مقالات حرفه اي سئو سايت مقالات حرفه اي سئو سايت .

مقالات حرفه اي سئو سايت

گوگل آناليتيكس چگونه در سئو وب سايت به ما كمك مي كند؟


گوگل آناليتيكس يك كدام از ابزارهاي كاربردي بررسي ترافيك براي كسب و عمل‌ها هست.

عوارض به كار گيري از گوگل آناليتيكس درين نوشته‌ي علمي معرفي ميگردد.

پيروزي در دنياي كسب و كاري هاي اينترنتي به خصوص تارنما ها نياز به بررسي و نظارت هاي مداوم دارااست. سئو در مشهد  در موضوع وب سايت ها، ابزار هاي گوناگوني وجود دارااست كه با به كارگيري از آنها مي‌اقتدار به آناليز و محاسبه تارنما خويش و وب سايت هاي حريف پرداخت تا گزينه پسند الگوريتم هاي گوگل واقع شويم و حاصل بهتري در نتيجه ها گوگل بدست بياوريم. در شرايطي كه بخواهيم داراي شهرت‌ترين اين ابزارها كه در موضوع محاسبه و ارزيابي معيارهاي بهينه سازي آيتم به كار گيري قرار مي گيرند را اسم ببريم مي توانيم به: وورنك، ahrefs، ماز و گوگل آناليتيكس اشاره كنيم.


گوگل آناليتيكس – ابزارهاي بدون‌پول محاسبه
گوگل آناليتيكس چه مي باشد؟
گوگل آناليتيكس، يك خدمت بدون‌پول تجزيه و بررسي ترافيك وبسايت ميباشد كه كمپاني گوگل از سال ۲۰۰۵ در دست يوزرها قرار داده ميباشد. گوگل نظارت، گوگل آناليتيك و گوگل آناليتيكز از اسم هاي ديگري ميباشد كه در كشور‌ايران براي گوگل آناليتيكس به عمل مي رود.

اين ابزار مي‌تواند نقش يك دستيار رئيس را براي مديران تارنما ها بازي نمايد. گوگل آناليتيكس به مديريت تارنما امداد مي نمايد كه در رابطه ترافيك ورودي وبسايت، داده ها مفيدي به دست آورد. اين داده ها در شرايطي‌كه گزينه دقت قرار بگيرد، قادر است تحولي در كسب و عمل آن سايت بوجود بياورد.

امروزه گوگل آناليتيكس ابزار مهمي براي كشف، تعبير و رابطه ميان الگوهاي معنادار در ترافيك وبسايت ها است، كه به صورت عظيم بوسيله يوزرها به كار گيري مي‌گردد.

يكي مهمترين خصوصيت هاي گوگل آناليتيكس كه آن را در كشور‌ايران دوستداشتني نموده است مجاني بودن آن ميباشد. گوگل آناليتيكس ابزار چندان پيچيده اي وجود ندارد و فعاليت كردن با آن براي عده اي كه با دنياي اينترنت آشنا ميباشند فعاليت دشواري وجود ندارد، اين قضيه يك كدام از ديگر از خصوصيت هاي مثبت گوگل آناليتيكس ميباشد كه يوزرها را به استعمال از آن تشويق مي نمايد.

يكي‌از مهمترين خصوصيت هاي گوگل آناليتيكس كه آن را در كشور‌ايران دوستداشتني نموده است مجاني بودن آن ميباشد. گوگل آناليتيكس ابزار چندان پيچيده اي وجود ندارد و عمل كردن با آن براي عده اي كه با دنياي اينترنت آشنا مي‌باشند عمل دشواري وجود ندارد، اين مورد يك كدام از ديگر از خصوصيت هاي مثبت گوگل آناليتيكس ميباشد كه يوزرها را به به كار گيري از آن تشويق مي نمايد.


