مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

بهبود استراتژی مربوط به لینک های داخلی سایت

۵- بهبود استراتژی مرتبط با لینک و پیوند های داخلی تارنما

پیوندهای داخلی برای یاری به Googlebot در فهم و شعور ساختار وبسایت ضروری میباشند. سئو در مشهد  علاوه بر این، لینک داخلی به شما قابلیت و امکان می‌دهد تا مطالب را بر پایه ی سلسله مراتب ساخت‌و‌ساز کرده و در آن به مهم ترین صفحه های بالاترین مقدار داده گردد.برای کسب داده ها در حوزه Googlebot به شما توصیه می شود نوشته ی علمی منحصربه‌فرد ما web crawler چه است را مطالعه کند.

 


برای وبسایت‌هایی که پیوند های داخلی متعددی در آن قرار ندارد، کارایی برای بهبود رابطه در میان صفحه ها می‌‌‌‌تواند راهی سریع برای ارتقا مرتبه تارنما در حاصل گوگل باشد.

 


ولی پرسش اینجاست که نقشه حرارتی چه کمکی به ما دراین باره می نماید؟

 


بهره به کار گیری از نقشه های حرارتی برای اندازه گیری همت پیوند داخلی این میباشد که آنان داده ها خاصی در رابطه محل کلیک یوزرها ارائه می‌دهند.

 


شما میتوانید با استناد بدین قضیه، شایسته ترین جای برای جایگذاری پیوند ها را معین کرده و ترافیک بیشتری را به صفحه های دارای ارتباط ارسال فرمایید.

 


۶- ساخت ساختار مطلوب برای مسافرت مشتری

وبسایت شما بایستی به نحوی تهیه خواهد شد که یوزرها را به سمت مطالب دارای ربط که مطابق با هدف ها ما در مهاجرت مشتری میباشد موعظه نماید.

 


به ذکر معمولی خیس، شما بایستی مطمئن گردید که همگی لینک و پیوند ها و صفحه ها شما با یکدیگر همیاری دارا‌هستند تا بازدیدکنندگان را به مسیری درست (برای مثال کاغذ پرداخت) هدایت نمایند.

 


در هنگام تحلیل صفحه ها بدین نکته دقت نمائید که بعداز کلیک یوزرها بر روی یک پیوند چه اتفاقی می افتد؟

 


و بعد از آن به سوال ها ذیل جواب دهید:

 


یوزرها چه هنگامی را در برگه تازه سپری می نمایند؟

 


تا چه حد ورقه را پیمایش می نمایند؟

 


واحد سنجش زد خورد یوزرها با مطالب تا چه اندازه ای میباشد؟

 


آیا با بازدید آن کاغذ مخاطب از وبسایت بیرون میگردد؟

 


۷- خواسته از یافتن موادسازنده غیر قابل درک و حیران کننده در هیت مپ چه چیزی است؟

مزیت دیگر به کارگیری از نقشه های حرارتی، این میباشد که صاحب و مالک سایت، به داده ها قابل قبولی در رابطه موادتشکیل دهنده سرگردان کننده در برگه دست می‌یابد.

 


آیا تا به امروز برای شما اتفاق افتاده میباشد که از اینترنت سایتی بازدید نمایید که در آن موردها قابل کلیک می باشند البته به شما یاری نمیکنند تا به کاغذ بعدی بروید؟

 


در صورتی‌که این تجربه برای شما نامطلوب میباشد برای یوزرها وب سایت شما هم همچنین خواهد بود. مواقعی که نشان میدهند قابل کلیک میباشند البته در واقع با کلیک بر روی آنان مخاطب به شیت خاصی هدایت نمی‌‌‌‌‌‌خواهد شد، نمی توانند انتظارات را برآورده نمایند.

 


هیت مپ می‌‌تواند به شما یاری دهد تا این نصیب‌ها را شناسایی کرده و تصحیح فرمائید.

 


با تصحیح موادتشکیل دهنده غیر قابل درک در صفحه های احتمالا نرخ پریدن و نرخ خروج تارنما شما تا حد مناسبی کاهش پیدا می‌‌‌‌نماید.

 


توده‌‌‌‌‌بندی

شعور چگونگی تعامل بازدید کنندگان با محتوا، ساختار و موادتشکیل دهنده جان دار در صفحه ها تارنما، به شما قابلیت و امکان می‌‌دهد استراتژی خویش را تغییر تحول دهید تا در غایت یوزرها بتوانند مطالب لازم خویش را مشاهده کرده و در نقطه ایده‌آل تبدیل شوند.

 


هیت مپ به بازاریابان این قابلیت و امکان را می‌دهد تا به سادگی خطاها مرتبط با تصویر، متن، CTA و هر عنصر جان دار در کاغذ را شناسایی نمایند.

 


ولی نقشه های حرارتی  فقط ابزار برای بهبود تجربه کاربری نیستند و شما میتوانید از دیگر ابزارهایی که در آینده به معرفی آنها خوا‌هیم پرداخت نیز استعمال نمایید امید‌وار‌یم با قرائت این نوشته‌ی علمی با Heatmap چه است آشنا گردیده باشید هم اکنون با درج ایده ها خویش، به ما در بهبود کیفیت مطالب امداد نمایید.

 


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۸:۱۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)