مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

برچسب‌های درست چه کمکی به سئو می‌کنند؟


مدتی قبلی، در دفتر کار خویش با یک کدام از مشتری‌ها گردهمایی‌ داشتیم. طی این گردهمایی، مشتری به ما بیان کرد که مقاله ما راجع‌به معنا انکرتکست (متن لینک و پیوند) را حقیقتاً دوست داشته میباشد، سئو در مشهد البته بدون چاره گردیده برای قرائت بقیه مطالب ما در زمینه ی انکرتکست، به قسمت جستجوی وب لاگ ما رجوع و برگشت نماید. ولی ما از برچسب "انکرتکست" بر روی کل مطالب مربوط به آن استعمال کرده بودیم. ولی مساله اینجا بود که وبسایت ما نو بروزرسانی گردیده بود و هنوز تگ های یک مقاله در وب لاگ اکران داده نمیشد. همین استعمال نکردن صحیح از برچسب، منجر گردیده بود که خواننده ما ناچار خواهد شد وقت متعددی را صرف نماید تا خودش پیرو مطالب دارای ربط بگردد. و ما مدام مطمئن هستیم که زمانی یک نفر مشکلی را با ما دربین میگذارد، روستا‌ها نفر می باشند که با آن روبرو می شوند و چیزی به ما نمی‌گویند. قریه‌ها نفر که حتی ممکن میباشد پیرو دیگر مطالب ما نروند و فورا برگه را ببندند.

برچسب‌های صحیح چه کمکی به seo می‌نمایند؟
حال می‌رسیم به موضوعی که احتمالاً کلیه با عشق و علاقه درانتظار قرائت در باب آن بودید. امیدوارم که چهت نیل به آن، مطالب پیشین را رد نکرده باشید. چرا‌که درک کردن آن ها، امداد بزرگی به فهم و شعور بهتر تاثیر تگ ها بر seo می‌نماید.

هر تگ اساسا یک برگه میباشد. یک ورقه که تنی چند از مطالب یا این که تولید ها تارنما را به هم دارای ربط می‌نماید و در یک جا آن ها را اکران میدهد. طبیعتاً موتورهای کاوش نیز این برگه را پیدا می‌نمایند و در حاصل جستجوی خویش اکران می دهند. این یعنی ما به یاری تگ زمان داریم در جستجوهای دارای ربط بیشتری اکران داشته باشیم و ورودی گوگل خویش را از این روش ارتقاء دهیم.


به کار گیری از برچسب به ما اذن داده در جستجوهای مربوط به طرز های بازاریابی حضور داشته باشیم.

از جمله، تگ یادگرفتن تبلیغات گوگل ادوردز ما‌را در حیث بگیرید. در ورقه این تگ، شما به مجموع مطالب دارای ربط به تبلیغ گوگل ما دسترسی دارید. هم اکنون فرض کنیم کسی در گوگل عبارت "یادگرفتن تبلیغ در گوگل" را کاوش کرد. در‌این‌صورت‌، گوگل می خواهد دارای ربط‌ترین صفحه ها را به استفاده کننده سفارش دهد و یکی‌از آن‌ها، بی‌شک ورقه تگ ماست. برگه‌ای که مقاله ها بسیار متنوعی در رابطه گوگل در آن قرار گرفته و میتواند برای مخاطب سود اکثری داشته باشد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۳:۳۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)