گوگل آناليتيكس – ابزارهاي بدون‌پول آناليز تارنما
كاربردهاي گوگل آناليتيكس
گوگل آناليتيكس به شما نشان ميدهد كه:
معيار بازديد از سايت شما چه طور بوده ميباشد.
از در بين بازديدكنندگان يك‌سري درصد يوزرها نو بوده اند و يكسري درصد تا قبل از اينً به سايت شما رمز زده اند.
بيشترين و كمترين بازديدها مرتبط با كدام صفحات بوده ميباشد.
معدل وقتي يوزرها، زماني كه از تارنما شما به كارگيري مي نمايند چقدر ميباشد.
نرخ تبديل در سايت شما تعدادي درصد ميباشد.
داده ها رفتاري يوزرها به چه شكل ميباشد.
كدام مطالب آيتم دقت يوزرها قرار گرفته ميباشد.
شيوه جذب مخاطب چه‌گونه بوده ميباشد و مخاطب از چه طريقي به سايت شما وارداتي ميباشد.
گوگل آناليتيكس يا اين كه گوگل نظارت چه مي باشد و چه طور فعاليت مي‏نمايد؟
به عبارت بي آلايش، گوگل آناليتيكس چندين خط كد رديابي را در كد سايت شما قرار مي‌دهد. اين كد عمل هاي متعدد يوزرها را زماني كه از وبسايت شما بازديد مي‏نمايند، يار با خصوصيات يوزرها (مانند سن، كالا، علائق) تثبيت مي نمايد. بعداز آنكه مخاطب از تارنما شما بيرون شد، مجموع اين داده ها را به سرور ارسال مي‏نمايد. بعد از آن گوگل آناليتيكس داده هاي گردآوري گرديده از سايت شمارا از روش چند سطح گردآوري مي نمايد:

سطح استفاده كننده يا اين كه User level مرتبط با اقدامات هر استفاده كننده
سطح بازديد يا اين كه Session level هر بازديد مخصوص
سطح بازديد صفحه ها يا اين كه Pageview level هر بازديد منحصربه‌فرد از برگه
سطح اتفاق افتاد يا اين كه Event level كليك دكمه، اكران كليپ، و غيره
شايد اين پست هم برايتان جذاب باشد : نقشه وبسايت يا اين كه sitemap چه مي باشد و چه تاثيري در seo دارااست؟

 

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۳۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

اصلا نرخ پرش به چه معناست؟!


تمامي ما دوست داريم بدانيم عموم چقدر به كسب و كارمان دقت نشان ميدهند سئو در مشهد و تا چه ترازو چيره كار كرده‌ايم. نرخ پريدن به شما مي گويد سايتتان تا چه ترازو آيتم اعتنا عموم قرار گرفته ميباشد.

به امداد بانس ريت (bounce rate) به راحتي خواهيد فهميد يوزرها با وب سايت شما در تعامل خير و خوبي ميباشند و يا اين كه بعداز سپري شد يك‌سري ثانيه آن را شكاف مي‌كنند.

در شرايطي‌كه مي خواهيد حيث عموم را به كسب و عمل خويش جلب فرماييد، اولي و اصلي‌ترين قدمي كه مي توانيد برداريد، ايجاد يك وبسايت رشته‌اي ميباشد.

طراحي وب با صرفه گرديده، پرسرعت و كاربرپسند فعاليت سادگي وجود ندارد. در حالتي‌كه اطمينان نداريد خودتان از پس اين فعاليت برمي‌آييد، مي‌توانيد از وب سايت ساز وبزي امداد بگيريد.

براي اينكه اسم برندتان پرآوازه گردد و وبسايت شما در نتيجه ها كاوش زودتر نشان داده گردد بايستي اثبات گام باشيد!

يعني چه؟ يعني بعداز طراحي وب خويش، مهيا چك كوشش آن و تأثيري كه بر روي بازديدكنندگان مي گذارد، باشيد.

معيارهايي همانند نرخ پريدن براي شما كه در اين شيوه مملو از فراز و نشيب گام برداشته‌ايد، همانند چراغي در ظلمت خواهد بود.

 

به هيچ عنوان نرخ پريدن به چه معناست؟!
گوگل نرخ پريدن را تحت عنوان "درصد مجموع جلسات وب سايت كه يوزرها در آن تنها يك كاغذ را مشاهده مي‌نمايند" تمجيد مي‌كند.

به عبارت ديگر، در‌صورتي‌كه كاربري به وب سايت شما آمد و روي هيچ يك از دكمه‌هاي ديگر كليك نكرد و يا اين كه هيچ كاغذ‌اي را غير از برگه‌اي كه روي آن قرار داشت، گشوده نكرد، گوگل اين شرايط را يك پريدن در لحاظ مي گيرد.

