آیا تغییر تگ عنوان باعث افت رتبه در نتایج می شود؟
سوالهایی درخصوص تغییرو تحول تیتر مطالب (تگ تایتل) و پستهای وب لاگ، ذهن اینترنتمستران را به خویش درگیر نموده است. به عنوان مثال اینکه در شرایطیکه تنها تیتر یک محتوا را تغییر تحول دهید، سئو در مشهد سبب ساز کاهش ترافیک آن مقاله گردد؟ یا این که تغییرو تحول تگ تیتر، می تواند منجر افت درجه اینترنتتارنما در حاصل جستجوی گوگل گردد؟ آیا گوگل این عمل را تحت عنوان یک فریب در لحاظ می گیرد و به بهینه سازی وبسایت شما لطمه وارد گردد؟ درین زمان، چنین ابهامهایی را جواب میدهیم. جواب کوتاه این میباشد که تغییر تحول تگهای تیتر (Title Tag) قادر است منجر افت رنک گردد، اما گوگل، انجام چنین کاری را به منزلهی فریب سیستم در حیث نمیگیرد و به کلیتی نگاه مینماید که مشتمل بر رابطه منطقی دربین تگ تیتر و محتوای یک شیت میگردد. محتوا [نهفته کردن] 1 رابطه تغییر و تحول تگهای تیتر(Title Tags) و سکو صفحه ها 2 کارکرد حقیقی و واقعی تگهای تیتر 3 مدام استثنایی وجود دارااست رابطه تغییرو تحول تگهای تیتر(Title Tags) و درجه صفحه های تگهای تیتر یکی نادر طرزهایی میباشد که گوگل برای گزینش درجه کاغذ از آن به کار گیری مینماید که مرتبط با محتوا و کلمه ها کلیدی میگردد، البته در بعد از ظهر یادگیری ماشین و الگوریتمی مثل رنکبرین (RankBrain)، تأثیر بسیار متعددی در مرتبه ندارد. با این اکنون، تگهای تیتر هنوز هم یکیاز شایسته ترین نحوه ها برای گوگل میباشد تا انتخاب نماید کدام کوئریها برای کدام صفحه های مطلوبخیس میباشند. پس میتوانیم اینسیرتکامل برداشت کنیم که دود از کنده بلند میگردد و تغییر تحول تگ تیتر تأثیر خودش را در seo هرچند محدود میگذارد. مقاله پیشنهادی: با seo و ابزار های مطلوب seo وب سایت آشنا گردید: بهینه سازی چه میباشد؟ کارکرد حقیقی و واقعی تگهای تیتر حدود چهارماه پیش یک توییت از کمپانی دیستیلد (Distilled) به وضوح نشان اعطا کرد که حذف اصطلاحات کلیدی از تگ تیتر، می تواند تأثیری دور از شوخی بر رنک وب سایت برای آن عبارت کلیدی داشته باشد. این قضیه زمانی اصلیخیس می شود که بدانیم که مسئله وبسایت، مستقیما با آن واژه و کلمهی کلیدی، دارای ربط بوده میباشد. این توییت درباره ی حذف واژه و کلمهی «آنلاین» (online) از تگهای تیتر، در سایتی بود که آشکارا آنلاین بوده میباشد. متن توییت این بود: ما کلمه و واژهی «آنلاین» را برای یک وب سایت فروشگاهی از تگهای تیتر حذف کردیم؛ به این دلیل که بسیار روشن بود که آنلاین میباشد. تختگاز آن را مجدد اضافه کردیم. (۱۰ ژوئن ۲۰۱۹) این مثال مشخص و معلوم مینماید که با وجود اینکه گوگل عامل ها مختلفی مثل مترادف و هم معنیها، مضمونیابی و یادگیری ماشین را برای تعبیروتفسیر و فهم محتوای یک کاغذ وارد بازی نموده است، البته اهمیت تغییرو تحول تگ تیتر به قوت خویش باقیست. در حالتیکه برای یک اصطلاح کلیدی، ترافیک بالایی اخذ میکنید و این اصطلاح کلیدی در تگهای تیتر وجود داراست، نباید آن عبارت را از تگهای تیتر حذف فرمائید. مدام استثنایی وجود دارااست ولی وقتی که محتوای یک ورقه را تغییرو تحول میدهید، به سیرتکاملای که دیگر با تیتر مقاله یا این که به عبارتی تگ تیتر، همخوانی ندارد، درصورتی که تگ تیتر را عوض نکنید، گوگل این عدم انطباق را تشخیص میدهد و دیگر شمارا برای واژه و کلمه کلیدیِ مو جود در تگ تیتر در جایگاه قبلی خویش قرار نخواهد بخشید. با متا تگ های توضیحات و عبارات کلیدی بیشتر آشنا گردید: متاتگ های seo در صورتیکه برگهای دارید که رنک بسیار نیکی داراست و ترافیک متعددی را قسمت شما مینماید، تغییر تحول بی نقص محتوای آن ورقه، به هیچ وجه تامل نیکی وجود ندارد. عاقلانهخیس میباشد که یک ورقهی نو ساختوساز نمائید و عنوانی را برای آن برگزینید که با کوئری نو و متبوع شما همخوانی دارااست.
برچسب: سئو در مشهد،