مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

قوانین جدید سئو در سال 2016


مقررات seo وب سایت در سال های قبلی تغییرات بسزایی نموده است. سئو در مشهد کارشناسان در سال 2016 پند های جدیدی در سمت و سوی seo کرده اند .کارشناسان بر این اعتقاد می‌باشند که زمان ی تمرکز بر روی کلمه ها کلیدی به انتها رسیده و در حال حاضر تجربه پا در‌این میان گذارده میباشد.در حال حاضر به محاسبه 6 پروسه اساسی در seo میپردازیم.


مضمون ها و بازدید ها :

در قبلی عبارات کلیدی نقش متعددی در جایگاه سایتداشتند ولی دیگر عبارات کلیدی عنصری برای بالا رفتن سکو وب سایت محسوب نمیشوند.موتور های جست و جو درپی رضایت یوزرها از تارنما شما برای بهبود مرتبه می باشند و دیگر فقط کلیک استفاده کننده اساسی نیست.

مطالب گرانبها بیشتر از لغات کلیدی ! :

در سال نو اهمیت کلمه ها کلیدی در تگهای headerکمتر شده‌است.موتور های جست و جویبار گوگل در ادامه مطالب تازه و مفهومی می باشند .این به‌این مفهوم وجود ندارد که از کلمه ها کلیدی به کارگیری نشود ، ولی تاثیر آنها در سکو بندی نادر رنگتر شده‌است و مطالب تارنما جایگاهی مهمی را به خویش تخصیص داده میباشد.

مطالب و محتوای unique:

می بایست همت نمائید که ساخت و ساز محتوای تارنما خویش را اعم از تصاویر ، فیلم یا این که مقاله یا این که محتوای منحصربه‌فرد بالا ببرید و تعداد بازدید کننده را برای تارنما خویش بالا ببرید.می بایست مطالب شما یوزرها را مجذوب خویش نماید.

ارتفاع مقاله ها :

در سال های پیشین تعداد عبارات گزینه تایید برای seo و موتور های جست و جو نسبت به بازه حالا کمتر بوده میباشد. در قانون ها تازه بهینه سازی ارتفاع اندازه ی لغات به 1200_1500 واژه و کلمه ارتقا پیدا نموده است. هر چه مطالب شما طولانی خیس باشد جایگاه ی اهمیت آن از دید گوگل فراتر می رود.این موردها می‌تواند سکو ی شما‌را در موتور های جست و جویبار گوگل بالا غالب شود.

وب سایت خویش را از نگاه مشاهده در تلفن همراه های هوشمند باصرفه سازید :

اعتنا داشته باشید که امروزه استعمال از موبایل های هوشمند به صورت بزرگ ای در اکنون ارتقاء میباشد و تعداد کاربرانی که با تلفن های یاروهمدم خویش وارد تارنما شما می‌شوند می بایست این قابلیت و امکان را داشته باشند که بتوانند وبسایت شمارا سوای بهم ریختگی مشاهده و از مطالب آن به شایسته ترین نحو به کارگیری کنند.

تصاویر دارنده متن :

برای تصاویر خویش متن را فراموش نکنید ! موتور های جست و جویبار گوگل نمی توانند تصاویر را لمس نمایند البته توضیحات شما به آن‌ها برای فهم تصاویرتان یاری می نماید و این قضیه منجر فراگیر شدن عکس شما می گردد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۲:۱۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)