تعداد اين يوزرها تقسيم بر تعداد تمام بازديدكنندگان، نرخ پريدن وبسايت را گزينش مي‌نمايد.

بدين ترتيب، نرخ پريدن بالا بدين معناست كه تعداد بازديدكنندگاني كه به تارنما شما وارد ميشوند و از كليك كردن بر روي هر چيز ديگري رويگردان مي‌باشند، معدود وجود ندارد!

صحيح برعكس آن، نرخ پريدن تحت نشان ميدهد كه يوزرها تعامل خير با وب سايت برقرار كرده و به بخش‌هاي گوناگون آن رمز مي زنند.

از آنجاكه نرخ پريدن گوياي اين واقعيت ميباشد كه چه تعداد كاربري با وبسايت شما رابطه برقرار نكرده‌اند، معياري خير براي آناليز كيفيت وب سايت شما محسوب ميشود.

دقت داشته باشيد كه عامل عدم رضايت يوزرها قادر است خيلي معمولي باشد. به صورت نمونه در صورتي پباده سازي سايتتان كاربرپسند نباشد ممكن ميباشد بازديدكنندگان متعددي را فراري دهد.

چنانچه سايتي غيرحرفه‌اي به حيث رسد و به كارگيري از آن مشقت بار باشد، بازديدكنندگان ترجيح ميدهند، به يك وبسايت ديگر بروند.

دقيقا به همين استدلال ميباشد كه براي باصرفه‌سازي نتيجه ها موتورهاي كاوش، ساخت وب سايت قضيه حائز اهميتي هست.

در شرايطي كه كالا خويش را به صحت معرفي نكنيد و يا اين كه مطابق با واژه كليدي محتوا ارائه ندهيد، كاربر با‌گاز از تارنما شما بيرون مي شود.

به امداد ابزارهاي مختلفي مي‌توانيد نرخ پريدن را احتساب فرماييد. يكي‌از اين ابزار گوگل اناليتيك مي باشد. شما مي‌توانيد از نصيب ‘Behavior در گوگل اناليتيك، نرخ پريدن وب سايت خودتان را مشاهده فرمائيد.

 

 

 

 

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۸:۵۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

منظوراز تحقيق كلمه كليدي يا keyword Research چيست؟

سرچ داراي ربط گوگل

مثلا search related به ما مي گويد براي واژه و كلمه كليدي “پت شاپ” كه شما سرچ كرديد ، سئو در مشهد  يوزرها ديگر واژه و كلمه هايي مانند “پت شاپ چه مي باشد؟ ” يا اين كه “پت شاپ پرنده ها” را سرچ كرده اند.

اين را نيز درنظر بگيريد كه براي هر واژه ي كليدي بايستي چه شيت اي از وب سايت شما اكران داده خواهد شد . به عنوان مثالً ” پت شاپ ” يك كلمه و واژه كليدي بسيار خوب ميباشد و در هنگام سرچ شدن مي بايست كاغذ ي اساسي وب سايت شما اكران داده گردد.

خيلي از مواقع نمي‌دانيم كدام كاغذ از وب سايت ما با كدام لغات كليدي بايستي جزو نتيجه ها نخستين گوگل اكران داده شوند و بعداز زحمت هاي بسيار و صرف هزينه و انرژي ورقه ي ما در برگه ي نخستين حاصل گوگل نشان داده مي شود ولي با واژه و كلمه ي كليدي نادرست!

به عنوان مثال استفاده كننده ” پت شاپ چه ميباشد؟ ” را سرچ كرده و شيت ي مهم وبسايت ما اكران داده شده‌است و استفاده كننده پس از داخل شدن به وبسايت ما سريع آن را شكاف ميكند چون محتوايي كه دنبال آن بوده اكران داده نشده ميباشد و به هيچ عنوان غرض وي از سرچ آن واژه و كلمه با چيزي كه ما برايش اكران داده ايم گوناگون بوده ميباشد.

مطلقا هر كس واژه و كلمه ي ” پت شاپ چه است؟ ” را سرچ ميكند بايستي شيت اي گوناگون با شخصي كه واژه و كلمه ي ” پت شاپ ” را سرچ كرده مشاهده نمايد .

