مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

انواع محتوای سئو شده کدامند؟

ابزار LSI Graph

3. مدام از محتوای متنی در کنار بقیه اشکال محتوا به کار گیری نمائید
موتورهای کاوش همواره فهم بهتری از متن‌ها نسبت به بقیه گونه های محتوا دارا هستند. سئو در مشهد  بنابریان حتی در شرایطی که به طور تخصصی بر روی اشکال دیگر محتوا عمل می‌کنید، مسلما از ورژن متنی آن نیز در کنار آن به کار گیری کرده تا موتورهای کاوش به ادراک بهتری از محتوای ورقه برسند.

برای مثال فرض میکنیم که یک اینفوگرافیک عالی ساخت‌و‌ساز کرده و قصد تکثیر آن را در وب لاگ وبسایت دارید. فقط به نشر اینفوگرافیک بسنده نکرده و قطعا پاره ای محتوای متنی مربوط به موضع اینفوگرافیک نیز به پست اضافه نمائید.

می‌توانید از همین معنی در بقیه گونه های محتوا مانند عکس، کلیپ یا این که صدا به کار گیری فرمائید. از جمله در صورتی‌که پستی به صورت یک پادکست به تارنما افزوده اید، بد وجود ندارد که توضیحات بیشتری از آن را به‌دنبال به آن اضافه کنید. از جمله قرار دادن رونوشتی از کلام های روایت شده در پادکست قادر است به یوزرها و موتورهای کاوش یاری کرده تا به ادراک بهتری از موضع پادکست برسند.

4. جواب صدق به نیت مهم یوزرها داده و آن‌ها را از در آغاز راضی نگه دارید
پیش از نشر هر نوع پستی در سایت، باید در آغاز از نیت اساسی یوزرها برای جستن محتوای پست آیتم نظرتان باخبر گردید. به عبارت دیگر بایستی بفهمید که یوزرها از جستجوی واژه کلیدی متبوع شما چه قصدی داشته و در‌پی چه نوع محتوایی می‌باشند.

سهل ترین رویه برای انجام این عمل به کار گیری از گوگل میباشد، به این دلیل‌که این موتور کاوش توان متعددی در ادراک مراد یوزرها به ازای کلمه ها متعدد کاوش داراست. برای این فعالیت از فرایند پایین پیروی نمائید:

فرض می‌کنیم که شما قصد تایپ کردن محتوایی در رابطه مسئله seo داخلی چه میباشد دارید. اولی گام جستجوی این عبارت در موتور جستجوی گوگل و مشاهده نتیجه ها آن میباشد. به عنا وین مورد ها و دیسکریپشن آن ها اعتنا نمایید.

در شرایطی که نگاه دقیقی به جزئییات گزینه ها نمایید، به چشم می‌خورد که گوگل در همت برای جواب بدین پرسش یوزرها میباشد. این سر مشق به شما اعلام می نماید که برای تایپ کردن یک محتوای خوب با تیتر seo داخلی چه است، بایستی جواب جامع و واضحی بدین سوال بدهید.

به عبارت دیگر مقصود یوزرها از جستجوی این عبارت، تلاوت تعریف و تمجید دقیقی از بهینه سازی داخلی میباشد. در‌صورتی‌که به پست تارنما ما که جایگاه یک گوگل را در‌این عبارت در مشت دارااست اعتنا نمائید، مشاهده خواهید کرد که ما در محتوای این پست جواب دقیقی به‌این پرسش داده ایم.

5. محتوای بلند بنویسید
مطالعات متعددی نشان میدهند که محتوای بلند همت بهتری از خویش در نتیجه ها کاوش و شبکه های مردمی بر مکان میگذارند.

با اینکه واقعیت این قضیه به طور کامل پر‌نور میباشد، ولی نبایست فقط به خیال و خاطر تایپ کردن محتوای بلند، متون را به طور بی مضمون‌ و اسپم نوشته و کیفیت آن را از حافظه ببرید. کیفیت محتوا مدام بر کمیت آن حق تقدم دارااست در شرایطی‌که محتوای شما قابلیت و امکان جذب اشتراک گذاری و لایک بیشتری داراست، مطمئنا می‌تواند مرتبه بهتری در حاصل کاوش کسب نماید، هر یک سری در حالتی که محتوای بلندتر اکثری نیز در دیگر وب سایت ها وجود داشته باشد.

