مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing (SEM

video سئو
اصطلاح سئوی کلیپ در معنای سئو محتوای ویدئویی برای ارتقاء ترافیک موتورهای کاوش میباشد. سئو در مشهد مقصود از سئوی کلیپ این میباشد که ویدئوی شما علاوه بر جستجوی ارگانیک، در حاصل جستجوی موتورهای جستجوی کلیپ نیز ظواهر خواهد شد. به‌این شکل که ترافیک به سمت تارنما شما روانه خواهد شد خیر به سمت هاست ویدئوی شما.
web beacon
لامپ اینترنت یک تصویر گرافیکی روشن میباشد که در یک محاسبه بر خلق و خوی استفاده کننده استعمال می‌شود.
تارنما یا این که در یک نشانی اینترنتی قرار می‌گیرد و برای سیستم رئیس محتوا (content management system (CMS) / web content management (WCM)
سیستم مدیر محتوا (CMS) که سیستم مدیر اینترنت (WCM) نیز نامیده می گردد، یک اپلیکیشن یا این که گروه ای از اپلیکیشن ها و ابزارهایی میباشد که یک سازمان را کار کشته می سازد که به ساخت‌و‌ساز، دستکاری، مرور و نشر متن های الکترونیکی بپردازد. اکثری از سیستم های رئیس محتوا یک اGU بر طبق اینترنت دارا‌هستند که ناشران را قوی می سازد تا با به کارگیری از یک مرورگر و به طور آنلاین به CMS دسترسی داشته باشند. ابزارها، آنالیزگرها و اصطلاحات گزارش گیری
absolute unique visitor
بازدید کننده اختصاصی مطلق، در واقع گزارشی میباشد از نوع بازدید کننده (visitor type). یعنی در یک مدت معلوم، بازدید کنندگان وب سایت شما‌را (هر بازدید کننده یک توشه) شمارش می نماید.
average page depth
معدل عمق شیت یا این که عمق بازدید، ابزاری برای اندازه گیری تعداد صفحه ها سایت شما میباشد که یک بازدید کننده در زمان یک سیشن مرورگر مشاهده می نماید.
average time on site
معدل بازه در تارنما، یک نوع گزارش از بازدید کننده میباشد که اطلاعاتی در امر مدت صرف گردیده (در واحد دقیقه یا این که ثانیه) بازدید کننده در وبسایت شما ارائه می‌دهد.
asic metrics
معیارهای شالوده، اصطلاحی میباشد که برای ارجاع به اصلی ترین داده ها مایحتاج برای فهم و شعور ترازو به کارگیری وب سایت به عمل برده میگردد. معیارهای اساس دربرگیرنده داده های تحت میباشد: بازدید، پریدن (bounce). اکران صفحه ها، میانگین بازه صرف گردیده در وب سایت و بازدیدهای نو.
conversion rate
را انجام داده اند، برای مثال خرید
نرخ تبدیل، در معنای درصد بازدید کنندگانی میباشد که یک عملیات خاص کرده اند، یا این که یک کتاب الکترونیکی را دانلود کرده اند، کلیک کرده اند و ..


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۳:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)