در واقع ميتوان اظهار‌كرد كاربري كه ” پت شاپ ” را سرچ ميكند مي‌خواهد با پت شاپ ها آشنا گردد، خريدي انجام دهد يا اين كه مورد ها به اين شكل . البته هر كه ” پت شاپ چه ميباشد؟ “را سرچ مي نمايد ميخواهد بفهمد اين واژه و كلمه اي كه جديد شنيده ميباشد ، به هيچ وجه ً به چه معناست ؛ پس موردنياز ميباشد يك كاغذ ي مختلف بسازيم با تيتر هايي مثل : ” پت شاپ جيست؟ ” “پت شاپ انلاين چه ميباشد؟ ” “چه مزيت هايي داراست؟” و… .

از Google Suggest ياري بگيريم!
همينطور دومي قسمت از گوگل كه ميتوان براي تحقيق عبارات كليدي از آن به كار گرفت Google suggest است. مي پندارم مايحتاج ميباشد كه يك تعريف‌و‌تمجيد و توضيح كلي از Google Suggest يا اين كه سفارش گوگل داشته باشيم.

در دانش گاه تپسل بخوانيد! شيوه ها و فرايند پژوهش ها بازار
توصيه گوگل يا اين كه Google Suggest چه مي باشد؟
در تصوير پايين واژه و كلمه كليدي “خريد غذاي گربه” در گوگل سرچ گرديده و پيش از كليك گوگل نتايجي را به ما توصيه مي دهد. اين حاصل درواقع كليدواژه يا اين كه عبارت هايي مي باشند كه يوزرها در گوگل سرچ ميكنند و ممكن ميباشد كه گزينش ما هم باشد.پس قسمت دوم از تحقيق لغت ها كليدي هم Google Suggest هست.

گوگل ساجست

تحقيق عبارات كليدي با چك وبسايت‌هاي حريف!
يك كدام از شايسته ترين و قدرتمند ترين كارهايي كه تا به هم اكنون تجربه كردم آناليز رقبا بوده و خواهد بود.مدام بخاطر داشته باشيد براي نظارت شرايط بازار در هر ناحيهاي ميتوان از رقبا ياري گرفت و با محاسبه تارنما‌شان به موردها خير و خوبي رسيد. براي تحقيق عبارات كليدي هم ميتوان از وب سايت‌هاي حريف ياري گرفت و نظارت كرد كه هر سايتي با چه لغت ها كليدي بالا ميباشد.(در شيت اوليه گوگل هست)

در آغاز نياز ميباشد كه در هر توشه سرچ در حوزه خودتان تارنما رقبا را پيدا كرده و در يك پوشه اكسل يا اين كه گوگل صفحه ليست فرمائيد.ممكن ميباشد تني چند از وب سايت ها در نتيجه ها متفاوت، شبيه باشند، اما گشوده هم آنان را مي نويسيم و ارزيابي مي كنيم كه هريك از آنان چنددفعه تكرار گرديده اند.

شما تا اينجا يك ليست حريف پيدا نموده ايد كه حدوداً مي‌توانيد بفهميد كه رقباي مهم شما چه تارنما هايي مي باشند و يكسري تحقيق جامع در زمينه ي عبارات كليدي كه مي‌شود اعلام كرد، دست‌كم مي تواند بالاي ۲۰۰ تا ۳۰۰ كلمه و واژه ي كليدي هم باشد. سفارش مي كنم مسلما يك‌سري ساعت روي اين تحقيق مقطع بگذاريد، اكثري از مواقع به هيچ وجه اين انجام نميشود و صرفا روي ۱۰۰ واژه ي كليدي فعاليت ميكنيم و تارنما خويش را جلو مي بريم و بعداز ۲ ماه گشوده هم كلمه ها كليدي را تغيير تحول مي‌دهيم .

 

تبليغ در فضاي دوست داستني‌ترين برنامه‌هاي گوشي در تپسل
تپسل، به شما ياري مي‌نمايد تا كمپين‌هاي تبليغاتي كسب‌وكار خويش در فرمت‌هاي متفاوت تبليغاتي (ويدئويي، بنري، همسان، ريتارگتينگ) را در دوستداشتني‌ترين اپ‌ها و بازي‌هاي موبايلي اجرا فرماييد و مارك خويش را در مقابل ديده مخاطبان هدفتان قرار دهيد.


