مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

20 درس از سئو که باید بدانید (بخش اول)


در دنیای seo منبع اساسی علم، تجربیات ماست؛ البته برای خریداری کردن هر تجربه‌ای، سئو در مشهد بایستی بهای آن را بپردازیم (در امر بهینه سازی وبسایت، شاید به بها پنالتی شدن سایتمان به پایان برسد) ولی منش دیگر این میباشد که از تجربه‌های سایر افراد سوای هیچ بهایی به کار گیری کنیم. ۲۰ درس از بهینه سازی بر طبق این تجربیات درج شده میباشد.

جنیفر متیو، رئیس بهینه سازی Github که از عظیم‌ترین و شناخته‌گردیده‌ترین کمپانی‌های ارائه تکنولوژی میباشد، بیش تر از ۲۰ سال میباشد که درزمینه‌ی seo فعالیت می کند.
ایشان در نوشته ی علمی‌ای که در ژورنال Search Engine منتشر کرده به نظارت ۲۰ آیتم از نکات مهمی که در بهینه سازی تجربه کرده، میپردازد.

در‌این نوشته‌علمی تاپ بهینه سازی، به قسمت اولیه این تجارب که دربرگیرنده ۵ آیتم ابتدایی این سئوکار میباشد، میپردازیم. به‌طور حتم ۲۰ سال فعالیت با تارنما‌ها و کمپانی‌های متعدد نکات ارزشمندی را در ادامه داراست.

 

کلیه‌چیز تغییر تحول می‌نماید.
seo در دست مردان بود؛ و خیر زنان
برای باصرفه‌سازی و seo نباید تنها به علم seo اکتفا فرمائید.
تکنولوژی اهمیت متعددی داراست.
ارتباط ها در بهینه سازی اصلی میباشد.
همگی‌چیز تغییر و تحول می‌نماید.
در سال‌های او‌لین که seo روی عمل آمده بود، معضل‌های خیلی کمتری برای فعالان این حوزه وجود داشت. در آن برهه زمانی شما با تعیین یک عبارت کلیدی و به کار گیری از آن در محتوا، تیتر، توضیحات و متاتگ ها می‌توانستید وبسایت خویش را با صرفه فرمایید.
هیچ ابزاری برای بررسی کلمه ها کلیدی وجود نداشت؛ و رقبای متعددی هم نبودند.
ولی فعلا الگوریتم‌های پیچیده‌ای وجود داراست که دائماً اینترنت‌وب سایت‌ها را به مرتبه‌های تحت میکشد. المان‌های دیگری مثل فردی‌سازی (Personalizing)، ساکن‌سازی (Localization) و … seo وب سایت را پیچیده‌خیس از قبلی کرده‌اند.

seo در دست مردان بود؛ و خیر زنان
در سال‌های نخستین پیدایش بهینه سازی، مجموع کمپانی‌ها، کنفرانس ها، بلاگ‌های حوزه بهینه سازی و … بوسیله مردان اداره می شد؛ البته اکنون حتی یک سازمان زنان در ناحیهی seo وجود داراست که به وسیله Areej Abuali تأسیس‌گردیده که سعی آن برای تغییر و تحول نگاه متخصصان به زنان فعال در‌این صنعت میباشد.
تنی چند از زنان پیشتاز در seo عبارت‌اند از: Rhea Drysdale, Dana Lookadoo و Gillian Muessig (مؤسس SEOMoz.com)


برای باصرفه‌سازی و بهینه سازی نباید تنها به علم seo اکتفا نمایید.
seo دربرگیرنده دو مضمون‌ اساسی میباشد:
– مخاطب از چه کلمه ها کلیدی برای جستجوهایش استعمال می‌نماید.
– غرض مخاطب از جستجوی عبارت کلیدی چه چیزی است و انتظار چه سود‌ای را دارااست.با فرارفتن از لغات کلیدی در محتوا، ساختار URL و داده‌های ساختاریافته، به استفاده کننده نشان می‌دهید که وب سایت شما دقیقاً به عبارتی چیزی ست که در‌پی آن میباشند.
داشتن دیده‌اندازی برای پباده سازی، رمانتیک که مخاطب هنگام به کار گیری از آن داراست، بازاریابی مخاطبان بازار غرض و فهم و شعور تکنیک‌های وب سایت، به برد کلی seo امداد می‌نماید.
زمانی یک کارشناس بهینه سازی بیشتر از نقش و مسئولیت‌های خویش کار نماید، رویکردهای خلاقانه‌ای برای حل اشتباهات کشف می‌نماید.

تکنولوژی اهمیت متعددی دارااست.
سئوکاران متعددی در مذاکره‌های شغلی صرفا به دلیل آنکه به‌اندازه‌ی کافی فنی نیستند، رد میشوند. پس به‌تیتر یک سئوکار، بازه زمانی کافی برای یادگیری seo فنی تخصیص دهید تا بتوانید یک اینترنت‌وب سایت را در بعدها عظیم رئیس نمایید. صحیح مثل مجموعه مهندسی‌تان backend و frontend را خاطر بگیرید.
مطمئن باشید که‌این مشقت بار‌کوشی به کارتان میاید. چراکه میتوانید نصیب‌هایی از وب سایت را هندل نمایید که فعالیت مهندسان اپلیکیشن میباشد، بدین‌ترتیب در طی صرفه‌جویی می کنید.
از طرفی احاطه به بهینه سازی فنی سبب ساز ارائه چاره‌های خلاقانه برای اشتباهات فوق‌العاده پیچیده می گردد.


رابطه ها در seo اساسی میباشد.
شاید خیره کننده باشد البته مدام شایسته ترین شیوه‌ها، باعث به برد در بهینه سازی وب سایت نمیشود. به گفته‌ی خانم جنیفر ۹۰% پیروزی در seo درگرو اطمینان از مهارت کسانی ست که با آن ها فعالیت میکنید. در حالتی که نتوانید مهندسان، نویسندگان محتوا، طراحان و حتی سرمایه‌گذاران کمپانی را توجیه فرمائید، مجموع کوشش‌های انجام شده در seo بی‌فیض می ماند.
برای مثالً در صورتی نویسندگان محتوا شعور صدق از seo نداشته باشند، نگران تعادل فی مابین کلمات کلیدی و مترادف و هم معنی‌های آن نیستند.
در حالتی که مهندسان در باصرفه‌سازی همیاری نکنند، وبسایت سرگرم مشکلاتی می شود که کیفیت دامنه را زیر می آورد و از تمامی اصلی‌خیس در شرایطی که مدیران کمپانی از بهینه سازی چیزی ندانند یا این که به آن اطمینان نداشته باشند، بدین ترتیب به حد کافی از گروه حمایت نمیکنند و این سبب می شود که پروژه ماه‌ها ارتفاع بکشد و در مواقعی حتی ممکن میباشد هیچوقت به آخر و عاقبت نرسد.


در پایان می بایست بدانیم که تجربه‌های ما نهایی ندارد. بخصوص در دنیای تکنولوژی که لحظه‌به‌لحظه در درحال حاضر به‌روزرسانی ست، پیروزی از آن‌کسی میباشد که دائماً به تجربیات خویش اضافه کند.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۶:۲۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)