌حالتی که وبسایت خویش را به شرکتی برای بهینه سازی سپرده اید، کار های یوزرها را با گوگل آنالیتیکس پیگیری نمائید. گوگل آنالیتیکس را نمی قدرت برای مدام فریب بخشید. الگوریتم های گوگل آنالیتیکس واحد سنجش ماندگاری استفاده کننده در وب سایت و واحد سنجش عمل وی در وبسایت را براحتی می توانند پردازش نمایند، براین اساس براحتی میتوان کاربر حقیقی وب سایت را از استفاده کننده جعلی تشخص بخشید.

معیار کار در شبکه های عمومی
یک تارنما که در مرتبه بالایی در گوگل جای‌دارد بایستی به وسیله شبکه‌های‌عمومی آیتم تبلیغ قرار گرفته باشد. اساسا شایسته ترین و باارزش ترین طرز seo ارائه وبسایت شما به مخاطبان جنس و سرویس ها شما میباشد . نمونه: در‌حالتی که شما دستگیره اتوبوس عرضه می کنید. میتوان تبلیغ وبسایت شما‌را برای شرکتهای ساخت‌و‌ساز خودرو و یا این که مدیران این موسسه ها فرستاد.

معمولا این قبیل کار ها در کانال های مجازی در چهارچوب قراردادهای بازاریابی قرار می‌گیرند اما تاثیر مستقیمی بر روی بهینه سازی وب سایت شما خواهند داشت.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۳:۴۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)