از وبسايت الكسا براي نظارت رقبا امداد بگيريد!
يك كدام از شايسته ترين ابزار براي تحليل كلمه ها كليدي كه رقباي شما با آن برگه نخستين گوگل مي‌باشند وبسايت الكسا ميباشد.همانگونه كه در تصوير پايين مي بينيد 5 واژه و كلمه كليدي كه يكي رقيبان در حوزه حيوان‌ها خانگي داشته در وبسايت الكسا قابل مشاهده ميباشد و مي‌توانيد از آن فايده بگيريد.

در‌حالتي كه ورژن پرميوم تارنما الكسا را داشته باشيد بيش تر از 5 كلمه و واژه كليدي را مي‌توانيد محاسبه فرماييد.

تحقيق لغت ها با وبسايت الكسا


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۶:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

الگوريتم گوگل فرد google fred چيست؟


آيا در اوايل اين سال سكو تارنما شما با افت مواجه شده‌است.  سئو در مشهد در‌حالتي كه چنين ميباشد، شما صرفا نيستيد. در مارس 2017، گوگل الگوريتمي را به اسم گوگر شخص بروز رساني كرد. كه مسئول رويارويي با بهينه سازي كلاه سياه بود.
الگوريتم گوگل شخص google fred چه مي باشد؟
الگوريتم گوگل شخص چه ميباشد؟ الگوريتم گوگل شخص تاكتيك هاي seo كلاه سياه را، كه براي كسب درآمد هاي ناگهاني پباده سازي گرديده اند را غرض قرار مي‌دهد. الگوريتم گوگل شخص وب سايت هايي را كه تبليغات بيش تر از حد داشته باشند و يا اين كه محتواي بي قيمت ايجاد كرده باشند را پايين تاثير قرار مي‌دهد.

چه گونه با گوگل شخص رويارويي كنيم
در اينترنت مستر صفحاتي از وبسايت كه به وسيله گوگل شخص مجازات گرديده اند را با زرد مشاهده ميكنيد. كافيست كه پيوند هاي فرنگي اين صفحه ها را حذف و بروز رساني نماييد.

چرا صفحه ها وب سايت بوسيله گوگل شخص اسپم شناخته ميگردند
دست اندركاران پايين سبب ساز ميگردد كه صفحه هاي وبسايت شما به وسيله گوگل شخص اسپم شناخته شوند:

درصد زياد تبليغات
محتوايي كه معمولا در قالب وبلاگ توليد مي‌گردد و هدفي جز سكو به چنگ آوردن ندارد.
محتواي دارنده لينكهاي تبليغاتي زياد و يا اين كه لينكهاي فرنگي زياد و محتواي بسيار بي كيفيت خيس از سايتهاي شبيه.
تبليغات فريبنده: مانند دكمه هاي اجراي فيلم و غيره كه بجاي فعاليت مهم به شيت تبليغي لينك و پيوند مي‌شوند.
محتواي معدود وسعت
تجربه كاربري منفي
خطاها گوشي
پيكربندي تهاجمي
كسب درآمد تهاجمي
چه‌طور متوجه تاثيرات منفي الگويتم گوگل شخص بر روي تارنما خويش شويم
در شرايطي‌كه شما تنزل مرتبه شديدي را در اوايل همين سال تجربه نموده ايد. احتمال زياد وب سايت شما با اين الگوريتم تنبيه شده‌است.

چه‌گونه از تبعات منفي گوگل شخص رها گرديد
در شرايطي كه وبسايت شما بوسيله الگوريتم گوگل شخص در گير افت مرتبه شده‌است . مي بايست از قراردادن لينك و پيوند فرنگي در تارنما دوري كرده و محتواي كيفيت عالي ساخت فرماييد.

معمولا سه ماه تا جايگاه دهي دوباره به تارنما مقطع مايحتاج ميباشد . به اين ترتيب براي بدست آوردن مقام گذشته خويش شكيبا باشيد.

