تگهای هدر چیست و چه کاربردی دارد
تگهای هدر تگهای هدر گوناگونی وجود دارااست نظیر H3 ،H2 ،H1 و غیره. این تگها امداد به واضح کردن هدینگها و ساب هدینگهای مختلف مینمایند. سئو در مشهد یک موتور کاوش فقط کار کشته به شناسایی هدینگها در زمانیکه در تگ H در HTML شیت، نماد گذاری گردیده باشند، هست. تگهای هدر به موتورهای کاوش یاری مینمایند که به سادگی سطح محتوا را فهم نمایند. در پایین مثال ی تگ های H2 و H3 را مشاهده میکنید که از همین مقاله برداشته شدهاست، همان طور که میبینید، همانگونه که تلاوت آن برای شما شل خیس میباشد و تشخیص می دهید کهاین تگ ها تحت گروه ی هم میباشند، موتور های کاوش نیز به همین راحتی این قضیه را تشخیص میدهند. فاکتور سوم: ساختار URL ساختار URL در طول با صرفهسازی وبسایت شما، بسیار اصلی میباشد. این ساختار می بایست کوتاه، تعریف کننده و امداد کننده به دسته بندی صفحه ها شما باشد. شما میتوانید لغت ها مربوط به محتوای سایت خویش را در لینک و پیوندهای یکتای وب سایت خویش قرار دهید. از اعداد یا این که مواقعی نظیر زیرخط (_) و چیزهای شبیه در URL خویش استعمال نکنید. به علاوه، شما میتوانید از خط رابط (-) برای جداسازی دو واژه و کلمه گوناگون در URL به کار گیری فرمائید. در شرایطی که پیوندهای یکتای وبسایت شما به طور کامل با صرفهسازی گردیده باشند، به موتورهای کاوش امداد مینمایند تا به راحتی بتوانند آن ها را ایندکس نمایند. میتوانید مثال های یک ساختار URL را در وب سایت ما ملاحظه کنید. هیچ وقت وبسایت های بزرگی مثل دیجیکالا یا این که بامیلو رو ملاک سئوی خویش قرار ندهید، آنان اپلیکیشن و سیستم خاص خودشان را داراهستند و درصورتیکه مارمولک را به حافظه داشته باشید که به تعداد بشر ها منش میباشد چهت نیل به پروردگار. پس شما هم راهکار خویش را دارید. [bs-quote quote=”به هیچ وجه بهاین حرفا وجود ندارد، دل بشر بایستی تمیز باشه طرق وصال به معبود به عدد آدمهاست عبد و بنده تحت عنوان نماینده تامالاختیار پروردگار دراین محله و مجموع محلهها، به شما میگم که برو حالتو بکن صرفا مواظب باش اسراف نکنی.” style=”default” align=”center” author_name=”رضا مارمولک” author_job=”نماینده تام الاختیار پروردگار” author_avatar=”https://www.ratin.agency/wp-content/uploads/2016/08/reza-بهینه سازی.jpg”][/bs-quote] فاکتور چهار: قرار دادن نوشته ی Alt برای تصاویر تصاویر بوسیله موتورهای کاوش، قابل احضار شدن نیستند، به این ترتیب برای یاری به اینکه عکس ها به وسیله روبات های موتورهای کاوش، قابل قرائت شوند و در دیتابیس هایشان ایندکس گردند، بهتر میباشد از نوشته ی Alt و یا این که تایپ کردن توضیح برای عکس استعمال فرمایید. این عمل نیز یکیاز مهمترین فاکتور های سئوی داخلی میباشد. شما همینطور میتوانید در توضیح عکس ها از عبارات کلیدی دارای ربط به کارگیری نمائید. این عمل حتی سبب می گردد در طی کاوش عکس متبوع با واژه ی کلیدی دارای ربط، عکسی که در وبسایت شما قراردارد، در درجه ی اولیه عکس ها قرار بگیرد و از آن نحوه نیز ترافیک به تارنما شما روان شود. فاکتور پنجم: seo محتوا محتوا نقشی مهمی در seo ایفا مینماید. شما بایستی محتوایی اختصاصی بفرد مجذوب کننده و آموزنده برای وبسایت خویش فرآهم آورید. این محتوا بایستی دربردارنده لغت ها کلیدی دارای ارتباط و با لینک و پیوند های درست باشد. نباید محتوا را با تایپ کردن بیشتراز حد کلمه ها کلیدی، به اصطلاح خفه کرد. محتوای شما بایستی دارنده چگالی کلمه و واژه تا ۱٫۵ درصد با ترکیبی از لغت ها مربوط به واژه کلیدی اساسی باشد. اینجانب ابزار بهینه سازی quake را برای محاسبه بهتر توصیه میکنم. فاکتور ششم: سرعت سایت سرعت سایت در درجهبندی در موتور کاوش اهمیت بسزایی داراست. در صورتیکه وبسایت شما سرعت پایینی داراست یا این که سرعت گشوده شدن صفحه ها آن طولانی میباشد، کسی از تارنما شما بازدید نخواهد کرد. سرعت وبسایت یک فاکتور اصلی در seo میباشد که یاری بسزایی در تولید یک تجربه ی کاربری بهتر برای یوزرها شما می نماید. در حیث داشته باشید که مدت بازشدن صفحه ها اینترنت سایتتان بایستی در میان ۱ تا ۳ ثانیه باشد. (اما در کشورایران شاید این سرعت را تنها در فیلم های علمی تخیلی ببینیم.) شایسته ترین ابزار برای اندازه گیری سرعت ابزار خویش گوگل میباشد.
برچسب: سئو در مشهد،