ما در تارنما رادزاد کارایی کرده ایم که اکثر زمان ها محتوای بلندی را مانند همین مقاله به یوزرها ارائه دهیم، به دلیل آنکه این موضع در رابطه مقاله ها بهینه سازی به طور کامل منطقیست. این به عبارتی چیزیست که یوزرها در ادامه آن بوده و رقبایمان نیز سعی بر تبعیت از آن دارا هستند.

محتوای بلند را سئو نمایید
یکی طریق های seo محتوای بلند، به فعالیت بردن جدول عنا وین محتوا در بالای پست میباشد تا یوزرها بتوانند به آسانی به قسمت های متعدد آن هدایت شوند. همینطور با اینکار این اقبال را به دست می‌آورید که گوگل عنوان ها قسمت های متعدد محتوای بلندتان را به طور وب سایت لینک و پیوند (Sitelink) در نتیجه ها کاوش اکران دهد.

6. پیوند های داخلی به بقیه محتواهای دارای ارتباط وب سایت بدهید
یک کدام از قسمت های دیگر محتوای seo گردیده، پیوند سازی داخلیست. به طبع در محتوای وب سایت خویش پیوند هایی به بقیه صفحه ها دارای ارتباط داده تا یوزرها داده ها بیشتری از موضوعات شبیه بیابند. همینطور با این فعالیت موتوهای کاوش نیز به پایش و ایندکس بیشتر وب سایت شما خواهند پرداخت.

لینک و پیوند های داخلی موجب ساخت رابطه معنایی میان محتوای صفحه های متعدد وب سایت می شوند و این مورد به گوگل یاری می نماید تا معنا هر برگه را بهتر فهم نماید. در هنگام لینک و پیوند دادن به دیگر صفحه های وبسایت از انکر تکست های مرتبطی استعمال فرمایید تا پایشگرها شعور بهتری از محتوای برگه لینک و پیوند گردیده به دست بیاورند.

7. پیوند های فرنگی به دیگر سایت ها دارای ارتباط و دارای اعتبار بدهید
در کنار پیوند دادن به مطالب درون وب سایت، بهتر میباشد که به بقیه مطالب کیفیت عالی ولی در بیرون از وب سایت نیز لینک و پیوند دهید. این مطالب بایستی داری خصوصیت های پایین باشند:

به یوزرها یاری کرده تا داده ها بیشتری از زمینه گزینه نظرشان کسب نمایند.
تارنما متبوع معتبر متعددی باشد.
در دادن لینک و پیوند های فرنگی افراط نکنید، ولی درصورتی که شم میکنید که به کارگیری از یک پیوند فرنگی به طور کامل منطقیست، مسلما نسبت به انجام این فعالیت مبادرت نمائید.
8. به خوانایی مقاله دقت متعددی فرمائید
محتوای صفحه ها تارنما بایستی خوانایی متعددی داشته باشند. فقط به تایپ کردن مقاله اکتفا نکرده و با ساختار دهی به آن، تلاوت آن را برای یوزرها تسهیل فرمایید. برای انجام این عمل موارد ذیل را رعایت فرمائید:

از پارگراف های کوتاه استعمال فرمائید.
از فونت های قطور و کج (ایتالیک) برای اشاره بیشتر به قسمت های اساسی محتوا منفعت ببرید.
از لیست ها به کارگیری فرمایید.
از جمله‌ها کوتاه به کار گیری نمایید.
از یک فونت خوانا و نسبتا درشت برای خوانایی هر چه بهتر محتوا به کار گیری فرمایید
فضاهای خالی کافی در بین پارگراف ها اضافه فرمائید
9. قسمت های غیر متنی را seo فرمائید
همان گونه که در اولِ این مقاله نیز بیان کردیم، محتوا فقط به صورت متن وجود ندارد و انواع مختلفی میتواند داشته باشد. در هنگام افزودن محتوای غیر متنی به صفحه ها از سئو آن ها غافل نشوید. شایع ترین محتوای غیر متنی تصاویر میباشند و برای seo هر چه بهتر باید واجد شرایط تحت باشند:

اسم فولدر تصاویر باصرفه باشد. (مشتمل بر عبارات کلیدی باشد)
دارنده متن جایگزین باصرفه گردیده باشد.
تیتر مرتبطی که تعریف کننده تصویر میباشد، در ذیل آن درج شده باشد.
10. از داده های ساختار یافته برای تعریف محتوای خویش به موتورهای کاوش استعمال فرمایید
داده های ساختار یافته به موتورهای کاوش امداد می نمایند تا محتوای برگه را به صحت فهم و شعور نمایند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۰:۰۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)