استفاده از تگ های هدینگ
تیتر محتوا را بین تگ h1 قرار دهید به گفته گوگل استعمال از تگ h1 «به گوگل یاری مینماید تا ساختار ورقه را بهتر ادراک نماید». اکثر پلتفرمها «CMS» نظیر وردپرس به طور اتومات تگ h1 را تحت عنوان محتوا اضافه مینمایند. ولی مدام اینطور وجود ندارد. برای اطمینان از این مسئله کدهای باطن محتوای خویش را آنالیز نمایید و مطمئن گردید سئو در مشهد تیتر محتوا باطن تگ H1 قرار گرفته باشد و اینکه واژه و کلمه کلیدی درون تیتر حضور داشته باشد. تیترهای فرعی را در تگ h2 قرار دهید عبارت کلیدی غرض خویش را دستکم در یکی تیترهای فرعی درج نمایید و تیترهای فرعی را باطن تگ h2 قرار دهید. انجام اینکار علاوه تاثیری که در بهینه سازی محتوا داراست، سبب ساز قسمتبندی محتوا و سازماندهی بهتر آن میشود. تکرار واژه و کلمه کلیدی تناوب واژه کلیدی به معنای این میباشد که آن واژه و کلمه چنددفعه در طی محتوا تکرار شدهاست. گوگل ممکن میباشد مفید بودن به کار گیری چندباره از کلمه و واژه کلیدی را رد نماید ولی طبق تجربه متخصصین seo، اینکار به طبع تاثیرگذار میباشد. بیایید بیشتر این موضوع را چک کنیم. فرض نمایید کاغذای دارید که گوگل فکر میکند به یک کلمه و واژه کلیدی خاص دارای ربط میباشد. ولی آن کلمه و واژه صرفا یکبار در طی محتوا حضور دارااست. گوگل تا چه حدی می تواند مطمئن باشد که شیت در رابطه آن کلمه و واژه کلیدی خاص میباشد؟ مطمئنا خیر خیلی! ولی در حالتیکه واژه و کلمه کلیدی تعداد توشهِ بیشتری در محتوا ظواهر گردد، گوگل با اعتماد بیشتری میتواند درباره با قضیه محتوا تصمیمگیری نماید. اینکار ارتباطی با طریق کلاه سیاهِ به کار گیری بیش تر از حد از عبارات کلیدی «keyword stuffing» ندارد. فقط با چند دفعه تکرار واژه و کلمه کلیدی به گوگل تفهیم می کنید مسئله کاغذ در چه موردی میباشد. اعتنا فرمایید که به صورت طبیعی از واژه و کلمه کلیدی در زمان محتوا به کار گیری نمائید. زیادهروی در استعمال از واژه و کلمه کلیدی خیر صرفا منجر بهبود سکو آن نمی شود بلکه حتی می تواند منجر ساختوساز جریمه از سمت گوگل شود. از پیوندهای خروجی استعمال فرمایید ساختوساز لینک و پیوندهای خروجی به صفحه های دارای ارتباط به گوگل امداد مینماید تا شعور بهتری از مورد شیت شما داشته باشد. همچنین به گوگل نشان می دهد محتوای ارائه گردیده کیفیت بالا میباشد. مبتنی بر آزمایشات انجام یافته این تئوری تایید شدهاست. نشانیهای «URL» خویش را برای بهینه سازی باصرفه فرمایید ساختار نشانی صفحه ها یکیاز قسمتهای بهینه سازی داخلی میباشد که حداقل گرفته شدهاست. برای داشتن URL های با صرفه موردها تحت را رعایت نمایید: نشانی صفحه های خویش را کوتاه نگه دارید از کلمه و واژه کلیدی مهم خویش در URL به کارگیری نمائید مثلا شیت «خرید بک لینک و پیوند» بهینه سازی ارزان برای عبارت «خرید بک لینک و پیوند» seo شدهاست. در URL این برگه از عبارت buy-backlinks مستعمل میباشد که علاوه بر کوتاه بودن پیوند کاغذ، کلمه و واژه کلیدی را نیز در خویش مکان داده میباشد. دقت نمائید که به کار گیری از کلمه ها فارسی باتوجه به نیاز به فعلاُد(Encode) شدن URL، سبب ساز طولانی شدن نشانی می گردد. به این ترتیب شایسته ترین روش به کارگیری از عبارت انگلیسی متناظر با کلمه و واژه کلیدیِ فارسی میباشد.
برچسب: سئو در مشهد،