راهكارهاي، رهايي از افت مرتبه ناشي از الگوريتم گوگل شخص را ميتوان بصورت پايين ليست كرد:

نادر كردن تعداد تبليغات در وب سايت
محتواي كيفيت عالي ساخت‌و‌ساز نماييد
جاي تبليغات تارنما خويش را بازنگري فرمائيد، تا موجب تجربه كاربري منفي نشويد.
بطور آراسته تجربه كاربري تارنما خويش را محاسبه و تصحيح فرمائيد.
مطمئن گرديد كه مقصود محتواي شما با مقصود متا تگ هاي شما يكسان ميباشد.
در وب سايت خويش جنبش نماييد، هنگام مراجعه به صفحه هاي گوناگون مطمئن گرديد كه يوزرها مي توانند به صفحه ها دلخواه خويش منتقل شوند.

چه‌طور خطاها وب سايت خويش را متوجه شويم
در نوشته‌ي‌علمي به چه شكل اشتباهات بهينه سازي تارنما را متوجه گرديده و آنان‌را حل كنيم در رابطه طريق يافتن و حل اشتباهات وب سايت را بصورت بدون نقص دعوا كرده ايم . براي قرائت ادامه اين متن، مطالعه نوشته‌ي‌علمي روايت شده الزامي ميباشد.

افت و كاهش درجه يك وبسايت ممكن ميباشد به دست اندركاران مختلفي بستگي داشته باشد. به چه شكل ميتوان برهان قطعي افت جايگاه را يافت؟

ابزارهاي مختلفي براي در اختيار گرفتن seo تارنما جان دار مي‌باشند. برخي از آن‌ها مجاني و برخي ديگر نيازمند پرداخت هزينه هستند. اين ابزارها مي‌توانند امداد نمايند تا خطاها تارنما خويش را يافته و رفع كنيم.

سكو الكسا:
مرتبه الكسا تعداد مراجعين به وب سايت شمارا نشان مي‌دهد . هرچه مرتبه الكساي تارنما شما كمتر باشد مراجعين وب سايت شما بيشتر بوده اند.

جايگاه الكسا را ميتوان بصورت جعلي زير آورد. به اين ترتيب بدين مرتبه بصورت صد در صد نمي اقتدار توكل كرد البته در صورتيكه خودتان مسئول seo وب سايت مي باشيد و مي دانيد كه از راهكار هاي تقلبي به كارگيري نكرده ايد، مرتبه الكسا قادر است به شما نشان دهد راهكار هاي شما چه تعداد استفاده كننده را به وبسايت شما منتقل نموده است.

گوگل اينترنت مستر تولز:
با دقت به قابليت فريب الكسا و تقلب براي كاهش مرتبه تارنما شما بهتراست كه وبسايت خويش را در گوگل اينترنت مستر تثبيت و تحليل نمائيد. در گوگل اينترنت مستر مي توانيد عبارات كليدي وب سايت و واحد سنجش استفاده كننده ارسالي از هر واژه و كلمه را تحليل نماييد.

گوگل آناليتيكس :
در‌حالتي كه وبسايت خويش را به شركتي براي بهينه سازي سپرده ايد، كار هاي يوزرها را با گوگل آناليتيكس پيگيري نمائيد. گوگل آناليتيكس را نمي قدرت براي مدام فريب بخشيد. الگوريتم هاي گوگل آناليتيكس واحد سنجش ماندگاري استفاده كننده در وب سايت و واحد سنجش عمل وي در وبسايت را براحتي مي توانند پردازش نمايند، براين اساس براحتي ميتوان كاربر حقيقي وب سايت را از استفاده كننده جعلي تشخص بخشيد.

معيار كار در شبكه هاي عمومي
يك تارنما كه در مرتبه بالايي در گوگل جاي‌دارد بايستي به وسيله شبكه‌هاي‌عمومي آيتم تبليغ قرار گرفته باشد. اساسا شايسته ترين و باارزش ترين طرز seo ارائه وبسايت شما به مخاطبان جنس و سرويس ها شما ميباشد . نمونه: در‌حالتي كه شما دستگيره اتوبوس عرضه مي كنيد. ميتوان تبليغ وبسايت شما‌را براي شركتهاي ساخت‌و‌ساز خودرو و يا اين كه مديران اين موسسه ها فرستاد.

معمولا اين قبيل كار ها در كانال هاي مجازي در چهارچوب قراردادهاي بازاريابي قرار مي‌گيرند اما تاثير مستقيمي بر روي بهينه سازي وب سايت شما خواهند داشت.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۳:۴۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)