الگوریتم پنگوئن (Google Penguin) و دیگر الگوریتم ها
الگوریتم پنگوئن (Google Penguin) الگوریتم پنگوئن را میقدرت الگوریتم تراشکار گوگل معرفی کرد که مقصود اساسی آن کاهش مرتبه بندی وب سایتهایی بود که از روش غیرقانونی و با نقض راهبردهای کیفی گوگل خویش را به جایگاههای فراتر رسانده بودند. سئو در مشهد این الگوریتم در ماه آوریل سال 2012 منتشر شد و هنوز هم تحت عنوان یکی مهم ترین اصول عمل گوگل شناخته میگردد. در اصلً وب سایتهایی که از تکنیکهای گوناگون مانند طریقهای اسپم، به فعالیت بردن بیشتراز حد کلمه ها کلیدی و همینطور پیوندهای غیررسمی به کار گیری مینمایند، آمار بازدیدها و ترافیک و ارگانیک را کاهش می دهند. این به روزرسانی در الگوریتم های گوگل وب سایتهای گوناگون کاربر از seo کلاه سیاه را به شدت مجازات مینماید. بدین ترتیب وبمسترها بدون چاره میباشند که وبسایتهایی کیفیت عالی محتوای بالا ساختوساز نمایند و تجربیات مثبتی در دست یوزرها قرار دهند تا تجربه کاربری سایت نیز پرورش نماید. در مجموع، نزاع با لینک و پیوندهای به دست آمده از وبسایتهای اسپم، تشخیص پیوندهای مبلغی و یا این که کلیکهای خریداری گردیده و همینطور تشخیص سئو بیشتراز حد، از نقاط قوت پنگوئن میباشند. 9. الگوریتم Google Knowledge Graph این آیتم از الگوریتم های گوگل بهاین ادله فعالسازی گردیده که یوزرها و جستجوگران خیلی شلخیس و سریع به داده ها علمی دسترسی داشته باشد. الگوریتم Google Knowledge Graph در ماه می سال 2012 معرفی شد و روال عمل آن به این شکل میباشد که یک نمودار از داده ها در جهت راست نتیجه ها به استفاده کننده نشان می دهد. گوگل اعلام نموده است کهاین الگوریتم به ادراک بهتر جستجوگران از عالم حقیقی و واقعی و رابطه ها آن ها با یکدیگر امداد مینماید. دیدنی میباشد بدانید کهاین الگوریتم در هنگام راه اندازی، داده ها مرتبط با 500 میلیون شی خاص و همینطور داده ها در رابطه رابطه در میان سه و نیم میلیارد آیتم متفاوت را، بهطور بی نقص داشته میباشد. برای فهم این مسئله پیشنهاد می کنم که کلمه و واژه رئیس اینترنت را در گوگل سرچ فرمایید. حاصل کاوش علاوه بر داده ها و موردها عادی که در هر حالتی نشان داده می گردند، یک نمودار منقطع در سوی راست را نیز اکران میدهد که تحت عنوان داده ها تکمیلی به شما داده می شود. این داده ها معمولاً دربرگیرنده نشانی، نوع کسب و عمل و حوزه کار واژه و کلمه کلیدی کاوش شدهاست. 10. الگوریتم مرغ مگس خوار (Google Hummingbird) به گذر زمان بازه، گوگل متوجه شد که واکنش جستجوگران نسبت به کوئری ها بسیار خاص و منحصر میباشد و ترجیحاً آنان به شکلی میباشد که صرفا به سراغ یک عبارت یا این که یکسری کلمه و واژه مربوطه بروند. این زمینه نشان میاعطا کرد که یوزرها نسبت به نتیجه ها کاوش آلرژی بالایی داراهستند و ترجیح می دهند که نتیجه ها بسیار مجاورتخیس و ظریفخیس باشد. براین اساس یک کدام از دیگر از الگوریتم های گوگل به عنوان الگوریتم مرغ مگس خوار در سال 2013 منتشر شد. این الگوریتم نسبت به سبکهای گذشته تغییر تحول آن چنانی و بسیار بزرگی نداشت، ولی بضاعت آن بسیار اساسی و تاثیرگذار بود که سبب ساز جلب رضایت یوزرها می شد. کاوشهای گوگل نشان میدهد که استعمال از الگوریتم مرغ مگس خوار نسبتاًً در حدود 90 درصد از حاصل کاوش را ذیل تأثیر قرار داده و حاصل باصرفه گردیده را به یوزرها عرضه مینمایند.
برچسب: سئو در مشهد،