شاخصه های محتوای عالی
محتوای گران بها ایجاد نمائید یکیاز وسیع ترین نکاتی که سبب ساز ارتقا سئوی تارنما شما در سیستم رنکینگ گردد، محتوای شماست. محتوا نباید نسخه برداری باشد و گوگل از اسکن کاران متنفر میباشد. سئو در مشهد در واقع گوگل ترجیح میدهد که شما سالی یک توشه اینترنت سایتتان را بروز فرمایید البته از سایت دیگری اسکن نکنید. کسانی هم به تفکر کلاه گذاشتن بر رمز گوگل میباشند و میگویند “اینجانب اسکن می کنم و محتوا را تغییرو تحول میدهم!” این اصلی ترین اشتباهیست که هر اینترنت مستر و یا این که خالق محتوایی قادر است انجام دهد؛ چون شما با این عمل علاوه بر اسکن که خودش مجازات داراست، گوگل را به دور زده اید و گوگل به شدت از این مورد بدش میآید و ممکن میباشد تارنما شما پنالتی و یا این که حتی تماما از همه حاصل گوگل حذف گردید. شاخصه های محتوای عالی محتوای خوب به عامل ها متعددی بستگی دارااست. به عنوان مثال در شرایطیکه محتوایی که شما ساخت کردهاید، دارنده اشتباه املایی و یا این که غلط تایپی باشد یک امتیاز منفی اخذ خواهید کرد و حتماً مرتبه بهتری نسبت به بقیه رقبایتان پیدا نخواهید کرد. یک کدام از بزرگترین شاخصه های محتوای خوب، ارتفاع آن میباشد. ارتفاع محتوا بستگی به موقعیت و عبارات دارااست. شاید باورتان نشود البته همین نوشته ی علمی ای که در درحال حاضر خواندنش میباشید بیشتراز 9000 واژه میباشد و ما برای بهبود درجهبندی راس یادگرفتن بهینه سازی ناچار به ساخت و ساز محتوای بسیار کیفیت خوبخیس از دیگر رقبایمان شدیم. بگذارید معمولی خیس برایتان نمونه بزنم به عنوان مثال شما قصد دارید با کلمه و واژه “ضابطه جذب” به کاغذ اولیه گوگل بیایید ( تنها ورقه نخستین ) و شفاف میباشد که تنها با یک محتوای آبکی و بی بها نمیتوانید خویش را به کاغذ نخستین برسانید پس اولین قدمی که موردنیاز میباشد انجام دهید، آنالیز رقبایتان میباشد. وب سایت همه رقبا را گشوده نمائید و مشاهده کنید که هرمورد چقدر و یا این که چندین واژه و کلمه محتوا ساخت کرده اند. هرچقدر ایجاد کرده بودند شما آن را دوبرابر فرمایید. رقم به دست آمده واحد سنجش کلماتی میباشد که می بایست ساخت نمائید. گامبعدی ایجاد محتوا میباشد، در یک محتوای خوب به همگی سؤالات احتمالی مخاطب جواب داده گردیده و یا این که چنانچه یک نوشته ی علمی آموزشی میباشد؛ کل و کمال همگی چیز در آن نقل شده میباشد. یک کدام از دیگر از طریق هایی که می توانید با به کارگیری از آن محتوایتان را گرانبها خیس نمایید، ساختوساز محتوای ویروسی میباشد. محتوایی می بایست ایجاد فرمائید که فی مابین عموم در میان بمب صدا نماید و کلیه جا دست به دست خواهد شد. به عنوان مثال امروزه اینفوگرافیک ها بسیار روی بورس جای دارد و برای هر چیزی اینفوگرافیکی ساخته میگردد. درحال حاضر فکر کنید که شما یک محتوایی ایجاد نموده اید و آن را در شبکه های عمومی و سایتتان تکثیر داده اید و فی مابین عموم داراست دست به دست می شود، لایک میگردد و روزمره از روش به عبارتی محتوا به یوزرها شما اضافه میشود. در کل در یک محتوای خوب و آیتم پسند از حیث گوگل مورد ها پایین دعایت شدهاست. ارتفاع محتوای مطلوب محتوا دارنده عکس باشد محتوا کاربردی باشد محتوا دارنده فیلم یا این که پادکست باشد ( با این نحوه بهتر رویش می کنید ) محتوا در شبکه های عمومی بازنشر گردیده باشد. محتوا نسخه برداری نباشد. همین ها بس میباشد، اینجانب به شما تضمین میکنم که با این طریق می توانید بر فراز قله های موتور های کاوش پادشاهی فرمایید. و ولی پاراگراف بیل گیتس یادتان نرود (Content Is King) محتوا سلطان میباشد.
برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب